Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 13 May 2015

EUR/USD - USD/HUF

Itt a lehetőség, hogy gyors mozgással új csúcsra menjen az EUR/USD kereszt, feltéve, ha c hullám és nem egy a/5 tart most felfelé. Ezzel párhuzamosan talán kész van egy 5  hullámból álló szerkezet a forintban. Ha lefelé most 5 hullámban új lowra megy, akkor az a dollár bullt erősíti, ha három hullámban, akkor továbbra is áll a kérdés hosszabb táv vonatkozásában. A price action ma sok mindenre fényt deríthet.

30 comments:

  1. Lehet, hogy ma richterben meglesz a c/4?
    http://tacos.uw.hu/richter_d1_20150313.png

    Valaki tudja fejből, mikor lesz osztalék nap a richterben?

    ReplyDelete
  2. Eurusd talán elindult a lezáró 5-ös hullám 3-asa. 1,14 fölött kicsivel lehet a cél. Aztán talán az egész korrektív szerkezet véget ér.

    ReplyDelete
  3. Edben gondolkozom elsődlegesen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szóval zz fel, inv hs és fülescsésze támogatottság mellett

      Delete
    2. Eurusdm még megvan, stop fentebb, de alakul szépen. Richter shortokat ma zártam, 4640-60-as zónából indítottam többet és 4400 alatt zártam. Dax short jelet adott 30p és órás. De az esetleges eurusd tetőzés (ami a héten várható nálam) jelentős felhajtóerőt jelenthet benne. Érdemes lesz figyelni.

      Delete
    3. DAX-ban szerintem ez még a b lesz. Egy fel c hiányzik.

      Delete
    4. Szerintem nem hiányzik, illetve setupom kialakult, megvan a kontextus, így lépni kellett.

      Delete
    5. Grat a Richter shortokhoz!

      (ha a daxot lefele várjátok, akkor oda kell figyelnem nagyon, mennyire rántja le magával a commerzbankot. egyenlőre az jól áll...)

      Delete
  4. Azt hiszem sok pénz bánja megint a DAX mozgása, ahogy néztem a kötéseket.:-(


    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem nagyon látok dax kötéseket a fórumban, nem tudom mire gondolsz Ras.

      Delete
    2. kötéslistába szoktam nézni,mivel máshol nem lehet

      Delete
    3. Én anno előre beírtam hogy mit léptem,ha utólag akkor meg betettem ami teljesült oda vissza....,részemről így korrekt.

      Delete
    4. ja hogy kötéslista :) elnéztem. De azért bárhol lát az ember kötést, csak a zártást lehet látni, így akár még a rosszkor zárt longok is lehettek nyerők.

      Egyébként most azt gondolom, hogy még jó eséllyel lehet egy új lokális alj daxban 11160 alatt, aztán akár fel.

      Delete
    5. Ha valakik TL63-at vesznek nagyobb tételeket közben lefordulás van akkor azt már tuti vesztő,ugyan így fordítva,Erre is szoktam figyelni,nagyon sokan így jártak.

      Delete
    6. A többség nem látja a fordulatokat,meg hogy egyáltalán merre tart a piac.(90%)
      Ha körülnézel a fórumokon mindenki csak nyer,legalább is anno amit figyeltem,gondolom most is így van
      Hamar ki lehet ismerni valakit, ha be meri egyáltalán rakni előre (nem utólag)hogy mit lép.
      Részemről az a hiteles és arra érdemes odafigyelni ha látod - nyitást zárást.
      Van aki fel meri vállalni,......többire meg a közmondás ".Messziről jött ember azt mond amit akar "(utólag)
      Tanfolyamnál is az a hiteles aki előttem kereskedik, élesben.,nem demón.
      1 embert láttam eddig ...Birger............Aki nem tudja az tanítja.,mondja a tőzsdei szlogen,
      van belőlük elég.



      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete
    8. Tipikus eset a hétfői beírások ide először az irányt kéne kéne rendbe tenni!
      Vagy keressük a megmondó embert.......,"akár a háttérben ".az ötleteket,van aki ezt használja

      Delete
    9. 19:54 nagyon igaz

      ott kezdődik a kereskedő, aki bevallja, ha hülyeséget csinál, először magának...

      Delete
    10. 19:54 nagyon igaz

      ott kezdődik a kereskedő, aki bevallja, ha hülyeséget csinál, először magának...

      Delete
    11. Fordulat? Kérdezd meg Stefet a tegnapi eurusd fordulatról, h mondtam be, h nem short a piac :)

      Delete
    12. Trendel szemben shortoltam. Elment 15pip pluszba, feszítettem a stop-on miután beszéltünk, majd elszállt 130 pipet fel :)
      Nem baj, lett egy nullás trédem.
      --------------
      Minden esetre nálam már elkezdődött valami, mert az utóbbi 3 hetem devizában (EUR és USD számlák) plusszosak.
      Voltak vesztőim ez alatt, de picik. A kezdeti commerzbank vesztő (1/3 r) is pluszos lett volna, ha húzom a stop-ot időben.
      Lekopogom... remélem ez tényleg fordulat lesz.

      Minden esetre most már nem számozom annyira a chartokat, csak a hármasokat és ötösöket látom bele....

      Delete
    13. Jah, kösz Ad hogy szóltál :))))

      Delete
  5. Itt a magyar ugaron van valami (megbízható?) CFD szolgáltató, aki tart DAX-ra ETF-et és mikro-lotot is?
    Kezd kicsit kilenni a t*köm a jelenlegivel. Másfél nap, és a support még oda se bagószott a panaszomra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Random FX

      DAX (DE30) cfd 01, Eur egy pont/konti, 10 darabbal hamar el lehet dobni a számlát :D

      Delete
    2. Telefonos felületük nagyon jó, egy csomó mindent fel lehet rá rakni, jobb mint az MT4 platform, szvsz

      Delete
  6. Eurusd, ed verzió törni látszik, 5. lehet felfelé, ami összefügghet a forinttal, jöhet a dollár erő? Hm..

    ReplyDelete
  7. Hétvégéig ezek a szintek jók lennének (gondolom oldalazás fel, lesz péntekig :)

    ReplyDelete
  8. Új aljat várok daxban, lokális alatt, akár 10800 is elérhető

    (Tipp: divergencia 4H-n, órás fordulós adhat jelet)

    ReplyDelete
  9. Mindenesetre a DAX eddig mintaszerűen mozog,tudom többen,kételkednek 1 darabig de a végén rájönnek hogy mégis csak működik.Legyen az akár BUX is,....
    Majd a szombaton blogra betett(rögtön törölt ) chartomat a végén majd mutatom a blogon.ha egyáltalán bejön az elképzelésem
    Az a baj alapvető dolgokra nem figyel senki.


    ReplyDelete