Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 6 January 2015

USD/HUF - délutáni gyors

Végre itthon, piac előtt. Itt a chart frissítés. Lassult a piac, átlag érintése, leszúrás, majd észak. Gyengül a trend 4H-n, esélyes, hogy befordul oldalazásba, vagy éppen esésbe. Hangsúlyosan bull a piac, még 4H-n is, egyelőre korrekció és kontratrend trade lehetséges, feltéve, ha valaki akar egy ilyen erő ellen menni, mert nagy a kockázat. A bullish divergencia jelzi, hogy korrekció után a folytatásra van esély, ráadásul a divergencia 80-nál nagyon, de nagyon magasan van.



32 comments:

  1. EURHUF elindult, impulznak tűnik, azaz új high lesz, all time high, investing szerint , alapján 226 környékére teszem a végét

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szvsz ez elgépelés, 326 akart az lenni. Rövid távon kizártnak tartom hogy EURHUF lemenne 300 alá!

      Azért nem annyira agresszív az emelkedés EURHUF-ban mert oda bekavar az EURUSD kereszt is. Mivel gyengül az eur az usd-vel szemben, az eur nem tud annyira erős lenni az eurhuf keresztben.

      Delete
  2. http://www.kephost.com/image/FEN7

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a chartot! Kedvenc alakzatod :) csak itt nem fordító hanem erősítő.

      Eh, valahogy meg kéne ülni ezt a trendet forexben is, nem csak cash-ben.

      Delete
    2. SP 1975 környéke nagy kérdés

      Delete
    3. Mivel az alakzatba fentről jött le indulásnál :-) néha erre is kell figyelni

      Delete
    4. Szerintem....... ahogy indul az év nagy lehetőségek lesznek,idén nagyon sokat lehet majd keresni.
      Én időtávomban, legalább is ahogy én látom.

      Delete
    5. Tegnap meg előtte is csak 4.5 órákat aludtam és nem volt időm chartot nézni. Ma gyors bepótolom, hogyan állunk.

      OTP longot (negyed pakk) hoztam tavalyról 3655-ről, de ma a védő stop zárta 369x-nél. Hoztam a formám és semmit nem zártam 381x-nél, BE-ben záródott (Break Even -> beker áron + ker.ktg).
      Két saját szabályt szegtem meg megint: nem húztam stopot, sőt tegnap nem volt p.stop. A másik, nem viszek átt kicsi risk-es pozit egyik évről másikra.
      Hülye vok :(

      Ráadásul "láttam" az emelkedő "éket", ami persze előre vetített egy lehetséges esést. Ezért akartam 381x-en zárni -> utána Ad javasolta a fele pakk zárást, utána meg nem csináltam semmit.
      Ejh... sokat kell még tanulnom.

      Delete
    6. Ras! Az időtávod nekem nagyon fekszik :-) Én is próbálok swing meg buy&hold alapon ráülni, de még nagyon kevés sikerrel.
      Megtisztelnél azzal, ha velem is megosztanád az elképzeléseidet. Nem azért, hogy lépjek, hanem hogy tanuljak, formálódjon a szemléletem mit nem látok ki a chartból. Fogalmam sincs ez segít-e tanulni vagy nem...

      Most épp sok a szabad cash a brókernél, gondolkozom hogy ott hagyjam vagy betoljam Zsidayhoz. Sőt, a pénzpiaci alapot is csökkenteni kellene + jön hozzá újabb adag 3-4 havonta... nincs időm elkölteni munka mellett. Egyébként is mi a francot vegyek, mikor semmire nincs szükségem? Hobbiból nem veszek fél millás tv-t, mert az a trendi (még jó, hogy a ruhám megfelel az 5*-os szálloda elvárásához).

      Delete
    7. vegyél dollárt :) nekem bejött

      bocs, az offért, de ismersz, ma nem vibertem, h új csúcs :) megint

      Delete
    8. Stef! Kétszer leírtam hosszasan a válaszom,küldés előtt mindkettő törlődött,nem akarja hogy kikerüljön ide, ezért harmadszor már nem erőlködöm

      Delete
    9. Végre már valami nem törlődött.
      Dollárom már van elég, tényleg meg kell néznem meddig mehet ez,mert sokáig nem mehet az biztos.

      Delete
    10. Ad! Nem probléma, napközben minimális dolgokat tudok megtenni. Viber egy ici picit vagy ránézni pár értékre. Egész napos megbeszélések miatt.

      Delete
    11. Ras! Nem probléma! Ami nem megy nem szabad erőltetni. Ez is egy jel :-)
      Ha úgy érzed fontos mégis, akkor Ad tudja a mail cimem.
      (Úgy látom nekem sem ment el az előző válaszom)

      Delete
    12. Egy kis SP500 skicc: http://prntscr.com/5pazfz
      Majd meglátjuk megáll-e azon a szinten...

      Delete
  3. Ma fogtam fel amit Brikka írt pár hónapja a kábelnél, amikor még 1.6 környékén volt, hogy további eséshez a csatornát törnie kell, hogy a trend folytatódjon. Ugyanez történt most usdhuf-ban.
    Megint tanultam valamit tőletek! Köszi! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mire gondolsz, korrekciós csatorna törés?

      Delete
    2. Trend csatorna törés felfele/lefele, trend iránytól függően. Ha emelkedik akkor felfele tör ki és fordítva.
      Például usdhuf emelkedett egy csatornában, majd erőből felfele kitört belőle. Ez is egy signal, hogy a trend folytatódik.

      Delete
    3. Ez lesz a következő bejegyzésem nagy eséllyel a TA témakörben, a korrekciós csatorna és annak törése... nagyon fontos az elemzésnél, nálam gyakorlatilag az alap :), ezzel tudom felvezetni a komplex célárszámítást :)

      Delete
    4. Szuper, akkor ezt jól filozofáltam ki. Eddig ez sehol nem volt tisztán leírva...

      Delete
  4. dollár forint megint új csúcs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez hihetetlen, beírtad 21:04-kor és tényleg új csúcs lett 21:20-kor.

      Nekem jobb lett volna egy visszateszt picit lejjebb, de felfele is jó.

      Delete
    2. Kivételesen nem, de képes vagyok rá :), amikor ránéztem a Zanernél már jelzett a grafikon, és csinált új csúcsot 268,80 felett

      nem ez a nagy dolog, mondani egy nagyot és majd odamegy a piac, 3 hónap alatt megtanulható az apróbb fogások, a nagy dolog a húsos részt lekereskedni :)

      Delete
  5. Eur/usa

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/150106/EURUSDMonthly150106_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Ad! nem sokkal lentebb nagyobb képen van egy másik támasz!
    Certi tl szépen elvan helyezve! :D
    Szóval majd kiderül mi lesz, de vigyázni vele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Certi, uhum, mindig, most már figyelem is, lásd usdhuf 260

      nem kereskedem vele, ja van egy ilyen ábrám még az áttörés előttről :)

      http://kepfeltoltes.hu/view/150106/EURUSD_Monthly__1_6_hm_www.kepfeltoltes.hu_.png

      Delete
    2. Most néztem rá a certi korlát árára :))) Igazatok van!
      A kiütése jó jel lehet :)

      Delete
    3. Na akkor egyre gondolunk! :D
      Szóval így már nem is olyan short egyenlőre hosszabb távon! :D
      Vagyis majd mutatja mit akar a piac!

      Delete
    4. :) persze, egy a mester :)

      azért a dollár erő nagy szakmai elismerés, pár hete tettem egy megjegyzést egy EWIs elemzőnek (nagyobb tf korrekciója kisebb volt térben időben), hogy talán nem ez a jó számozás, kicsit át kellene számozni, de túl bullisnak ítélte meg a számozásom és a beállítottságom (ebben igaza volt), a számozásban meg szerintem nekem :))))

      Delete
  6. DAX-ot bullishnak gondolnám, ha a kék és piros csatiban marad.
    Skicc: http://prntscr.com/5pb5gv

    ATH? 10.300?
    Fordulás RSI 40-ről?
    Asszem most long certit kíván szűk stoppal :))))

    ReplyDelete