Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 30 November 2014

Gold

Izgalom az arany piacán :) EWI bemondta a fordulatot napokkal ezelőtt, közben Svájcban népszavazás. Nagyjából egy hete volt egy kis konzultáció emailen, akkor ezt gondoltam az aranyról:

"az ábrán a mélypont akár  4/b is lehet

ezen az ábrán (havi) egy biztos nincs, fordulós jelzés, ami triggerelődött volna, 1400-ig felmehet, ha lesz jel

megnéztem hetesen, nem győzött meg a longról, majd, ha rsi megtámaszkodik 40-nél. 1250-nél fontos hogy mit csinál

ha a második ábrát nézed és hsz-ben gondolkozol, akkor nem találom az indikátorképen a hszt, persze ettől még lehet

nekem ez nem long, hetesen most,bár jó lehetőség lehet, de 60-70 pont kockázat 50 pont hozadékot látok defenzív stratégia mellett, nem akarom a kedved elvenni, sokszor nincs igazam, esetleg ha csinál egy korrekciót akkor az rr máshogy alakul itt nekem nem éri meg főleg nem certivel játszani"

Az akkori ábráim:


Ha RSI 40-n most megtámaszkodik, és ad egy fordulós jelet, akkor talán érdemes lehet a longban gondolkozni, mivel második long szignál és megfelelő RR, de ehhez idő kell, napos utolsó gyertya nagyon bear, nem lépnék vele szemben, most még nem.


A nem lépés azt jelenti, hogy a kereskedési rendszerem szerint nincs belépési szignál, nem megfelelő a kontextus. Ettől más rendszerek persze adhattak jelet, mert valóban esélyes itt egy fordulat, de részemre "csak egy elliott-i lehetséges verzió", nem kereskedési set up. Ugyanakkor érdemes figyelni, mert akár két napon belül lehet belépési jelzés naposon.

45 comments:

  1. Negyedik hullámnál nem túl valószínű a 4/C a váltakozás miatt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gondolom az exp flatre gondoltál :-)

      Lehetőség 20% esély van rá, a korr időben kevésnek tűnik, elliotti szempontból lehet alj, kereskedési szempontból azonban még kevés volt a lépéshez

      Delete
    2. Szerintem a legvalószínűbb a hsz. (esetleg ZZ, bár az időben nagyon rövid lenne, de pontban arányos.) Ld-nek tűnő alakzat jött fel az aljról, valószínű a mély retrace. Nem lehet kizárni, hogy kész a szerkezet, azonban az 5. hullám pontban nem arányos még az 1. hullámmal, így szerintem valószínűbb, hogy egy komoly esés még lehet benne, csak ki kell várni a jó belépőt.

      Delete
  2. dax trükkösen jön le a célzónába. A minimálisat teljesítette. Figyelem mit csinál ezen a szinten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.mql5.com/en/charts/2700787/dax30-pro-m1-admiral-markets-as

      figyeltem. Most egy picit várok, hogy mi legyen az sl stratégia, mert közeleg a hír is.

      Delete
    2. Jó irányba állsz, ha a 3-as még nincs kész és lesz benne kraft. Hétvégén néztem és ez túl kicsi 3-asnak.
      Gondolom úgy számolod még csak most fejezte be a 3/4-est, ha innen elindul felfele.

      Delete
    3. még nem gondolkodom harmadik hullámban. Egyelőre maradok egy óvatosabb C of Y értelmezésnél, és 10100 fölött kezdem majd el pedzegetni, hogy valami más jön felfelé. Nyitott vagyok mindkét irányba, csak a shortok még kontratrend trédek. Pénteken kétszer is kirázott a piac, ma elérte a célárat. A végét sikerült megfognom és m1-es kilépőre zártam is.

      Közben záródott a long. 4.5R lett belőle. Figyelem tovább merre lesz jó setup.

      Delete
    4. naposon kell a korr. csatorna törése és legalább a második emelkedő hullámnak a megfelelő fibo szint elérése (még 1.618 alatt van, ezért az egész lehet egy DZZ hullám).

      Delete
    5. dax feljebbről lemaradt.
      https://www.mql5.com/en/charts/2700858/dax30-pro-d1-admiral-markets-as

      Delete
    6. a rajzon rossz a jelölés: A és B helyett W és X a helyes (szerintem)

      Delete
    7. órás gyertya gyenge lett. Lehet, hogy lesz még egy lefelé kör 9850 környékére.

      Delete
    8. https://www.mql5.com/en/charts/2701062/dax30-pro-m30-admiral-markets-as
      meglátjuk, hogy mi lesz belőle. Egy kis c minimum, de akkor 9920 környékén elhal az esés.
      Tp bent van, ha nagyon meglódulna. Kézzel követem.
      https://www.mql5.com/en/charts/2701062/dax30-pro-m30-admiral-markets-as

      Delete
    9. fele zárva. Másikat remélem tp fogja :)

      https://www.mql5.com/en/charts/2701081/dax30-pro-m1-admiral-markets-as

      Delete
    10. m1 fordulós gyertya lett a csati aljánál fibo 100 mellett.

      Delete
    11. Köszi a chartot. Így már értem...
      Hihetetlenül pontosan meg tudtad lőni mindkét irányt most. Grat!
      Nem olyan rossz az a munkahely ahol ezt meg tudod tenni :)))))

      Delete
    12. Családi :) d.e. általában "magam ura" vagyok. Amíg mindent időrre megcsinálok, addig ezzel nincs gond, annak ellenére, hogy nem teljesen értenek egyet ezzel.

      Delete
  3. Nos, ezért értekeztem veled mailben :) Sántított ez az ötös még elliott nélkül is, sima TA alapon.
    Még nem vettem aranyat/ezöstöt... szóval várok és nem rohanok sehova :)

    ReplyDelete
  4. EU-ban talán ma megindul a korr. felfelé.

    ReplyDelete
  5. záródott a short. Ha itt megtámaszkodik, akkor long belépőt fogok keresni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perces long setup.
      https://www.mql5.com/en/charts/2701156/dax30-pro-m1-admiral-markets-as

      Ez d.e.-re az utolsó.

      Delete
    2. fele zárva. Maradékra mozgó sl-t rakok. Dolgozni is kéne :)

      Delete
    3. újabb long setupra figyelek és várom a szignált.

      Delete
    4. egy kis hazárdírozás:
      https://www.mql5.com/en/charts/2702035/dax30-pro-m5-admiral-markets-as

      Delete
    5. fele zárva. Ma lehet ilyen sávozós nap lesz.

      Delete
    6. Köszi az online közvetítést :)
      Olyan jó átolvasni, és látni hogy valakinek ilyen frankón megy m1/m5 tf-en skalpolni egy korrekcióban.

      (Láttam, villog a telefon hogy mail jött. Alig vártam, hogy véget érjen a megbeszélés és olvashassak 1-2 percet.)

      Delete
    7. Ma szerencsére jól ment, pénteken sajnos nem, de összességében kezd egyre jobb lenni, de még sokat kell fejlődni.

      Ugyanezt alkalmazom magasabb tf-en is, csak ott nagyobb kockázatot kellene vállalni, amit még nem tudok.

      Delete
    8. Én tudok vállalni 100-150 pontos stopot a számlaméret miatt, de semmit nem érek el vele, amíg nem fejlődöm.Most a 3-as és 2-es fázis között billegek a tréderré válásban. Sikerült a devizaszámlán egy 15%-os DD-t csinálni idén, ami már sokkal jobb mint az elégetett számlák :) Tehát fejlődöm... vagy nem :)

      Úgy vélem, itt többen (Veled együtt) már az 5-ös szinten vagytok, azok alapján amit beírtok.

      http://bit.ly/1vaLnuu

      Delete
    9. Én még nem tartok ott. Majd ha lesz jó pár stabil év mögöttem és ebből élek, akkor igen. Addig ez is csak egy befektetés, ami még nem térült meg.

      Delete
    10. dax most lesz érdekes szvsz. Kicsi úgy érzem, hogy válaszúthoz érkezett napon belül.

      Delete
    11. Szerintem egy ember van az 5-ös szinten, RASnak hívják

      A jó kereskedő nem egyenlő a jó elemzővel, a kettő között van egy óriási szakadék!

      Delete
  6. No, gold 1 D trigger, szvsz, rr szép

    ReplyDelete
  7. Arany: nem tudom, nekem ez lefele impulzusnak nem tetszik. Nem szoktam vele kereskedni, nem ismerem, de valami ebben sánta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megint hérfó van, oszt investiget néztem, vasárnap 23-24 között egy napnak jelzi...

      Delete
    2. Nah.
      Gold: egyrészt ami nekem nem tetszik, az a 2011/12/15 környéki esés. Párban jött a korábbival, pedig motive az hármasával szakad -> esélyes nekem, hogy ez nem impulzus, hanem korrekció.

      A jelen huzavona meg az 1300-as szint körül lehetne hsz: ami sántít benne, hogy 2014/02/12 és 06/22 környéke kontra impulzusnak tűnik.

      Alt, hogy 03/16 után LD?

      Delete
    3. Alapvetően az egész korrekció a történelmi csúcsról mind az ezüst, mind az arany esetében.

      Delete
    4. No :-) nekem ez erős kijelentés egy impulzus után :-)

      Delete
    5. 2000-2011-ig egy tiszta impulzus futott felfelé. Az, hogy most egy A-t láttunk eddig (ami talán nem végzett még), vagy a teljes korrekció befejeződött, szerintem ekkora időtávon kevésbé lényeges jelen pillanatban. De néhány éven belül új csúcsot várok egyértelműen.

      Delete
    6. Persze, tf kérdése, ezért a sok mosoly jel

      Komolyra fordítva, nem tudom mi a com. esetében a trend vége, indexeknél oké, de az árú piac lehet a devizához hasonlóan mozog, legalábbis az értékmérő eszközök

      Delete
  8. DAX prompt órás RSI valami hihetetlen tojástánc...

    ReplyDelete
  9. Nemcsak az RSI. Ebből hsz lesz...akár X pozícióban.

    ReplyDelete
  10. :D meglepő:

    http://www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/putyin_wc-papirt_csinal_a_rubelbol.207214.html

    A költségvetésük fele az oljaból és a gázból származik, ha Eu összefogna fordítva is elsülhetne a gázfegyver...

    ReplyDelete
  11. ránéztem a magyar piacra, nem lepődnék meg rajta, ha borulás jönne, igazi jel nincs, oldalazik-oldalazik

    ReplyDelete