Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 3 February 2014

Mai nap

A várakozások szerint mozgott a piac, azonban a legnagyobb probléma, hogy nem hozott olyan információt, mely növelné a bizonyosságot a következő napok mozgására vonatkozóan. Kivárok az elemzésekkel, de addig is egy kis iránymutatás:

OTP: 4250 átvitele (természetesen erővel!) hozna bull lehetőségeket, 4100 kivétele azonban akár medve csapda is lehet.

MTelekom: nem lehet kijelenteni a további északot teljes bizonyossággal, kicsivel nagyobb esélyt látok rá, mint a korábbi alj kivételét (300).

Bux: kicsit sötét ló, célzónát elérte, de ez csak a pénteki felkötésnek volt köszönhető, egyértelmű mozi, lehet a molra vár?

USD/HUF: nem sikerül kis tf-n sem impulzusnak megindulni lefelé, valamilyen szintet nagyon akar még az árfolyam, marad a magasabb zóna elérésének várakozása (234-236?)

28 comments:

  1. Valami nagyon sunyi szemétség megy most a 'nagy' indexekben... Kicsit olyan, mintha 1-2-1-2 sorozat lenne (csak éppen nem a 'sima' 1-2 sor 'sima' háromszög-formája, hanem valami húzott running-háromszögre hajazó alakban... Nagyon galád.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lefordulás, nagy eséllyel, nem lesz szép, sőt van ahol kivételesen szemét lesz, ezt vártuk, főleg OTP

      USA még nem biztos, h ennyi a fel, lehet még új csúcs, vagy magas retrace, ezért mondja Cimballi folyton, hogy Lower High! Ő ezért nem hibázott még, szemben Prechterrel, soha ne mondta be előre a fordulatokat, csak a lehetőségét és a türelmet.

      Delete
  2. usat beverték, korán szálltam ki a shortból, benne maradt a hús :)
    20:23-kor dobtam egy shortot... :)

    ReplyDelete
  3. USD/HUF kicsit olyan, mintha valami ED formálódna, korrektív jellegű mozgások látszanak, de nehéz megmondani a végét.

    Távol kelet nagyon rosszul néz ki, Nikkei most -3,7, kíváncsi vagyok tartanak-e a támaszok

    Nagyot fordult egy hónap alatt a világ, év elején, amikor megfogalmaztam az évre szóló várakozásokat, kicsit félve tettem meg, mert mindenki bull várakozásokat fogalmazott meg, a legnagyobbak is, egy hónap alatt eljött a félelem, forint két éves mélyponton és lefordulni látszanak is a nagy indexek..

    ReplyDelete
  4. usd-huf

    http://s20.postimg.org/sm7lw1vkd/usdhuf_H.png

    ReplyDelete
  5. Remélem azért lehet a szemétdombon kapirgálni, hogy beijesztették a jó népet.

    ReplyDelete
  6. Tegnap usaban vmilyen 3. ment délre, lehetett 5/3 is, de nem néztem nagyobb tft

    ReplyDelete
  7. hati longokat nyitottam "fagyipénzre"

    ReplyDelete
  8. Látom még vannak bátor emberek :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. te is a bátrak közé tartozol? vagy vársz még?

      Delete
    2. Orosz rulett

      Ha jól láttam új low - hosszú lábú ld? Új low lehet...

      Ekkora trenddel szemben belépni, hát japán módszer, megvan kamikaze :-)

      A tőzsdén bátraké a szerencse :-)

      Delete
    3. AD, Dax-nál, mintha az ED jó lenne, de a tegnapi USA produkció szerintem nem
      diagonál... és mintha ott hiányozna még 1 hullám lefelé...
      üdv, Forcag

      Delete
    4. üdv mindenkinek !
      Szép volt imi-boy bátor ember a templomban is fingik! :-)

      Delete
    5. Imi-Boy!
      Realizáltad a nyerőt? Egy gombóc nekem is jut? :-)

      Delete
  9. új bejegyzés van, oda írtam, hogy már zártam...., köszi!
    Gombóc is jut Hócipő!!!! :-))))

    ReplyDelete
  10. Azért én megnézném a risk reward arányszámítást :-)
    Vagy nem célárnál zártál?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt túl jó RR! :-))) köszi!

      Delete
    2. :) tudom, azért kérdeztem, hány ilyet kell megcsinálnod jól, hogy egy bukót visszahozzon? 10-20?

      Delete
    3. Talán annyi nem kell...

      Delete
    4. :) 10-nél 90% feletti találati aránynál lennél nyereséges
      Ha egyszer kiszámolod, durva dolgok jönnek ki, van, amit nem kell meglépni .)

      gratula, van fagyi! többet kerestél, mint én ma :) nekem fagyira sem futotta,e ddig :)

      Delete
    5. Egyébként, ahogy látom te még mindig szeretsz trustba belépni long irányba .)
      ...és megint szerencséd volt :)))))

      Delete
    6. Ááá ez most nem szerencse volt! :-))) tudatos rövid kontratrend tréd, szűk stoppal, stopszint a belépő felett 50 ponttal, de a végén manuálisan zártam.

      Delete
    7. Örömmel hallom, akkor nagy GRAT!

      Delete
    8. Szerintem ebben semmi rizikó nem volt rövidre,profitvédő be> onnan már jó vagy,csak ki kell ülni.

      Delete
  11. Ma én sem kerestem semmit.... itt.
    Indi beugró meg volt ma is,(rövidre)ha ránézel,amit Boy meg is lépett, más elfoglaltságom miatt én kihagytam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RR és 80-20, ez utóbbi nem volt meg egyáltalán, az elsőt nem is néztem, kell ilyen nap is, nem probléma

      Delete
  12. DOW alulról kóstolgatja a 200at,vajon átmegy rajta,vagy..

    ReplyDelete