Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 8 April 2013

államadósság

Találtam egy elgondolkodtató riportot, pont azt említi az elismert szakember, jegybankár, közgazdász a nyugdíjhelyzetről és államadósság kérdéséről, amit pár nappal ezelőtt írtam, ha van időtök érdemes elgondolkozni az általa elmondottakon. (még nem néztem végig, ajánlották, de a 24 perc környéke igazán érdekes, államadósság vs. nyugdíj, államadósság mértéke). Surányi jobboldali közgazdász, ha predesztinációja van, akkor abban kell gondolkodnia.


11 comments:

  1. vétel: 297,14;
    célár: 306,61;
    stop loss: 293,61;
    hozam/kockázat arány: 9,5 HUF / 3,5 HUF = 2,8.

    ReplyDelete
  2. sziasztok!

    Portfolion találtam! :-)))

    "Az en Elliott szamaim szerint OTP csillapodo hullammmozgasban van 2007 csucs ota. Ez tipikus (4) hullam, es szerntem ebben vagyunk 6 eve, pontosabban ennek vege fele jarunk.

    A 2007 evi 10200 csucs volt (3).
    Azota OTP megcsinalta a (4)-bol
    (A)-(B)-(C)-(D) hullamot. A
    A (D) vegzodott gebr-ban 3920Ft szinten.

    Szerintem most vagyuk egy tipikus, eleg rovid (E) hullamban, lefele, aminek 4000Ft korul (pluszminusz 200) lesz vege.

    ES amikor vege,nos, kb. 2-10 honap mulva,

    akkorjon egy szep, hosszu BULL, az (%) hullam, ami vidaman megkozeliti a (#) csucsot, es at is viszi.

    Egyebkent pedig az (E)-n belul egy gyenge (b) felfele korrekcio van most. Hamarosan vege.

    zk2010"

    ReplyDelete
  3. :o)

    Nem tudom megcáfolni .o)

    ReplyDelete
  4. Titokba ezt várom így előtérbe kerül ismét ez csak vigyük ki a tetöket
    http://kepkezelo.com/images/i87s26jn8mv57oumin6h.jpg
    http://kepkezelo.com/images/6zs7z5pjh8y4spf3o0b.jpg

    TWER

    ReplyDelete
  5. Különben nagy marhaság az ürge hsz.-e íme a piros jobban klaffol
    http://kepkezelo.com/images/qdovhbp9rkn0ylzzyjb1.png

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia TWER,

      Úgy tudom, hogy az E hullám vége nem kerülhet a háromszög kiindulási pontja alá: triangle

      Brikka

      Delete
    2. A rajzolt hsz, nem hsz, aki volt a tréningen tudja, aki nem, azoknak már elég sokszor leírtam, hogy mi vele a probléma, mindegy elliottost minden fán lehet találni....

      Delete
  6. sziasztok.
    AD. Ehhez mit szólsz?
    http://pipfogo.blogspot.co.uk/2013/04/spx-0408-frissites.html

    Matyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nagyon szélesnek tűnik a negyedik, szerintem nem az

      nem látom a nagyobb tf-s kontextust, anélkül nehéz

      Delete
    2. bocs, nem is látom a kettes hullámot, bocs a számozást nem néztem, lehet, ha van egy arányos második hullám a kép által mutatott görbe előtt

      Delete
  7. Sziasztok!

    Kezdődnek a nap végén le, másnap réssel fel napok! Gyűlölöm ezeket! Asszem ki is hagyom a hetet. De ti csak ügyeskedjetek!

    ReplyDelete