Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 7 January 2013

Bux- heti chart

Nézegettem a charjaimat és találtam egy hetekkel, hónapokkal ezelőtt felrakott ábrát, hetes timeframen. Ami az ábrán látható számozásból levonható következtetés, az az, hogy amennyiben ez a helyes, akkor még hónapok vannak hátra a bux csúcsig, hiszen csak az ED 3 hullámának első felében lehet a piac. Mindenesetre sok a kérdőjel ebben a feladványban.

Bux hetes chart:


Felteszek ezért egy másik verziót is. Írtam erről a lehetőségről, hogy egy ED-vel zárul az esés, persze évek múlva, pirossal számoztam ezt a lehetőséget. Ebben az esetben most egy hsz-ben mozog az index.

Bux hetes chart:


36 comments:

  1. Úgy látom mint az el múlt években a be ragadt shortosok pszichológiai támasza vagyok próbálom a lelket tartani bennük hiszen mentálisan ilyen elemzések esetén nem csak a blog elemzésről és az itt dúló bika piaci hozzászólásokról van szó hanem más helyeken is a ki robbanó extra bika el várásról, további támasz fiuk 2011-be mikor még a kakas is a 30000-et kukorékolta ha ki tartottatok szép kis extra profit ütötte őszre a zsebeteket, tavaly januárba mikor minden a 22000-23000 buxot várta meg felelő pozi kezeléssel májusra szintén nem hogy veszteséget még profitot is lehetett realizálni, ez mind erősen be ragadt shortokról szol, nem ragozom csak végig kell nézni az elemzéseket minden hol és látni fogjátok.

    ReplyDelete
  2. sziasztok!

    shortok kis nyerőben zárva...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Boy szvsz. kezdheted újra signál vonal érdekesen el adási jelen.

      Delete
    2. 100-300 pont első körbe benne lesz szerintem délnek.

      Delete
    3. Kiegészítés a signálhoz naposon még nincs jelzés enyhe bull ha naposon jelez akkor már a mostani helyzet 100-200 pontal lejjebb van ez 4 és 1 órás jelzés aki biztosra akar menni meg várja a napos jelzést, de ekkor meg kell várni egy vissza textet is így poziba lépés akár 4-5 napra is ki tolódhat.

      Delete
    4. A MOL esetleg bekavarhat...

      Delete
    5. Mindegy én nyomom a shortot lehet hogy hosszabb távra is jó lesz 30 konti indult, a signált a momentum alá támasztotta még naposon is.

      Delete
    6. én is adtam már egy keveset, de feljebb is van megbízásom

      Delete
    7. Boy nem tudom szoktad-e hébe-hóba nézni a momentum mérő indikátort én is ritkán nézem havi 1-2 alkalommal eddig mindig szépen ment föl az árfolyammal úgy mint most a többi indikátor de most akár a BUXnál és a MOLnál is az árfolyam úgy emelkedett 400-500 pontot, hogy a momentum jelentősen csökkent még azt is meg merem kockáztatni mert még a momentumtól hasonlót sem láttam hogy nagyon erős trend forduló jön és itt a vége.

      Delete
    8. nem nagyon szoktam nézni

      Delete
  4. bux heti...szerintem abszolut "senki foldjen" szituacio...jelenleg penz feldobas es fej vagy iras is er annyit itt mint elliottilag nezni..hulla-nulla lehetoseg...a rajzon nem haromszogekre gondolok csak arra hogy kozte van a senki foldje..
    http://kepfeltoltes.hu/130108/BUX_HETI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  5. 15 perces késznek tekinthető. Vajon hogy illeszkedik a nagy képbe?

    ReplyDelete
  6. 350-340 között záródtak a hati shortjaim, én mára végeztem...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. a 450 feletti short megbízásokat bent hagytam, visszajöhetne értük...

      Delete
    2. Ha lesz 5. fel akkor túl is megy ha nem akkor lehet pár évig ott marad.

      Delete
    3. inkább maradjon bent...

      Delete
  8. Twer!

    szerinted ma még megy lejjebb?

    ReplyDelete
  9. Boy mire már válaszolok lejjebb is ment ma fekete gyertya lesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eddig zárásba föl fele rángatták ma le rántják, a holnapi nap fogja eldönteni megy-e még följebb.

      Delete
    2. Amcsik fogják el dönteni az irányt ha az SP nem tud fordulni 1420 fölött gamesover.

      Delete
  10. Szerintem korrekció jön lefelé, forexpron követtem, első ránézésre egy ZZ, A hullám (kiderül hsz vagy flat lesz az egész)
    Kicsi korrekcióra számítottam, a ZZ első hullámának célárát mondtam tegnap, szerintem ma a c hullám ment le.
    Megnézem majd!

    ReplyDelete
  11. Tegnap este óta tölti fel a videó elemzést a rendszer, még nem ment fel.

    Otp esetében min. 80-100 pont emelkedésre számítok, alakzat függvényében, de nyilván ennél több is lehet exp. flat esetében v. ha már 5. hullám megy északnak (erre kisebb esélyt adok)

    ReplyDelete
  12. jó reggelt!

    Kéváncsi leszek a mai otp, bux teljesítményére! szerintem MOL menni fog.

    ReplyDelete
  13. Boy én is passzoltam 320-on a shortokat 520-on indítva újra 30 konti signál mát itt van, ha napi szinten e fölé zár akkor van más, de nem hinném ezt én sima signál vissza taxtnek veszem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o)281-282 480-ről

      Szerintem van benne erő még, a kérdés, hogy egy 5. vagy flat B megy felfelé, akár mindkét esetben (OTP, Bux)

      A fránya elemzés nem megy fel, pedig bekapcsolva hagytam otthon a netet....

      Delete
    2. szvsz. 5-nek még korai vagy esetleg a3/5/5 vagy C vége szerintem még B nek is korai.

      Delete
    3. Szerintem nem egyről beszélünk.Más Tf. ad

      Delete
  14. én még kicsit longoltam is reggeltől...

    ReplyDelete
  15. Üdv a DAX érdekes lesz mert még a rést nem töltötte be, ha réssel esne jó nagy szigetet hagyna maga után holnap.

    ReplyDelete
  16. Usdhuf keresztben van egy hsz! Óráson. Az Usd napos elemzésem sem ment fel..

    ReplyDelete