Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 6 August 2012

USD - reggeli frissítés

Reggelre a piac elmozdult és a flat iv. hullám irányába mutat, arra amire a legnagyobb esélyt adtam. Nem jelentem még ki határozottan, mert a devizapár éjszaka nem a legaktívabb, ezért az oldalazás éjszaka természetes. Most nem lepődnék meg azon, ha elkúszna 225-226-ig, majd lefordulna onnan, ott lehet egy kisebb iv. hullámtere. Nem teljesen jó az adatszolgáltatásom, 224,XX-nél van egy erős ellenállás, ami lehet megfogja, meglátjuk.

USD/HUF kereszt chart:


11 comments:

  1. sziasztok,

    ha elkészül ez az 5-ös lefele usd/huf-nál, akkor ez várhatóan a 3/1 lesz?
    ....vagy esetleg a teljes 3-as?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...vagyis 1-2-1-2 sorozatot látunk kialakulni, vagy egy rövidke 5-re számíthatunk majd....?

      Delete
  2. Na várható volt nagyon elszálltak az elemzők OTP már 4000 cél ár MOL 18500, ricsi 42000, DAX 7600 SP 1450 hú mi lesz itt nagyon bika lett minden.

    ReplyDelete
  3. sziasztok!

    Visszatértem nyaralásból! Ott rá sem néztem a tőzsdére! szépet ment az otp pénteken + ma, remélem tele vagytok vele.
    én ma reggel nem kaptam otp-t, csak hati longot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. üdv Boy örülök, hogy itt vagy én már el is passzoltam mindent a BUX ékelődésbe van a hati szintén esetleg lehet még egy ki szúrás ami erősítené az éket.

      Delete
    2. Másik ha ezek az ékek igazak SP,DAX,DJ, BUX russel, nq akkor nagyon össze állnak a piacok ezeket néztem mindnél ott van.

      Delete
  4. 3462, a rávétel 3503-nál nem sikerült 4db-ot adott el nekem valaki....brrrr, utána elszállt...

    ReplyDelete
  5. Otp szvsz korreckciós csatorna törés, ez egy 3. hullám lehet, ami nem c, azaz 1. vagy A. Este megnézem, mert az első zónát elérte, de szvsz megy még feljebb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naposon én nem látok semmilyen törést pont a tetejéig ment, nem akarok ünnep rontó lenni a másik csatiból valóba ki szúrt úgy ahogy egy ékből kell a harmadik ezzel teljesült a ford.-fej váll alakzat cél ára.

      Delete
  6. Óráson kiment, lefelé 4. hullám 3640-50-ig, majd újabb emelkedés 3760 környékére, otthon fogom tudni pontosítani addig ez kb. ár

    szvsz, forexprost nézem, naposon is tört, de az 5. fel majd megerősíti ezt, mozgása alapján nekem 3. hullámnak tűnik, RSI óráson 80 körül, bull ellenállás zónája...

    felrakom..

    ReplyDelete