Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 27 July 2012

SP

Szerintem itt hamarosan erős eladási hullám indul, ez egyértelmű, 5 hullám futott le felfelé, az 5. végén ott a divergencia, ami fordulatot jelezhet előre.

SP órás chart:



Az elképzelésem szerint lefelé menetben három hullámot fogunk látni (amennyiben nem hsz), azaz jobban fogalmazva egy hármas szerkezetet és ahelyett, hogy durván beszakadna a piac új csúcsra fog futni. Döntésre viszi végre a piac a nagy tf-s helyzetet. Igen, itt most Prechter és Daneric elképzelésével helyezkedem szembe és igen, még mindig sokkal felkészültebb Elliottos elemzőnek tartom őket, mint magamat. Én még csak tanulom a szakmát. Később megindoklom, illetve megismétlem az indoklásomat.


CET 22:14



29 comments:

  1. Igen ahogy a nagy kérdés szól meddig jön le szerinted?

    ReplyDelete
  2. most bukott meg a verzió 1388

    ReplyDelete
  3. Nem tudom, egy dZZ-re számítok min. felfelé, most jön egy x

    ReplyDelete
  4. A bukott verzió vonatkozásában az LD utáni 1-2-1-2 (dan)

    A divergencia nem sült még el, kivette a piac, túl magasan volt a jobb láb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt nem értem deneric verzió bukott vagy más, brutá ez az emelkedés ez túl gyors egy hosszú távú emelkedésnek.

      Delete
  5. A DAN féle legutolsó rajz. Már nem lehet az 1-2, mert a kiindulási ponton túl jutott, az LD szerintem szintén bukott, minden egyes nappal hatványosan csökken az esélye, hogy ott LD volt, mert időben már annyira elnyúlt a korrekció. Megnyúlt 5. hullám szerintem, azaz jön egy esés hamarosan, nem tudom hol fordul, elemezni kellene, de szerinte a piacok összeálltak. BUX, OTP, USD egész jól állnak egy kis hangulatromláshoz.

    ReplyDelete
  6. huha..elgurult a gyogyszer odaat....skaccok ez nem 5.hullamhanem 3/3...macd,impuzitas,sot usdcad is ezt sugallja...terdre,imara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minek a 3/3-ja? Mert az eddigi szerkezetekből én nem tudom ki venni inkább egy meg nyúlt C jobban illik a képbe.

      Delete
    2. Remélem időben dobtad a 6690-es Dax sortodat.....

      Delete
  7. AD én az LD verziót nem túlzottan értem de mind egy egyenlőre SPél az ék felső szára fogja az emelkedést elég érdekes mintha a DAXnál is írtam volna délután, nasdaqnál viszont egy háromszög van naposon jó nagy. Ha trend váltó akkor alakul a helyzet.

    ReplyDelete
  8. júniustól a felfelé kör egy LD lehet, a zavaró, hogy a 3. hullám dulpa ZZ, most jött a kitörés, amiből leverik, megnyúlt 5/5/5

    ReplyDelete
    Replies
    1. nincs jó grafikonom, a dupla ZZ-t azért nem biztos :o)

      Delete
  9. LD verzió a februári esés óta, DAN és Prechter értelmezésében, a felfelé kört pedig korrekciónak értelmezik, vagy tették a mai napig

    ReplyDelete
  10. nalam sp inkabb wxy es most mehet az y/c...cel 1415-1425 koze...duplacsucs?

    ReplyDelete
  11. oké, de minek a wxy-ja? Lefelé LD nem jöhetett, mert ránézésre hosszabb lenne a korrekció, bár nem számoltam össze a gyertyákat :o)

    Tény az LD nagyon hülyén néz ki, felrakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. latom mire gondolsz es a kest a nyakamhoz mertem volna tenni hogy felteszed a kerdest:)...

      Delete
    2. Ha már annyit kaptam néhány hete, amiért átálltam a bika oldalra, ennyi nekem is jár :o)

      Tudom még nem dőlt el semmi, csak látható, hogy annyira ropog az esés verziója, hogy lassan már nem lehet tartani. Szerintem ma lefutott egy SC, ez szúrta fel a piacot, nálunk is, jövő héten lehet egy long kirázás egy LC, érdekes, hogy eddig mennyire optimista volt a tőzsde, SQ, SC-ről hallottam, de LQ LC verziókról nem, mintha azokat nem lehet kirázni, vagy zárásra kényszeríteni...na mindegy bevezetem a rövidítést :o)

      Delete
  12. daxnal erre csak azt mondhatnad hogy exp ld....ajajjj exp ld...meg egyet sem lattam muxodni..

    ReplyDelete
  13. feldobtam a két dax ábrát, az első július 19-20 környékéről mint, várakozás a mások az eredmény. Felfelé nem LD-ben gondolkodom, hanem egy dZZ-re tenném a voksom, feltéve, ha hétfőn nem megy új csúcsra, hanem délnek fordul, vagy kiderül, hogy a dZZ második b-je egy exp. flat volt, na az szívás lenne, mert akkor kivinné a fibo 100-ig a piacot a short covering :o)

    ReplyDelete
  14. es ezt az ldt gondolnad egy ed elso szaranak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az gyönyörű lenne, ha ED lenne, mert akkor jó kereskedhető szitut hozna.
      Ennyiből még lehetetlen pontosat mondani, ráadásul Cimballi kitalált valami időben rövidebb verziót a mélypontról (2009), de lelkileg támogatni kellene, hogy befejezze az írást és kitegye. Állítólag az össze nagy tf-s elliottos elemzői tévedésre ott a megoldás, hogy miért nem jött soha az 5. hullám, ami pontot tett volna az egész végére...

      Delete
  15. Szép péntek este :o)

    a magyar homokozó bezárt négykor, a család meg azt hiszi, hogy vége a tőzsdének, forgalmas az este :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. azt hiszem tul sok idot szanok en is a tozsdere es morzsat kapok csak cserebe..ha az aranyokat nezem akkor biztos..halatlan dog:)

      Delete
  16. azért nem tudom figyeltétek e a dollárt, a forint megint mit művelt :O)

    ReplyDelete
  17. dollar index 4orason 5hullam le megvan ..vagyis tovabbi dollargyengules lesz az elkovetkezo napokban vagy hetekben...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, előtte korrekció. Ez a lefelé menő 5-ös impulse-nak tűnik, valószínű a-b-w-x-a-b-y ment felfelé és talán nem a korábban gondolt flat. De még nem mondok erre semmit, sokat lehet jelenleg tévedni.
      Családi ékszer még forintban, nem volt olyan jel, amire ütöttem volna a sell gombot.

      Delete
  18. na jo8..majd folytatjuk..en hulye nezem hogy miert nem mozognak a devizak..hat mert bezartak :)..

    ReplyDelete
  19. Gratula! Ezen most felröhögtem, remélem a család nem ébredt fel :O)))))))

    Búj az asszony mellé és mond, hogy végre bika a piac, nem morogsz ma este, mint egy medve:O)))

    ReplyDelete