Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 17 July 2012

OTP - várakozás

Kisebb tf-ről most nem írok. A hírek hatásáról sokat írtam már, arról, hogy önmagában csak rövid időre képesek a piacra hatni. Szerintem ma ez történt, zárás előtti időszakban erős hatás volt a piacra, ami a várt szint alá nyomta egy picit a papír értékét. A holnapi első óra sokat el fog árulni a helyzetről. Ha eltekintek a 16 óra utáni eseményektől és csak a várakozások szintjével foglalkozom, akkor holnap erős emelkedésre,  számítanék (a délután eltelt idő miatt most már réssel való nyitásra) az emelkedés első célára +160 Ft lenne, az első a célárhoz, azaz a 3.480 környékére viszonyítva. Ugyanakkor elég sok erős ellenálláson kellene átküzdenie magát. Meglátjuk mit hoz a holnap.

64 comments:

  1. Ázsia egyenlőre nem szállt el az amcsi emelkedéstől, OTP ekkora zakó után valszeg pluszba nyit a kérdés mi jön utána, SP egyenlöre akár a kis kettes, sőt 1410-ig a nagy 2-es is bele fér a nasdaq nagyon le maradó és sikő gyertyák sorozata balós árnyak a napos grafikonon, DAX ékre szaladt naposon is 6630-ig van hely.

    ReplyDelete
  2. OTP kis tf-n (15') kilépett lefelé a korrekciós trendcsatornából, de nem elég likvid a piac és rossz időben volt egy hír, bezártunk és nem tudom megtörtént volna az, ami az amcsiknál, ahol csak egy leszúrás lett belőle...
    OTP esetében jöhet egy 4. hullám és esés lefelé, akkor további esés jön, mert egy 5. hullám nem állhat egyedül, felfelé pedig szerintem inkább egy dZZ mehetett...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A körömpörkölt főzés hol lenne ha kaposvár az nekem messze van.

      Amit az előbb írtál kissé ellent mond a fel tett elemzésednek vagy egyenlőre mind kettő irány nyitott?

      Delete
  3. Kaposvár mellett m7-től 25 perc

    2 verziót figyelek, lefelé korrekciós trencsatorna tört

    ReplyDelete
  4. Jó reggelt!

    Nem nagyon akar ez a főzés összejönni! :-((

    ReplyDelete
  5. Úgy látom várják a messiást vagyis a jenkiket az indexek mert délutánra gyúrnak startra készen a tegnapi szinteken.

    ReplyDelete
  6. üdv

    Aki érti az ékeket a DAXot nézze már meg, hogy szerinte az utolsó 5 nap emelkedése ék vagy nem ék, mert én éknek látom.

    ReplyDelete
  7. Még valami ha DAXnál LD volt a mélypont a kialakulása 25 napig tartott északnak a mélyponttól most vagyunk a 26. napon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv Twer!

      A 26. napnak van jelentősége? Vagy csak ténymegállapítás volt?

      Delete
    2. Talán annyi, hogy az LD verzió még él az idő tényező miatt tehát a ha fel fele 2. hullám megy még bele fér.

      Delete
  8. sp futi 15perc..nekem ugy tunik hogy tegnap estetol ma reggelig egy ld jott le 1 vagy A pozicioban...korrekcio kesz..johet le 3 vagy C...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trükkös a futi majd a főnök délután dönt a futit nem el írtad le fele várod?

      Delete
  9. Üdv Boy

    Ha az E-starra nézek bele borzongok, hogy 4000-5000, 7000, 9000 sőt még 10000-nél is a meg pattanásra kereskedtem vele 300-400db-al, gondolom te is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talán 2X nyúltam bele, inkább csak nézegettem, szerintem lesz ez még lejjebb!
      Kellemetlen lett volna benne ragadni!

      Delete
  10. sziasztok,

    twer, szerintem a daxban egy nagy dZZ jött le, amiből x elég rövidke (nem tudom, lehet-e ilyen rövid), az első b egy szélesedő hsz volt. és sztem igen, ékelődik, eddig rsi is alátámasztja.
    a kérdés, h hol járunk benne, b of 3, vagy már 4?
    ha lefelé indulna, 6537-nél lejjebb nem mehet, akkor bukna ED

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha te is úgy látod ékelődik de az rsi ezt, hogy támasztja alá jó lenne látni
      ha tudsz számozni az alapján hogy én meg mondom meddig mehet az ékbe az jó lenne max. 6650-ig, a fölött mondjuk 70-nél bukta az ék.

      Delete
    2. b es x viszonya ugy eleg gazos..

      Delete
    3. igen, az időtényezőket még át kell néznem

      Delete
  11. szia twer...daxnal ha ld volt le akkor az 54napig tartott es most van a 31.korrekcios nap...
    dax napos

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, mondjuk macd-t nem néztem, csak rsi-t.

      Delete
    2. Nem az egészet vettem ldnek csak onnan ahol az ábrádon van egy vízszintes vonal onnan alakult vagy az egészet kell akkor az igen 54 nak valóba fel 31 napnál tartunk el néztem az utcsó 5 le maradt.

      Delete
    3. feltettem mar ezt nem egyszer nem csak itt de senkinek nem tetszett...nem mondom hogy ez a megoldas de miert ne lehetne?

      Delete
  12. jut eszembe, AD, diagonálnál az indikátor csak hsz szokott lenni vagy ék is?

    ReplyDelete
  13. twer...ha a vizszintes vonaltol venned az indulast akkor az egy ed lenne c pozicioban vagy ld 3/1-ben...szerintem egyik sem...

    ReplyDelete
  14. twer:
    dax 30 ed
    csak a felső szárát jelöltem egyelőre, de rsi-t nézd meg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kösz egyről beszélünk csak én naposon nézem azért van hogy 6650-et írtam naposon szép nagynak tűnik az rsi háromszöget mutat így jelzi mert én ezt nem tudtam, különben minden háromszögnél hasonló a jelzése? Tényleg ha van ideje ADnak rsi és háromszögekkel kapcsolatos ábrákat tehetne a tudás bázis megjegyzésekbe.

      Delete
  15. dax is benne van a c vagy 3-ban a lefele ld utan kis tf...

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Ezzel, most nagyon egyet értek :o) ez kezd zavarni, erre gondoltam én is,csak nehogy Dzz legyen :o))

      Delete
  17. A hati csak el játszott az ékbe írtam tegnap, hogy 730-750-ig mehet hát el ment most 570 környékén törne egyenlőre meg pattant róla.

    ReplyDelete
  18. klOnTP-be meg egy milliard sincs...banyeg..

    ReplyDelete
  19. dax 15.,..lehet egy ld es running flat kombinacio lesz?...rovidre bearish lenne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ezt most nem értem, honnan indulna ld Nálad?

      Delete
    2. tegnap este1830tol ma reggel 645ig

      Delete
    3. és akkor akár kész is lehet, ha a=c?

      Delete
    4. egesz kis tfen nezve az a lefele mintha nem c lenne...hanem b/b..most menne fel b/c...majd kesobb le

      Delete
    5. jo lenne ha most csinalna fel egy ed-t b/c-ben...kivansagmusor...

      Delete
    6. mi van, ha egy dzz az egész, mint felfelé ed/4?

      Delete
  20. dzz le?...es akkor jonne fel egy c vagy hsz e?..
    otp 15

    ReplyDelete
    Replies
    1. mondjuk 15percesen ezt a lefelet nehez dzznek hinni..

      Delete
    2. Nem csak 15' naposon is.

      Delete
  21. Üdv Gastrobloggerek! :-)

    Tegnap nagyon 'jóízűen' olvasgattalak Titeket,

    Imi-boy a 'javíthatatlan' ... 'vega'... :-) (...ezen berosáltam..) :-)
    apropó... Boy,
    Lindácskával mi van? Múltkor lefőzte nálad a kávét, és 'eltűnt'... a piacról is...
    ...jó lenne már ha megmutatná magát ismét...

    ReplyDelete
  22. Üdv Csabesz!

    Épp tegnap este mondtam a feleségemnek, hogy eltűntél! (mint Lind(h)a(l) a szürke ködben!
    Most megint rá vadászok! :-)

    ReplyDelete
  23. Nekem egy a meg látásom ha ék van a DAXnál és hatinél akkor itt valamilyen B vagy 2-es hullám ér véget.

    ReplyDelete
  24. Sziasztok !

    Csak beugrottam egy percre. Szerintem BUX-ban egy hsz épül, melynek most tarthatunk az "E" hullámának a közepén. Sarokszámok : Kiindulás=17.833 (júni 20.), A=16.778,stb.

    Én még esésre számítok most, egy ABC indulhatott meg szerintem lefele (most lehetünk A hullámának végén).

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia lacika...en is neztem ezt de az macd nem tamogatta..

      Delete
    2. azert figyelunk ra...thx...

      Delete
    3. hatinal meg nem ok mert c alament a-nak...de ki tudja mar hogy ebben az illikvid kocerajban mit lehet gondolni arrol az alaszurasrol...

      Delete
    4. Én pedig a 17833 -at teszem az A pontnak, mert most ez E pont is egy háromszöget csinál.

      Delete
    5. Most tényleg háromszögek a köbön mindenhol főleg OTP újabb háromszög tessék választani melyik szimpibb minden ki abba az irányba számozza amere ő várja és valójába mondja kérem hol tartunk.

      Delete
    6. BUX hati szerintem is más most egy kicsit. BUX-ra gondoltam hsz-re. BUX hati talán egy ABC lefele júni közepétől, és most egy új felfele már el is indult. Mindenesetre nekem tisztább most sokkal BUX kép.

      Delete
    7. ha meg itt vagy lacika...hati 60perc...az a resz zavarna engem long szempontbol..impulziv forgalmas...mi a xar az..ha a vagy 1 akkor hol a folytatasa...?
      hati 60

      Delete
    8. Igen, vagyok. Szerintem BUX hatiban is egy "A" hullám az lefele.

      Delete
  25. nagyon zavaros a kep...bux hati masszivan a havi pivotok felett es tartjak magukat...otp meg masszivan lefordult rola tegnap...molnak meg a qurva anyjat:)

    ReplyDelete
  26. üdv Mindenki

    Most már ki kívánkozik ez egy elliottal foglakozó oldal a háromszögek kizárólagos elő fordulási helye a 4. hullám, most olyan nehéz el fogadni hogy szept aljig a 3. hullám ment? Mert cimbi akkor meg mondta hogy 5 és puntum, akkor mi ez a sok háromszög a köbön ne hogy megint a fától az erdőt ne lássuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mondjuk elliott nem zárja ki a 2.-at sem de az építőelemek is a 4. hullámra helyzi a hangsúlyt es B-be 56 háromszög egy kicsit sok.

      Delete
    2. 2. hullámban nincs háromszög

      Figyelem!

      A hagyományos TA 3 dolgot kezel háromszögként:
      1) a háromszöget
      2) az éket
      3) valamit, ami annak látszik, de végül nem lesz az

      A tréningen szerintem mindegyikre volt szép szemléletes péda

      Delete
    3. 2.hullamban lehet hsz...csak nem onalloan..mondjuk abc b-je gyanant..erre gondolhatott twer...

      Delete
    4. :o) értem, ZZ b-jében még gyakori is

      Delete
  27. Sziasztok,

    Látom dax tegnap 6611 fölé ment, operatívvá téve a piros várakozást. Jött is ma a jó kis impulzus felfelé. Első blikkre [3] of v of (c)-nek tűnik a helyzet, de még [3] talán nincs kész. Ha így folytatja bőven 6700 fölötti célár is benne van a pakliban. Meglátjuk ;)

    ReplyDelete