Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 5 July 2012

Célzónák

OTP esetében tartom a korábbi elemzést. Elérte az elsődleges zónát, de nem lepődnék meg rajta, ha felmenne a másodlagosba. (Igaz az elsődleges zóna az esésre, bear verzió sokkal jobban utalna).
Mol, szerintem az elsődleges zónához visszamehet, óráson kicsit magasabbra mutat a célzóna, de a papírt nem tartom elég likvidnek a pontos elemzéshez.
Bux esetében 17.600+ környékére várnám vissza az indexet.
Hati vonatkozásában 18.100 környéke fut a legnagyobb eséllyel.
USD/HUF-ra tegnap a megjegyzésben 229 környékét írtam, 228,50-nél volt az eddigi csúcs, belelátom, hogy lesz még egy forint gyengülés, de a piacok erősödésébe szerintem a forint is kiveszi a részét.
EUR esetében nem lepődnék meg egy 282-höz, vagy alá történő lemenetbe, de részletesen nem néztem meg.

Bux órás chart:


Bux1212 órás chart:
OTP órás chart:
MOL órás chart:


50 comments:

  1. üdv

    Bírom az aegon elemzőt tegnap még az otp-ét esésre állította be ma meg már emelkedésre, ezért megnéztem jobban az elemzést amit ő fej-vállnak néz az valójába szvsz. egy ékelődés mivel nem foglalkozom az otp-vel így ez az ék nekem naposon is szemet szúrt max 3700-50-ig van hely az ékbe, BUX szintén ékelődik a mol is a richter már tegnap letört belőle ha ez így van akkor érik a 3/3 hiszen a vezető részvények össze álltak az esésre.

    ReplyDelete
  2. Igen, egyetértek, ami zavar :o)

    Szerintem még nincs kész a teljes felfelé kör, mindennél, de nagyon közel lehet, egy hip-hop optimista megugrás elég lenne...
    Utána esés jöhet, de a 3/3-ban nem vagyok biztos, ez lehet az LD 5. hulláma, vagy a felfelé kör korrekciója.. meglátjuk a karakteréből, ha kés és átviszi a fontos szinteket, akkor 3/3, ha bizonytalan, akkor nagyot szívás lesz, mert folytatódik a szeptember óta tartó korrekciónak látszó fázis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Ad,

      Erről a Kennedy féle 3-bar RSI-ről te tudsz valamit?

      Delete
    2. üdv AD

      A giga háromszögről mit mond elliott a napos ábrádon szépen kivehető már régen le törtünk belőle már mint a BUX és ahová a T. pontot tetted az volt a vissza text, a cél ár 15000 környékére mutat. A nagy kérdés ez a giga háromszög milyen hullámba van.

      Delete
  3. Replies
    1. üdv charlie

      Ez mind szép és jó de egy kicsit hosszabb távon rajzold be a felső trendvonalat is és ki jön egy ED. L

      Delete
    2. Majd ki derül ha 3750-nél nem megy tovább.

      Delete
    3. Helyesbítek 3640 fogja majd esetleg az előbb amit írtam 3700 kis szúrással lehet meg így én effektíven 3640-nél följebb nem várom.

      Delete
    4. ha neked van igazad akkor sem ed miatt..

      Delete
    5. ED vonatkozásában nem az OTP-re gondoltam, de 5. hullám nekem gyanús, hogy ED 3.640 környékére be is fejeződhet....

      Delete
    6. Akkor most ED vagy nem ED vagy majd ki derül.

      Delete
  4. Replies
    1. sziasztok,

      szia twer, egyelőre nem tudom eldönteni, h a tegnapi aljtól ez abc vagy 123, még csatornában van, ha abc, akkor fibo alapján kész lehetett 6610-nél.

      Delete
    2. Igen bízom benne mert valahol itt húzódik 6620 körül a csökkenő trend csatorna is azért ennyi emelkedés után nem hinném, hogy azt is lazán át viszi.

      Delete
    3. ez eldőlt, sztem 6640, 6660 ill. 6730 lehetnek megállók

      Delete
  5. angol europai kamatdontesek,kommentek jonnek,holnap nfp...

    ReplyDelete
  6. kina valtotta ki a rangatozast a piacokon..kamatot vagott..

    ReplyDelete
  7. köszi! charlie, daxban van ötleted számozásra a 6100-tól történő emelkedésre? nem nagyon jönnek ki benne a fibo-k. a rés miatt meg nehéz ügy. talán 6100-tól a rés tetejéig egy 1-es lehet, szted?

    ReplyDelete
    Replies
    1. juhhú, mivanitt? 8 pontos spread :D

      Delete
    2. nna, ez volt a teteje? :)

      Delete
    3. varjal ..meg 2.30kor beszel Draghi...ott lesz meg rangas mint egy eeg-n:)

      Delete
    4. nagyon viszket a tenyerem, de már félek tőle :)
      remélem, lesz ebből egy 1-2-1-2 lefelé

      Delete
  8. sziasztok!

    Remélem az elkövetkezendő 2 hónapra láttuk a tetőt! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aki most megmondja a tutkot az maga egy UFO..:)

      Delete
    2. senki nem fogja tudni! de hogy estig csapkodós nap lesz az biztos!

      Delete
  9. nekem már van hati shortom

    ReplyDelete
  10. tul egyszerunek tunik...lesz meg szerintem egy fel kor kirazni a korai shortokat..otpnel ez meg mindig belefer 4.hullamnak

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Amcsi futik korábbi iv of (c) alá beestek...szerintem MINIMUM egy [b] vagy [x] hullám elkezdődött, dettó daxban. Bearishebb verziót szerintem meg mindenki el tud képzelni.

      Olaj is szerintem sanszos, hogy befejezhette a felfelé körét, eu-ban is játszik még egy flat/hsz/kombináció verzió...esetleg egy C diagonál.

      Lehetnek itt még trükkök. Amúgy ha már elindult a harmadik hullám lefelé, szerintem 1-2 sorozatokat fognak csinálni a piacok, kb 50% retracekkel, hogy ne lehessen teljesen kizárni a fenti variációkat.

      Delete
    2. Szia brikka

      szvsz. a többség most longba ül mivel várják a Q3-at, dobnál fel ábrát, hogy képzeled.

      Delete
    3. Szia TWER,

      Ok dobok valamit, csak ne kéne annyit szöszmötölni vele :S

      olaj:JUL05_OLAJ_H1
      eu:JUL05_EURUSD_D1
      dax:JUL05_DAX_h4
      sp:JUL05_SPX_h4

      Delete
    4. szerintem első hullám lefelé kész van, felfelé szerkezetből majd kiderül...[A]-[B]-[C]-re számítok. Meglátjuk.

      (SPX: i-es LD volt, most lehetünk felfelé [A] végefelé)

      Delete
  12. Üdv

    Hatinál, BUXnál, OTPnél bázis a bázison épül akit érdekel annak leírom, ezt a bázist támogatja a giga háromszög, kérem AD kollégát válaszoljon a reggel fel tett kérdésre mert akkor itt a tuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajna nem tudok feltenni. Pedig láthatóak a háromszögek naposon, nézd meg ki szúrod öket sec perc alatt.

      Delete
  13. nálunk még nincs nagy dobálózás

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boy remélem shortoltad a DAXot 6530-nál.

      Delete
    2. szvsz akkor a csökkenő csati 6640-nél volt ha lett volna jó grafim biztos pontosabban be lövöm, de aki 6620-on shortolt az sem rossz. Kár hogy én már korábban shortoltam.

      Delete
    3. Dax shortcertit nem nyitottam, pedig az lett volna a nyerő, ma majd 400 pontot ment a certi. hatit nyitottam, de zártam is, mi nem estünk szinte semmit. talán holnap!

      Delete
  14. eddig nagyon jó az OTP ábrád Charlie, kiváncsi leszek mit csinál holnap

    ReplyDelete
  15. sp futi...ha az az elejen nem a-b,.szerintem nem,akkor beleferhet meg egy kor fel 1400hoz...fibok teljesen jok hozza..persze sima index a fonok..azt nem latom..
    sp futi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a csártot. Mindenképpen megfontolandó!

      Delete