Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 24 April 2012

OTP várakozás

Napos alapján az OTP ábrája erős bull irányultságot mutat. Nem tudom egyenlőre eldönteni, hogy a bull verzió csak a 4/c indulásának szól, vagy egy erős északi irányt mutató extra bull számozásomat kellene előtérbe tolni. Ahelyett, hogy most részletesen kifejteném mire gondolok, inkább megvárom a holnapi napot. 

OTP napos chart:


Órás alapján más a helyzet. Az látszik, hogy erős momentumos, impulzus harmadik hullámra jellemző mozgás látok. Korrekciós csatorna törés. Órás alapján egy harmadik hullám ment északnak. Tréningeseknek mondom, hogy szvsz tovahaladó háromszöget láttunk 3380 környékén 4 óra magasságában kisebb tf-n.

Látható az ábrán, hogy a kritikus zónát, mely a gyors letörést eredményezhette volna elkerülte a piac, a berajzolt ellenállásokat momentummal vitte át, ez a piac bull, még akkor is ha holnap esetleg korrekció lesz.(figyelem órás alapon!!!!) Ha nyitás utáni két órában a mai csúcsokat lendülettel átviszi, akkor az RSI szerint erős bull marketre kell felkészülni. De szerintem nem az lesz a megoldás.

OTP órás chart:


OTP 15' chart:


Sok a kérdés a fejemben, kis tf-n nem tudom eldönteni, hogy ZZ ment e felfelé, vagy az 5. hullám nyúlt meg. A holnapi nap sokat fog mondani. Nem akarok rövid távra célárat írni, az emelkedés minimum végét 3600 fölé tenném, pontos célárat majd holnap. A magam részéről örülnék egy ED-nek 4/c-ben, majd meglátjuk, hogy valóban az e. Ha ED lemehet 3440 környékére, ha impulse, akkor szvsz lesz egy fél nap lassú mozgás, hisz 2 is az volt. Ha 4. akkor 3480-3500 lehet egy lehetséges célár,  majd utána észak és ebben az esetben számolni kell egy sling shotra....


78 comments:

  1. Sziasztok, rég írtam, csak olvasgatok.
    A céláram a jelenlegi szintekről 6400. Onnan várok egy korrekciót vissza 3800-4000-re, majd ismét fel északnak.
    üdv mindenkinek
    IC

    ReplyDelete
  2. üdv

    Egy kis bosszúság cimballi oldalán egy új fazon nagyon el küldött a sunyiba, de trükkösen be ugrattam és második körbe teljesen Deneric el képzelését vázoltam fel neki aki azért ért a hullám elmélethez erre még jobban le hülyézett szegény Deneric.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia TWER,

      Aztan lehet ő is trükközik és olvassa ad blogját :-)

      Dan szerintem nagyon eröltetett értelmezésekkel áll elő egy ideje

      Delete
  3. Vigyázz, mert Dan nem érzi az sp-t, nem véletlen, hogy hanyagolja! Szvsz logiki hibát vét az értelmezésben! Cimballit még nem olvastam. Ad

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!
    Most nézem a tegnapi esti feladványt, találgatni nem szeretnék, a jegyzeteimet meg otthon hagytam, egyébként is hagyom ülepedni a tudást.
    Kicsit bosszús vagyok, mert este lefekvés előtt rá akartam nézni az oldalra és akkor gondolkodhattam volna a feladványon, csak a kábelmodemem azt mondta hogy ő most nem szeretne a központtal kommunikálni és nem bírtam munkára fogni :-) (a hiba bejelentve, ez már nagyon megy nekem)
    //A Vodafone a másik hibát 72 órára a bejelentés múlva megcsinálta, kedd 11h-ra, ilyen az én formám az egyik megjavul akkor a másik döglik be, valaminek mindig lennie kell, de legalább nem unalmas az élet :-) //

    ReplyDelete
  5. Igen Linda volt az OTP grafikonján

    Figyeljetek oda, korábban említett célár zónát elérte, ha ez c, akkor a vége 3700-3750 az ábrán a párhuzamossal látható 5/2 tere! Kist tf-n 5 hullám lassan kész az aljtól!

    Lenne vitamin a papírban, ha most fordulna! Egyenlőre korrekcós csatornában szvsz naposon! ad

    ReplyDelete
  6. Charlie!
    Ha tudsz dobnál fel órás grafikont, hatira v. buxra,esetleg OTP-re.
    Számozás megállja e a helyét, hogy most C jön mindennél fel, vajon a korrekciós csatornában maradtuk e? Azaz fordulhatunk e innen lefelé, buxnál flat, OTP-nél ZZ verzióban?

    Nagyon köszi!

    ad

    ReplyDelete
  7. OTP percesen ED 5. hullámban? Ha igen gyorsan lemegyünk kb 100 pontot ad

    ReplyDelete
  8. charlie!

    ez még mindig a tegnapi slingshotom hatása! :-))))

    ReplyDelete
  9. otp 1' bullish slingshot most

    ReplyDelete
  10. Sziasztok!
    Tegnap jól megszórtátok a blogot a hozzászólásokkal! :D (Csak győzzelek Benneteket olvasni, hogy ti mit láttok!) :)

    Gratula Ad, még nem gondoltam volna ekkora felre!
    Így most kavarognak bennem a verziók! :)

    Naitssz

    ReplyDelete
  11. Egy ilyet tudtam most gyártani, ha megfelel.
    A BUX 15-ös késleltetéssel van, ami azt jelenti, hogy kb. 10:35-ös állapot
    Remélem jó lesz.
    BUX
    OTP

    ReplyDelete
  12. Charlie: Ezt jól egyszerre csináltuk :-)
    de inkább 2x mint egyszer sem :-)

    ReplyDelete
  13. köszi! otthon kell elmélyülnöm benne, nem tudom így hogy melyik verzió lesz ad

    ReplyDelete
  14. OTP 3850-et vette célba? hm ad

    ReplyDelete
  15. Euforia, mindenki egy oldalra állt? RSI hol van kisebb tf-n 90? ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  16. Replies
    1. ajaj, még etetik egy picit, de már sokan vannak egy oldalon ad

      Delete
  17. Egy gondolat:

    RSI órás horog, Linda és ha megnézitek van egy kulcsfordulós jelzés is, aki tegnap, ma reggel beleült, annak a tréning árának egy része a zsebben van!

    ad

    ReplyDelete
  18. Lindát felvettem 8 órás munkakörbe! :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sziasztok!

      dobjatok már egy linket erről a lindáról, már kiváncsai vagyok rá! :-)

      Delete
    2. Www.guesshermuff.blogspot.com

      Delete
    3. tegnap küldtem róla képet ad-nak, de én nem merem neked elküldeni!:-))) majd ő!

      Delete
  19. 3700-nál már volt 95-ös RSI 1 percesen

    ReplyDelete
  20. 15 percesen is volt horog az rsi-n, nemrégen

    ReplyDelete
  21. most jön egy kis pihenő szvsz

    ReplyDelete
  22. Lindánál fontos a kontextus!

    ReplyDelete
  23. vicces brokik, 666 konti vételen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 63-as barátunk is beköltözött a könyvbe

      Delete
  24. Sziasztok !

    Szerintem valami hosszú-távú befektető záná a short-jait 900 kontival. Mivel rövid-távon nem olyan jó ötlet szerintem, 3. hullám véget érhet hamarosan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vagy c, nnem zárnám ki

      Delete
    2. Szia lacika

      Hogy látod a helyzetet a longokat zártam, már kezdem a short pozi építést szerinted korai még?

      TWER

      Delete
    3. Én most alapban azt gondolnám, hogy egy 3. hullám vége felé vagyunk, innen vissza egy negyedikben 18.350-18.400 környékére. Majd utána még jönne 5. fölfele. Kérdés, TWER, hogy mennyi hasznot remélsz a short-jaidból, mi a célárad vele. Lehetőség Ad c verziója is, én most 3-asnak tekintem elsődlegesen ezt a 18.600 körüli szintet.

      Delete
    4. Ha emlékszel kb. 1-2 hete írtam hati verziót ugyan ez volt mint most a tiéd föl 18600 majd le 18300 és föl 19000 környékére, de azóta ugye be jött egy mélyebb pont és jobban preferálok egy A-B-C hullámot ahol most lehetünk a C végénél.

      TWER

      Delete
  25. Hétfőn a signáloknál olyan bárgyú képet vágtatok, mára meg mindenki szerelmes lett lindába:-) kicsit késett a piac...

    ReplyDelete
    Replies
    1. üdv AD

      Innen tanácstalan vagyok, ha olvastátok a tegnap előtti bejegyzésem így szólt MOL 17800, OTP 3800, hati 18600 a cél árak meg lettek, innen fordulatot várok délnek szerinted lesz? Mert ha észak az irány ez 1-es hullának nagyon impulzus vagy mégse.

      TWER

      Delete
  26. Hati új low miatt inkább flat és akkor c lehet, de kell elemző szoftver.
    Célárak oké, szvsz nnagy korrekció csatornában vagyunk....de meg kell este néznem

    ReplyDelete
  27. Inkább a hullám naposon, mint 1

    ReplyDelete
  28. Rosszul fogalmaztam : nálam is C-ben vagyunk hatiban az ABC-ből (B flat volt). Viszont szerintem a C-én belül végezzük be a hármast. De úgyis kiderül pár órán belül.

    ReplyDelete
  29. lacika, Nálad hol van a 4 of 3, 18500 körül?

    ReplyDelete
  30. percesen ismét alakul egy bullish slinshot

    ReplyDelete
  31. Replies
    1. Boy nagyon vágod,egy kis leckét adnál mi az a horog? Én úgy tudtam, hogy magas 70-80-as RSI és stokinál már inkább barish slinget kell keresni akkor ezekszerint tévedtem, még lehet bull ugye.

      TWER

      Delete
    2. Még én is inkább csak gyakorlom, megpróbálom felismerni a divergenciákat, de ettől függetlenül azt is kell hozzá tudni, hogy éppen hol hullámzunk. Néha egész jól bejönnek, de kis tf-t nézek, abban kis elmozdulások vannak, csak gyakorlásra jók.

      Delete
  32. üdv

    Ami érdekesség idén talán a 3-4 alkalom, hogy ilyen kicsi a hati kamat tartalma, talán közel a fordulat?

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. vagy még nem hiszi el senki, hogy emelkedni is tud.
      holnap reggelre legkésőbb megnő szerintem.

      Delete
    2. én elhiszem! :-)
      hati longomat reggel bővítettem, szűk stoppom van, bukni már nem fogok rajta.

      Delete
    3. Hát lehet nőni fog én a tegnap előtt nyitott longokat zártam, a BUX be ütöttte a 38-as fibot a hati nem érte el 900 körül van, valamint a BUX elég kemény ellen állasi zónához ért 200napos stb. egy kis rezdülés vagy rossz hír szvsz nagy zugy lesz.

      TWER

      Delete
  33. sp500...
    http://kepfeltoltes.hu/120425/sp_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  34. Replies
    1. üdv

      Miből gondolod, hogy hsz lesz van valami alapja?

      kappa

      Delete
    2. belso szerkezet szvsz...nem akartam bebetuzni tul sok ido...kritikus szint 1394..orulnunk kell ha ugy lesz mert az sok mindent eldontene...azt hogy B hullam van es lesz meg egy lefele kor valamint azt hogy utana lesz meg fel..

      Delete
    3. Charlie, egyre gondolunk ;)

      Delete
    4. Ez egy dolog csak a piac erre gondol-e. úgy legyen.


      kappa

      Delete
    5. Hát igen, a háromszöget legtöbbször csak a vége felé lehet beazonosítani. Most meg jó esetben (c) hullám van indulóban. Meglátjuk mi sül ki belőle.

      Delete
  35. Szerintem BUX hatiban már megindult a 4. hullám lefele. Méghozzá egy expl. flat-tel.

    ReplyDelete
  36. Legalábbis a 4/A exp. flat lesz szerintem.

    ReplyDelete
  37. Úgy nézem, OTP is már a lefele kört csinálja (itt is a 4 of C hullámot).

    ReplyDelete
  38. BUX hati 4/A (vagy esetleg egész 4) célára nálam 18.721 alatt.

    ReplyDelete
  39. most értem haza, hát hétfőn még az emelkedő elképzelésemet is nehezen fogadtátok, Linda miatt meg csak néztetek...

    Trendcsatorna naposon is törve, elindultunk felfelé. Órás horogra láttatok példát. Most a 80-as zónában van már óráson is, jöhet egy kis korrekció

    ReplyDelete
  40. sziasztok üdv mindenkinek Karesz néven szólnék hozzá.Szuper volt a tréning,köszönet.(a többi rajtam múlik)Kérdésem is lenne 30'sp500 lehet ed?

    ReplyDelete
  41. Sziasztok!

    Ad! légyszí nézd már meg ezt a verziót is, hogy lehetséges-e Otp-re!

    Ott fent az X-nél volt egy túlszúrás ami miatt lehet ez él élhet!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120425/OTP5_120425_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Naitssz

    ReplyDelete
  42. nagyon is él nálam ez a legvalószínűbb verzió, kalkulálok ezzel,

    ReplyDelete
  43. Köszi! Gyors voltál! :)

    Naitssz

    ReplyDelete
  44. most néztem rá és hidd el elég régen nézegetem, fejből megy ez az alakzat. ZZ exp. LD a hullám, tipikus+ ZZ azt hiszem c=261-es formációban..

    ReplyDelete
  45. Sokszor az az érzése az embernek, ha ide felrak egy verziót, ami jó lehet, már csak azért is mást csinál a piac! ("Árjegyző" lehet figyel mindeket!)
    Most feldobtam, mert már nagyon bennem volt az a felszúrás miatt, (X) csak kicsit elfelejtettem, hogy ott nem jó valami!

    Igen tudom, hogy Benned van, de minden verziót Te sem dobhatsz fel, mert akkor tényleg kapkodhatná mindenki a fejét mi a franc van itt! Látom így is Linda miatt most pislognak sokan! :) :)
    Egyébként igen 261! :)

    Naitssz

    ReplyDelete