Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 19 March 2012

trendszintek nélkül

26 comments:

  1. üdv AD

    Még mindig titokzatos ahogy csabasz mondja, mert az ábra szerint még lesz egy föl fele?

    kappa

    ReplyDelete
  2. hosszú hétvége... 'titkos találkák'... vigyázz mert a többi olvasó fejében előfordulhat némi 'féltékenység'... :-)

    ok!
    chart

    a nagy képen akkor most hol tartunk szerinted?

    csabesz

    ReplyDelete
  3. Felraktam egy elképzelést a hosszú hétvégén, még mindig azon mozog, a problémám, ami miatt írtam, hogy lehet nem jön össze, az, hogy eszeveszett gyors felfelé van belekódolva, de a mai mozgás mellett megerősítést kapott.

    Közel lakik Imi-boy, arra jártam, bevittem neki a jegyzetet és kértem tőle egy kis segítséget, ennyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, nem kell megharagudni, csak vicc volt

      csabesz

      Delete
  4. erről mit gondoltok?
    lehetséges?

    BUX_NAPOS

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. a 3 a b ugy biztos nem ok...b joval tul van a 3-a ext 162-n..

      Delete
    2. köszi Charlie, valóban jóval túlment rajta

      több szem többet lát :-)

      csabesz

      Delete
  5. sziasztok!

    ad, akkor x-et elvetettük? ha igen, 5-ös fölé mehet a korábbi 19900 körüli csúcsnak?

    más: cimballi könyve mikor lesz kapható?

    ReplyDelete
  6. könyv / jegyzet az alaptréninghez kapcsolódik, ott mindenki kézbe kapja

    ReplyDelete
  7. szia Ricsi!

    Áprilisira jössz?

    boy

    ReplyDelete
  8. igen! :-)
    Van valamid? Nyitóban eladtam a hati longjaimat, 10 kontit visszavettem 20060-on.

    boy

    ReplyDelete
    Replies
    1. f*sza, akkor majd duhajkodunk :)
      nincs semmim, ez a nagy "C", vagy mi a tosz, jócskán kiszúrt velem,
      egyre kevesebb kedvem van bármit is csinálni. :( nem nagyon volt sikerélmény, ezért várom már nagyon a tanulást

      Delete
  9. Duhajkodunk??? Éreztem, hogy megint rossz társaságba fogok keveredni! :-)))
    Az nem baj, ha nincs kedved hozzá, csak a pénz maradjon meg!
    Majd tréning után lesz kedved is! Már csak 1 hónap!

    boy

    ReplyDelete
    Replies
    1. iszunk egy teát, ilyesmi :))

      olyan érzésem van, mintha 6 golyóval a tárban orosz-ruletteznénk, sok esély nincs :D (legalábbis én nem látom át), de ha jól emlékszem, régebben charlie feltett egy abc-x-abc verziót, nem tudom, él-e még

      Delete
  10. üdv AD

    Ahogy írtam a hétvégén esést várok, ha innen fordulunk a lenti cél ár reális lehet a mai nyitó az esést erősítette meg bennem 3 barish gap gyertya, legfeljebb a BUX a 19600-as résig mehet.

    TWER

    ReplyDelete
  11. esélyes a flat korrekció, b hullám mehet északnak, ami eljut a csúcs közelébe, esetleg új csúcsra megy (bux hati)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyik csúcsról van szó? (mai, idei?)

      Delete
  12. Szia Névtelen!

    Órás chart alapján mondom, azaz a mai csúcsnál magasabbra, flatben benne van, kétlem, hogy c hullám már lejött volna

    ReplyDelete
  13. üdv Végre pozitív fejlemény le kötötték a BUXot

    ReplyDelete
  14. lehet, de szerintem flat esetében a b pontot nem jelölte ki, minimálisan 20110 környékén lenne, kevésnek érzem

    ReplyDelete