Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 24 February 2012

Bux - gyors

A határidő reggel felszúrt a  célzónába, emellett érdemes a buxra egy kis figyelmet vetni. A korábbi korrekciós trendcsatorna tetejénél van a piac, ami szerintem erős ellenállás, ráadásul egy ideális 50%-os fibo szint is ott húzódik. Buxra tekintve órás alapon a korrekció végéhez már nagyon közel lehetünk. A vékonyabb vonal a felszúrások szintjét mutatják, amit jelen esetben nem zárnék ki.

Bux órás chart:


Bux1212 órás chart:


2,5 óra van vissza a mai kereskedési időből, a hiányzó felszúrás (kis tf 5. hullám, lásd megj.) szvsz meglehet, majd a két nap alap sokat fordulhat a hangulat.

28 comments:

  1. aud/usd....vagy hatastalanitjak ezt az 1212-nek latszo kepzodmenyt vagy elszall amerika...
    audusd

    ReplyDelete
  2. Nekem úgy tűnik, mintha kis tf-en BUX hati is menne majd még egy magasabb csúcsra, nagyon 4. hullám jellege van ennek a mostani több órás egy helyben járásnak.

    ReplyDelete
  3. sima bux kiment új csúcsra 19241 körül, hati nem, lehet hati csonka marad, fordulatokkor elő szokott fordulni ilyen, gyakorlatilag a kamattartalom szűkülése miatt nem követte a sima index mozgását

    SP felment, ahogy vártam/vártuk, majd elkezdett esni, ha marad ennyi volt

    elfogadom, hogy ennyi volt, célzónát hozta

    ReplyDelete
  4. közben, mire beírtam valaki elkezdte eteti a vételi oldalt nagy tétellel, lehet mégis meglesz :o) (hati)

    ReplyDelete
  5. befolyásolási szándék, kivették néhány 100 volt, nem sokat tudott emelni

    ReplyDelete
  6. Lehet én álltam be a tétellel, hogy igazam legyen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o) de miért vetted ki? mire beütöttem, hogy hajlandó vagyok eladni annyiért már nem volt ott :o(

      egyetértenék veled, hogy beleférhet, de a bux megcsinálta, miközben a hati nem,nekem ez arra utal, hogy már nem lesz új csúcs

      Delete
    2. Majd megint visszateszem mindjárt.

      Delete
    3. Megígértem Neked :) (mielőtt egy short-ra játszó kolléga komolyan venné, nem én voltam)

      Delete
    4. Amilyen kis tf-t nézünk most ott nagy a hibázás lehetősége és nem kereskedési szint, főleg nem Mo-n, ahol nem likvid annyira a piac, hogy elég információ álljon rendelkezésre, ez csupán agy játék, edzés!

      Egyenlőre az órás elemzés alapján célzónában a piac, ez is zóna elmaradhat tőle, vagy kiléphet belőle!

      Szerintem ez is fontos!

      Delete
  7. A jenkik erőlködnek lehet nem állnak meg 1370 alatt

    ReplyDelete
  8. Szia névtelen!

    Tegyél meg annyit, hogy választasz magadnak egy rövid nicknevet, így tudjuk, hogy mikor ki nyilatkozik!

    köszi!

    Ha nem állnak meg, akkor elő kell venni amerikára egy másik alternatívát, semmi nem történik

    ReplyDelete
  9. stooq szerint új csúcs SP-nem, lefelé nem diagonál volt, megnyílt az út a hati számára is a célár elérésére

    ReplyDelete
  10. üdv AD

    Gratula a cél árad meg lett csak most már jöhetne lefelé.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!

      Eddig ok, lássuk mit csinál hétfőn.

      Delete
  11. USAban SP ed ED-t formáz? Hm.

    ReplyDelete
  12. Van valaki akinek sikerült megnéznie Prechter 90 perces videóját az alapokról az ingyenes hét keretében?

    ReplyDelete
  13. üdv charlie

    Nagyon alakul az el várásod, az utolsó óra mozgása alá támasztotta és több alakzat is kezd ki alakulni amelynek cél ára a BUXnál 19700 sőt van olyan amely 20000 fölé mutat, de ellen irányú alakzatok is vannak, de jelen pill. a te verziód lett az erősebb, gratula.

    TWER

    ReplyDelete
  14. Szia twer....meg nem dolt el ..volt mar ra pelda a multban hogy napokig brutal kicsi forgalom volt es az lett a vege hogy megunva a teszetoszit megrantottak fel....ami nem akar lemenni..........mas....nem irtam ide be a multkoraban mert kirohogtetek volna de azt mondtam magamban hogy amig az fhb nem eri el a celarat addig nem zuhanhatunk...tudom hulyen hangzik de igy ereztem.....nos penteken celbaert....portfolion tettem fel chartot majd kesobb beszurom..

    ReplyDelete
  15. Szia Twer!

    Hiteltelen leszel, ha egyik pillanatról a másikra ugrálsz a brutál bull és a brutál bear verzió között, minden ok nélkül. Legalábbis nem magyarázod meg, csak valami láthatatlan dologra hivatkozol, nekem mint olvasónak inkább az az érzésem, hogy ilynekor a tömeg hangulata befolyásol. Nem bántani akarlak, csak megfigyeltem és mivel sokszor jókat is írsz, kár ezzel lerontani, amit felépítettél.

    Péter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv Péter

      Sajnos egy ideje nem érzem a piacot, valóba a tömeg most hatással van rám amit most látni lehet a BUXon az egy semmilyen irány, különben nem a bull és bear verzió között ugrálok csupán meg jegyeztem, hogy pár száz pont sajna lehet még fölfele, ettől függetlenül esést várok akár több 1000 pontot is. Többször irhatnál és meglátásod te is ki fejthetnéd.

      TWER

      Delete
  16. Szia Charlie!

    Nem Elliotti gondolatmenet, de amikor így oldalaz a piac (megj.: szépen kék számozás mentén megy a bux), akkor olyan érzésem van, hogy vár valamire. Tény, nagy elmozdulás jön, az irány a kérdés. Nagyobb eséllyel lefelé mondanám, de az a mondás, ha nem megy lefelé, majd felfelé fog verzió folyamatosan a fejemben van. RSI-t nézve azt mondanám, hogy bear piacon felcsapott a bear ellenálásig, de nem vitte át, ha fordul, akkor brummogni fog a medve.
    Amerika újabb és újabb csúcsokra megy, miközben mi nem tudunk, hanem egy lefelé tartó csatorna tetejéről fordulunk le, nekem ez azt mondja, hogy a bikák ereje folyamatosan gyengül.
    Devizák (forint reláció) esetében is erőtlen a forint, Twer szavaival hatalmas tetőépítés zajlik, ha tényleg ritka az ekkora tető, akkor nagy elmozdulás jöhet.

    Megj.: kicsit unom már ezt az oldalazást, nem nagyon kötöttem ügyletet ebben a hónapban, jó lenne már egy kicsit dolgozna is a pénz, nem csak én :o) Nagyon kiváncsi vagyok már arra, hogy mi lesz a megoldása ennek a formációnak

    ReplyDelete
  17. Sziasztok!Pénznyomda a héten?

    BUX.TA

    ReplyDelete
  18. üdv Ras

    Az EKB olcsó pénzre gondolsz? Te személy szerint milyen irányt vársz, az tény hogy a háromszög cél árat még nem értük el, de a szükséges és elégséges feltétele teljesült.

    TWER

    ReplyDelete
  19. Szia TWER!
    Örülnék neki ha hati végre töltögetne a 18E. alatti résekből az alsó már álom lenne,egyszer csak leér oda is remélem minél hamarabb
    Sok SH-m van nyitva hatiban,ritkán tudok csak lenni.
    Ezért is zavar ez az olcsó pénz öntés

    ReplyDelete
  20. Csak hangosan gondolkodom, nem lehet, hogy a nagy optimizmus ennek szól és amint meglesz a döntés, elindul a profit realizálás? A piac vár valamire, ez lehet egy ilyen dolog...

    ReplyDelete
  21. Itt már minden elképzelhető,de a"nagy" összeomlás szerintem nem mostanában lesz
    Meg IMF megállapodás sem,ott is lesz még pár kör addig

    ReplyDelete