Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 20 January 2012

Péntektől

Kicsit az alapokról, amiről írtam, hogy érdemes végiggondolni, azaz a realitások:

1) C hullám hossza általában A hullám hossza, vagy 161,8%-a annak.

2) Váltakozás elve: ha A hullám annyira impulse, hogy felosztása szinte lehetetlen alhullámokra, akkor C hullám jól tagolható, komplex lesz, vagy fordítva. A komplex volt, ezért nehéz most C-t felosztani.

3) C hullám szintje esetében általános elvárás (de nem mindig igaz), hogy eléri  A csúcsát és meghaladja azt.

4) A korrekció az eggyel alacsonyabb szintű hullám 4. hullámterében fejeződik be.

Anno írtam is, hogy egy komoly C hullám jöhet, megvan, impulse, megnyúlt és feloszthatatlan...Visszatérve a szeptemberi várakozás szerinti véget mégiscsak megcélozta a piac. OTP 3800 feletti árról beszéltem (3.800-4.200), hati esetében 19.000-20.000, egy gyors körrel lassan meg is lehet. Nem érhettük még el a csúcsot, de közel lehet a fordulat, a blog sentitment indexe jelezz :o), aki érti mire gondolok. Kicsit késő van, nem fogok most kutakodni és visszanézni, de egy ideje nem tettem fel elemzést, mert láthatóan nem érzem a piacot és kell egy kis idő, hogy megszabaduljak az érzelmi befolyástól. A keddi Bux1212 képen ott a célzóna, melyet ma átlépett a piac, de ezt jeleztem is.

Nekem a mostani mozgások és a blogon megjelenő kommentek, azt mutatják, hogy közel a fordulat. Milyen közel? Ezt nem tudom megmondani, említettem, hogy az RSI-nek hetesen kell még egy emelkedés, jelentem megvan, holnap még tartania kellene egy viszonylag magas szinten.


Megértem, hogy a rossz poziban ülőket idegesíti a veszteség, azt is, hogy komolyan lehetett volna keresni az ügyleten felfelé, ez így van. Soha nem mondtam, sőt hangsúlyoztam, hogy nálam sincs a Szent Grál. Az, hogy sok esetben, egy olvasó szerint szeptembertől-decemberig az összes nagyobb fordulatot sikerült eltalálni, nem jelent a jövőre vonatkozó hasonló sikererességet. Egy ideje mondtam, hogy érzelmileg én is befolyásolva vagyok, az érzelmi befolyásolás pedig nem jelent sok jót az elemzésre vonatkozóan.

41 comments:

  1. üdv AD

    Korábban jó láttad a piacot, szerintem 2 hete ott követed el a hibát de szerintem többen is hogy Hathor annyira rámenősen állította az esést, hogy nagyon sok mindenkit téged is befolyásolt, pedig Ras is én is írtuk hogy ezzel az eséssel valami nem stimmel inkább fölfele néz ki a helyzet. Nem tudni még kikre volt hatással Hathor de már az E-star vitákból ki derülhetett volna, hogy néha igen rosszul állapít meg dolgokat.

    TWER

    ReplyDelete
  2. ad-re nincs hatassal Hathor es mas sem ebben tuti lehet mindenki...

    ReplyDelete
  3. üdv charlie

    Úgy legyen, de kétségeim vannak és ezt fenn tartom. Egy rámenős üzletkötő sok mindent el ér úgy hogy észre sem veszed, 20 évig voltam üzletkötő.

    TWER

    ReplyDelete
  4. Sziasztok! kiegészítés
    TWER!- Ad akkori pénteken du.a hétfői le vagy fel kérdésére,(Ad szerint- hétfő valószínű réssel fel lesz )reagált Hathor hogy ezek után (TA)nem kérdés hogy hétfőn réssel le lesz-és akkor mondtam én is hogy ne állítson biztosra ilyet mert itt kezdők is vannak és félrevezeti őket
    csak ennyit hozzá!

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!

    Nyilván hatással vagytok rám ti is. Szerintem más volt a fő probléma, majd leírom, de szégyellem magam, mert szinte minden hibát elkövettem, amit nem szabad. Tudom ez visszatérő dolog és magamat kell legyőzni, mindenkivel előfordul, meg kell tanulni kezelni, nem csak nekem, mindenkinek, mert visszatérés nem csak nálam, hanem minden kereskedő életében.

    Hathornak írtam akkor, hogy engem zavar, hogy nagy az egyetértés, mert akkor másik irányba mozog általában...

    Egyenlőre annak örülnék, ha ma még rántanának felfelé egyet. (19.500, 3878)
    A mostani mozgást 2010-ben írta le Cimballi (sentiment, bikák megvadulnak, majd megfordulnak), hétvégén leírom, hogy mire gondolok!

    ad

    ReplyDelete
  6. üdv

    A hati a tegnapi oldalazó sávjából ki tört fel, a kérdés most, hogy valós vagy fals lesz ez a ki törés ideje már, hogy fals legyen.

    TWER

    ReplyDelete
  7. szia ad..gondolom csak raneztel a chartokra,nehez megallni:)....tegnap forgalommal lepett ki a felfele tarto csatornabol az otp es bux is felfele....elkepzelheto hogy meg csak a harmadik hullamban vagyunk?..akkor meg sok lehet felfele...

    ReplyDelete
  8. elég sokat és sokáig dolgoztam, azaz más foglalta le az agyamat
    írtam, hogy kell egy piros gyertya, majd utána írok elemzést addig nincs értelme, én azt gondolom, hogy c hullám, a fent leírtak miatt, ismét divergencia van...
    Nagyobb eséllyel fordulat lesz, hamarosan, de ma még kell, hogy viszonylag magasan legyünk a hetes adatok miatt. c/3 vagy új trend a kérdés? Akkor max c/3

    ReplyDelete
  9. kick off? Forgalom, kilépésax

    ReplyDelete
  10. üdv charlie

    Kő korszaki elemzés azt mutatja ez a nagy parabolika, ki lépve a bollingrből, itt a vége az emelkedésnek minimális esés 1000-1500 pont, ha vissza megy a trend vonal alá medve a kép.
    Szóljon a short. Indítva 70 konti.
    TWER

    ReplyDelete
  11. óvatosan, kell még esés a belépés megerősítéséhez!!!

    ReplyDelete
  12. üdv AD

    Kösz, most már úgy vagyok vele el fogyott a türelmem, ahogy emelkedik minden 200 pontnál még rá adok, ha csökken akkor szintén még 2-szer 30 kontit.

    TWER

    ReplyDelete
  13. twer...meregbol veszelyes kereskedni,vigyazz...
    ..azt nezem otp-nel hogy nem egy vegletekig megnyult otodik hullamot csinal-e?...ad...van benne elliottosan valami gigszer?...otp-nel ez 3900-4000 kozotti arat jelentene ami a buxnal kb 19ezer...jo lenne ez az istentelenul megnyult otodik hullam mert ahogy Cimballi mondja ilyenek utan dramai fordulat jon...
    otp 60

    ReplyDelete
  14. pontosan grafikon nélkül valami hasonló van a fejemben, mint, ami a pakliban lehet

    ReplyDelete
  15. Azt én sem hiszem hogy ma "nagyon" megadná magát,ha jól számolom 3. péntek ebben a hónapban,már csak ezért sem szokása,(csak egy megjegyzés!)

    ReplyDelete
  16. elozo abra alapjan sikerult elkapni otinal ezt a felfele kort..ez volt az 5/5/3...261.8-ra hozta...most mehet vissza az eggyel alacsonyabb rendu 3-4 koze 3650-3750 koze ..valszeg 3700nal erot gyujt a kovetkezo fel korre..celar fibok alapjan 3900-4000kozott

    ReplyDelete
  17. ha jo az abram ennyire megnyult otodik utan nagyon durva eses lesz

    ReplyDelete
  18. nagyon egyet értek, a kérdés meddig megy el

    ReplyDelete
  19. egyes hullam fibot rateszem a megnyult otodik kezdetere...423.6.. otp 3920...bux nem hati pontosan 19000...es ezt az erteket tamogatja belul a megnyult otos is..ha errol van szo persze...az elmult napok utan mar nehez hinni de most nalam ez elso helyen van

    ReplyDelete
  20. na de mi van ha a napost nezem?hol a negyedik hullam?

    ReplyDelete
  21. szvsz nagyon lent...

    írtam nem jól tagolható

    ReplyDelete
  22. kis tf-en meg hianyzik egy hullam fel a korrekcio elott..lehet most hsz

    ReplyDelete
  23. Sziasztok !

    Bocs, egy kicsit off a téma. Szerintem abban, hogy valaki milyen elemzést fogad el, illetve mit vár személyesen mások véleménye fontos lehet, de ragaszkodni kell a saját végső döntéshez. Ezt Hathor kapcsán írtam. A felelősséget egy pozi megnyitására, és lezárására mindig mindannyiunknak személyesen vállalni kell, nem szabad másra hárítani a felelősséget egy esetlegesen rossz egyéni döntésért. Itt szerintem mindenki még csak tanul, és biztos vagyok benne, hogy javaslataival, gondolataival senki sem szeretne szándékosan ártani a másiknak ebben a közösségben. Szóval a döntés és az azzal járó felelősség az egyéné mindig szerintem.

    ReplyDelete
  24. BUX hatiban egy (átmeneti?) fordulatot jelző gyertya kombinációt fejezhetünk be 60 percesen (evening doji star), ha jól értelmezem. (Ha ezt az órát kábé ezen az árfolyamon zárjuk.)

    ReplyDelete
  25. Babics Egon elég jól lőtte be a 3900-as OTP célárat (eddig). Van egy-két furcsaság időnként az elemzéseiben szerintem, de a célárakat kitörések esetén elég jól szokta eltalálni :

    http://peti.lb.kbcequitas.hu/q/211196/index.htm

    (BUX hati a 19.450-es értékét is gyakorlatilag teljesítette.)

    ReplyDelete
  26. bux1212 19370 körüli lefordulás jó lehet

    Nagyobb képen 19500 hibahatáron belül telhesült, OTP szintén (napos tf!)

    ReplyDelete
  27. ua. bullish sligshot 15 percesen, vajon meddig viheti?

    Bux1212 MACD hist

    ReplyDelete
  28. OTP-ben vigyázat! lehet még egy komolyabb rántás, akár 4200 környékére!!!

    ReplyDelete
  29. nekem van egy olyan érzésem, hogy még nem láttuk a tetőt! Hetes ábrán buxban és OTP-ben mutat még helyet felfelé! Vagy betölti vagy nem!

    ReplyDelete
  30. engem zavar, hogy nem ideális fibo szinteken állt meg a piac....

    ReplyDelete
  31. Kis tf-en esélyes BUX hatiban egy letörés fél órán belül. Majd meglátjuk.

    ReplyDelete
  32. fibo szint: az áprilisban indult esés vonatkozásában gondolom

    ReplyDelete
  33. Nalam otp 60perces alapjan 5/5/4ben van....3700rol johet meg egy fel kor ...ha az is megnyulik akkor....

    ReplyDelete
  34. igen Charlie, hetes ábrát néztem, két fibo között állt meg a bux, vagy visszacsapják és csak egy spike marad, vagy van még egy kör felfelé. OTP szintén zenész, most egy korábban berajzolt csatorna alja fogta meg az emelkedést, de a csatorna tető környékén van a 38%-os retrace, valahol 4100-4200 között

    SQ (short kirázás) magas fokon működik...

    ReplyDelete
  35. igaz, mivel hetes, még ezt is visszapahatják :o)

    ReplyDelete
  36. felteszem egy korábban már feltett hetes OTP ábrát (1-2 hete tettem fel)

    ReplyDelete