Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 17 January 2012

OTP várakozás - keddtől

Az OTP esetében is fordulatra számítok. Azt hiszem nem tettem fel még ezt az ábrát. Az alakzat akár készen is lehet, azonban egy felszúrás szerintem nagyon is beleférhet 3.400 fölé, ha felszúr szvsz 3.400.3.450 között lehet a csúcs. Nem szükséges feltétel, de a 3.415 helyett szívesebben látnék legalább 3.420-at, ez a volt a korábbi csúcsvárakozás, illetve az említett csúcsot ha kiszedjük nagy eséllyel megjelennek a divergenciák a bankpapír árfolyamában is.

OTP órás chart:



71 comments:

  1. Jó reggelt!

    az arany meg csak megy mint a rakéta!!!
    :(

    hát sose lesz abban korrekció?!

    vajon mi indithatja be az esést?
    mondjuk xar lesz a city gyorsjelentése
    pedig reggel minden hir jó
    pl kínából az ázsiai indexek is emlkednek és az snp futi is!

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  2. Steve, Steve! Még mindig nem a hírek mozgatják a piacot...! Hamarosan ott is lesz változás, nem néztem, de szvsz ami most megy az a korrekció.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia AD!

      tudom én is!!!
      és már belátom!
      csak alátámasztást keresek! :)

      Üdv:
      Steve

      nem látom okát az arany beszakadásának!
      hacsak az nem hogy India és kína leáll a vásárlással!!

      Delete
  3. egy biztos...devizak nem tamogatjak az esest...meg nem..

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!
    charlie,megjátszottad az AUD/USD-t?

    ReplyDelete
  5. szia ras...meg...jol jeleztek ujfent...ugyesek..kosz az infot..

    ReplyDelete
  6. charlie!
    Örülök hogy legalább "így" tudtam segíteni nektek hogy beírom amit küldenek

    ReplyDelete
  7. A GBPCHF devizapár több hónapos emelkedő lendülete megtört. A devizakereszt mozgása további esést vetít előre, így eladási lehetőséget kerestünk.
    A GBPCHF augusztus közepe óta több ezer pontot emelkedett, ellenben a devizapár több éves csökkenő trendje töretlen. A korrekciós mozgás végét jelentheti, hogy az árfolyam a napos grafikonon egy ék alakzatból tört le.

    Kereskedési összefoglaló: GBPCHF eladás: 1,4606; Profit: 1,4504; Stop: 1,4644; Hozam/Kockázat: 102 pip/40pip= 2.5

    ReplyDelete
  8. kosz ras ....na ez az a par amit bottal se piszkalnek:)

    ReplyDelete
  9. Sziasztok!

    Most már leállhatnának!

    ReplyDelete
  10. ad...kitartol meg amellett hogy otodik hullam?...mintha dzz lenne buxnal es otpnel is...buxnal jo ellenallas lehet 17700-800...heti havi pivot ellenallasi szintek egyben...ford fejvall celar..dzz celar..

    ReplyDelete
  11. 18300 vagy 18500 lehet nagyjából a vége, legalábbis ezt a 2 számoltam korábban, amilyen gyors felfele olyan gyors lehet le is

    ReplyDelete
  12. lehet ma áthúzzák a hatit a stopszinten?

    ReplyDelete
  13. 17800-t számoltam én is, ha dzz, akkor még sokáig korrekc8óban leszünk 2 sz verzió

    ReplyDelete
  14. divergenciák élnek még?
    a jó hír, hogy nem állunl meg 127-es fibon

    ReplyDelete
  15. otp 60percesen ..a tobbin nem igazan

    ReplyDelete
  16. üdv

    Nagyon ideje lenne már a fordulatnak a szentiment indexet ilyen bullba még soha nem láttam.
    Valaki megtudja mondani, ha dzz miért leszünk még sokáig korrekcióba?

    TWER

    ReplyDelete
  17. azert mert korrekcios szerkezet lenne fel es nem egy impulziv ami lezarhatna a szenvedest...

    ReplyDelete
  18. ha sp futit megnezzuk orason,egy harmadik hullamot fejezett be pontosan 261.8-nal,korrekcio oldalazas utan johet meg egy utolso? loket...az lehetne a vermedvek szerint a 2/Y/c/5/5....

    ReplyDelete
  19. üdv charlie

    Kösz de nem értem az emelkedés elég impulzív, vagy másról van szó? TA alapon például lehet egy dupla csúcs hatinál pl. 16500 nyakvonallal, ha le töri eshet egészen 14800-ig, ez meg is felelne a 3. hullám végének. Persze ez az én eszme futtatásom. Ha rá világítanál egy ábrán keresztül jó lenne, de mások is tanulnának belőle gondolom, szerintem nem egyedül vagyok itt aki nem érti ezt a dzz. el húzódó korrekciót.

    TWER

    ReplyDelete
  20. Üdv Boy

    Itt vagy DAXot figyeld óráson el kezdett oldalazni, ha oldalazásból lefele indul short. DE ehhez meg kell várni hogy az utolsó oldalazó gyertya alá zárjon le fele. Longolni ha fölfele indul szvsz. nem érdemes.

    TWER

    ReplyDelete
  21. gyanús, hogy lesz egy kör még felfele

    ReplyDelete
  22. Üdv Twer!

    Longolni nem akarok. Ma későn értem gép elé, 18010-en nyitottam meg a shortjaim felét, lassan tényleg elindulhatna lefelé!
    Köszi

    ReplyDelete
  23. üdv AD

    Ha lesz is szerintem már nem ma. Így is már nagyon meg nyúlt ez az 5. hullám, akkor ez lenne a leghosszabb, remélem ez az 5. és nem a 3.

    TWER

    ReplyDelete
  24. még egy gondolat, ritka, 9 hullámos impulse? Beleférhet? Lassan feladom..

    ReplyDelete
  25. üdv Boy

    A DAXról beszéltem dax certiTS19.

    TWER

    ReplyDelete
  26. 5 hullam megy fel vagy korrekcios szerkezet?..
    bux 15 perc

    ReplyDelete
  27. Hali TWER!
    Szerinted DAX-nál résbetöltésre lehet játszani?

    ReplyDelete
  28. Üdv Twer!

    Bocs, félreértettem... Illetve lefordítottam magamban hatira.

    ReplyDelete
  29. Frici az a minimum, ha a Boynak írtam érted, akkor oldalazás után az első piros gyertya ami az oldalazás alá zár short, ha meg a nagy omlás jön akkor még remekebb beszálló.

    TWER

    ReplyDelete
  30. lassan fel kell raknom a 2 sz. Verziót, ahol a felfelé menetel egy a hullám

    ReplyDelete
  31. Boy ezen a hatin én már nem tudok ki igazodni de ugyan ez igaz a BUXra is.

    ReplyDelete
  32. ad....lehet majd csak a lefele menet fogja eldonteni hogy mit lattunk felfele...

    ReplyDelete
  33. vagy a következő felfele után (nagy le után)

    ReplyDelete
  34. AD!

    Mi történt, hogy ennyire nem találjátok a fonalat?
    Nem értem mi az oka, hogy a múltkori briliáns felfelé menetel jóslat után 1 hónappal ennyire bizonytalanok vagytok...

    Idén is elmaradhat az armageddon???

    Üdvözlet, Forcag

    ReplyDelete
  35. elmult ket nap forgalma siralmas...kis tf-en meg egy loketet gondolok a lefele elott

    ReplyDelete
  36. :0)

    a komplex korrekció, bonyolult szerkezet

    a fordulatot akarjuk eltalálni, hollott csak ülni kellene és várni a jelet, hatalmas lefelé kgr jön, csak siettettjük

    ReplyDelete
  37. ...és érzelmileg nem vagyok független

    ReplyDelete
  38. üdv charlie

    A mai forgalom is gyalázat, de mégis brutált emelkedett.

    TWER

    ReplyDelete
  39. Hali TWER!
    Köszi.
    Bocs a laikus kérdésekért, még csak csipegetem a morzsákat... :-)
    és az esésből (ha lesz) lehet majd látni, hogy csak belecsíp és vissza pattan, vagy zuhan tovább?

    ReplyDelete
  40. Frici zuhan tovább, de egyenlőre jelenlegi állás szerint föl fele akar ki mozdulni.

    TWER

    ReplyDelete
  41. Frici ajánlom figyelmedbe Joe Ross kereskedők kézikönyve c. írást ebbe le vannak írva különböző fogások. A netről le tudod tölteni.

    TWER

    ReplyDelete
  42. otp lefele 1percesen dzz-t csinal...3430-35nel fordulhat megint felfele

    ReplyDelete
  43. talán Brüsszel elkaszált bennünket...
    imi-boy

    ReplyDelete
  44. Hati dülöre vitte a dolgot lefele tört ki az oldalazásból, a rés be töltése ma vagy holnap várható is.

    TWER

    ReplyDelete
  45. Sziasztok!

    Steve írtam, hogy ne kapkodj! Ma-holnap sokminden kiderülhet!
    Arany korrekciózik most mehet fel 1670-ig 38,2%=A! Ékelődik felfelé!

    Ad! Tényleg lehet még egy csúcs én is úgy néztem tegnap!
    Ez ha tényleg 5. hullám akkor úgy nézem 1-2-1-2 lehet vagyis megnyúlás!
    Vagy tényleg dzz!? (szvsz inkább most én egy C/1 hullámot látnék!)

    Én tegnap nagyon gondolkoztam, hogy nyissak-e shortot, de még a tömeg pszichó azt mondta ne!

    Naitssz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halli Naitsz!

      de a múltkor még másképp láttad az aranyat is!
      :)

      jelenleg euro huf longom van!
      azt most nem adom el!
      270 ugyse lesz jó darabig!
      de szerintem a 320-at megnézheti újra

      ha görögök bedőlnek teljesen akkor meg tényleg elszabadul a pokol!
      de az arany egy darabig menedék lehet!!!

      Hajrá!

      Üdv:
      Steve

      Delete
  46. Frici a DAXnál is várható inkább dél

    TWER

    ReplyDelete
  47. szép a forgalom lefelé...

    boy

    ReplyDelete
  48. Frici indulhat a DAX short is szerintem.

    ReplyDelete
  49. Aki meg lépte a DAXot lehet nagyot kaszál,Frici azért gondoltam jobban lefele indul mivel oldalazásba egyetlen egy gyertya kanóc sem érte el az elsőt.

    TWER

    ReplyDelete
  50. Különben nézitek eddig remek napos trend fordulós gyertyák vannak hati, DAX esetében, még holnap kellene egy réses nyitás lefele és meg oldódna a hullámok dilemmája.

    TWER

    ReplyDelete
  51. Frici mikor szóltam, hogy DAX short jelenleg 50 pont van rajta.

    TWER

    ReplyDelete
  52. TWER! meddig várod le a dax-ot?
    esélyes min. a rés töltés 6020-nál... és onnan???

    Üdv.,
    Forcag

    ReplyDelete
  53. Forcag a holnapi nap sok mindent eldönt, lehet nagyon mélyre ha gondolod leírom, de lehet nem hiszed el.

    TWER

    ReplyDelete
  54. Hali TWER!
    Én szívesen elolvasom ha leírod :-)

    ReplyDelete
  55. súgd meg ;-) (Már csak azért is mert 6050-től még megvan a certim...)

    Forcag

    ReplyDelete
  56. Első körbe 5700 a minimum de inkább 5400, majd fel 6000 környékére és innen le 4900 utána egy kisebb fel fele majd le 3500.

    TWER

    ReplyDelete
  57. TWER:
    Én nem nevetek ki senkit sem, csak tanulgatok.
    Hát ez elég szép zuhanás. Még azt leírnád, hogy milyen időtávban várod ezt?

    ReplyDelete
  58. Szeretném, ha mindenki, akinek problémája van a blog olvasásával, vagy volt az elmúlt napokban az új "fejlesztések" miatt, reklamálna a bloggernél, hátha sokan többet érünk!

    http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=756a95423c5e0493&hl=en&fid=756a95423c5e04930004b6bc1dffa7ea

    ReplyDelete
  59. ad....ird meg nekik focimben hogy le kell tolteni a google chrome-ot..azzal tokeletes...de itt hiaba irjuk ha nem tudjak elolvasni...explorer-el nem lehet kinyitni a megjegyzeseket...

    ReplyDelete
  60. :o) igen, valószínű ez van a háttérben (piacfoglalás), de más probléma is van, nézd meg, hogy az idő nem megfelelő, pedig Bp-i időzóna van beállítva. Tegnap órákat tököltem mire felkerültek az ábrák...

    ReplyDelete
  61. Sziasztok!

    Firefox alatt is tökéletesen működik az oldal... legalábbis eddig! Az majd biztos a következő "fejlesztés" lesz! :-)

    üdv
    Nono

    ReplyDelete
  62. otp....a 60percesben benne van meg az ed lehetosege,viszont akkor egyertelmuve valna hogy dzz van felfele...az is igaz hogy fibok alapjan akar meg is lehet a teto egy idore...ez holnap ki fog derulni..3500-3530kozott van egyebkent heti havi pivot ellenallasi szintek,ford fejvall celar...idealis lenne onnan az eses ed-vel befejezve..
    otp 60perc

    ReplyDelete
  63. Charlie!

    Nézd meg a két napos ábrát, most tettem fel, ránéztem ma a bux1212 egyik régi grafikonjára... Érdekel a véleményetek.

    ReplyDelete
  64. Idöben A rövidebb mint B(nem értek hozzá csak tipp)


    to

    ReplyDelete