Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 24 January 2012

Bux - keddtől

Bux esetében is nagyobb eséllyel a korrekcióra szavazok, de itt kisebb súllyal, mint az OTP esetében tettem, mert annyira nem egyértelmű a kép. Bux már a célzónába, de nekem az eddigi szintek még kevésnek tűnnek. Itt is lefordulásra és a korrekció folytatására számítok.

Bux napos chart:


A határidő esetében, mintha más lenne a kép. Ott elképzelhető, hogy egy ED 3. hullámát csinálta meg a piac. Furcsa a mozgás, várjuk meg mi alakul ki belőle.

31 comments:

  1. Sziasztok!

    Mi történt veletek? Ebbe a nagy emelkedésbe mindenki lehangolódott! Remélem nem veszítettétek el a kedveteket és a hiteteket! Nem úgy történtek a dolgok ahogy vártuk! Na és? Történt már mindenkivel az életében ilyen!
    Kicsit pörögjünk fel!:-))

    imi-boy

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Lehet, hogy becsödöltek a kollégák. A sötét pf-esek meg hülyére keresték magukat. De távozom nehogy végén kikiáltsanak trollnak. (AD ez nem neked szólt.)

    Joker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negatív a megjegyzésed, itt erre nincs szükség. ad

      Delete
  3. Ez most jó ötlet Joker! Mármint, hogy távozol! Az én megjegyzésem nem rossz indulatú volt! A tiédben éreztem ilyet!

    imi-boy

    ReplyDelete
  4. üdv,

    szia imi-boy,
    nem lehangoltság, inkább bosszúságos ez az emelkedés!! :-)
    most már csak türelem kell...

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120124/BUX_NAPI_2012.01.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    nagyjából megegyezik Ad véleményével??

    csabesz

    ReplyDelete
  5. Üdv Csabesz!

    Akkor ezt a remélhetőleg uccsó fel hullámot jól kellene elkapni!
    boy

    ReplyDelete
  6. ki-ki vérmérséklete szerint.... ;-)

    csabesz

    ReplyDelete
  7. Sziasztok!
    Bocsánat, hogy beleszólok a folyamatos világ vége keresésbe, de miért várjátok ennyire?
    Úgy értem már-már megszállottan.
    Lehet hogy így lesz, de szerintem nagyon rá vagytok erre kattanva. Túlságosan is.
    A nyitottság hiánya kellemetlen meglepetéseket szülhet.
    Ha másért nem is gondolj a történelmünkre.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  8. üdv IC

    Én soha nem kerestem a világ végét, ha emlékszel a tavaly februári ábrámra az nem a világ vége hanem korrekció, most érünk az azon vázolt 19400-500-hoz, és ha megnézed azon még van egy 13600-as mély pont ez reális.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsánat, hogy ide írok, de ez a böngésző máshová nem enged....

      Én is azt hittem, hogy pangás van a blogon, de jelentem az oldal látogatottsága tegnap (pont ezért néztem rá, bennem is felmerült) kiemelkedően magas volt.

      Az év legdepressziósabb hetében vagyunk - talán tegnap volt a napja - előfordul az ilyen, nem kell aggódni.

      Igen, ez a felfelé kör, illetve az elemzés nagyon nem jött össze, más verziót támogattam, ez van. Erre való a kockázatkezelés,kilépési és belépési pontok, a tegnap ajánlott cikk nagyon jó ebből a szempontból, de ezekről a dolgokról, majd Cimballi sokat fog mesélni/előadni a tréningen!

      Tudjátok a pf-el ellentétben szeptember óta az összes nagy fordulópontot eltaláltam, ezt nem igazán, de akkor pont a várakozás miatt néztek hülyének és támadtak, most meg azért, mert nem találtam el és kaptak az alkalmon, hogy "jól beszóljanak", de mivel nem reagáltam, eltűntek a képből. Velük nem is akarom megosztani a tudást, ami NEM CSAK az elemzésből áll. Érdekes, de arról senki nem beszél, amikor ezekben a nagy fordulatokba komoly, százezres, vagy annál is nagyobb összegeket raktatok el. André Kosztolany szerint a tőzsde matek úgy néz ki, hogy 1+1=3-1, ezt most a mínusz 1. Összességében kell pozitívnak lenni, a lényeg a bukó pozik összege (nem darabszáma!) kisebb legyen mint a nyerő pozik összege! Egyébként az öregnek majdnem igaza volt, a tréningen, majd elmondom, hogy miért majdnem és mi az igazság!

      IC, nagyon igazad van, írhatnál többször is!

      Na az úccsó hullámra menjetzek, hanem a bizonyosra, törjön le a felfelé menő trend!

      Mellesleg eddig minden a terv szerint!


      ad

      Delete
    2. Közben OTP, mintha kész lenne... (a c)
      A hatit nem tudom megmondani.

      ad

      Delete
  9. üdv Boy

    Szerintem fel fele ne keres már longot korlátos, inkább jó short be szállót, ha meg indul az esés szerintem 1-2 hónapig eltart. De long ügybe jó lenne mások véleményét is hallani.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Twer igen valóban volt ilyened. Fel tudnád tenni ezt mégegyszer?
    Köszi IC

    ReplyDelete
  11. AD köszi a biztatást!
    Csak azért nem firkálom tele a blogot lépten-nyomon, mert nekem nagyobb "mintákra"
    van szükségem annál, minthogy 10 perces mozgásból értelmes következtetést vonjak le.
    Ez nekem sosem ment, így felismerve a korlátaimat, inkább maradok a napos szintű elemzéseknél. Ez viszont napi szinten, csak fecsegést tenne lehetővé a részemről, annak meg sok értelmét nem látom.

    A véleményed mindig is nagyon fontos volt, és továbbra is az lesz!
    Ja, és én nem felejtettem el a pl. tavalyi évben nyújtott teljesítményed!
    Nem hiszem hogy bizonygatnod kell. Akik nem látják azok az örök vakság nagy sötétségéből sosem fognak előkeveredni.
    Minden mozgást pedig képtelenség előre jelezni. Aki tőzsdézik annak ezt meg kell érteni. Vagy bankbetét.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  12. Azért csak sikerült elindítanom a beszélgetést! :-)
    Végre itt vagytok! Előbújtatok, mint a medve a barlangjából! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. Ad!

    Mi melletted voltunk és vagyunk, itt senki nem vonja kétségbe azt a tudást, amit megszereztél, megosztasz velünk!
    boy

    ReplyDelete
  14. Üdv Twer!

    Mostanában kevés kötésem volt, van. Szeretnék végre én is hosszabb távú pozit felvenni, ami nem long lesz (valószínűleg). De ha 1-3 nap alatt longgal lehet keresni 500-600 pontot, azt is igyekszem még kihasználni, kevés kontival.
    De már én is a nagy short belépőt várom, türelmesen.
    boy

    ReplyDelete
  15. sziasztok,

    ic, azt hiszem erre az ábrára gondol twer:
    TWER bux ábrája

    ReplyDelete
  16. Sziasztok!
    Én sem vontam soha kétségbe a tudásotok,többször is ide írom hogy ügyesek vagytok,max észrevételt teszek a legkisebb rosszindulat nélkül bár én tudnék ennyit mint itt ti páran Elliott-ul

    ReplyDelete
  17. rchrd

    Van egy régebbi ami még febr.-tól emelkedést mutatja 23800-ig tehát csak vonalak vannak rajta és cél árak.
    De a számok stimmelnek.
    TWER

    ReplyDelete
  18. rchrd!
    Köszönöm szépen!
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  19. IC

    Ha nézed az ábrát, szinte pontosan követi eddig a piac a baj hogy én nem követtem, nem tudom higgyek-e a 13600-as cél árba, mi a véleményed.

    TWER

    ReplyDelete
  20. rchrd
    köszi szépen a másikat is megkaptam.
    IC

    ReplyDelete
  21. Szia TWER!
    Nem csupán szinte, hanem tűpontosan! :)

    Hááát? Nehéz kérdés. Én várnék a döntéssel addig amíg pl. az otp 4000 fölé keveredik.
    (Már ha egyáltalán lesz ilyen.) :))
    Ha most visszamegy 3500-ra, az szerintem bullt jelent onnantól.
    Ha innen nem esik, hanem tovább megy 4000 fölé és ott láthatóan keze lába remeg, akkor lehet létjogosultsága egy újabb mélypontnak. Ha tartja magát és tovább is tud menni, akkor lehet hogy el kell vetni.
    Én így próbálom megközelíteni a kérdést.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
    Replies
    1. utolsó 5/1 indult felfelé (vélhetően)ad

      Delete
  22. TWER
    Tehát ha jön megerősítés az elképzelésre, azonnal elő kell venni.
    IC

    ReplyDelete
  23. ad, nem úsztuk meg "túl könnyen" ezt a korrekciót?
    hsz?

    ReplyDelete
  24. üdv IC

    Viszont abban szinte 99%-ig biztos vagyok, hogy a korábbi mély pontot a 14600 környékét vissza fogjuk tesztelni, megfigyelés a BUX sajátossága fél évente ami jan. végén febr. elején esedékes.

    TWER

    ReplyDelete
  25. terméktől függ otp esetében nekem inkább a-b-c, hatit megmondják a srácok, mert ahhoz grafikon kell, hsz jó is lehet, mert azt mondja, hody ez a negyedik hullám

    ReplyDelete