Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 4 January 2012

Ad off

Pár hónappal ezelőtt már megtörtént, pontosabban a nyáron, amikor azt gondoltam, hogy el kell távolodnom a piactól. Két napja sikerül tökéletesen mellé mennem, na jó, azért ma már kétszer időben kapcsoltam, lásd LD 9:40 körül, illetve 4. hullám gondolta a délután folyamán, de ez így sem jó. Számtalan alapvető hibát vétettem az elmúlt két napban, ezért itt az idő, hogy kikapcsoljam magam, mert nem érzem a piacot. Egy-két nap piac és érzelem mentesség kell reményeim szerint, hogy tisztábban lássak. Addig is egy kép a szeptembertől az OTP-re, órás grafikonon.





8 comments:

  1. Hát jó pihenést!
    Vissza várunk :-)

    ReplyDelete
  2. Szerintem hasonló a szitu ehhez.
    http://www.chartcenter.hu/cikkek.php?kategoria=6&id=3547

    jvgb

    ReplyDelete
  3. Szia Ad!

    Jó pihit!

    Arról tudnál írni majd -valamikor-, hogy miket hibáztál?
    Okulásképpen, hátha legközelebb Te vagy bárki más nem követi el ezeket a hibákat.
    Van "listád" arról hogy mikor nem elemzel vagy kereszkedsz? (pl. többször írtátok hogy fáradtan nem érdemes. biztos van még pár ilyen "szabály")
    Erről itt vagy az oktatáson szivesen hallanék.

    üdv
    Nono

    ReplyDelete
  4. Üdv,

    Ad! NO PARA!! Szellőztesd ki egy picit a fejed, nézzünk nagyobb tf-et! Nem lesz itt gond! ;-)

    Lacika!
    Kérdés: Napközben dumáltuk, hogy beleférhet egy ED, annak az 5. hullámát vártuk. 17320 lehet a 4. Utána, ami volt mai alj 17013 vajon lehet a vége? 3 hullámban jött le...
    A főnöknél (sima BUX) már óriási divergencia látszik. Innen már tényleg illene pattttannni :-)
    Mit gondolsz?
    Illetve természetesen Mindenki véleményére kíváncsi vagyok!

    csabesz

    ReplyDelete
  5. üdv Lacika! elnézést a délutáni írásom ért.

    Most gratula eddig bejött az elemzésed, csak máskor is meg fontoltan semmi érzelem, akkor működik. De most már innen igazán fordulhatunk.

    Egy másik kérés Hathornak nem biztos igaza van az E-starba nézd meg mintha ott is egy LD lenne.

    TWER

    ReplyDelete
  6. Üdv Twer !

    Semmi gond, igazad volt részben, utóbbi időben túl sok verzióban gondolkodtam én is (próbáltam fogást találni az árfolyamon), veszélyes, mert esetleg mást is befolyásolhat. Meg hát ma pánikos nap volt, ami felkorbácsolja az embereket.

    ReplyDelete
  7. Twer, E-starban hol merül fel LD ? Tudnál esetleg ábrát küldeni (arról, hogy Te hogyan gondolnád az árfolyamot) ?

    ReplyDelete
  8. üdv Lacika

    Az E-starról nem tudok ábrát feltenni, de az utolsó eső szakasz végén van egy csökkenő ék, és mintha LD formázna.

    TWER

    ReplyDelete