Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 1 December 2011

SP, dax - csütörtök

2 comments:

  1. üdv Steve

    Minden hol hurrá optimizmus, meg mondom őszintén nekem az indexekbe ezek a háromszögek nem tetszenek egy elemző sem számol megint velük az SP 1253 tetőnél van ha lefordul ugyan azzal a momentummal megy le mint ahogy eddig jött. DAX úgy szintén. Első neki futásra nem igen szokott menni.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Sajnos nem tudok a gép előtt lenni!
    a tegnap nyitott dax shortomat most dobtam nullán!
    a kereskedési rendszerem haldoklik
    mikor elkezdtem a belépési procedurát még minusz 1% volt mire "beértem már csak - 0,5%
    nevetséges!

    na mindegy nemtom mi lesz de tegnap buktam az olajshorton emiatt a pénznyomda miatt!

    nem tudom figyelni sajnos!
    de este ujra leszelek és megnézek mindent!
    kiváncsi vok hogy most egy kicsi korrekció van és tovább fel vagy itt a jozanodás és megyünk ujra lefelé!

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete