Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 8 December 2011

OTP - gyors

61 comments:

  1. ha jó a fenti kép, hamarosan lendületes elmozdulás lehet felfelé, bár láttunk már a papírt oldalazni hasonló helyzetben egy-két órát is

    ReplyDelete
  2. Bocsi, TWER, a Neked írt kommentben egy másik hsz-re gondoltam (ezért nem kellene állandóan belebeszélnem más beszélgetésébe :) )

    ReplyDelete
  3. a lényeg, sok a hsz, ilyen a lefelé kör végén volt, azaz közeleg nagy C vége (felfelé körre még számítok)

    ReplyDelete
  4. üdv ad

    Ebben az esetbe akkor már a 3130 ár nem él mint korrekciós szint.

    TWER

    ReplyDelete
  5. szia twer! A zóna elérése után fordulhat le 3130-3150-hez ad

    ez egy verzió, ránézésre sokat nem elemztem

    ReplyDelete
  6. Szép rajz AD!

    A kimenetelébe még nem vagyok biztos, de ezt csak a globális hangulat miatt, de tankönyvi rajz! Tetszik.

    Hathor

    ReplyDelete
  7. szia!

    Köszi. A kérdés nálam, amiben nem vagyok 100, hogy ez a felfelé menő b hullám 2. hulláma e, vagy még csak a csúcstól lefelé menő a hullám 2. hulláma. Nagyobb eséllyel az elsőre tippelek. Időben ez lenne a jó, ha az akkor pedig csak felfelé mehet a kitörés.

    ReplyDelete
  8. ha valaki felrajzolja rá az a-b-c-d-e jelölést, akkor meg tudja mondani a kimenetet

    ReplyDelete
  9. szerintem bux mostanaban van kesz egy felfele 5hullammal a tegnapi aljtol..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111208/BUX5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  10. PETI rendszeremben mintha ékelődne fel BUX grafikon. Sok minden kinéz most nekem Markersben. Van fej-vállam, fordított fej-vállam, lefele, felfele futó elliottom, minden :D

    Hathor

    ReplyDelete
  11. üdv

    Mindig az utolsó alakzat az igaz.
    Ez a hsz az OTP már nem hsz. ki oldalazott belőle.

    TWER

    ReplyDelete
  12. Twer,

    nálad hogy állunk?
    Merre várod óráson?
    Melyik az utolsó alakzatod?
    Köszi.

    Hathor

    ReplyDelete
  13. az en rendszeremben meg ez is benne van...a lefele tarto b maga egy haromszog aminek a c pontjanal vagyunk..otp es bux is...a tegnapi lefele kor majd az azt koveto felfele kor is dupla zz leheta haromszogbol majd letorve jon egy beijesztes le aztan ezerrel fel...charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111208/206674864BUX5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  14. Charlie, szerintem is kábé kész az 5 hullám (én egy "A"-nak jelölném ezt az 5 hullámot felfele)

    ReplyDelete
  15. HAtáridős BUX kilépett az árbocszalagból felfele, BUX csökkeni látszik, OTPben hosszú az árbóc.

    Érdekes összeállítás.

    Hathor

    ReplyDelete
  16. Nálam így nézne ki BUX hati (az elkövetkezendő pontok időbeliségét ne nézzétek ezen az ábrán - csak így fért ki) :


    http://kepfeltoltes.hu/view/111208/BUX1112101208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    (megpróbálom az új módszerrel is feltölteni a képet)

    ReplyDelete
  17. üdv

    Valahogy nagyon egy irányokat látunk, nekem ez gyanús jó lenne AD is nyilatkozna.

    Tehát ék vége 17500 körül onnan le 17000.
    Ezért mondom most nincs ellentétes vélemény ez a gyanús benne.

    TWER

    ReplyDelete
  18. lacika...hogy csinalod ezt az uj modszert,nem vagom..charlie..

    ReplyDelete
  19. De ez akkor lesz így ha az amcsik esnek vagy 2%-ot, esés lesz náluk most is tartom 2-3%.

    TWER

    ReplyDelete
  20. upsz...devizak gyors felfele mozgast sejtetnek...katalizator lehet a 14.30-as ecb komment..charlie..

    ReplyDelete
  21. gyors fel- otp 5 hullámban, majd irány a c

    hati passz, mintha már c/5-ben lenne

    ReplyDelete
  22. bux akkor se tetszik ott egy ED..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111208/930569003BUX5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  23. na, szép már a sima szövegemből is képet csináltam majdnem :)

    Charlie, nézzed inkább meg léci, volt erről egy külön bejegyzése tegnap Ad-nek !

    ReplyDelete
  24. (ha nem sikerül az alapján, akkor segítek)

    ReplyDelete
  25. Sziasztok!
    Szia Twer!
    Bocsi, ha nem vettem észre amit magyaráztál!
    -Múlt héten nem voltam képben sajnos más miatt kikapcsolt az agyam!- :(

    Mint ék, akkor mire gondolsz? Lehet , hogy még csak most lenne meg egy nagy A és még csak most törünk majd és megyünk le B-hez és majd utána egy nagy C fel?
    Beleférne ez még?


    Naitssz
    ui: tegnap 5 pontos különbség miatt panaszkodtam, ma meg pont elment a longom 17460-on! :)

    ReplyDelete
  26. üdv

    A másik dolog, hogy a nemzetközi indexek nem mennek ki majd az utóbbi csúcsuk fölé, mivel óriási parabolika volt az el múlt időszak emelkedése, viszont ha az általam említett esések meg lesznek akkor van rá esély.

    TWER

    ReplyDelete
  27. aud kitort fel egy hetes oldalazasbol...ez bullish..charlie..

    ReplyDelete
  28. Számol valaki iylesmi fej-vállal?

    http://postimage.org/image/d7socp6zl/full/

    Hathor

    ReplyDelete
  29. 17600körül van a nyakvonala annak a fej-vállnak, addig bármi lehet, csak fölötte borulna a gondolat.

    Hathor

    ReplyDelete
  30. Bocsi, nem nyakvonala, hanem a váll teteje van 17600körül.

    Hathor

    ReplyDelete
  31. Igen spec én, most ami zavaró, hogy a holnapi bejelentések miatt nem hinném hogy meg valósul.

    TWER

    ReplyDelete
  32. S&P csinált egy szép 10pontos esést egy pillanat alatt, szép gyertya.

    Hathor

    ReplyDelete
  33. otp vezió le 3306, majd fel 3350 fölé

    ReplyDelete
  34. ad..komment van tul sok a zaj...charlie..

    ReplyDelete
  35. 3285ön kicsit túlszaladt gondolom.

    Hathor

    ReplyDelete
  36. Nekem gyanús ez, túl gyors, és nagymértékű a lefele most

    ReplyDelete
  37. már tovább ment, azaz nem jó az elképzelés

    ReplyDelete
  38. Lehet, már meg is indultunk 16.800-17.000 közé és csak ennyi volt a felfele korrekció ?

    ReplyDelete
  39. otp felfele kor meg nincs temetve lehet a b pozicio exp.flat fordulat akkor 3250-nel...charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111208/OTP1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  40. 17.500-tól lefele egy 1. hullám más kész is lehet nagyjából.

    ReplyDelete
  41. üdv

    A határ idökböl elnézve úgy látom a külföldi nagy ágyuk megint mellé lőnek, nekem a kis qvestor grafi ezek szerint lehet többet ér mint bármely super elemző program.

    TWER

    ReplyDelete
  42. (pontosítanék, lefele inkább 1/4-nek tűnik)

    ReplyDelete
  43. üdv lacika

    Tennél erről egy ábrát mert nem nagyon érthető.

    TWER

    ReplyDelete
  44. http://postimage.org/image/yt6w47o0p/full/

    shortban vagyok

    Hathor

    ReplyDelete
  45. Katt rá, elfelejtettem elnevezni.

    Szóval szerintem a mai 17.500-tól lefele mehetnénk 5 hullámban, és ebből az 5 hullámból az első alhullám lett kábé kész szerintem lefele.

    ReplyDelete
  46. Bocsi az árvonal megzavart feljebb került a képen a nyakvonal, de most már azon vagyunk 17180-200on.

    Hathor

    ReplyDelete
  47. üdv

    Figyelitek amcsikat Hathor lehet igazam lesz, mert ha esnek 2%-ot akkor benne van egy okt. feletti csúcs. A parabolika elmélet igazol.

    TWER

    ReplyDelete
  48. Hathor, kábé ugyanoda mutatna a célárunk lefele, de mennyire más idődimenzióból :) Te kábé napos, én meg 1 percesből - nehéz összekapcsolnom ezt a két timefarme-t most agyilag.

    ReplyDelete
  49. TWER

    Mutatom a rajzomat S&Pre. Nektek nem kell komment hozzá.

    http://postimage.org/image/91nyf00pt/full/

    Hathor

    ReplyDelete
  50. Mondtam ADnak, hogy gyönyörű az OTP rajza, de nem bízom benne, hogy teljesül. Zavart éreztem az erőben.. Ott van napok óta ez a nyolcas szerkezetem, annak C.pontját régóta várom le. Lacika nekem csak az elliottom C.pontja mutat oda, a fej-váll lejjebb menne..

    Ad egyébként tökéleteset rajzolt a rövid tf-en. A piac keresztbe húzta.


    Hathor

    ReplyDelete
  51. hamarosan piac előtt, szerintem a b verzió lesz a jó, ZZ-ben lemegyünk ma és holnap 3.130 környékére és jövő héten csúcstámadás

    ReplyDelete
  52. Hatiban Te mit látsz most Ad?

    Hathor

    ReplyDelete
  53. OTP megfejtés: c hullámban vagyunk, hamarosan számozással kép!

    ReplyDelete
  54. még semmit, hamarosan mondom azt is, közben új bejegyzés

    ReplyDelete
  55. most először fordult talán elő, hogy a piac gyorsabb volt, mint a várakozás, szvsz ez volt a c hullám, az majd kiderül, hogy 2, vagy 4., gyanús, hogy csak kettő

    ReplyDelete
  56. Hathor!

    Feldobom a bux ábrát, lehet csak ezt kellene követnem?

    ad

    ReplyDelete