Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 16 December 2011

OTP - 5'

Nem vagyok 100%-ig biztos a következő ábra számozásában. A két bekarikázott szakasz értelmezése okoz egy kis gondot. Sokszor zavaró szokott lenni, hogy a 3/4-et 4. hullámnak értelmezzük. Most is ez a dillemmám. A korrekciós trendcsatorna teteje fogta az esést, ami negyedik hullámra igaz. Ezért nagyon fontos, hogy a reggeli emelkedés (ha azzal indítunk és nem még egy hullámban esés) milyen belső szerkezetben fog megtörténni, azaz 5 vagy 3 hullám, illetve utána mi lesz a folytatás. Gép előtt leszek, ezért a verziók kizárását időben fogom jelezni. Első körben azt gondoltam, hogy nem lehet a felső karikában látható emelkedés exp. flat, de most úgy látom, hogy igen, pont az utolsó értéknél 162%-nál áll, érdekes. Emiatt jelenleg 3 életszerű verzió kevereg a fejemben. 

OTP 5' chart:


Órás ábrát szemlélve egyszerűbb a kép, végre megjött a már nagyon várt impulse hullám felfelé, remélem ez javított a kedélyeken. Az emelkedés meredekebb volt, mint a korábbi 11.25-ei emelkedés, azaz vagy ZZ megy felfelé vagy 3. hullámban vagyunk. Órás alapján számítani lehet korrekcióra, de a mély korrekcióknak most kisebb esélyét látom (ettől még lehet).

OTP órás chart:


Napközben jelzem, illetve dobok fel ábrákat a helyzetről, annak változásáról.

22 comments:

  1. Szia Steve!

    Nem, nem Te írtad, nem egy bejegyzés, hanem a hozzáállás dühít, főleg, ha megint el akarják venni a nyugdíjpénzem, ilyenkor feszültebb vagyok :o)

    Aki a kezdetektől olvas, az tudja, hogy a várakozások, akkor kezdtek el pontosabbak lenni, amikor hanyagoltam a híreket, első körben időhiány, utána tudatos döntés eredményeként. A kereskedésem kezdetén faltam a híreket és persze építettem a veszteségeket, nem hittem el, amit Cimballi mondott, hogy ne foglalkozzak vele. Jelenleg már tényleg nem nagyon tudom mi történik a nagyvilágban, ki mikor mit fog bejelenteni, vagy sem. Általában a grafikonon veszem észre, hogy valami hír van és azonnal ellentétes irányba ülök be, ha a korábbi jelzésem nem igazolja vissza, ezek a leggyorsabb pénztermelő ügyleteim.

    Aki hosszabb ideje olvas, az már nem nagyon mer írni a hírekről, mert tudja fejmosás lesz a vége :o) Szerintem a hírektől való eltávolodás a siker egyik kulcseleme, ezért térítek mindenkit és mindenhol kitartóan, van aki megfogadja, van aki elgondolkozik rajta és van aki támad.

    A blogon jelenleg Te vagy az egyik és talán Forcag, akit meg szeretnék téríteni :o). Remélem jó úton haladok. Forcag indulatos - DE nem sértő - megjegyzésére írtam, hogy közel a fordulat, igen, mert a pszihé ilyen, és egy nappal a bejegyzés után meg is lett. Szerintem neki is egy életre szóló tanulság és sok ilyen tanulság épít fel minket profitábilis kereskedőnek
    , ami szerintem mindenkinek a célja.

    Köszönöm a dicséretet, jól esett.

    A tanulás csak a kitartásodon múlik, igyekszek és talán a régi blog olvasói is ezen fáradoznak, hogy megosszuk a tudást egymással, figyelj és tanulj! Hidd el meglesz a kézzelfogható eredménye!

    ReplyDelete
  2. ad....ha ott exp flat van ami kicsit furcsanak tumik,jol gondolom hogy akkor kellene 5percesen meg egy hullam le a 4/c gyanant?....de ha 3160felett kezd akkor az exp flat bukott..charlie..

    ReplyDelete
  3. Igen, Charlie!

    Ezért bonyolult a kép, mert ha flat, akkor jön egy le, ha nem flat, hanem 5. volt ott, akkor A állhat 5 hullámból, tehát ismét jön egy hullám le.

    De ha csak A 3 hullámból áll, akkor irány Észak, 3 hullámban, ami lehet flat, vagy hsz, mert ha ZZ megy fel, akkor ott állhat háromszög (dZZ esetén pedig a korábban említett célzóna elérhető)

    Fontos, hogy a sok lehetőségből kizárjunk párat, a jó hír, hogy az irányokat be lehet lőni, azaz DT-ben azért lehet kereskedni, illetve az ábra 5', azaz hamar eljöhet az igazság pillanata, nem kell rá 8-10 napot várni.

    ReplyDelete
  4. Sőt, ha lefelé 3 jött és felfelé megy 5 hullámban, akkor tényleg csak negyedik volt és a belső szerkezetben látható csak a teljes korrekció (5-3-5)

    ReplyDelete
  5. egyenlőre arra szavaznék, hogy 5 hullámban felfelé kör lehet és most a negyediket csináljuk kis tf-n, de az exp flat is benne van a pakliban...

    ReplyDelete
  6. 3200 átütve, Twer 3250-re voksolt, elfogadom ott lehet a megálló, ha sikerül felette maradnunk

    ReplyDelete
  7. ha exp flat, akkor 3240 jó végár, vagyis a max, egyébként ideális még 3220

    ReplyDelete
  8. bux 5.hullam 161.8nal?..charlie..

    ReplyDelete
  9. 5. hullámnak 3220, de fölé szúrás oké, vagy 3280 környéke

    ReplyDelete
  10. Huuuu....
    zártam a 1112 idénre 1719xx
    zsozé

    ReplyDelete
  11. de jó volt ez a csak negyedik megérzés...

    ReplyDelete
  12. Szia Forcag!

    Na hogy tetszik a kép? :o)

    Lassan meglesz a 20% fele:o)

    Remélem nem adtál bele 2 napja!

    ad

    ReplyDelete
  13. oké, short kirázás megvolt, jöhet a fekete leves, korrekció vissza le

    ReplyDelete
  14. Sziasztok !

    BUX hati tegnapi aljtól nézve szerintem most van egy 3. hullámban. (Gyorsabban megy, mint tegnap terveztem, ez alapján akár ma mehetnénk 18.000 fölé BUX1212-ben).

    ReplyDelete
  15. Jó hír, hogy a MOL is végre becsatlakozott az OTP emelkedéséhez.

    ReplyDelete
  16. nemsemmi zárások hatiban
    nem gondoltam volna...
    zsozé

    ReplyDelete
  17. sziasztok,



    lacika, próféta szóljon belőled, a kt nagyon kicsi sajnos, 400, sztem simán 650 körül kellene lennie

    ReplyDelete
  18. rakom az ábrát, bocsánat, csak sok meló volt a zárás-nyitással :o)

    ReplyDelete
  19. Helló Ad!

    Gratulálok! nagyon szép munka volt!
    Nem kell engem téríteni, próbálom követni a dolgokat a magam módján, tanulni, ezért is olvaslak téged és Cimballit... De nálam még mindig az az első szabály, hogy nem a technikai elemzés az első, inkább csaj mankónak használom... De ekként is elliot rendszere nagyon tetszik... És ahogy te alaklamazod az brilliáns...

    Továbbra is olvasnom az írásokat, és remélem nem én leszek az ellenpéldád.. ;-)


    Üdvözletttel,
    Forcag

    ReplyDelete
  20. Köszi Forcag!

    Közben új ábra kis magyarázattal!

    ReplyDelete
  21. Sziasztok!

    AD!

    háááááát, hogy is mondjam!???
    Köszönöm! :)

    sajnos kicsit korán kezdtem el csipegetni az otp-t
    3187
    3100
    3030
    3003
    2965-ez volt a legszebb csippantás mikro beálltam a zároban 85re és 65-ön zárt
    persze nem mertem túl sokat venni, mert ugye dőlt a rossz hírek és nem mertem, mert mi lesz ha itt a világvége!

    na hát nyilván nem ez következett!
    Neked lett igazad!
    mikor megindult fel tegnap
    volt szerencsém követni a fórumot és mikor beirtad hogy korrekcio azonnal eladtam
    utána záróban visszavettem, de csak kevesebbet sajnos!

    de most már azt is eladtam!

    szóval nem egy kör jó volt hanem mindjárt kettő is! :)

    ezért, befogom a szám a hírekről és figyelek tanulok!
    nem narancsos a lelkivilágom és engem is hatványozottan bosszantanak a mostanában megjeenő cikkek, hírek, kicsit sok lett ez a kétharmad!

    na de mindegy is ez a rész mert ugy a politika meg már abszolult nem idevaló!

    Szóval csak szeretném megköszönni!
    SZÉP VOLT!

    ez most számomra egy teszt volt!
    a magam megerősítésére!

    úgy néz kí működik! :D

    szóval figyelek és tanulok!

    ha esetleg nem "találkoznánk"
    Mindenkinek nagyon kellemes ünnepeket kívánok!
    Boldog Karácsonyt és BÚÉK! :)

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  22. Köszi Steve!

    Most lehetünk C/4-ben, mehetünk le 3120-30 perces alapján, majd a feltett szerint 3 hullámban fel

    ReplyDelete