Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 17 November 2011

OTP várakozás- péntektől

A megjegyzések között írtam a hét elején, de lehet sokaknak elkerülte a figyelmét. A programom elég sűrű lesz december elejéig, ezért a napi szintű elemzéseket nagy eséllyel nem tudok írni, mint ahogy látható volt ez a héten is. Ezért inkább hét végén egy kicsivel nagyobb képet vázolok fel (nagyobb tf).

Véleményem szerint ma elindul a C/1/3 hullám, ami látványos emelkedést hozott, holnap egy lefelé tartó 4. hullámra lehet számítani, a mai megnyúlt C/1/3/5 hullám miatt, inkább egy ZZ vagy dupla ZZ-re számítok, ami azt jelenti, hogy nagyobb retrace lehet, mint amilyen 4. hullámban szokásos. Az órás chartra felrajzoltam egy elképzelést, ami a piac mozgását mutathatja a következő napokban. A napos ábrán továbbra is tartom az alsó zóna elérését.

OTP órás grafikon:


OTP napos grafikon:


CET 20:54 Kieg.:

Nem zárható ki az ED verzió C-ben, ez azt jelentené, hogy letöri a célzónát a piac és 3 hullámban beesik alá! Ha ED lenne az alsó zóna elérése is bizonytalanná válhatna. Ezzel érdemes számolni!

CET 23:53


Láttam olyan C hullámot - talán az OTP esetében is - ahol ED verzió esetében C hullám az A hullám 61,8%-ig ment csak vissza, azaz nem mutatott A ponton túl. Érdekes nap elé nézünk holnap...

18 comments:

  1. üdv

    Holnapra nem tudom mi marad a mai tündöklő hír kereskedésből? Amcsiknál a háromszög verziom lesz az igaz.

    TWER

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    Segítenél abba, esetleg hogy az amcsi indexeknél tökéletesen tudom alkalmazni az elliottot a BUXnál nem, mi lehet ez oka szerinted.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Sziasztok !

    Köszi szépen a gratulákat, szerintem inkább csapatmunka volt, olyan sok kommentet beszéltünk meg a BUX hati LD verzióhoz.

    Küldök 2 képet az LD verzióval kapcsolatban :


    http://kepfeltoltes.hu/view/111117/BUX11126011171_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    http://kepfeltoltes.hu/view/111117/BUX11121011172_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Ezek alapján most az [5]/(c)/iii hullámban vagyunk még mindig. Nem vagyok túl tapasztalt LD téren, ezért lőttem be 17.000-et elsődleges célárnak. Még mehetünk tovább szerintem, mivel úgy tudom, expanding LD esetében az 5. hullám mutatja az egyébként harmadik hullámra jellemző tulajdonságokat (forgalom, MACD csúcsok stb.). Én még nem short-olnám a cuccost. Köszi mindenkinek a segítséget.

    (LD verzióra ez még csak az egyik alverzió, ha jól emlékszem, Naitssz, vagy Charlie küldött egy verziót, mely szerint az ábrámon [3]-al jelölt pont még csak az [1] lenne a verziójukban.)

    ReplyDelete
  4. (Szia Ad !

    Bocsánat, még nem olvastam a fentebbi elemzésedet, amikor az előző kommentemet írtam, csak a régebbi megjegyzésekre szerettem volna válaszolni.)

    ReplyDelete
  5. Ad, szerintem igazad lesz, az én ábrám [1]-es pontja nekem gyanús volt, hogy túl mélyen van.

    ReplyDelete
  6. üdv lacika

    A mai hír mennyire van be kalkulálva.

    ReplyDelete
  7. A világ be szakad a BUX lesz a tündöklő üstökös na ne.

    ReplyDelete
  8. Sziasztok!
    Na deeee!? :))
    Ma is mínusz volt minden mi meg +4%-ban evickéltünk!
    Itt most bármi lehet!!!

    Otp: 2925-nél sérülne a 4. hullám lefelé!
    Várt korrekciót Ad ábrája mutatja!
    Hati 17150 alá várnám! és ott kb 16800-nál sérülne az 1-4 hullám!

    Naitssz

    ReplyDelete
  9. üdv Naitssz

    Már a múlt kor is sértet minden hullámot az várakozásom max. 17200 volt,de ettől függetlenül ezt e túl lövést a híreknek tudom be. Már holnap az általad vázoltak lehet nyitóba sérülnek. Nem gondoltad, hogy legalább az SP verzióm igaz lesz ami támogatja cimballi 3. hullám indulását. Na majd meg látjuk mit vakít holnap a BUX.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Szia Twer!
    Persze a másik irányban is nyitott vagyok a mai shortom is jelzi! Persze azért voltam mérges mert itt ültem per pill és mikor látom 17570-nél nem tudtam még ráadni a fedezet hiánya miatt (3nap)!
    Mindegy jó lesz ez így is!:)

    Ha holnap lemegyünk és nem sértjük a szintet a fel akár sp 2 hullámával megcsinálhatjuk!
    2. hullámot le meg sp lefelé hullámával!
    Nem biztos még most sem hogy a 3. hullám megy le sp.ben!!!
    Régebbi ábrám még élhet!!! lehet most csinálja a B-t le!!!
    régi sp:
    http://www.kepfeltoltes.hu/view/111103/S_P_500_NAPI_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ua.: újabb:
    http://www.kepfeltoltes.hu/view/111117/S_P_500_NAPI_1117_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Ami most jön le 1292-től 12115-ig kb az 3 hullám volt így egy (a) lehet csak!!!

    Naitssz

    ReplyDelete
  11. Sziasztok!

    Hú mi volt ma! Gratulálok a nagy nyerőkhöz! Én tegnap záróban kiszálltam a longból, mert ma külföldön voltam egy nemzetközi megbeszélésen! Így esélyem sem volt beszállni. Jó lenne egy mély korrekció! Holnap kiderül. Kint szépen beestek.

    ReplyDelete
  12. Szia Lacika!

    Továbbra sem értem mit akarsz mondani az 5/C-vel!

    Ad

    ReplyDelete
  13. Írtam egy kis kiegészítést az OTP elemzéshez!

    ReplyDelete
  14. http://www.kepfeltoltes.hu/view/111117/S_P_500_NAPI_1117__j_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Twer itt már frissítettem a gyertyák miatt!
    Itt jobban látszik mire gondolok!

    Naitssz

    ReplyDelete
  15. Köszi Ad a figyelmeztetést, emlékeztetést!
    Ed-el megint elbizonytalanítanának mindenkit!

    Naitssz

    ReplyDelete
  16. Szia Naitssz!

    A mai nap megmutatta, hogy tudunk nagyon ellentétesen is mozogni az SP-vel, szerintem érdemes inkább energiát a magyar piacra fordítani.
    (Ha csak a nagy együttállást keresed, akkor vedd tárgytalannak, de SP alapján kereskedni Buxxal öngyilkosság! )

    ad

    ReplyDelete
  17. Szia Twer!

    Szerintem nagy háttértudásod van TA-ban, főleg a háromszögek/ékek esetében. Ugyanakkor szvsz te inkább a hagyományos TA szerint elemzel és rakod utána mellé Elliottot. Amit én látok, hogy itt lehet a hiba, jobban el kellene mélyedned az elméletben, akkor zseniálisan tudnád kihasználni az ék/hsz tudásod!
    Lehet jobban ismered az SP, mint a bux sajátosságait!

    ReplyDelete
  18. Szia Ad !

    5/C-hez. "5" a leading diagonal 5. hulláma (bizonytalan vagyok, hogy azt inkább "E"-vel, vagy "5"-ös jelöléssel kellene jelölni, lehet ez okozott félreértést). Én azért 5. ponttal jelöltem, mert az Elliott wave Principle könyv is ezt használja a 87. oldalon. "C" meg az "5" vagy "E" hullám ABC-jének a harmadik hulláma.

    ReplyDelete