Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 24 November 2011

OTP - ábra frissítés

Csak az ábrát szerettem volna frissíteni, de ahogy ránéztem egy dolog nagyon feltűnő. A számozásban problémát érzékelek. Mi a baj? A iv. hullám túlságosan hosszú a második hullámhoz képest. Első ránézésre nekem úgy tűnik hogy még mindig a (B) hullámban lehetünk (?) vagy nem helyes a Minutte számozás (!). 
A napos kép alapján inkább azt mondanám, hogy a (C) hullám belső szerkezete nem tiszta, de nagy eséllyel (C) hullámban vagyunk és C belső szerkezete lesz valami egyenlőre nem meghatározott formáció. 

OTP órás grafikon:


OTP napos grafikon:


95 comments:

  1. Szia Ad !

    Szerintem OTP-ben is lehet egy BUX hatihoz hasonló LD (OTP-ben én arrébb tenném [iv]-et, mint Te). Lehet a [iv] időbeli elnyújtságát a [ii]-höz képest talán az LD expanding jellege okozza) :


    http://kepfeltoltes.hu/view/111124/OTP3011248_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    http://kepfeltoltes.hu/view/111124/BUX11126011249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    (Amúgy az OTP-ben LD jelleg még inkább szembetűnő szerintem, mert még fél órás gyertya sem zárt az [i] területébe)

    Mi a véleményed ?

    ReplyDelete
  2. Az hogy nagyon sok igazság van benne. (OTP, mást nem tudok most követni, ebbe ültem bele, majd hétvégén próbálok valamit tenni, már csak egy hét és újra otthon vagyok :o)

    Néztem, hozzá a momentum indikátorokat is, de az a gyanúm, hogy más alakzatot vesz fel, mint a "normál" ék, (rá is akarok erre kérdezni Cimballinál), hogy jól gondolom e), mert, ha egy normál éknél összetartanak a csúcsoknál rögzített momentum értékek, akkor itt az lenne az elgondolásom, hogy itt szét, ez pedig mintha le is jönne róla.

    Különböző módokon szoktam célárat számítani (értsd: C/1, a várt C hossz/2,38-2,61) és ennél a verziónál oda mutat kb. az exp. LD, ahol lennie kell. (szerintem kevesen jönnek rá, hogy miért, de Te biztosan köztük vagy)

    A bajom ezzel a formációval, hogy a tapasztalatom azt mutatja utólag lehet benne biztos az ember, közben meg nagyon mellé mehet, ha nem az lesz. A trendcsatorna ilyen mértékű megsértése azonban nem fér bele, mert a ii és iv korrekciója időben nagyon eltér egymástól.

    Most jutott eszembe, hogy a hullámok nagyságát érdemes lehet egymáshoz mérni (értsd: i és iii, vagy ii és iv, mert ha 61,8% lenne köztük a viszon, akkor növelné az esélyét az LD-nek)

    Amin gondolkodtam még, hogy biztos az i az i és nem csak i/a és a iii az i hullám, ez időben még jobban elnyújtaná, ami nagyon beleférne mert a korrekciós trendcsatorna (piros szaggatott) nagyon lapos, nagy emelkedést nem tesz lehetővé.

    A nagy kép mindig felülírja a kicsit, a belső szerkezetet lehet utólag fogjuk tudni megmondani, napos ábrán emelkedés jön nagyon nagy eséllyel, de annál kisebb lendülettel, mint ez a pár nap megmutatta. Ha LD, akkor lesz egy jó short majd egy jó long beszálló :o) szerintem a céláraknál érdemes megjátszani...

    Ha 3250-ig emelkedne, akkor a nagy retraces esés 2850 környékére mutatna, amiről tudjuk, hogy támasz..

    Összefoglalva, nagyon beleférhet a képbe, de sok sok megerősítés kell, mert a korrekció és az ék ilyen. Addig nem merem kimondani, hogy LD, amíg a teljes második hullámot(C/2) nem láttuk...


    Nem először fordul elő, hogy egy húron jár az agyunk:o), sőt egyfolytában :o) ezt érzem.

    ReplyDelete
  3. üdv lacika

    Tegnap nem véletlen mondtam a nagy el mozdulást, lehet már nyitóba meg lesz?

    TWER

    ReplyDelete
  4. Moodys bovliba tett minket, Elliott ide vagy oda, hatása lesz a mai kereskedésben!

    DE vigyázat! Meglepetés lehet belőle, akár a kereskedés végére!

    ReplyDelete
  5. üdv AD

    Sajnos nem hír kereskedés mert a shartba benne volt tegnap, annyi okos hozzá szólás van itt, tegnap írtam a nagy el mozdulást ott volt a sharton ezért kérdeztem milyen hullába fér bele csak annyit kellet volna válaszolni föl nem akkor valószínű lefele jön. Ezeket az elmozdulásokat lehet látni mindig a shartokon csak az írány kétséges és ezért kellet volna az elliotti megfejtés.
    Sajna nem hír kereskedés lesz mert a sharton ott volt.

    TWER

    ReplyDelete
  6. ..vegre mar hogy megtortent,nincs rosszabb a bizonytalansagnal,jaj most leminositenek vagy nem mikor?blablabla.....megtortent es kesz...idezet egy mai portfolios cikkbol..charlie..
    "A részvényárfolyamok zuhanása és a kötvényhozamok emelkedése ilyen környezetben nem meglepő, az azonban már érdekesebb, hogy a leminősítés bejelentését követően szinte minden esetben komoly visszarendeződés, hangulatjavulás volt jellemző. A helyi részvénypiacok akár hetekig is emelkedtek a leminősítés okozta pánik elmúltával, az állampapír hozamok és a CDS-felárak pedig csökkentek. Ez részben annak köszönhető, hogy a piacok már a leminősítés előtti hetekben elkezdték beárazni a negatív hatásokat."

    ReplyDelete
  7. üdv charlie

    Már az IMF és egyéb pozitívumra gondolsz, mert a magyar piac emelkedett, bízván a leminősítés el kerülésébe, tehát nincs be árazva.

    kappa

    ReplyDelete
  8. ...akkor eloterbe kerulhet hogy ez meg mindig a B hullam resze es azon belul is a c hullam harmadik hullamat lathatjuk ma....ha ez nem igy lenne az rendkivul bullish lehetne a folytatast illetoen..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111125/BUX15777_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  9. azert valami csak be van arazva a leminositesbol ha mar hetek ota lebegtetik..charlie..

    ReplyDelete
  10. Sziasztok!

    Hati longom van, 15 konti! :-((( Meg sem merem tippelni mekkora lesz a nyitó rés! Legalább 500 pont! Szerintetek kidobjam?
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. üdv Boy

    Tegnapi hozzá szólásaim ha olvastad, akkor az 500-1000 pont nem meg lepetés mert a sharton ott volt csak az irány volt kétséges, ezért kérdezgettem többször, hogy lehetséges-e ez az 5. hullába északnak. Válaszokból nem tudtam ki hámozni ezért zártam a longokat.

    TWER

    ReplyDelete
  12. boy...ha ugy lesz ahogy a fenti abramon akkor kb.15200 a celar...charlie..

    ReplyDelete
  13. Köszönöm!
    Twer! olvastam, de arra gondoltam felfelé lesz a mozdulás, mellé nyúltam!
    Charlie! megnézem a nyitót, remélem egy kicsit korrigál felfelé, aztán fordítok!
    boy

    ReplyDelete
  14. srácok!

    Nyugalom! A hírek hatása nem tart sokáig, ezt a piac már sokszor megmutatta! Hati 16500, otp 2750 a max. min ár szerintem, de a hírek ellenére poz. napra kicsivel nagyobb esélyt látok, kövezzetek meg! (max a B utolsó hulláma jöhet lefelé, amit, mint elképzelés tegnap említettem)

    Kis kockázat melleett a zuhanás szvsz jó long beszálló is lehet!

    ReplyDelete
  15. hati esetében a mélypont egy másik megkőzelítésben Charlie ára is lehet, a fentieket elsősorban otp miatt írtam

    ReplyDelete
  16. Sziasztok !

    Hát, elég határozott választ kaptam az árfolyamtól, hogy a verzióm nem volt jó :) Szépen letették az árat az optimális korrekciós szintre (61,8%).

    ReplyDelete
  17. otp 5perc..ez nem panik ez luszar..charlie..

    http://kepfeltoltes.hu/111125/OTP50_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  18. lacika!

    óráson egy spike is lehet, komoly hír, de ezért még nem dobnám, ne feledd a hati nem cash index!

    ReplyDelete
  19. lacika...egye meg a fene az osszes exp.ld-t..majd szoljatok ha lattok ra szep peldat az eletben:)...charlie..

    ReplyDelete
  20. Ad, nem dobom, de most lesz délben szerintem lehetőség a long óvatos hígítására.

    ReplyDelete
  21. nem értem, délben, miért?
    A verziódra gondoltam.

    ReplyDelete
  22. Ja, ok, azt hittem long pozikra. (délben - 1 percesen óvatos adrenalinjátékra nyílnak lehetőségek - pl. most lesz kész egy 5. hullám)

    ReplyDelete
  23. Sziasztok!

    Mint azt jeleztem két napja, óvatosan a longokkal! Elég erős negatív nyomás van a piacokon, nem is bírtuk bedobtak minket is. Mára viszont elég jelentősen túladott zónába kerültek a kinti megfigyelt instrumentumaim.

    Üdv. Hathor

    ReplyDelete
  24. Lássuk azt a háromszögemet, amit aznap mutattam, nézzük hogy állunk benne?!:

    Napos Bux:

    http://postimage.org/image/wk16zxasb/full/

    Hathor

    ReplyDelete
  25. szia Hathor!

    igazad volt! gratula!

    Fontos az időtáv nagyon, mert a fent lévő elemzés és északi irány december magasságára várható, ebbe még belefér otp esetén 2750 magassága is, mint írtam

    ReplyDelete
  26. nem elliotti hsz (még lehet belőle), de érdekes, mert ha jó látom nem esett ki belőle

    ReplyDelete
  27. Egy zuhanó piaci hangulatban nem szabad longolni,nyugati támaszok letörése után, szakadó Euro/usd mellett, max ha adni nem akarja az ember, akkor kivár.

    Nem kell minden nap poziban lenni, sőt.. lehet évente csak párszor, de akkor csak, ha arra érdemes a piac. El kell dönteni, ez a piaci hangulat érdemessé teszi-e a befektetést a részvénypiacba ,-)

    Hathor

    ReplyDelete
  28. Igen még nem esett ki, de szerintem kifog esni, a kettős csúcs rákanyarodásával.
    Alapoknál pausen lesz egy bóvli mellett a vétel egyelőre szerintem..

    Hathor

    ReplyDelete
  29. Na közbe már ki is lépünk éppen.

    Hathor

    ReplyDelete
  30. nagy eséllyel a korábban említett kis esélyes verzió lehet - még mindig a B hullámot gyurjuk

    mondtam már , hogy nem szeretm a b hullámokat :)

    ReplyDelete
  31. Nagyon kis tf-en szép kis divergencia van, kérdés mennyire mehetünk belőle.


    http://kepfeltoltes.hu/view/111125/BUX111211125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  32. Lacika,

    valóban jól látható a divergencia, szépen megrajzoltad, ettől nem káprázik a szemem.. ellenben nem foglalkoznék most vele.

    Hathor

    ReplyDelete
  33. üdv lacika

    Meg jött az 1000 pont amit tegnap teljesen tutira mondtam emlékszel. Különben cél ár 16000 körül van és pont meg lesz az 1000-es én ide már ki is tettem a vételt, mivel bízom a dec. rallyban, a tegnap záróba nyitott shortomat korán el adtam.

    TWER

    ReplyDelete
  34. Üdv Twer!

    Dobnál erről a 16Ks célárról egy chartot? Nem követtem nagyon a blogot, nem tudom melyik hullám mutat oda. Sajnos minden percben másfele mutatnak itt a hullámok, ráadásul ahány ember annyiféle képpen, az is vagy erre vagy arra, meg még több timeframen. El vagyok maradva. Köszi

    Hathor

    ReplyDelete
  35. üdv Hathor

    Ha a tegnapi bejegyzésem olvastad ép ezt kérdeztem egész nap a blogon hogy nagy elmozdulás lesz 1000pont ezt tutira vettem én is a hullám után érdeklődtem hogy melyik mutat ide, de választ nem kaptam. Sajna én ábrát nem tudok feltölteni.

    TWER

    ReplyDelete
  36. ja dettó ott az ábrád cél árat te is ki tudod számolni az alakzatból, de ez persze nem jelenti, hogy ott fordul ezt tuti el érjük.

    TWER

    ReplyDelete
  37. lacika,

    ez a tegnapi ábrád, a piros számozással kicsit túlszaladt de szted még lehet?
    http://kepfeltoltes.hu/view/111124/BUX11126011241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    r

    ReplyDelete
  38. Twer,

    én azt olvastam, hogy 1000pontos elmozdulás lesz, csak nem tudod merre, valaki mondja meg.
    A 16.000es célárat Te írtad ma. Azt mondtad számoljam ki az alakzatból, mert Te nem tudod miből jön ki.. Ezt az összefüggést sem értem. lehet nálam van a probléma. Azt hittem valami hullám alapján mondod a 16.000et, de ezek szerint csak tegnapi 1000pontos elmozdulás tipből jött az 1000pont, akkor nem kell keresnem alakzatot, ami ide mutat..
    ejha.. követhető amit írok?! :D
    A beszűkülésből meg várható volt a nagy elmozdulás valóban, az irány volt kérdéses, aztán már csak 3%os nyitó esés után tudhatta meg az ember merre. A jólértesültek már előbb tudták.

    Hathor

    ReplyDelete
  39. Tegnapi 15perces szűkülés:

    http://postimage.org/image/r1sk5kb8b/

    ReplyDelete
  40. figyelj Hathor,mar megint kezded a szivoskodast...csak azt tudnam ha ennyire nem erdekel vagy ennyire nem nezed semmibe elliott hullamelmeleten alapulo kereskedest akkor mi a faxt keresel itt???...ez egy ilyen blog..charlie..

    ReplyDelete
  41. Hathor

    Ez is lehet még egy lehetőség.
    http://kepfeltoltes.hu/111125/BUX111125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    jvgb

    ReplyDelete
  42. Nem szívoskodás, csak érdeklődés, mivel a hullámok ellen menni balgaság tartja a mondás, így figyelném Ti merre látjátok, mint hullámfigyelő szakértők. Egyszer sem mondtam, hogy nem jó amit írtok, csak annyit írtam, hogy óvatosságra intem ezért, meg azért a tagokat. Kétszer írtam ezt, mind a kétszer ellentétes hatás is történt, csak észrevétel szinten történt előre az értesítésem. Ellenben szeretném tudni merre gondoljátok,minden vélemény egy alapja a kereskedők viselkedésének, a tözsdepszciho kihat az árfolyamra, ellentétes nézes, ellentétes árfolyamtépést jelent, így jó tudni hányan állnak fordítva, és meddig tart a türelmi zóna a fejekben.


    Sosem hívatkoztam arra, hogy rossz amit rajzoltok, még ha az irányával nem is értettem egyet, csak annyit mondtam, hogy óvatosságra int ez, vagy az.. ez nem degragáló, hanem építő gondolat. Hogy nem lehet külső olvasóknak elkapni, hogy most akkor éppen merre járunk hullámilag, arról nem az olvasó tehet. Amennyiben minden tag minden timeframen más hullámot mond. Szerintem az olvasók szeretnék tudni, hogy akkor most mi van. 3napig felefele hullám volt, ma visszajött az igen ezt az esést vártam múltkor. Mi lesz azzal, aki a biztos felfele hullámra kereskedett a blog alapján? Fent várja 16800-17000es vételekkel az emelkedést, mert ma a régebbi verzió él?
    Szeretnénk megérteni a hullámokat, ezért vagyunk itt. Attól nem kell csöndbe lenni, mert esetleg a másik mást lát, és építő kritikát alkot. A blogot esetleges hibákkal lehet javítani. Néma gyereknek anyja sem érti a szavát. Én valamelyest értem a chartokat, de ha nekem is fejtörést okoz melyik hullámot mondjátok váltva óránként, akkor külső megfigyelőnek pláne nehéz lehet.

    Két dolog van. Vagy olvassuk laikusok is, és próbáljuk megérteni a megjegyzéseket, vagy bezár a blog egy zárt közösségbe, és senki sem olvassa, csak a tagok, de szerintem nem ez a célja ADnak. Ha pedig szeretné építeni az oldalt, akkor meg kell érteni a külső szemlélő észrevételét is. Itt sok olvasó van, de szólni nem mernek, csak kuksiznak, és várják kiéhezve az infót. Ezen tagokra is gondolni kell, főleg azon olvasókra, akik ellentétes hullámmal elbukják a tőkeáttételnek köszönhetően a tőkéjük felét.

    Maradok csendes olvasó akkor, nem szívoskodok, de ezt le kell írnom az olvasok érdekében, akik ide tévednek portfolio linkek alapján.

    Hathor

    ReplyDelete
  43. Charlie!

    B verzió van, azaz még mindig b-ben lehetünk, nem látok grafikont, de ha igaz, akkor 5 hullámnak kellene lefelé mennie, a mai eddig csak a 3. lehetet, lejön ez a grafikonról ? Köszi ad

    ReplyDelete
  44. Úgy lesz AD! ,-)
    Tiszteletben tartom az oldal működését.

    Hathor

    ReplyDelete
  45. üdv Hathor

    Meg mondom őszintén nem tippeltem 85% biztos voltam egy zakóba, akkor miért adtam volna el a longot tegnap és felveszek shortot. Csak a hullámok alapján nem tudtam be illeszteni ha B-ben vagyunk akkor már oké is bele fér csak a C-be sehogy nem tudtam elhelyezni az esést.
    Különben kezdem a londokat nyitogatni.

    TWER

    ReplyDelete
  46. ad,
    (B) lehet, h hsz lesz?
    olyan, mintha 3-3-3 lenne eddig

    r

    ReplyDelete
  47. ja, bux, nem otp
    mol, meg mintha már c/2-t csinálná
    am I wrong?

    ReplyDelete
  48. Twer,

    én csak a 16000es célárat kérdeztem, hogy mire jött ki? Azt hittem hullám alapján, oda mutat valami fibo.. vagy pszciho szint.
    Mindegy, lényeg ráéreztél, bejött.
    Ügyes. Gratulálok.

    Hathor

    ReplyDelete
  49. rchrd, bocs, most kerültem megint gép elé, én osztom AD véleményét, úgy tűnik még mehetünk lejjebb (piros tegnapi rajzom ellenére), most még nem tűnik befejezettnek ez a lefele kör

    (ha pedig annyira lemegyünk, hogy 16.214 alá benézünk, akkor a piros [iv]-gyel fémjelzett LD verzió már nem él)

    ReplyDelete
  50. (na, jó hogy megnéztem alaposan a chartot - szóval már nem él az a verzió, 16.214 alá mentünk)

    ReplyDelete
  51. Hathor

    Nem tudom, hogy nem érted te fel raktál egy ábrát ott van rajta kettős csúcsból számolt cél ár, ezek után el nem tudom képzelni mi alapján kereskedsz.

    TWER

    ReplyDelete
  52. Hathor,nem kell hogy csendbe maradjal csak ne gyere orokke azzal hogy itt minden percben mindenki masfele latja a hullamokat kulonbozo idosikokon meg hasonlo baromsagokkal...ez itt rombolo ezen a blogon....hetfon meg nem jartal itt,most akkor verjem en is a vallam hogy mar akkor is gyanus volt az emelkedes szigoruan elliottosan?tobbfele variacio van ezt el kell fogadni..charli.... ad,lacika...keptelenseg hogy a bux meg mindig B hullamban van?..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111121/BUX1500_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    2011. november 21. 15:49

    ReplyDelete
  53. Charlie, szerintem már az a sokkal valószínűbb, hogy (B)-ben vagyunk még

    ReplyDelete
  54. Lacika

    El képzelhető hogy C nagy 2-ét csináljuk?

    TWER

    ReplyDelete
  55. csak idézett saját magától :) 2011. november 21. 15:49

    ReplyDelete
  56. Az a nagy kérdés most szerintem, hogy mi a "célja" most ennek a 17.598-ról történő lejövetelnek (mivel az (A) hullám optimális korrekcióját (68,1%) már teljesítettük korábban (BUX hatiban - 15.801-gyel)

    ReplyDelete
  57. TWER, (C)/2 lehetséges még matematikailag, de szerintem nagyon valószínűtlen

    (csak hogy ugyanarról beszéljünk, (C), aminek a célára mondjuk 20.000 lenne)

    ReplyDelete
  58. (Nálam hosszabb távon már ez az alapértelmezett kép :

    http://kepfeltoltes.hu/view/111125/BUX1112_NAPI1125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    (B) pont kijelölése a trükkös, mivel már a (B)/A is teljesítette a "0" és "(A)" közötti szakasz természetes korrekcióját, ezért (B) pont kijelölése szerintem akár az előző mélyponton (vagy akár felette is megtörténhet)

    Az eső verzió az lenne, ha "A" nem is A lenne, hanem egy 1. hullám, B=2, és megkezdődhetne egy nagyobb esés, ez viszont borítaná a nagyobb (A), (B), (C) tervet is.)

    ReplyDelete
  59. a nagy harcban elsikkadt a kérdésem, h
    bux(B) lehet, h hsz lesz?
    olyan, mintha 3-3-3 lenne eddig
    mol, meg mintha már (C)/2-t csinálná
    otp-vel nem vagyok képben
    csak írjátok, h baromság, azt' kész :)

    r

    ReplyDelete
  60. szia rchrd...szerintem nem baromsag en figyelore vettem az elkepzelesedet buxnal..also szaggatott alatt bukik a haromszog felso szaggatott felett nagyon megno az eselye..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111125/BUX60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  61. rchrd, hát végülis lehet, bár szerintem akkor az első alhullámának nem kellett volna ennyire mélyre mennie, én passzolnám a kérdést, de szerintem kérdezd TWER-t, ő háromszögekben otthon van !

    ReplyDelete
  62. szia és köszi charlie! a képet meg különösen.
    lacika, Neked is, reméljük, h twer is olvas minket

    r

    ReplyDelete
  63. üdv rchrd

    Ha ez a háromszög igaz akkor az emelkedő C-nek búcsút lehet inteni. Ez hasonló teljesen mint az SP-be volt amiből szintén meg jött a letörés.

    TWER

    ReplyDelete
  64. szia twer, köszönöm, igen emlékszem sp-re, lehet, h ugyanaz lenne, ha egyáltalán az lesz.
    bár én abban reménykedem, h a kormánynak nagyon sok mol-ja van, nagyon magasról, sanyibá sem szereti a 3k alatti otp-t...

    r

    ReplyDelete
  65. üdv

    Többször hallom a sanyibá ki fejezést áruljátok már el kit takar?

    TWER

    ReplyDelete
  66. Csányi Sanyi bá!
    boy

    ReplyDelete
  67. Sziasztok!

    Gép előtt! Hamarosan ábrák! Nem olvastam végig mindent! Nézzem, az a gyanúm, hogy még mindig B szívat minket. Tanulságos lesz, ha igen, hogy miért mondom mindig, hogy B kiszámítatlan..., de lehet csak egy LD utáni 2-es...

    ReplyDelete
  68. üdv Boy

    Én most lassan gyűjtögetem a hati longot 16225-töl.
    Persze csak óvatosan amennyi még nem stresszel.
    20 kontiig még 1000pont feletti esésnél sem stresszel.

    TWER

    ReplyDelete
  69. Üdv Twer!
    én még kis otp-t adtam 2855-ön, szerintem még lemegy egy picit aztán indulhatunk fel!
    16100 körül én is elkezdem gyűjteni hatit!
    boy

    ReplyDelete
  70. A nagy kérdés, nézem az ábrákat, hogy c/2 vagy c of B, ha a második, akkor lehet még egy kör lefelé, mert csak a 4. hullámot tapossuk.
    Figyelni kell a bearish slingshotra, mert negyedikben ez sokszor kialakul.

    Nagyobb esélyt már c of B-ra adnék, mármint, hogy ott vagyunk...

    De továbbra is tarom B hullám kiszámíthatlan...

    ReplyDelete
  71. Sziasztok!
    Ad mondjál valami biztatót "B nélkül",mert a B betűtől már agy bajt kapok

    ReplyDelete
  72. Szia Ras!

    A le nem írt xetűnek lassan vége, ha axxan is vagyunk, akkor max egy hullám mehet még lefelé, OTP-xen ez nem nagy tér, hatixan még pár száz pont, mondjuk 15600, de ha C/2/c akkor nincs lejjexx. Akkor durva hegymenet lesz..., de nagyoxx sansszal (mondjuk 47-53%) X-re tennék most, de a nagyoxx xizonyossághoz idő kell mert nem vagyok képxe.

    A jó hír, hogy már csak 1 hét és vége a száműzetésnek, lesz nap végén markersem.

    ReplyDelete
  73. nem tudok egyenlőre chartot felrakni, nézzük meg milyen emelkedésre lesz képes az OTP, meddig jut.

    ReplyDelete
  74. ad...ez egyelore keves 3.hullamnak hatiban,meg az elso hosszat sem erte el..mondjal valamit rchrd haromszog a B pozicioban verziojarol,errol esett a legkevesebb szo eddig..charlie..

    ReplyDelete
  75. tény hosszú korrekcióra számítok intermediate szinten, de az már nagyon az lenne, ha B háromszög lenne.

    Van valahol ábra, nem tudom mire gondol.

    ReplyDelete
  76. hati 16450-et jó lenne ja átvinné, mert ha impulse lefordul róla, lesz itt új mélypont

    ReplyDelete
  77. http://kepfeltoltes.hu/111125/BUX60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    charlie készítette

    r

    ReplyDelete
  78. ad...ott a hsz-es abra 13.52-es hozzaszolasban..charlie..

    ReplyDelete
  79. hsz, szerintem nem, mert a csúcsok környékén nem ugrik meg a forgalom és a momentum indikátorok esetében sincs kiugrás , de ez nem feltétele a háromszögnek, csak segít azonosítani.

    2 hullám van kész, várjunk még, tegyük be lehetőségnek!

    ReplyDelete
  80. Hathornak igaza van, nem kell mindig poziban ülni, nem kell mindig kereskedni.

    Elliottos oladalról azzal egészíteném ki, hogy, aki elliott rendszere alapján kereskedik, annak néha nagyon sokat kell pozi nélkül ülnie, mert vannak olyan helyzetek, amikor nem érdemes poziba ülni, mert csak viszi a pénzt (tipikusan B hullám pozijában!) Egyébként is azok a hullámok, amelyeket érdemes meglovagolni általában időben rövidek, de drasztikus árváltozással járnak! Szóval sokat mozizz és csak néha ugorj ki a pattogtatott kukoricáért!

    ReplyDelete
  81. Ad!
    Tőzsdés pozi nélkül- szakács fakanál nélkül,hogy néz az ki

    ReplyDelete
  82. Nagyon-nagyon nyereségesen :o)

    ReplyDelete
  83. Úgy fogjuk befejezni ezt a mai napot, hogy ne tudjuk eldönteni mi a helyzet... brrr.

    ReplyDelete
  84. Szép jó estét!

    Hát ez izgalmas volt, de sajnos nem tudtam a gép előtt ülni ma!
    és csak olaj shortom volt tegnapról! azt kicsit korán zártam de hozott egy picit!

    vajon most mi lesz és merre lesz?!

    nagyon remélem hogy nem fog másik csapat leminősiteni minket!
    ugye nem!

    ha meglesz a imf megállapodás akkor mehet fel!
    bár lehet igy is az történt ma mert azért nem volt olyan óriási ez a "szakadás"
    bár azt is hozzá kell tenni, hogy kiváncsi lennék ki húzta tegnap fel az otp-t!
    nem volt tul jó a hangulat hogy emelkedjen tegnap de ő mégis!
    érdekesen mozog az tény!

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  85. Újra stop!

    http://www.portfolio.hu/vallalatok/hetfotol_megint_lehet_majd_stop-olni.159036.html

    ReplyDelete
  86. Ki vagyok tiltva, a megjegyzéseim nem kerülnek be?

    jvgb

    ReplyDelete
  87. Szóljatok, ha valakinek a megjegyzése nem jelenik meg, most jvgb járt így, de tegnap (vagy tegnap előtt) nem voltam fiókkal bejelentkezve engem is spamre tett...

    ReplyDelete
  88. Hathor

    Ez is lehet még egy lehetőség.
    http://kepfeltoltes.hu/111125/10919988BUX111125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Délelőtt raktam fel ezt a BUX rajzot, de mivel akkor nem jelent meg, most felrakom az aktuálisat. Akkor Hathor rakott fel egy bux rajzot, arra szántam válaszként, de még most is aktuális lehet.

    jvgb

    ReplyDelete
  89. jvgb

    hasonló a rajz, látom háttérben van egy csatornád. Ebéd után nem voltam, nem figyeltem a piacot. Gondolom arra célzol, hogy háttérben lehet egy csatorna, abban háromszögszerű szűkűlés, csatorna aljára szorítva, abban egy doji, csatorna aljáról doji után megerősítő fehér gyertya fel.

    Én továbbra sem várom fel a piacot jelenleg.

    Hathor

    Hír most jött ki:

    Leminősítette az MFB-t és hét magyar kereskedelmi bankot a Moody's

    A magyar államadós-osztályzat előző napi leminősítése után, péntek este leminősítette a Magyar Fejlesztési Bankot (MFB) is a Moody's Investors Service, emellett rontotta hét magyar kereskedelmi bank különböző osztályzatait, írja az MTI.


    A Moody's péntek este bejelentette hét magyar kereskedelmi bank leminősítését is, ugyancsak összefüggésben a magyar államadós-osztályzat előző napi visszaminősítésével.

    A cég Londonban közölte, hogy az FHB hosszú távú forint- és devizabetét-besorolása "Ba2"-re módosul "Ba1"-ről, az MKB ugyanezen osztályzata "Ba3"-ra "Ba2"-ről. A Moody's emellett rontotta az OTP, az OTP Jelzálogbank, a K&H és a Budapest Bank devizabetét-osztályzatait "Ba2/Not-Prime"-ra az eddigi "Baa3/Prime-3"-ról, valamint az Erste Bank Hungary hosszú távú devizabetét-besorolását "Ba2"-re "Ba1"-ről. A cég leminősítette az OTP és az OTP Jelzálogbank forintbetét-osztályzatát is "Ba1/Not-Prime"-ra "Baa3/Prime-3"-ról, az OTP devizaadósi osztályzatát "Ba1"-re "Baa3"-ról, és alárendelt adósi osztályzatát "Ba2"-re "Ba1"-ről.

    http://www.portfolio.hu/gazdasag/penzugy/leminositette_az_mfb-t_es_het_magyar_kereskedelmi_bankot_a_moodys.159048.html

    ReplyDelete
  90. AD!

    Kösz..
    jól mondod, majd másnál is letisztul mikor miért nem érdemes forogni, miért kell várni türelemmel. Sok mindentől függ ez. A befeketetési időtávtól, a pozició mérettől, az elvárt haszontól, a kockázattól, a lehetőségtől, a belépési jeltől.
    Nálad látom Te is megvárod a setupot, így is kell!

    Üdv. Hathor

    ReplyDelete
  91. üdv

    Mivel ennyire zavar van a hullám erőbe, múlt héttől csak az általam alkalmazott TA alap a név adó, ami semmi jelet nem mutat egyenlőre emelkedésre min. 500-800 pontos esés még van hátra, ha nem több le sem merem írni nekem most a hullámok mit mutatnak, mert az maga az armageddon.
    Igen Hathor el magyarázom egyszer, hogy milyen saját fejlesztésű TA alkalmazok ami alapján már csütörtökön tudtam a le törést.


    TWER

    ReplyDelete
  92. TWER,

    Várom majd szeretettel.

    Üdv. Hathor

    ReplyDelete