Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 6 October 2011

várakozások

A bux az utolsó ponton áll, amit ha túllép, akkor trendforduló van/lesz. Addig nem térek vissza a korábbi számozásra, amíg tökéletesen meg nem sérti és be nem bizonyosodik, hogy valóban a bux esetében a likvidációs problémák miatt következett be az, hogy a feltételezett 2 hullám átment az elsőn. Ez nem a hagyományos ortodox megközelítés, ezért ezt hanyagolom addig.

Bux napi chart:


Bux órás chart:

Bux1112 órás chart:

OTP a minimális zóna alját éppen, hogy nem érte el, vagy 5 forinttal lejjebb kellett volna megrajzolni, vagy még megy feljebb :o) én a másodikra szavazok. Az új csúcs után érik egy korrekció. Miért nem volt forgalom,? Mert a nyitó rés (egyenlőre annak látszik) előtt megvolt a nagy forgalom - kedd utolsó órában- utána nagyjából egy kis negyedik hullámban oldalazott a piac, azaz kis tf-n sem történt meg az első csúcs kijelölése, ez mára maradt, szvsz nyitás a piros zónában. Igyekszem ma napközben valamikor gép közelébe kerülni és legkésőbb este feltenni egy részletesebb elemzést. A piac szépen mutatja magát, számomra nem meglepetés a helyzet, szerintem lesznek jó (vagy jobb és biztosabb) beszállási pontok, az utolsó nagy emelkedéshez ebben az évben.

OTP órás chart:


12 comments:

  1. Sziasztok!

    Nekem mára ennyi, 500db otp long 3211-3286, 20kt hati long maradt nyitva, viszem még egy picit tovább.
    imi-boy

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    Én a BUXnál is valamilyen C hullámot vélek fel fedezni, célár ahol most van 16700 körül, ha olvastad cimballi is az általam felvetett C helyesli, ami azt jelenti, hogy az SP-be ma vagy holnap igen kemény lefele menet jön. Ezt a BUxot tudnám ugy látni mint az SPét.

    TWER

    ReplyDelete
  3. üdv Boy

    Gratulálok szvsz. jó húzás volt ha a hati longod meg van szerintem passzold, mert hamarosan megromlik itt a hangulat. Mert meg mondom őszintén én ezt a nagy fel futást egy C hullámnak vélem ami ahogy fel olyan gyorsan le is megy.


    TWER

    ReplyDelete
  4. Köszi Twer, azóta csináltam még eygszer 50 pontos kört otp-vel, beraktam a hatit is eladásra, majdnem elment. talán usa nyitáskor egy picit még fel mehet. akkor szórom, nem viszek át napon túlra semmit.
    boy

    ReplyDelete
  5. ott vagyok 16845ön
    boy

    ReplyDelete
  6. charlie!
    megindult a hybridbox :-)
    boy

    ReplyDelete
  7. aztán vissza is tették
    boy

    ReplyDelete
  8. üdv Mindenki

    Nekem van egy olyan meg látásom, hogy ma még piroslani fog a BUX, charlie te hogy látod.

    TWER

    ReplyDelete
  9. szia twer...nem nagyon fogom most az adast...olvastalak cimballinal is,szurkolok Neked:)....ad veszettul ugyesen latta ezt a felpattanast meg szembe ment a Mesterevel is:)...aranyat shortoltam be,cel 1500...charlie..

    ReplyDelete
  10. Köszi Charlie, ez jól esett!

    ReplyDelete
  11. én úgy látom a bux ma már lefelé mutat
    rcsrcs

    ReplyDelete