Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 1 September 2011

Egy elképzelés

1974 és 1978 között az ezüst csinált egy 4. hullámot, amely 9 alhullámból állt össze és egy háromszög volt, korábban említettem, hogy (e) lehet önmagában is egy háromszög.

Nézzük meg először az ezüst Prechteréktől származó ábráját:

(forrás: Frost and Prechter Elliott Wave Principle, 51. oldal)

Akkor nézzük meg a bux 30 perces ábráját:


... és naposon melyik kék vonal lenne az ideális szint a (4.) hullám végének (ha a pirosig nem jut el?)


Szerintem sokat nem kell az ábrához hozzátenni, aki régóta olvas tudja mire gondolok!

69 comments:

  1. üdv naitssz

    Az SP alakul ha 1204 nem fogja meg akkor szép kis esés lesz még. Majd ha érdekel el mondom miért pont 1204.

    TWER

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    A háromszög az ezüstnél tiszta mint a nap hogy felfele tör ki mivel emelkedő a trend. De a BUXnál csökkenő trend van. Csak halkan súgom amit már itt többször írtam az esetek 85%-ba a háromszögekből a ki törés a trend irányába történik. Ebben az esetbe nincs mit össze hasonlítani.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Elliotti értelemben a kitörés a ciklusban elfoglalt helytől függ.
    Az összehasonlítás,csak a 9 hullámra szól, mert sokaknak ez új lehet.

    Holnap még fel, majd utána hosszan lefelé várom.(attól függően, hogy hogy néz ki, ez pár napig még eltarthat)

    ad

    ReplyDelete
  4. Szia Twer!
    Persze, hogy érdekel!
    Most értem haza lemaradtam róla!
    Na mond! :)

    Ad!
    Jó ez az ábra! Egyszer talán Cimbinél vagy Vadásznál láttam, hogy van ilyen is! Jó hogy rátaláltál!
    A képeket rajzokat, hogy lehet a könyvből kiszedni?

    Naitssz

    ReplyDelete
  5. üdv naitssz

    Ez az SP egy remekül kereskedhető index mivel 10 percesen alakult egy fej-váll alakzat és a cél ár 1204-05 re mutat tikre hozta. Tehát ezért írtam ha megfogást, de remélem ez csak pár percig tart és folytatja délnek.

    TWER

    ReplyDelete
  6. Köszi Twer szép, ügyi észrevétel!
    Hogy én minek mentem el itthonról! :(
    Na majd szólj ha látsz valami okosat! :):)

    Naitssz

    ReplyDelete
  7. Szia Naitssz!

    A két mester :o)

    Régen egyszer próbáltam csinálni egy videós bejegyzést, találtam egy wink nevű programot, megcsináltam mindent, majd kiderült, hogy nem tudom a neten játszható formátumba feltenni. A progi lényege, hogy felvesz mindent, ami a képernyő egy bizonyos részén látható + hangot, lejátszáskor a print screen, konvertálás, majd feltétel. Cimballi javasolt valami másik progit, de az a régi winchesteremen van, jó lenne megnézni, mert néha gyorsabb lenne videot feltenni, mint leírni...

    ReplyDelete
  8. ...és az Elliott tréningen is szó volt róla, sajnos azt az ábrát nem találtam, meg, ahol e egyben egy háromszög is, itt is esélyes.

    ReplyDelete
  9. A bajom a fenti célzónával, hogy a háromszög utolsó hulláma, kimehet, alatta maradhat a felső szárnak.

    ReplyDelete
  10. Szia Ad!

    pffff na az sem egyszerű mire összeáll progik alapján!

    Már azon is gondolkoztam, hogy lefényképezem valahogy és word-be szépen be lehetne rakni a képeket! Csak, hogy-hogy sikerülni kivitelezni a monitor miatt!
    Majd megnézem ha lesz időm!

    Köszönöm a "tanácsot"!

    Naitssz

    ReplyDelete
  11. Egyszerűbb a könyvet lefénymásolni és scennelni...

    ReplyDelete
  12. Nem írok mélyebb elemzést, mert a piacnak kevesebb időbe kerül megmutatni, hogy mi lesz, mint kibontani mindent. Nagyon beszűkült az MACD, ami azt is jelentheti, hogy készen vagyunk. A magam részéről kis tf-en el tudok képzelni egy ED-t, logikailag jól illeszkedne a képbe.

    ReplyDelete
  13. Persze a háromszög mellett az 1-2-1-2 is érdekes lehet

    ReplyDelete
  14. üdv AD

    Mit értesz azon hogy készen? Mármint a 4. hullám és irány dél?

    TWER

    ReplyDelete
  15. ad...mi nalad a kis tf az ED-re...kosz...charlie..

    ReplyDelete
  16. Sziasztok!

    Kis tf az általatok napközben használt 1-5-10-15 perces.

    Háromszög a háromszögben, vagy egy 9 hullámú háromszög utolsó hulláma lehet truncation vagy túlcsordulás, nehéz megmondani,hogy mikor van készen, ráadásul az 1-2-12 is hasonlókarakterekkel rendelkezik, mint a háromszögek... Felfelé ment egy kis ZZ, dupla lesz,vagy vége? Az irányokat kis tf-en jól lehet majd látni napközben.
    Fontos MACD nagyon 0 körül óráson, azaz közel a vég...

    ad

    ReplyDelete
  17. üdv AD

    Mi az hogy közel a vég, nem akarsz vagy nem mersz irányt mondani?

    TWER

    ReplyDelete
  18. Én továbbra is long közepes távon is, egészen addig, ameddig nem törik a 17.444-es támasz. Nálam a célár jóval 19.000 felett a következő 1 hétben.

    ReplyDelete
  19. sziasztok!
    Charlie! lassan én is elhiszem, hogy hamarosan sc lesz, nagyon veszik a hatit 200-250 között?
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. üdv Boy

    Jó kis szipancs jó kis shortomat én is el passzoltam 200-on, ha ezt nem olvasom marad.

    TWER

    ReplyDelete
  21. Szia Twer!

    már egy hetes távon délt látom 90 százalék feletti eséllyel, előtte nekem beleférne még egy hegymenet 18600 környékére, de ebben nem vagyok biztos, egy kicsit félek, hogy tovább oldalazunk, de ennek egyre kisebb az esélye, letelt a 3 hét, jöhet az esés.

    Ad


    Szia Twer!

    már egy hetes távon délt látom 90 százalék feletti eséllyel, előtte nekem beleférne még egy hegymenet 18600 környékére, de ebben nem vagyok biztos, egy kicsit félek, hogy tovább oldalazunk, de ennek egyre kisebb az esélye, letelt a 3 hét, jöhet az esés.

    Ad

    ReplyDelete
  22. Üdv Twer!

    Azt hiszem záráskor már megtudjuk melyik volt a jobb megoldás, én most nem csinálok semmit!
    boy

    ReplyDelete
  23. üdv Boy

    De csinálj valamit ha mást nem E-starra összpontosítani 7550-en környékét figyeld ha fogja vétel, nekem eddig elég jó hozott. Ha globális össze omlás lesz akkor a 6200 megfogja ott vétel.

    TWER

    ReplyDelete
  24. üdv

    Tud valaki mondni valamit miért nem nő a hati mikor jó nagy pakokat vesznek?

    TWER

    ReplyDelete
  25. Üdv Twer!

    Most kivárok, egyébként sem vagyok ma jó formában. Hidegfront volt éjjel, szétesik a fejem. Nincs erőm gondolkodni sem. Remélem délutánra helyreáll a rendszerem.
    boy

    ReplyDelete
  26. Twer....mar sokadjara irod hogy itteni beirasok miatt zartad a pozid es nem kellett volna...kerlek ne tedd vagy ne jegyezd meg itt mert elriasztod azokat akik feldobjak elkepzelesuket a piacrol....senki nem akar a masik penzevel ""jatszani""...charlie..

    ReplyDelete
  27. Twer, ha lehet egy javaslatom, én úgy szoktam, ha felveszek egy pozit, akkor azt felteszem egy Excel-be, mint nyitó ár, célár, stop loss. És csak akkor zárom, amikor vagy a célár, vagy a stop teljesül, és így védve vagy a többiek akaratlan befolyásolásától is.

    ReplyDelete
  28. sziasztok,

    én például tegnap kihoztam 0-ra egy hibás döntést az Általatok készített elemzések, és Ras által javasolt forexpros oldal segítségével, úh köszönet érte!!! nehogy bármi elvegye a kedveteket! :)
    sajnos az elemzések készítéséhez nem értek, így csak rendszeresen olvaslak Benneteket.

    üdv.: r

    ReplyDelete
  29. üdv charlie

    Nem az itteni elemzés befolyásol soha be sem folyásolt tegnap az elemzésed és lacikáé is bull volt mégis shortoltam. Boy ilyesztet meg hogy nagyon vásárolnak és ennek hatására vettem én is. Csupán ennyi pillanatnyi hatás ne haragudjatok de ez előfordul nem csak velem szerintem mással is. Legközelebb igérem nem teszek megjegyzést. Továbbra is várom elemzéseteket kár hogy én csak szövegbe tudom ki fejteni. Akinek rosszul eset még egyszer bocsánat.

    TWER

    TWER

    ReplyDelete
  30. otp rovid...korai meg de szem elott kell tartani..charlie...ja es most hallom a cnbc-n hogy ne lepodjunk meg ha rossz nfp-re nap vegere emelkedessel valaszolnak a piacok...ok..rossz adat=QE 3...szoval mindenre van magyarazat..ez is azt bizonyitja hogy nem szabad adatra rogton ugrani...meg kell varni az adatra adott reakciot ami nem biztos hogy mar 5perc mulva mutatja az utat..charlie..
    http://postimage.org/image/2am8kntc4/

    ReplyDelete
  31. twer...aruld el miert nem hasznalsz markerst..te sem vagy egy poziba beleulo ember,mostanaban az amugy sem muxik,szoval anelkul eleg nehez lehet..charlie..

    ReplyDelete
  32. üdv charlie

    Mikor használtam sajnos nem is akarom ezt ki fejteni a múlté elfelejtettem le zártam. De lehet egy idő múlva használom.

    TWER

    ReplyDelete
  33. ad...svajci kezd megint izgalmas lenni...ha lesz idod egy reszletesebbet legyszi...kosz..charlie..

    ReplyDelete
  34. hati 15perc..charlie..
    http://postimage.org/image/2gzqqy0ro/

    ReplyDelete
  35. Sziasztok!
    Szia Twer!
    Most néztem reggel nyitóban elment a tegnapi pozim! :)

    Nekünk már jó úgyhogy jöhet Charlie-Lacika longja hogy ők is jól kiszállhassanak!

    Naitssz

    ReplyDelete
  36. Szia Charlie!

    Ts03 253-nál nyitottam pozit a hét elején, de nem volt időm még részletesen megnézni. Zürős lesz a hétvége, de megpróbálok időt szánni rá. Lehet megvolt az 1 felfelé, most jön a három, akkor durva dolgok jöhetnek..

    ad

    ReplyDelete
  37. Természetesen long, elírtam. Eddig 60% hozam, kár, hogy kicsi a pozi:o)

    ReplyDelete
  38. Tudja valaki mikor lesz adat? 14:30 16:00?

    ReplyDelete
  39. csak 14.30-kor.
    boy

    ReplyDelete
  40. Szia Ad!
    A könyvet scennelni?
    Meg lehet venni vagy le lehet menteni valahogy!?
    Nem találkoztam még vele sehol!
    Csak itt a neten!

    Naitssz

    ReplyDelete
  41. Nekem ez van :US 14:30 Nem-mezőgazdaságban foglalkoztatottak számának változása, aug, előző: 117 ezer fő, várt: 75 ezer fő

    US 14:30 Munkanélküliségi ráta, aug, előző: 9,1%, várt: 9,1%

    de persze péntek 16:00-kor is szoktak mindenféle szentiment adatot gyártani, nem tom most lesz-e

    ReplyDelete
  42. Szia Naitssz!

    Első körben könyv formátumban volt elérhető, max 1 éves újdonság, hogy elérhető a neten. (lehet időközben írt még egyet Prechter és ez a bevezetés...)

    A neten meg lehet rendelni (vagy Cimballi a tréning mellé mindig ad egyet).
    Ha rendelsz érdemesebb az angol Amazonon megkeresni, mert valamivel olcsóbb és két nap alatt ideér.

    A legjobb megoldás,az lenne, ha valami ismerősöd él kint és megveszi, mert akkor nincs csomagolási és szállítási ktg. Van még egy csomó verzió, ami mellé néhány hónapra kapsz ingyen EWI szolgáltatást, de ezt Cimballi tudja pontosan.

    ReplyDelete
  43. Köszönöm Ad az infót!
    Utána nézek, hogy tudom majd kivitelezni!

    Naitssz

    ReplyDelete
  44. Aki most figyelt tökéletes példáját látta, annak, hogy meddig tart egy hír hatása

    ReplyDelete
  45. Sziasztok, az adat piros lett, ráta változatlan. Ma nincs több! Zsolt

    ReplyDelete
  46. Én reggeltől longba vagyok B.Határidővel (18150)Ras

    ReplyDelete
  47. üdv

    Talán majd a BUX lesz a széllel szembeni vitorlás ki gondolja ezt komolyan? Amcsi min -1,5% nyitás és indul ebben az esetbe a 3. hullám.

    kappa

    ReplyDelete
  48. hat..kappa...mi mar valamit tudunk...charlie..

    ReplyDelete
  49. Na akkor az esésbe ki vett bele?

    ReplyDelete
  50. Imi-boy!

    CHF certiket nem nézed mostanában?
    Jó pénz lehet benne!
    (Közeleg a 12-e!)

    ad

    ReplyDelete
  51. no az eselye ha a mai napot tuleljuk..charlie..
    http://postimage.org/image/2gzqqy0ro/

    ReplyDelete
  52. szia Charlie!

    Nálam ennek az esélye kisebb, mint 5%.
    (Tudod, néha tévedek, de nekem A-B-C kombináció, csak kis eséllyel fér bele)

    ad

    ReplyDelete
  53. A FED megbeszélésről tud valaki valamit, aug 31-ről volt szó...

    ReplyDelete
  54. Üdv Ad!
    Nézegettem én is a chf-t, longba nem mertem beszállni, a shortot viszont megjátszom, ha itt az idő.

    ReplyDelete
  55. Kicsit beleolvastam a portfolio topicba, shortban csücsül mindenki. Kell itt még egy sc vagy sq,a mi a nagy képembe illeszkedik is.

    "mert a piac mindig abba az irányba megy, ahol a legtöbb embernek fáj!"

    ReplyDelete
  56. CHF-be beléptem, tudtommal nincs stop, ezért nézegetem a kiszállót, de a nagy törlesztőrészletek időpontját érdemes megvárni (10-15-ig).
    Ha ez felfelé már egy 3. hullám nem igen áll meg 300 alatt... jó lenne elmélyülni benne, mert jobb, mint a bux...

    ReplyDelete
  57. legkésőbb hétfőn valamely irányba el kell indulni, sok volt ez az oldalazás

    ReplyDelete
  58. Üdv Ad
    lehetne adplusz svájciról?
    :))
    zsozé

    ReplyDelete
  59. Beszálló 253, célár 506!
    Már 432-nél tartunk :o)))

    ReplyDelete
  60. Kappa!

    Széllel szemben vitorlázunk, de nagyon keményen :o))

    ad

    ReplyDelete
  61. Vajon meddig tart a vihar a biliben?

    ReplyDelete
  62. Ad...
    a certiben van "stop"
    zsozé

    ReplyDelete
  63. utolsó infóm az volt, hogy nincs, köszi, ez most hasznos

    ReplyDelete
  64. üdv

    A bux a mai le maradását hétfő nyitóba pótolja, úgy látom amcsiknál el indult a 3. hullám.

    TWER

    ReplyDelete
  65. ..vagy Daneric újraszámoz

    ReplyDelete
  66. üdv AD

    Miért számoz újra, hiszen a számozása alapján alakul az SP.

    TWER

    ReplyDelete
  67. A korrekcióban egyszer már váltott verziót. A bajom vele, hogy két ideális retrace szint között állt meg a piac (1212-1242) ez így nem lesz jó.
    Vagy tényleg csonka az 5. és most jön dél. De ilyen nagy fordulatoknál összeáll a piac, szerintem mi "még" nem vagyunk egy síkon az amerikai indexel, ennyi, és nyilván lehet, hogy tévedek.

    ReplyDelete
  68. 18325-ön zártam,nem kockáztatok tovább Ras

    ReplyDelete