Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 9 September 2011

Bux1112 várakozás - péntektől

A határidő a jelzett szint (18.600-18.660) zóna felett egy picivel 18.678-nál fordult le. A napos ábrán minden a "terv" szerint van még mindig. A kék vonalról lefordult. Az esetek egy részében átoldalazza a kék vonalat (pirosról ne feledkezzünk meg, de egyre kisebb esélyét látom, hogy szerepe lesz). A szignál vonal nem a legszabályosabban van meghúzva, ezért vannak kétségeim, de eddig működött.

Bux1112 napos chart:


Órás alapon még egy kis esésre számítok, majd egy erősebb korrekcióra, az indexben 17.900 lehet az alj, a hatiban 18.200 alá várom (Spike miatt nehéz jobb közelítést adni), majd  felfelé lenne egy ideális út. Ezek a számok csak iránynak jók, kereskedési célárnak nem! A felfelé menet után remélem jól fog látszani egy 1-2. Jó set up majd azután lehet.


37 comments:

  1. üdv AD

    Most mát szvsz. tegnap teljesen befejezte a 4. hullámot, és az 5/1 indult el délnek. A cél áram továbbra is tartam. Itt nagy esés lesz.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Nagy az esélye, de lássuk ő is így akarja e.

    ad

    ReplyDelete
  3. 18010 pici long
    zsozé

    ReplyDelete
  4. Üdv Mindenkinek/
    Én is zsozé 17970-ről, de szerintem rájabé!
    imi-boy

    ReplyDelete
  5. "rájabé"
    ???
    :)
    zsozé

    ReplyDelete
  6. rá.aszunk...
    boy

    ReplyDelete
  7. 17900 támasz, addig elmehet

    ad



    17900 támasz, addig elmehet

    ad

    ReplyDelete
  8. csak nem...
    stop bent van
    meg pici db van
    zsozé

    ReplyDelete
  9. talán 934-nél megvolt az alj, mehetünk egy jó kis short belépési pontra.
    boy

    ReplyDelete
  10. Srácok!

    Tilos a long!
    Ha a háromszőg verzió lesz, akkor gyorsan lemegy az alakzat aljára! Miért akartok öngyilkosok lenni?

    Ad

    ReplyDelete
  11. én zártam 18010-en. 4ezer ft nyerő, bruttó!
    boy

    ReplyDelete
  12. üdv AD

    Különben most sem értem milyen emelkedést vársz, mindegy a shortokat likvidáltam, mert be ragadtam még a múlt koról.

    TWER

    ReplyDelete
  13. húúúúúúúú! köszi ad, ez meleg volt, az utolsó pillanatban ment el!
    boy

    ReplyDelete
  14. Twer!

    5/1/2 az első nagy lefelé hullám elsh kis hullámának korrekcióját ad

    már ha lesz...

    ReplyDelete
  15. üdv

    Na ez amit reggel írtam 5/1 17500-600 esetleg ott fordul és max 18200 ig onnan a cél áram.

    TWER

    ReplyDelete
  16. Lehet igazad lesz Twer!
    Úgy látszik magasabb Fibo szinteket kell elővennem...

    ad

    ReplyDelete
  17. üdv Boy

    A tegnap ill. tegnap előtt nyitott shortjaiddal mi van remélem tartod még. Válasz egy jó taktikát és tartsál ki mellette én ha nyitottam volna biztos tarom én azt passzoltam amivel még a múltkor be ragadtam de úgy látom még azt is kár volt. Én most ezt tüztem ki hogy minden héten csinálok 100 ezer nyerőt ez a harmadik hét megint meg van.

    TWER

    ReplyDelete
  18. üdv

    Én mára befejeztem, érdemi változás már nem lesz 5/1 alja 17500 hétfő nyitóba lesz meg majd megy fel 5/2 18250-ig és ott esetleg valamit majd kezdek. Ad most már nagyon jó lenne ha óráson valamit ki olvasnál mert az én előre jelzéseim napon túliak és szinte óramű pontossággal működnek eddig.

    TWER

    ReplyDelete
  19. Üdv Twer!

    Tegnap bezártam mindent záráskor, látva, hogy sp 122 fölé ment. nem kellett volna.
    Gratula a heti 100 ezredhez, én mindig korán zárok, félve a bukótól. Meg kellene tanulnom kifuttatni a nyerőket.
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. Szia Boy!

    Csapd az első esetben a felét és hozd le a másik felét, hogy az egész ne legyen veszteséges. Ilyen esetben egy ilyen lefelé kör meghozza a többletet.

    ad

    ReplyDelete
  21. Azért is zártam, mert ma egyedül vagyok itthon a picivel, mellette nem nagyon lehet kereskedni, csak néha belelesni.
    boy

    ReplyDelete
  22. Sziasztok!

    Ilyenkor mikor a bux esik majdnem 4% -ot, dax meg semmit jóformán, elgondolkodom, ezen az Elliott elméleten, nem hiszem hogy ennyien értenének hozzá, hogy a piacot mozgassa, de hihetetlen, hogy működik. Megfogadom tanácsotokat, mert mint kezdő én is hamarabb zárok, vagy a stoppom üt ki, és felezni fogok.

    ReplyDelete
  23. üdv Boy

    Sajna nem a hati hozta otp és arany short certi a hati ma tett volna rá de már másfél százezer mínuszba ültem 2 nap benne így örültem hogy enyhe kis mínusszal ki szálltam. Hócipő majd a Dax amcsi nyitás után bele húz a Bux meg lehet felfele megy.

    TWER

    ReplyDelete
  24. Sziasztok!

    Én is korán zártam!
    Mérges vagyok az ilyen dolgok miatt, mert az ami oldalazás megy az sp-ben annak kellett volna lenni itt a buxban és nem ennyire előrehaladni! Tegnap sp-ben megvolt a nagy 1 vagy A és most csinálja a korrekcióját!

    Nem hiszem el, hogy így le lehet szívatni egy előrehozott eséssel vagy sokszor emelkedéssel a népet!
    Majd utolérnek bennünket a többiek lehet!Dax sp stb!

    Ad, ha a nagy háromszöget nézzük akkor abból számolt Én céláram kb 2300 pont esés vagyis kb~16300!!! SZVSZ

    Twer a 17300 bejött most vagyunk a sáv alján azt kell most nézni, hogy lefordul-e vagy mi a lesz!?

    Naitssz

    ReplyDelete
  25. üdv Naitssz

    Igen be jött, de bejön ott a többi is 15600 majd 14000, csak most kell AD, hogy megmondja megyünk-e még északnak mert ha nem akkor short.Idő nagyon rövid mivel hó közepére de leg később 18-ig az utolsó cél árat is teljesíti.

    AD várjuk a válaszod.

    TWER

    ReplyDelete
  26. Hócipő!
    Egyszer megpróbáltam megfogalmazni, hogy-hogy mehet az elliott rendszer!

    Pár hónapja írtam:
    "...manipulálnak akár fel akár le elliott-os szinten persze a legapróbb-betűs szintekig a legvégsőkig!
    Elliott rendszerét úgy lehetne megfogalmazni szvsz, hogy: Tömeggel szemben, "nagypénz, brokik" irányba elliott rendszer segítségével!
    Ezt kell kitalálni nekik mi a jó és a rossz! Itt jönnek szóba a plusz összekötő szakaszok magasabb B hullám, flat stb stb stb csak a remegők dobják a pozikat a beijesztésre vagy fordítsanak!"

    Ma sajnos Én is korán zártam!

    A legnagyobb kereskedési dolog amit sokszor megkérdezek magamtól is, hogy mi a francért nem MERTEM, ha jól látom is meg elemeztem is persze ez már csak utólag derül ki!

    Igen valószínű ennyien nem értenek az elliotthoz!
    Itt meg aki már sejt valamit annak sokszor a MERSZEN van a hangsúly!!!

    Naitssz

    ReplyDelete
  27. Szia Ad!

    Én is kíváncsi lennék arra a kérdésre, hogy miért nem mertem? Ha megvan a válasz áruld el. (én is így vagyok vele)

    ReplyDelete
  28. Ha otp-t felfüggesztik 10%-on utána még eshet? Még nem találkoztam ilyen szituval

    ReplyDelete
  29. Volt egy kisebb ékünk is ami 17300-al teljesült!

    Charlie, Twer lehet megnyúlt hullám lesz lefelé?


    Naitssz

    ReplyDelete
  30. Ez itt már megnyúlt hullám volt 18670-17200-ig
    Én sajnos csak késleltetett Markers-t látok!

    Figyelni aki látja mert lehet mindjárt megy fel a korrekció a-ba!

    Naitssz

    ReplyDelete
  31. Naitssz...
    kis"a"-t nem találom
    mennyin van az "a"
    zsozé

    ReplyDelete
  32. Ezt csúnyán meghúzzák le!
    ez nem kicsit megnyúlt hullám!!!!
    Naitssz

    ReplyDelete
  33. Még ide írok!
    15% alá nem eshet a mai nap már szerintem!

    Zsozé!
    így más a verzió ekkora esésnél!
    Ad is írta tilos a long, ilyenkor belenyúlni nem szabad!
    csak figyelni figyelni!

    Naitssz

    ReplyDelete
  34. ...pedig már majd 700 pontot jött vissza..
    zsozé

    ReplyDelete