Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 7 August 2011

Bux1112 várakozás - 32. hét I.

Naposon a célzóna fogta, innen elvileg emelkedésnek kell jönnie, ha elindul a negyedik hullám, ami több nap alatt 20.000 fölé, esetleg 21.000-ig felviheti. Az OTP-hez hasonlóan itt is lapos korrekcióban gondolkodtam.

Bux1112 napos chart:






Órás chartot megnézve, ha expanded flat korrekciót látunk akkor a charton látható célzónákig mehet le az index, itt ismét a megnyúlt alhullám korrekciójában gondolkoztam, egyenlőre, nem a teljes 3. hulláméban.

Bux1112 órás chart:




A bux esetében sem könyveltem még el a bizonyosságot a Zarmageddon elindulására, meglátjuk, hogyan viselkedik a piac a továbbiakban.

32 comments:

  1. üdv

    Na ebből az armageddonból jó ki maradtam pedig ezt vártam, IC-nek volt igaza éa TWERnek mikor 23400-nál mondta, hogy ezeket a csúcsokat egy jó ideig nem látjuk. Itt egy jó short bizony nagyon nagyon nyerő lett volna.

    kappa

    ReplyDelete
  2. üdv

    Ázsia -4%ba, már lehet ma be üti a BUX a várt 16000 cél áramat, nem hiszem.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Kappa!

    Ha zarmageddon is, "még csak" az 1/3-ban vagyunk!
    Nézd meg a nagy képet, van tér lefelé!

    ad

    ReplyDelete
  4. Jó reggelt mindenkinek!
    Durvább nyitó lesz, mint pénteken szvsz. Hati hamarosan eléri a 14000 szerintem. Én most semerre nem merek nyitni.
    imi-boy

    ReplyDelete
  5. üdv AD

    Ahogy elnézem az SP határidőt egyenlőre egy buznyákkal nem megy lejjebb a tavaly szept. indult emelkedés ideális korrekciós szintjétől. ez melyik hullám lesz A vagy C?

    TWER

    ReplyDelete
  6. üdv AD

    Írtad, hogy ha a zarmageddon is akkor 1/3. hullám, ebben mennyire vagy biztos mert akár lehet a 3/3. is. Vagy ezt ki zárod! Milyen alapon?

    TWER

    ReplyDelete
  7. Szia Twer!

    Igen, biztos.
    A nagy kép alapján a bux 5.000 pontig eshet.
    Ha ez az 1/3,akkor az első hullám cca. 8000 pont lesz, a harmadik cca. 12.000, az 5. szintén 8.000. Ha ebből levonjuk a retrace szintet 1x.xxx, akkor ott lehetünk. Persze ez csak nagyjából van számozva és sok feltételezésre épít, de a 3/3-at kizárnám.

    ad

    ReplyDelete
  8. Látjátok, kár volt aggódni!
    Lefelé is 3 hullám kell!!! Vsznu lesz még új mélypont ! ad

    ReplyDelete
  9. Szia Ad!
    A fonalat még mindig nem találom, de most nem emelkedést várunk?

    ReplyDelete
  10. Szia Hócipő!

    óráson lefelé, naposon lassan felfelé várom, bocsánat, ha nem voltam egyértelmű adSzia Hócipő!

    óráson lefelé, naposon lassan felfelé várom, bocsánat, ha nem voltam egyértelmű ad

    ReplyDelete
  11. Szia Ad!
    Akkor talán megvan a fonal vége. köszönöm

    ReplyDelete
  12. Üdv Ad!

    Ha jól értem amit írtál akkor valahol 20-21 ezer közötti hatinál kell beszállni shortba, az lesz a 3/3 hullám, ami lefelé 12ezer pontot jelent?
    köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. Nem tudom egyenlőre az szvsz az 1/4, amit írtál árNem tudom egyenlőre az szvsz az 1/4, amit írtál ár

    ReplyDelete
  14. Elfelejtettünk esni, miközben a DAX esett majd 1,5 %-ot!
    imi-boy

    ReplyDelete
  15. Üdv Boy
    sp meg 3,5%-ot
    zsozé

    ReplyDelete
  16. Van 5 konti shortom, nem mertem többet, át kellene vinni holnapra?!
    imi-boy

    ReplyDelete
  17. inkább zártam, nem esik!

    ReplyDelete
  18. valamit tudnak ezek,hogy nem követjük az esést.
    "lapos korrekcióban" vagyunk ??
    zsozé

    ReplyDelete
  19. Sziasztok.
    Én arra számítok, egyenlőre, hogy vége az esésnek.
    Talán némi tartás után lehet felmenetel.
    De ha holnap réssel le nyit, akkor mehet tovább le.
    Üdv mindenkinek
    IC

    ReplyDelete
  20. Ja, és ennek megfelelően zártam ma a shortjaimat.
    IC

    ReplyDelete
  21. Ha nem látunk lefelé új csúcsot, azaz a korrekció, helyet egy emelkedés jön (trendforduló), akkor elképzelhető egy magasabb, korábbiakban említett csúcs. Számokról korai még beszélni, lássuk, holnap mit mutat a piac!

    ReplyDelete
  22. Nem a fenti a legreálisabb alternatíva, de ígértem, hogy evidenciában tartom.

    ReplyDelete
  23. Üdv Ad
    Minél lejjebb kellene menni,hogy új csúcsot lássunk?
    zsozé

    ReplyDelete
  24. CHF a célzónában, új csúcs 258 felett

    ReplyDelete
  25. Sziasztok!
    1142-nél van egy fibo! az megfoghatja!
    (Következő 1105-nél!)

    Naitssz

    ReplyDelete
  26. 1217 lehet egy támasz...

    ReplyDelete
  27. brutális ami kint megy...1119

    ReplyDelete
  28. semmit se lehet tudni
    lehet akár egy hármas réssel esés lefele naposon sorozatban szerdáig

    mondjuk a harmadik megvétele már kevesebb rizikóval járna. de csak rövidtávra
    igen erős még a félsz
    Horgász

    ReplyDelete