Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 29 July 2011

Bux1112 - várakozás péntek

Nincs okom az feltételezni, hogy a korábban felvázolt napos verzió helyett mást mondjak. Óráson látszik, hogy valamiféle korrekció lehet, de a belső számozás alapján inkább negyediknek mondanám, ami naposon látszik is. Innen inkább lefelé van tér, szvsz, egyenlőre, de közel lehet a fordulat. Nagyon várnék lefelé egy gyors impulsive mozgást, ami azt jelentené, hogy nem volt meg az alj és akkor leszáguldozhatunk a fordulat előtt néhány száz pontot lefelé az ábrán egy jó ideje jelzett célár zónához. Ha így lesz a következő maximum 3-4 napban fog bekövetkezni.

Bux1112 napos chart:



(a fentieket még tegnap este írtam, közben kiderült, hogy amerikában a költségvetési szavazást elhalasztják, ami számomra a fenti verzió - impulse mozgás lehetőségét -  erősíti.)

49 comments:

  1. jo reggelt...otp 5perc..charlie
    http://kepfeltoltes.hu/110729/OTP5558_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    Kaptam 30 percet a családtól megnézni a híreket! Még mindig lefelé....! Legalább a nagy emelkedésből nem maradtam ki! :-)
    Nem sokat barnultam, elég sokat esett az eső! Remélem otthon jó időtök van (legalábbis pénzkeresésre jó idő volt)! Hétfőn teljes mellszélességgel leszek! Addig legyen a CHF 239,9! Ott bevásárolunk! Jó kereskedést és kellemes hétvégét mindenkinek!
    imi-boy

    ReplyDelete
  3. Szia Imi-boy!

    Ad's forexet nézd meg, ha flat, akkor új csúcs lesz!

    ReplyDelete
  4. üdv

    Megint a tegnapi slágerem, ha az első órát ki oldalazzuk és ne talán majd át lépjük a 600-at felfele bull. jelzés. Hétvégén megegyezés idősík hétfő le jár erre figyelek ha elszállunk tojok minden féle alakzatra csak azt fejlesztem tovább. Eddig nagyon úgy néz ki működni fog.

    TWER

    ReplyDelete
  5. üdv TIPP

    Most már 600-on vagyunk fel megy 650 majd vissza text és nem esik 600 alá vásárlási jel. Az idősíkból 12 óra kereskedés van hátra. Az amcsiknak megint vérengzés kell ahhoz hogy a vázolt verzióm ne igazolódjon.

    TWER

    ReplyDelete
  6. sziasztok....boduletes a forgalom leulese az utobbi napokban...ez kell hogy jelentsen valamit....nem merek semmit csinalni ebben a leulesben igy elovettem a bux 60perceset...nem lehet hogy az 5/V-ben egy ending diagonal fejezi be ezt a lefele szerkezetet???..kernek velemenyt es hogy jo e az ending diagonal betuzese...charlie...
    http://kepfeltoltes.hu/110729/BUX60010203_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  7. Szia Charlie!

    Elméletileg jó megközelítés, számomra ez azt is jelentené, hogy nem korrekcióban megyünk majd fel, pontosabban nem az esés korrekciójában, hanem egy nagyobb, magasabb szintű hulláméban.

    Mindenesetre délután kiderül, mert amerikának ma nagyon esnie kellene (vagy sideways 4 és esés hétfőig elhalasztva), de tartom, hogy a célár 1287 környéke SP-bne.

    ad

    ReplyDelete
  8. üdv Mindenki

    A fent említett előre jelzésem támasztja alá igen erős pozitív indikátor divergencia.

    TWER

    ReplyDelete
  9. üdv AD

    Ne haragudj a hetes ábrádhoz, hogy most szólok hozzá ebe a nyomot világvégi hangulatba. Először is nem akartam elhinni az ott ábrázolt új csúcsokat.De elővettem az idősík tényezőt és ha itt most 100 pont külömbséggel fordul az index az idősík az mutatja bizony hogy okt. nov, végére új csúcs születhet.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Szia Twer!

    Nem értelek pontosan, mit vársz most rövid távon (nem a hetes ábrára gondolok)
    ad

    ReplyDelete
  11. üdv AD

    Én a hetes ábrádhoz szóltam hozzá. Ami azt jelenti,hogy rövidtávon is nagyon gyors fordulatot várok és emelkedést.

    TWER

    ReplyDelete
  12. Nekem ehhez kell egy új low, egyébként egyezik a véleményünk, de 21.200-at meg kellene ütnünk a határidőben, vagy ha a +100-at rászámolom, akkor a 300-at.

    ReplyDelete
  13. Nézegetve az ábrákat, nekem az a véleményem szigorúan a chartok szerint, hogy a hétvégén még nem lesz megegyezés, hétfő, de inkább keddre tenném, hangsúlyozom az ábrák alapján! Ebben az esetben nem kellene a pontos elliottos alternatíván törni a fejem...

    ReplyDelete
  14. A fentiekhez hozzátenném, hogy az új minimumokra várok, ha esetleg korábban megtörténne, akkor utána jöhet a megegyezés, bármilyen rossz hír kiválthat egy eladási hullámot, ami a hiányzó impulsnak lökést ad.

    ReplyDelete
  15. új chf ábrát tettem fel és megjegyzéseket 14:29-kor az ad's forexre

    ReplyDelete
  16. A fordulat előtt várnám a korábbiakhoz hasonlóan a a kamattartalom beszűkülését. Jelenleg 370 pont

    ReplyDelete
  17. ez az ad szeretjuk ha igy porogsz:)))..charlie...

    ReplyDelete
  18. köszi, kicsit közelebb vagyok a piac irányához, nézd meg a chf-t egy percen múlt :o), hogy a piac reagált, lassan új csúcs!

    ReplyDelete
  19. ezt a fránya 520 környékét ütné végre ki a bux1112

    ReplyDelete
  20. megvan az új csúcs, gyorsan ment, jöhetnek a short zárások, de előtte talán egy kis oldalazás?

    ReplyDelete
  21. 520 kiütve, egy gyenge USA nyitás és célárnál lehetünk

    ReplyDelete
  22. 16:20 sajtótájékoztatót tart Obama, szerintem addig oldalazás lesz és kivárás

    http://www.portfolio.hu/gazdasag/1620-kor_sajtotajekoztatot_tart_az_amerikai_elnok.153083.html

    ReplyDelete
  23. nem tetszik, amerika nyitásban elérte a célzónát, innen már elméletben nincs hová esnie az alakzatból....

    ReplyDelete
  24. óráson, mintha egy bullish trendfordulót mutatnának az ár és az indikátor összefüggések

    ReplyDelete
  25. emlékeim szerint a buxra 5. végének a 21000-et számoltam, ma ez megvolt, megnézem majd újra, de elképzelhető, hogy megvolt az alj.

    ReplyDelete
  26. Ezek szerint tényleg bullish jelzés volt, szép emelkedés

    ReplyDelete
  27. üdv AD

    Ez remek volt kár hogy 500 körül dobtam a longokat, de vissza vettem 410-től, remélem ez az impulzív mozgás hétfő is meg lesz, most már az idősík tényezőt szerintem órára percre is ki számolom, nem csak nagy vonalakba, ennek az idősíknak egy a hátrány pontos célárat nem lehet meg adni tévedés+-200 körül. A molt is longoltam 19700-on remélem jó lesz.
    Jó munkát neked AD.

    TWER

    ReplyDelete
  28. sziasztok.....jo magyaros volt a vege....szerintem ez a felfele kor meg mindig a 4.hullam resze lesz,ahogy mondtam tegnap indulhat a C ....flat lesz ez celar 22200-500 utana le 21ezerhez(hati)...charlie.. most nezem hogy ott kesz is lehetne buxnak az ending diagonal....

    ReplyDelete
  29. Szia Twer!

    Köszi! én vigyáznék még ezzel a longgal!

    Charlie véleményével értek egyet, egyenlőre ha az előttem szóló ő volt, most ez nem tiszta)
    Ez lehet egy negyedik hullám C alhulláma, ami impulse tulajdonságokkal rendelkezik. Én 22.400-at számoltam célárnak, de hétvégén megnézem mindkét lehetőséget!
    (CHF egyenlőre nem lenne teljes, ott hiányzik egy 5. kör felfelé, nekem legalábbis, hacsak nem hétfő nyitásra megcsinálja a távolkelet...)

    ad

    ReplyDelete
  30. üdv AD

    Igen én is max. 22400-as cél árat számoltam, remélem el megy addig akkor már jó vagyok.

    TWER

    ReplyDelete
  31. sziasztok....szoval nem hiszem hogy a mai nap lattuk a bux aljat,legalabbis en ugy hiszem:)....amig a hati 22700 alatt van addig nagyobb eselyt adok annak hogy ez egy flat korrekcio lesz a nagy otodik hullamon belul a negyes....itt a hati napos chart...

    http://kepfeltoltes.hu/110729/BUX1112_NAPI8425_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ......ehhez a hati 21ezer koruli celarhoz smakkolna a bux ending diagonal befejezese is...
    http://kepfeltoltes.hu/110729/BUX608459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ...............charlie.............

    ReplyDelete
  32. üdv AD

    Ha nem ma volt az alj akkor sajna IC verzió az igaz 16000-ig meg sem állunk. Mivel nagyon úgy néz ki az amcsiknál valami fel fele elkezdődött és ha ez így van akkor a BUX mikor megy? Mikor az amcsik befejezték az emelkedést? A véleményed most nagyon érdekel.

    TWER

    ReplyDelete
  33. Sziasztok!
    Euro/chf én is úgy nézem, hogy vagy nem volt meg az alja vagy még van egy lefele kör!
    Persze ez chf/huf-ra is kihathat és ts 04-re vigyázni!

    Hétfőn még buxban lehet a mai emelkedés korrekciója nem? és csak utána fel!?


    Naitssz

    ReplyDelete
  34. Sziasztok!

    Igen, nagyon abban gondolkodom, amit Charlie is mond, 5/4 hullám.

    Amerikai alj zavar, de nem megoldhatatlan, ha hétfőig nincs megoldás a költségvetésre, nálunk lehet alj CHF-ben és Buxban is, míg amerika nem megy a támasz alá.

    ad

    ReplyDelete
  35. Nézem (dow, dax sp) nagyon nem tetszik, hogy mind eladásin!
    2009 március óta lehet megvolt a tető (A) és most jöhet a lefelé és akkor a bux is megcsinálhatja akár a Twer által emlegetett 16000-et(B) és utána jöhet csak egy nagy fel(C)-bux új csúcs26000- persze ez még hónapok évek!

    Rövidtáv: az emelkedést érdemi részét ahogy ma is akár két nap alatt meg fogja csinálni!?

    Chf/euro nem csodálkoznék ha kb 1.15 lenne a vége ami itthon 245-öt jelentene! sajna ez azt is jelentheti, hogy csak jövőre csökkenhet érdemben nagyobbat!

    ReplyDelete
  36. SP szvsz, akár 1-2 is lehet, felfelé ment egy impulse, pipa, onnan lejött 3 hullámban 61,8 retracere a második hullám, pipa, ez utóbbi ZZ lehetett.

    Szerintem meglesz a Twer által említett célár, de szerintem előtte lesz min. egy felfelé menet.

    Rövidtáv: egy elég egyenes vonalú mozgás volt felfelé, van egy vezérlő elv, ha a komplikált volt, akkor c szinte beszámozhatatlan, egyenes vonal lesz, és fordítva, szerintem most akár ez is lehetett óráson. Augusztus 22 környéke érdekes lehet figyelni +- 1-2 hét. Biztos akkor fog történni valami, mert megyek nyaralni, gépem meg nem lesz...

    A másik dátum december- január amit érdemes emlékezetben tartani, ha nem jön most a nagy le, igen az kicsit odébb van...

    A felfelé menet nagyon gyors lehet, mert kirázz egy csomó shortost és nagy forgalom lesz, mert ez a háromszögek utolsó hullámának jellemzője (SP-ről van szó)

    ReplyDelete
  37. TS04-et nem nyitnék, ha nyitni akartok, akkor TS05-öt, Charlie bejegyzése szerint 250 ott a stop szint.

    ReplyDelete
  38. Buxra írtam a gyors felt!
    utána hogy az idő meglegyen majd ellesz ott, mint 23400-23800 között csak győzzünk várni!
    Na majd látjuk!
    Hétvégén előveszek egy régi hetes ábrát lehet él még!

    Ja és Naitssz voltam előbb is! :)
    Jó éjt!

    ReplyDelete
  39. jaaaaaaaaa a végére csúnyán beverték a devizákat!
    chf euro majdnem új napi alj lett!
    Már belevettem longra, de ha pattanunk veszek még!

    04-et nem piszkálni akármi lehet!
    05-öt meg még nem! nehogy úgy járjunk mint a múltkor 40ft-os ts04nél! persze utána 160 de ki tudta!

    Naitssz

    ReplyDelete
  40. Számolgattam, lehet nem ez lesz az 1-2, mert az ebből számolt célár nem jó, 1339-re mutat legnagyobb eséllyel, vagy 1432 környékére. Jó lenne valami másik SP elképzelés, ami a devizákkal és a buxal is összevág...

    ReplyDelete
  41. az alsóházban megvan a megegyezés, megvolt a szavazás, jön a szenátus... egyre érdekesebb a kép

    ReplyDelete
  42. üdv

    Eleget borzolták a kedélyeket a múlt héten a világ tőzsdéin most lehet már ma meg egyeznek nem akarnak még egy fekete hétfőt. Különben jó látod az SP szvsz. 1432. Cimballi valamikor tet egy ilyen megjegyzést ha 1390-95 között fordul ez a reális cél ár.

    TWER

    ReplyDelete
  43. Szia Twer!

    Daneric közben feltett valami mást, ami teljesen összevágna a CHF esetleg Bux várakozással, egy másik háromszög verzió, ahol az SP 1265 körül kellene fordulnia.... ezek szerint lehet nem lesz megegyezés ? :o)))))

    ReplyDelete
  44. Upsz! A senatusban elbukott a javaslat!!!

    ReplyDelete
  45. Van valakinek információja, hogy mikorra várható a következő szavazás? Köszi!

    ReplyDelete
  46. üdv AD

    Ne aggódj ma délután elfogadják a csomagot. Igen olvasom denericet valóba esetleg feltételesen ha világ vége lesz akkor megy 1267 környékéig. Elsődleges 1287 nála is. Vissza térve a BUXra különben a hosszú távú csökkenő éket napi szinten ha nézed pontosan 21000 azt hiszem ez megvolt. Shart heti szinten tri star doji, napi dojira meg erősítés fehér be borító gyertyával, indikátorok bullis divergenciát mutatnak. Ide világ égés kell hogy ne fölfele menjen az index. Az OTP gyertya szintén bull mch bull, MOL eleget eset már ahhoz hogy ne bull legyen különben az indikátorok itt is bull jelzésen. Ezeket így elnézve valóba világ égés kell hogy ez az index lefele menjen. Légy szives naposon nézd meg az éket és rá jössz hogy 21000 az alja.

    TWER

    ReplyDelete
  47. Szia Twer!

    Igen, azt hiszem tegnap írtam, hogy akár meg is lehetett az alakzat, CHF jobban zavar, mint a bux.
    Nem zárom ki, hogy teljesült és jelen esetben inkább a buxra fogok hagyatkozni, mint a határidőre.

    ad

    ReplyDelete
  48. Sziasztok!
    Tegnap chf célárat elírtam nem 1.15-öt akartam!
    1.1250 az első célár ha nem tartóztatja fel akkor 1.200, de legvégső eset 1.100!
    Meleg pite lesz! :) :(

    Buxra kíváncsi leszek, hogy reagál ilyen kis forgalom miatt! Mindenki felpattra számít!!!

    Naitssz

    ReplyDelete
  49. A helyzet érdekessége, hogy akár kész is lehet a szerkezet (napos) a fordulatra, de akár újabb mélypont is beleférhet.
    A helyzetet bonyolítja, hogy az e hullám esetében túlcsordulás előfordulhat, azaz a e csúcsa az SP esetében bemehet a várakozások alá, az e-re jellemző nagy forgalommal...

    ReplyDelete