Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 1 June 2011

Bux1112 várakozás - szerda

A mai napra korrekciót várok, de előtte elképzelhető egy 23.720 körüli újabb csúcs, majd esés. Támasz 23.500-nál,(azonban nem vagyok biztos benne, hogy el tud menni odáig, mert az első Fibo szint 600 alá mutat, a második 400 környékére, azaz sok támasz van lefelé, nehéz megmondani hová megy, meddig jut el.
Utána emelkedés a korábban jelzett célzónába (nem feltétlen ma). Beszállási pont szvsz a jelenlegi állás szerint(!), csak 23.900 felett és short. Előtte szvsz nem érdemes hullámot lovagolni.
Lehetőség, ha  a második Fiboig elmegy egy long 400 körül, de ezt mindenkinek a saját belátására és tudására bízom.

Bux1112 órás chart:


Bux1112 napos chart:



107 comments:

  1. Sziasztok!

    Nem írtam ma az OTP-ról, mert nem áll össze a kép, egyfajta számítás szerint (A=C) esetében 6.300-ra mutat, de nem érzem jónak. Viszont C hullám belső szerkezetét nem tudom felrajzolni, egy megoldás lehetne, ha volt valamilyen nagyobb eladás (disztribúció) és a papír likviditásának alacsony szintjénél. Ezt hosszabban kell elemezni.

    ReplyDelete
  2. A mai napon csak óvatos kereskedést ajánlok! Várjátok meg egy nagyobb hullám végét!

    ad

    ReplyDelete
  3. AD! Na ez egy korrekt elemzés konkrét be- meg kiszállási pontokkal, erre lehet alapozni, kösz! (Már csak ki kéne szállni valahogy az 560-on nyitott shortomból. Addig talán még visszakorrigál ma...)

    Lupek

    ReplyDelete
  4. Szia Lupek!

    Szándékosan nem célom kereskedési ajánlatokat adni (még), a mai elemzésbe pont miattad raktam be ezeket a megjegyzéseket. Tényleg légy óvatos, ne kapkodj!

    ad

    ReplyDelete
  5. Reggel hatalmas kiszúrás, majd óráson nem zárt 720 fölött, egyenlőre áll még az elemzés, de nőtt bennem a bizonytalanság érzése. Úgy láttam sokan shortoltak már tegnap és ma nyitásban elvitte a stop, utána pedig próbálták zárni a pozikat. Kiváncsi vagyok a folytatásra.

    OTP esetén ellenállás 6130, illetve 6100.

    ReplyDelete
  6. igen, tegnap egy kicsit elkapkodtam... Szerencsére már vesztettem többet is, mind említettem! :-)

    Ugyanakkor, egy elemzés ajánlások nélkül annyi, mint elmondani a lottó ötös számait - utólag!

    Lupek

    ReplyDelete
  7. üdv AD

    Nekem van egy olyan meg látásom, hogy ma nyitóba jelölte ki az A PONTOT 23785-ÖN hatin ez 78-as fibó innen viszont a cél ár 23200 a B hullám vége nézd meg légy szíves mert akkor egy darabig shortos a piac. Megint sematikusan számolok.

    TWER

    ReplyDelete
  8. Szia Lupek!
    Olvastam pár elemzést, de én abban nem találtam azt, hogy itt kell eladni, itt meg venni részvényt, sőt inkább azt irják, itt ellenállás van itt meg támasz valamelyik felé megyünk.

    pl:Felfelé a 24000 erős ellenállás: az 50 napos átlag és a rés. Ha ma is tovább tud emelkedni, ez lehet a maximális cél. Lefelé a 23400 környéke már támasz, lejjebb 23000-nél a rés erős támasz.

    Még egy kis emelkedés, és az MACD beadja a vételi jelzést.

    Na ez az az elemzés, ami nem mond semmit szerintem.

    Üdv hócipő

    ReplyDelete
  9. Szia AD!
    Ne hagyd magad rávenni a "célárazásra"!!!
    Az mindent tönkre tehet.
    Ugye érted mit akarok ezzel.
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  10. UI!
    A "célárazás" kb. olyan mint a meteorológusból kikényszeríteni (kereskedelmi tv-n) hogy milyen lesz a nyár, mindezt áprilisban. Baromság.
    IC

    ReplyDelete
  11. Szia Hócipő!

    Hát pont ez az, amit hiányoltam. Ugyanakkor, ahogy írod, egy kereskedő nyelvén a támasz vételi, az ellenállás meg eladási lehetőséget jelent. Amíg persze át nem töri. Egy, már valamerre megindult fázisban, ilyen szűk sávozásnál, és ilyen alacsony volumenek mellett nincsenek igazán beszállási lehetőségek, ahol "biztosra" lehet menni. Marad a kockáztatás, vagyis arra való fogadás, hogy a támaszok és az ellenállások megfordítják az irányt.

    Üdv,
    Lupek

    ReplyDelete
  12. IC! Márpedig az elemzésnek pont ez a lényege: hogy előre gondolkodjon. Utólag berajzolni egy folyamatra az (Elliott) hullámokat lehet éppen, de minek? Azért sehol sem fizetnek egy elemzőnek.

    Üdv,
    Lupek

    ReplyDelete
  13. Lupek!
    Te azért vagy itt hogy más hátán pénzt keress.
    Tedd ezt a sajátodén!
    AD kiváló munkát végez, de ha olyasmire kényszerited ami több mint felelősség akkor a leg lényegesebbet veszed el, és az a kreativitás. Éppen ezért tiltakozom ez ellen.
    Ha annyi nincs benned, hogy összerakd a kapott képet, akkor bankbetét.
    IC

    ReplyDelete
  14. üdv Lupek

    Te egy kicsit erőszakos vagy ezen a téren a háttérbe azt sejtem ne haragudj meg érte véletlenül nem cigány vagy, mert ez a stílus teljesen erre klappol. Ha tudnánk hol van az arany tojást tojó tyúk oda mennénk. Mivel ad ennek ad írány vonalat ne akard hogy még az arany tojást is ki vegye a fészekből és neked át adja.

    TWER

    ReplyDelete
  15. Ehhez csak annyit, már leírtam, hogy a chartok alapján mindenki a kockázattűrő képességének megfelelően nyisson, zárjon, azt ne várja senki, hogy más döntsön helyette,(és meg mondja a” tutit”) Gondolom aki trédel van saját elgondolása,(elemzése chartja stb.) ha nincs, akkor tényleg marad az államkötvény… Bocs hogy beleszóltam….A TANULÁS MINDNEKIRE RÁFÉR ÜDV:Ras..Köln

    ReplyDelete
  16. Nekem tegnapi záróról és mai nyitóról short, nem kevés K-val.Üdv:Ras

    ReplyDelete
  17. TWER, IC, szomorúan látom, hogy elmentetek a személyeskedés, a durvulás irányába, amihez - véleményem szerint - nem adtam alapot.

    Mint említettem, kizárólag saját magamnak tudtam be, hogy nem értettem, amit írt, és ezért kértem tőle a megvilágítást. Ha AD presszionálva érzi magát ezzel kapcsolatban, egyedül neki van joga ezt számon kérni. Ezzel szemben az én kedvemért jelölte meg a célárakat éppen ma reggel és én ezt köszönöm.

    Lupek

    ReplyDelete
  18. Lupek

    Nem akartam személyeskedni bocs, de én is shortba ülök, várjuk ki az irányt. szvsz a célárak az elemzésen mindig fel voltak tüntetve csak oda kellet figyelni rá.

    TWER

    ReplyDelete
  19. Ok, rendben, az én fogyatékosságom, ha egyrészt nem tudom őket értelmezni, másrészt pedig mert shortcutokat keresek a tanulási folyamathoz. Ehhez szívesen fogadok minden - jóindulatú - segítséget.

    Lupek

    ReplyDelete
  20. Sziasztok!

    Ez az időjárás mindenkire kihat .o) Nyugalom, tudjátok ez kereskedői erény!

    A véleményem:

    Amit felteszek naponta az elemzés, a célárak általában négyzettel jelölöm, aki egy ideje olvassa az ebből már tud saját magának kereskedési stratégiát építeni, saját belátása szerint.

    Ha vételi és eladási szinteket is adok, esetleg kockázat/nyereség arányt, stop loss szintet az kereskedési ötlet, ajánlás. Ez nagy felelősséggel jár és a piacon komoly százalékokat fizetnek érte. (akár a nyereség 50%-a, tudok rá példát, de akár arra is amikor az egyén nem fogadta meg a tanácsadó javaslatát - az összegre és stop lossra vonatkozóan - és 1 Mrd felett bukott)

    Az elsőt szívesen teszem, mint látjátok, ha bejön akkor veletek együtt örülök a sikereteknek és eddig sem kértem érte semmit ( kivéve azt a néhány viccet). Ha valaki felajánl a sikerek után valamint - nyilván értelmes, baráti szinteken pl.: a sörözés - abban benne vagyok, mert azt a néhány, naponta visszatérő embert, aki rendszeresen kérdez, javasol, hozzászól csapattagnak tekintem.

    Korábban mondtam, hogy sok minden van a fejembe. Többek között az is, hogy talán évek múlva, tehát nem most azonnal, esetleg ebből szeretnék megélni, vagy kiegészíteni a jövedelmemet. Ez akár lehet az említett kereskedési ötlet, vagy saját számlás kereskedés. Ehhez nagyon sokat kell még tanulnom és saját magamnak is bizonyítani, hogy lehetséges. Mindemellett szeretném a tudást is megosztani (majd ha elég lesz), mert azt gondolom, hogy ez sokat segíthet azokon, akik hajlandó tenni valamit, képesek és fel merik vállalni, hogy tréderként működjenek, ne "vesztes" követőként.

    Kivételesen azért tettem fel egy kis kereskedési iránymutatást, mert látom, hogy Lupek mennyire "szenved" és segíteni szerettem volna egy kicsit, támogatni, hogy a napi elemzéseket, hogyan kell értelmezni. Gondolom mindenki - a kezdetekkor volt már hasonló szituációban - amikor mindig más irányba ment a piac és csak a tőkét vitte, ez feszültté tesz mindenkit!

    Köszönöm a kiállást mellettem, mindenkinek!

    További szép napot!

    Megj.: a kereskedésnek az árváltozásnak lassulnia kell, korrekció van, akár egy-két napig oldalazás lehet!

    ad

    ReplyDelete
  21. Szia IC!

    Értem, értem :o)

    AD

    ReplyDelete
  22. Lupek

    Elliott elmélete addig egyszerű még5. számolsz fel és le 3-ig. Utána kezd bonyolódni mikor különböző alakzatok jönnek csak most egy pl. az SP-NÉL nagy elliott elemzők sem tudják mi az irány nagyon bonyolult összetett alakzatba mozog. Én tipp. ma oldalaz kisebb csökkenés majd holnap esik. Másik ilyen in likvid piacon mint a magyar egyszerűen csoda hogy elliott be lehet illeszteni. Meg bízhatósága magas erre egy pl. tavaly elszámoltam magam idő nap előtt nyitottam shortot nagy tétellel egy hét múlva a piac abba az irányba ment amerre vártam. Most a szitu szvsz hasonló csonka C megint nem lehet mert idén már 3 jára lenne piac már ennyire nem tréfálhatja meg az embert. Lehet jelentős fordulat előtt állunk.

    TWER

    ReplyDelete
  23. TWER,

    köszi a tanácsot, próbálom megérteni...

    Lupek

    ReplyDelete
  24. üdv AD

    Ha a fentiekben gondolkodsz, ezzel kapcsolatba jobb elképzelésem van. Én be gyűjteném a pénz kb. 100 millát 5 éves szerződés a kuncsaftokkal nem vehetik ki eddig a pénzüket aki ki veszi nem kap kamatot, mindenkori banki kamat felet garantálnánk éves szinten a hozamot 4-5%. A többi profit pedig a miénk. Dióhéjba ennyi. Ki számolhatod egész szépen meglehetne élni belőle.

    TWER

    ReplyDelete
  25. AD,

    köszi a segítséget, én részemről továbbra is örülnék a szintek figuratív (számokkal) való megadásának, emellett ígérem, hogy lustaságom ellenére elmélyedek az ELLIOTT chartok tanulmányozásában, hogy ne kérdezzek sok hülyeséget.

    Ami a profit sharinget illeti, bár már csak ott tartanánk! :-) Egyelőre, mint már említettem, én már háromszor nulláztam le magam a tőzsdén...

    DISCLAIMER: Büntetőjogi felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy minden felelősség a kereskedéseimért kizárólag engem terhel! :-)

    Lupek

    ReplyDelete
  26. Szia Twer!

    Jó hangzik!

    Viccet félretéve nem érzem még magamban a megfelelő tudást hozzá, más pénzével dolgozni sokkal, de sokkal nagyobb felelősség, mint a sajáttal. Hosszútávon megvalósítható elképzelés,csak legyen egy-két olyan csóka, aki hajlandó betenni azt a 100 misit :o)

    ad

    ReplyDelete
  27. Szia Lupek!

    Szerintem a TE esetedben a money managementet kellene legelőször és nagyon gyorsan elővenni.
    Ez tudja megvédeni a kerekedési tőkéd és megakadályozni, hogy újra elbukj mindent!
    Legyen Elliott csak a második dolog.

    Szerintem vegyél egy kockás füzetet és a meglévő tudásodat teszteld először azon, valódi üzletkötés nélkül. Lehet hülyeségnek tűnik, de az a pénz is profit, amit nem buksz el, ezt a pénzt a kockás füzettel keresheted meg. Amikor azt látod, hogy ott már tudsz nyereséget elérni, akkor kezdhetnéd élesben, kis téttel, szerintem, de nyilván ez csak egy tanács, te döntesz!

    ad

    ReplyDelete
  28. üdv AD

    Meg mondom őszintén 50-60 emberre gondoltam és főleg nyugdíjasokra.

    TWER

    ReplyDelete
  29. Sziasztok!
    Hú mily parázs vita keletkezett itt! :-)
    Lupek, Ad-nak igaza van! money management nagyon fontos, én is itt hallottam előszőr róla! Azóta jól vagyok köszönöm!
    Druszám ne adj ilyen tippeket Ad-nak, amíg nincs visszahozva a bukóm! :-)
    Ad, ha komolyan gondolod, az első 100 millát utalom a számládra! :-)
    Viccet félre téve!
    Ad újabb 1,5% visszahozva, tegnap mielőtt elmentem nyitottam longot 600-on, ma reggel dobtam nyitóban! Igaz amikor hazaértem 6 körül kicsit aggódtam, hogy ma lefelé nyitunk!
    A közös sörözésekre vevő vagyok, úgyis én fogom fizetni az elsőt!
    Amíg nincsenek adatok egy kicsit beszéljünk magunkról, már akinek van hozzá kedve.
    Én Imi vagyok (már nem annyira boy:-)), 41 éves, Kozármislenyben (Pécs mellett) lakom, 2 gyerek, 2 anyától a nagy 18 éves a kicsi 7 hónapos, középvezető vagyok, ráérek kereskedni!
    Nem muszály ilyen részletesen!
    imi-boy

    ReplyDelete
  30. Imi!
    Az szép hely lehet, nagyon.
    Nekem sajnos Pest jutott.
    A sörözésbe benne vagyok, bár nem vagyok nagy ivó.
    IC

    ReplyDelete
  31. IC!
    Szép hely, Pécstől 5 km, 2 éve lett város, de igazából alvó városnak hívják, nagyon nincs munkahely, csak élnek az emberek, máshol dolgoznak. Azt mondják, hogy gazdag emberek lakják, na én vagyok a kivétel!
    Sört én sem nagyon szeretem, de a pezsgőt annál inkább!
    imi-boy

    ReplyDelete
  32. Sziasztok!

    Imi-boy, akkor Te "Chicago"-ban laksz? Szép hely, jó környék:o)))) Milyen cégnél vagy középvezető? (csak burkoltan, nehogy a főnök is olvassa:o))

    Jó hely Pest, én most Budát "élvezem" egy ideje:o), de hamarosan megyek haza és újra lesz 16 óra után Markersem:o)), napközben meg nem látom a piacot, csak teloról...

    ad

    ReplyDelete
  33. Twer!

    A mai nyugdíjkorhatár mellett a legjobb befektetés, ha tényleg berakjuk a bankba, mert az 5 éves életben maradásra a nyugdíjkorhatár elérése után már kicsi az esély....
    Tiszta pénz kockázat nélkül.

    Én inkább keresnék egy - két tőzsdecápát, akinek pénze is van és elég vesztenivalója!:o)

    ad

    ReplyDelete
  34. Ad!
    Állami cég. Nem hiszem, hogy a főnökeim közül is bárki olvasná, annyira nincsenek ésszel elengedve, hogy bármelyiket is erre vinné az érdeklődése! :-)
    Azért nektek is jó munkahelyetek lehet, hogy egész nap ráértek itt lógni!:-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  35. Maradjunk annyiban, hogy képeznek és az órák közti szünetben vagyok fent a neten. 45 perc munka 15 perc szünet... De ha többet mondok a főnökeim rájönnek...:o)
    Egyébként ezért választottam olyan telefont, amiről látok online piacot, meg a blogot..

    ad

    ReplyDelete
  36. CHF esetében megyünk ismét fel, lefordítva negatíc az OTP-re és a Buxra nézve. 216,XX reggel, most 218,XX

    ad

    ReplyDelete
  37. Tegnap beszéltem a brókeremmel, azt mondta szeptember végéi hati elérheti a 28000-es szintet!...
    imi-boy

    ReplyDelete
  38. Van egy népi megfigyelésem a hati könyvben! sokszor megjelennek 63 kontis tételek, általában ahol áll, azzal szemben szokott menni az árfolyam! Figyeltétek már?
    imi-boy

    ReplyDelete
  39. AD!

    Köszi a tanácsot MM-re vonatkozólag, de tudod, itt is érvényes az, mint a pókerben, hogy máshogy döntesz, amikor play money-val játszol, és máshogy, amikor élesben...

    Én most inkább kis tétetekkel próbálgatom a rendszeredet élesben, de ehhez az kell, hogy előbb tudjam értelmezni, amit írsz! :-)

    Lupek

    ReplyDelete
  40. Imi-boy, legalább a Te brókered mond valami állásfoglalást. Az enyém az utolsó 12 évben semmit sem mondott, csak elismételte a technikai elemzők véleményét, amelyek általában eltérnek egymástól...
    A Te brókered szerint szeptemberre 28 K lesz a BUX hati, itt meg konszenzus látszik uralkodni, hogy addigra meg beszakad a Zarmageddon. Na erre köss kereskedési csomót!

    Az én véleményem? Bármelyik irány lehetséges! :-) A hati lényege, ennyit már megtanultam, hogy a tervezési ideje pont ellentétes a nevével, mert nem valami távlati határidőre, hanem pár napra, esetleg órára kell hogy szóljon.

    Visszatérve TWER rossz időzítésére: 1997. november elején pont azért buktam el egy rózsadombi ház árát, mert 7 napig tudtam csak finanszírozni a bukót, és a nyolcadikon fordult meg a tőzsde, azon a napon, amikor kihozták a Matávot a tőzsdére, ha még van valaki, aki erre emléxik. Ha még egy nappal tovább bírom a finanszírozást, karácsonyra már pénzemnél lettem volna.

    Úgyhogy minden ilyen méretű áttétnél az időzítés a minden.

    Lupek

    ReplyDelete
  41. Lupek!
    Te már 97-ben tőzsdéztél? Akkor te sem vagy mai gyerek! :-)
    Nekem is volt nagyon sok rossz időzítésű belépőm, és én is vártam a csodára, aztán amikor meguntam a bukót és realizáltam, akkor fordult a piac, és két nap múlva már nyerő lett volna!
    Azóta a tőkém 1%-át eléri a bukó, akkor zárok! Ja és amióta ezt a blogot olvasom, (néha fosom is a szót), azóta kezdem visszahozni az elmúlt év bukóit, de ezt gondolom olvastad is az elmúlt két napban. Hosszú még az út, de ebben a blogban és az ide író emberekben nagyon bízom! Még így ismeretlenül is! 23650-en 10 konti shortot nyitottam.
    imi-boy

    ReplyDelete
  42. Bocsi, én már 1985-ban kezdtem a tőzsdézést Angliában. Benne voltam a Black Monday c. eseményben 1987. október 21-én, amikor egy nap alatt elvesztettem mindenem.

    Lupek

    ReplyDelete
  43. Ja, még azon túl is, mert volt egy kis tartozásom a bank felé...

    Lupek

    ReplyDelete
  44. Bocsi, október 19-e volt, nem 21.

    ReplyDelete
  45. Lupek

    A nyerőről beszéljünk ne a bukóról mert bevonzuk. HA KEVÉS VOLT AKKOR IS CSAK ARRA EMLÉKEZ!!!!!!!!!
    NEKEM PL. ILYEN VAN KI ÍRVA A GÉPRE MINDIG NYERŐ POZIT NYITOK, EZ A POZÍCIÓ MÉG GAZDAGABBÁ TESZ ÉS NÖVELI A SZÁMLÁM ÖSSZEGÉT.

    TWER

    ReplyDelete
  46. TWER! figyel az e-start?
    Lassan bejön a célárad! mennyit mondtál? 8500 körül?
    imi-boy

    ReplyDelete
  47. TWER, igazad van.

    2004. március 11-én, a Madridi vonatrobbantás napján született az első fiam. Aznap másfél milát csináltam a BUX-on!

    Lupek

    ReplyDelete
  48. imi-boy

    AZ E-START FIGYELED 10000ALATT VAN MONDTAM LE MEGY 9500-IG OTT KERESEK BESZÁLLÓT.
    MONDTAD HOGY ÖREG VAGY A 41 ÉVEDDEL AKKOR MINT MONDJAK ÉN AZ 55-EL,

    AD visszatérve a nyugdíjasokra teli vannak dohánnyal, lehet rájuk alapozni, nem azokra akik most fognak menni hanem akik már nyugdíjba vannak. HIDD EL VAN DOHÁNY A ZSEBÜKBE.

    TWER

    ReplyDelete
  49. Twer! hozzád képest tényleg csak kiscsikó vagyok!:-) E-start veszek én is!
    imi-boy

    ReplyDelete
  50. Twer!

    "Minden nap egyre jobban és jobban érzed magad?"

    ad

    ReplyDelete
  51. Twer!

    Dolgoztam Bankban, tudom :o))))

    ad

    ReplyDelete
  52. Imi-Boy!

    Ha nem túl nagy kérés, lehetne hetente egy visszacsatolás, konkrétan, hogy "állunk" pontokban!

    Írtad, hogy megint faragtál, hogy állunk 5xxx?

    ad

    ReplyDelete
  53. TWER!
    Akkor egy idősek vagyunk,üdv:Ras

    ReplyDelete
  54. Sajnos én is 56-os vagyok...

    Mi ez az e-start őrület?

    Lupek

    ReplyDelete
  55. Talán amerika hoz egy kis mozgást...
    ad

    ReplyDelete
  56. Ad!
    Természetesen, minden pénteken megírom hogy hány százalékot faragtunk azon a héten és összesítve.
    Jó így?
    Most tartunk 5,1%-nál!
    imi-boy

    ReplyDelete
  57. Ad! Még benned bízom! Te talán fiatalabb vagy, mint én! Még a végén csókolomot köszönhetek!:-)
    IC, charlie, hócipő! és ti?
    imi-boy

    ReplyDelete
  58. Sziasztok!
    Rég nem írtam már most csinálom az ábrát hol tartunk kb!
    Imi -boy nem lesz jó a shortod 23621-től long van!
    23795 fölé kellene mennünk egy hullám 5. hullámban vagyunk!
    Nem akarlak befolyásolni, de nézd újra!


    Naitssz

    ReplyDelete
  59. Szia Imi-boy!
    Én a Te korosztályod vagyok és Pesten lakom.

    ReplyDelete
  60. :o) 34 vok, pontszám jobban tetszene :o), de így is jó

    ad

    ReplyDelete
  61. Tudom naitssz, én zárogattam az előbb 676,677,678-on! köszi!
    imi-boy

    ReplyDelete
  62. Végül is azt sem nehéz kiszámolni, de akkor legyen 50 kontira kivetítve!
    imi-boy

    ReplyDelete
  63. Sziasztok!

    Habár még csak most írok először, már hónapok óta olvasgatom a blogot, és szeretnék gratulálni!! Elliott elméletében még én is kezdő vagyok, de Cimballi blogját is olvasgatva valami már kezd derengeni. Aztán amikor már azt hiszem, hogy lassan toppon vagyok, mindig bebizonyítja a piac, hogy van még mit tanulni :-D
    Jó kis csapat gyűlt itt össze,ha 'befogadtok' szívesen csatlakozom én is...
    csabesz

    ReplyDelete
  64. Isten őrizz, hogy idegyere, sokba kerülne nekem az évvégi buli! Sőt ha te is idősebb vagy, mint én még egy embernek köszönhetnék csókolomot! :-)))
    imi-boy

    ReplyDelete
  65. Köszi... :-DD
    csókolom nem kell, sztem eddig én lehetek a legfiatalabb
    év végéig meg úgyis összeszedsz annyi nyerőt, hogy +1 bambi meg sem fog látszani :-DD

    ReplyDelete
  66. Ad bocsi Tőled van az ábra rajzoltam bele!
    Lupek kedvéért, hogy értse miért nem könnyű még számolni sem a hullámokat!
    A kék tegnap tegnapelőtt teljesült!
    ma a piros ötödikben vagyunk!
    A kérdés még itt az oldalazásban, hogy a 23170 volt-e a B vagy a 23150?
    mert akkor jöhet még egy zöld és csak utána a fekete!
    Remélem érhető így az oldalazgatás is miért van lehet! Csavarnak, hogy nekünk ne legyen könnyű!!!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/110601/BUX111260_j_nius_1_m_d_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Naitssz

    ReplyDelete
  67. Ad! a tegnapi kiindulónál maradva. írtam, hogy kell még 50ktx6000 pont. ma fogtam 70 pontot. azaz maradt 5930pont!
    imi-boy

    ReplyDelete
  68. Üdv a klubban Csabesz!
    ad

    ReplyDelete
  69. így már az 5,1% nem is jól számoltam,tegnapi nyerőt nem kell beleszámolni, mert az még azt a pozit előtte zártam! tehát a jó 5930 pont!
    Ma már annyit írtam, hogy jelszónak egy egész verset kell beírnom! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  70. csabesz!
    akkor te még nem vagy 18? bambi? azt nem fizetek! :-))
    imi-boy

    ReplyDelete
  71. Szia Naitssz!

    Reggel néztem ezt a verzió is, reálisnak tűnt, de ami nem tetszik, hogy egy sideways és egy sharp hullámnak kellene lennie, a kettő szerintem sharp volt, akkor itt most kell a sideways, azaz nem jó az elképzelés.

    A reggeli magas kezdést én csak kiszúrásnak értékelném, hamar visszaütötték, szvsz nem likvid a piac eléggé. A negyedik hullámnak időben hosszabbnak kell lennie mint a 3.-nak, nem elég neki egy nap.

    Ennek ellenére nem biztos, hogy igazam van, reggel a kivárásra tettem javaslatot.

    Nem gond az ábra, használjátok nyugodtan, azért van!

    ad

    ReplyDelete
  72. imi-boy
    :-DD elmúltam már 18, de nem merem megmondani mennyi is vagyok, mert tartok tőle, hogy rövid életű lenne a tagság :-DD
    csabesz

    ReplyDelete
  73. Az ábránál maradva a 620-640-es alj az első retrace szinttel megfeleltethető...
    ad

    ReplyDelete
  74. Naitssz, kanári legyek, ha látom az 5 hullámot. Nekem ez a B ponttól számítva már vagy 8. Ezek szerint akkor rosszul kötöttem a sortomat 560-on ezek szerint. Lezárom bukóval, és majd 900 fölött újra nyitom, ha addig tartja magát az elemzés.

    Lupek

    ReplyDelete
  75. nem hiszem, hogy a kor számít! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  76. Imi-boy!

    Ha 6000 pont nyerő után egy Bambin fennakadsz, akkor mit fogsz ahhoz szólni, ha a srácokkal elkezdünk sörözni :o)))
    Induljunk 6012 pontról ....:o)

    ad

    ReplyDelete
  77. Lupek!

    Szerintem várj még egy kicsit, ha már benne vagy akkor légy türelmes! Ha elindulna felfelé és átvinné a 720-740-et akkor zárd, addig esélyes a lefelé menet.

    AD

    ReplyDelete
  78. Közben úgy látom egy kicsit romlott a hangulat...
    ad

    ReplyDelete
  79. Imi-boy!
    Én 44 :(
    IC

    ReplyDelete
  80. Ad!
    Én is pislogok néha, mert van olyan itt a buxban, hogy fél nap mire megcsinál egy 1-2-őt és talán elindul a 3. hullám! és sokszor a 3. vége 4. 5. meg lemegy fél óra-órán belül és már fordul is és nem is gondolná az ember!

    Lupek tegnap korai volt az 560-as short!
    kék hullám vége volt tegnap most pirosban vagyunk ábra szerint 545 alá nem mehet!

    Naitssz

    ReplyDelete
  81. Sziasztok!

    Szerintem mehet 545 alá, 400 felett egy picivel ideális lenne, szvsz...

    A hullámok természete ilyen, nézd vissza, a blog indulásakor rengeteget szenvedtem vele, hogy szinte pontos árat mondtam, csak a piacnak kellett hozzá még egy vagy két nap, ezért most óvatos vagyok!

    ad

    ReplyDelete
  82. Charlie!

    Devizáid rövid távon (egy-két nap) mit mutatnak?

    ad

    ReplyDelete
  83. Ad! persze, hogy nem akadok fenn egy bambin! sosem voltam irigy, és a következő 50 évre már nem is fogok megváltozni.:-)
    Remélem sok-sok sört kell fizetnem...:-)Kerül, amibe kerül!:-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  84. Lassan megtudjuk mekkora támasz az 545-t.
    ad

    ReplyDelete
  85. Ez a CHF bejegyzés nagyon nem jött össze, szóval 220 felett van, negatív jelzés, szvsz egy B hullám lehet felfelé.

    ReplyDelete
  86. Natisz

    CSEZD MEG MAJD 700-RA KIADTAM DE SZERENCSE GYORSAN VISSZA VONTAM PASZ 580-ON VÉGÜL IS ZÁRÁS.

    TWER

    ReplyDelete
  87. Megnéztem még egyszer, de Markes lesz az igazi, mert a harmadik megnyúlt hullám negyedik alhullámában lehetünk, de tényleg kell a Markesz..., ha nem a megnyúlt hullámbam vagyunk már, akkor nem mehet 545 alá, ha a megnyúlt hullámban akkor 430 (azt hiszem, nem látom pontosan a számot)

    ReplyDelete
  88. Bocsánat a kapkodásért, remélem kevesen olvastátok a törölt bejegyzést! :o)

    ReplyDelete
  89. Tippek mai Bux1112 záróra?

    ReplyDelete
  90. 23625
    imi-boy

    ReplyDelete
  91. üdv

    Záró ahol én ki léptem 580. Lehet korai volt itt a zárás. Holnap erős mínuszos nyitás 23450körül.

    TWER

    ReplyDelete
  92. 23698
    hócipő

    ReplyDelete
  93. Twer!
    Ez a korrekció a legszívatósabb!
    Azt hiszed vége a korrekciónak és csinál egy összekötő szakaszt fel és onnan le! most is így lehetett!
    795-621 abc=A 621-728 abc=B 728-564 5 hullám le tomból és C!
    Ez mind a két oldalt oda tudja vágni!
    Ez a bux! de az előbb írtam is hogy csavarják mindig csak ne tud számolni!
    Persze ami most van nem kizárható soha sem, hogy nem csavarnak még ezen is!

    Bocsi, de ez ellen senki sem tud védekezni!

    Naitssz

    ReplyDelete
  94. NaitsSz

    Nincs gond mivel azért ma is meg lett a sóra való.

    TWER

    ReplyDelete
  95. LUPEK

    Rád ijesztet Naitssz ne zárj reggel nyerőbe szállhatsz ki.

    ReplyDelete
  96. üdv

    Néztétek az amcsik jókora minuszba vannak nem tudom hogy lesz ebből 23900. ÍRTAM AD NÉZD MEG HOGY ESETLEG EZ NEM-E MÉG AZ A HULLÁM ÉS MOST INDULT A B AMI 22700 ALÁ VISZI. ILYEN AMCSI MÍNUSSZAL NEM IGEM LESZ FELTÁMADÁS.

    TWER

    ReplyDelete
  97. szerintem hócipő lesz a legközelebb!
    imi-boy

    ReplyDelete
  98. Szia Twer!

    Sajnos csak este tudom megnézni, nem felejtettem el. Szvsz most egy lefelé menetnek kellene jönnie, minden beleillik, csak néhányan örülten vásárolnak még, talán zárják a shortokat(?). Szerintem az említett csúcs eléréséig van még idő. Tipikus korrekció, hol bullnak gondoljátok a piacot, hol bearnek és a többiek is a piacon, ez negyedik hullámnak néz ki :o)

    ad

    ReplyDelete
  99. Hócipő nyert:o)

    ReplyDelete
  100. köszönöm
    hócipő

    ReplyDelete
  101. :):)

    nem mehet 545 alá továbbra is tartom!
    Nyitottam longot akkor, hogy ne csak a szám járjon! :)
    zárásra 0 lett!
    nem fejeződött még be a a nagy C vagy a 3. hullám szvsz!
    795-ig min. menni kellene!

    Átnézem még később, mert lehet elnéztem valamit?
    Kíváncsi vagyok ki mit lát majd reggelig!

    Naitssz

    ReplyDelete
  102. Naitssz valóban rám ijesztett mert zártam 680-on. Igazi fish vagyok :-(

    ReplyDelete
  103. http://www.kepfeltoltes.hu/view/110601/BUX111260_j_nius_1_abc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Egyenlőre így lehet meg a C-ben az öt hullám!

    Nem akartam én ijesztgetni senkit!
    de a délutáni ábrából nagyon hiányzott még egy 5. hullám fel a C-hez!
    Talán ez ábra szerint vége! és jöhet le majd meglátjuk!

    Naitssz

    ReplyDelete
  104. Szia Naitssz!

    Szerintem a felrakott elemzés választ ad a kérdéseidre, jól gondolkodsz, egy kicsit kell csiszolni rajta és remek lesz!

    ad

    ReplyDelete
  105. Kár volt ezért a 680-on történő short zárásért, bár nem tudok ki vagy.

    Türelem srácok! Aranyat ér!

    ad

    ReplyDelete