Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 9 June 2011

Bux1112 várakozás - csütörtök

Lássuk mit csinál ma  a piac! Minden az eddigi menetrend szerint, bár egy pluszos amerika megkönnyítené a mai napra vázolt elemzést. Tegnap kilépett a háromszög felső szárából, ha sikerül ma felette maradnia, jöhet a korábban várt célár. Ha nem, akkor lehet egy olyan háromszög, ami több hullámból áll, vagy 1-2-1-2, erre egyenlőre kicsi esélyt adok. Sokat jelentene a hiányzó rés megjelenése is. Egyenlőre várni kell, mert a piac nem adott elég egyértelmű jelzést.


Bux1112 órás chart:






Bux1112 napos chart:

44 comments:

  1. Jó reggelt Mindenkinek!

    Remekül működő elemzést, ezáltal sok-sok profitot kívánok a mai napra!

    ReplyDelete
  2. Jó reggelt!

    Én is, de egész évre kívánok, mindenkinek. (ha kívánunk, merjünk nagyot!)

    ReplyDelete
  3. Szia Hócipő!
    Én úgy gondolom, ha mindennapra kívánok sok-sok nyerőt, az lényegesen több, mintha egész évre kívánnám! :-)

    ReplyDelete
  4. Szia Imi-boy!

    Kívánjunk, minden napra, és egész évre. :-)

    ReplyDelete
  5. Rendben hócipő!
    Igazad van, az még annál is több! :-)
    De csini vagy! :-)

    ReplyDelete
  6. húha ide költözött a Duna TV kívánság kosara? :)
    IC

    ReplyDelete
  7. Köszönöm Imi-boy!
    Ha látnál, most elpirultam :-)

    ReplyDelete
  8. bizony IC!
    Te is kívánhatsz valamit!
    Tudod a rendőr mit kívánt az aranyhaltól?
    Jó napot kívánok!
    olcsó poén! :-) de nekem tettszik!

    ReplyDelete
  9. Bocsi Hócipő, nem akartalak zavarba hozni! :-)
    De az a kis rózsaszín masni...
    muszály volt megdícsérjelek!:-)

    ReplyDelete
  10. Mi ez, valami társkereső oldal?

    ReplyDelete
  11. Lupek!
    Valamivel el kell tölteni az időt 23900-ig! :-)

    ReplyDelete
  12. Úgy néz ki.
    Keresem párom 24000 hati jeligére a kiadóban.
    IC

    ReplyDelete
  13. Kedves Imi-boy!
    Csinos akartam lenni, azért választottam a masnisat. Már megérte, jól esett a dicséret.:-)

    ReplyDelete
  14. ok fiuk lanyok mindenki nagyon szep es jo es okos de ne fossuk tele ezt a blogot badarsagokkal...senki ne sertodjon meg..en special azert hagytam ott a portfolio es chartcenter forumait mert 800millio suket hozzaszolasbol nem volt kedvem kihamozni hogy van-e kozte ertelmes...hagyjuk meg ezt a blogot es a hozzaszolasokat szakmai jellegunek...meg egyszer mondom senki ne sertodjon meg csak vegyuk elejet a blog ""elszurkulesenek""..charlie..

    ReplyDelete
  15. Szia Hócipő!

    Ez k....a jó:o)))))
    Bocsi, más szó hirtelen nem jutott az eszembe! :o)))
    Egy kis könnyed vidámságot hozol ide a blogba :o)))
    Látod, a srácok mindjárt zummoltak:O)))

    ad

    ReplyDelete
  16. A Hati topicban nagy az értetlenség, remélem valaki rájön, hogy ideje zárni a shortokat, mert fogy a türelmem, a héten már short zónába szeretném látni a buxot :O)))

    ad

    ReplyDelete
  17. én 525-ön belongoltam, most csak azt várom, hol szálljak ki?

    ReplyDelete
  18. A kérdés, hogy mekkora kockázat/nyereség arányt számoltál és hová vártad a piacot (elsődlegesen), ott érdemes zárni a felét és a stopot megemelni, hogy nyerő legyen a pozi a legrosszabb esetben.

    Sajnos ez az oldalazás benne volt a felfelé körben, mert a belső szerkezet lehetett egy 1-2-3 szerkezet, most 4 oldalaz, majd jön az ötödik, aminek megnyúltnak kell lennie, ez jól összefügghet a SQ-val. 10' alacsony megbízhatóság!

    ad

    ReplyDelete
  19. Bizony AD! Ők nem olvasnak téged!

    Mr. X

    ReplyDelete
  20. üdv

    Bizony a 10 perces nem mindig megbízható én zártam kis haszon is haszon. Most már ha délután nem töri át a 700-at már indul a short.

    TWER

    ReplyDelete
  21. Szia Twer!

    Tényleg fogy az idő, de légy türelmes, ha ez negyedik hullám, akkor el fog szórakozni velünk egy kicsit....
    Bár FIBO time szerint közel a csúcs!

    A kérdés mikor indul el a tömegpánik, tegnap délután már volt egy kis előszele, 800 felett elindulnak a stopok!

    ad

    ReplyDelete
  22. MEGJEGYZÉS

    SP HATÁRIDŐ MOZGÁSA IGEN HEKTIKUS, UTOLJÁRA TAVALY MÁJUSBA VOLT ILYEN MIKOR A DJ 1500PONTOT AZ SP 150PONTOT KÓSTOLT BE, TEHÁT A GÉPI AUTOMATA ELADÁS NAGY VOLUMENE BÁRMIKOR ELINDULHAT. MA EMELKEDÉS DE HOLNAP A FENT ÍRTAK BE KÖVETKEZHETNEK.

    TWER

    ReplyDelete
  23. Bocs mindenkinek a hócipővel történt offért!
    23850 fölött szeretnék zárni, szvsz ma meglesz.
    Vagy holnap reggel nyitóban?

    ReplyDelete
  24. Nekem a véleményem jó ha 800 meg lesz nézd meg az OTP, MOL, RICSI, SZERKEZETILEG KÉSZ VANNAK, MEG HOZZÁ VESZED A KAMAT TARTALOM ÁLLANDÓ CSÖKKENTÉSÉT, NEM MEGY EL ÍGY 850-IG.

    TWER

    ReplyDelete
  25. üdv AD

    Ha ez a 4. hullám 580-on fordulni kellene neki vagy te hogy látod?

    TWER

    ReplyDelete
  26. Markers nélkül nem megy. Egyébként is kicsi a tf 10' nagyon rizikós.

    Jó lenne sérteni a tegnapi csúcsot. A lefelé 1-2-1-2-t nem ütötte ki a a piac. Sőt a nagy háromszögben maradt, azaz lehet egy olyan háromszög, ami a-b-c-d-e-f-g-h kombináció...

    Lássuk mit hoz a paic!

    ad

    ReplyDelete
  27. Szerintem én 750-en zárok, ha addig feljön a Bux hati.

    ReplyDelete
  28. AD, ha az SP-t nézed 1 napos tf-n, akkor szédületes zakó ígérkezik! Szerinted?

    ReplyDelete
  29. Zártam 23655 ön a tegnapi longokat, kis nyerő, de nyerő!

    ReplyDelete
  30. Amilyen nyögvenyelős ez a sztori, lehet h jól tetted!

    ReplyDelete
  31. nem akartam zárni, de el kell mennem egy órára.

    ReplyDelete
  32. üdv

    Ha nem esik vissza 700 alá most meg lesz a cél ár ki tört a háromszögből!!!!!!!!!

    TWER

    ReplyDelete
  33. 17 perc van még vissza és még mindig nem indult el a SQ. Nyitás holnap réssel, ha ma amerika csodát csinál?
    Tudtam, hogy ez a korrekció idegőrlő lesz, de nekem személy szerint már elegem van belőle!

    ReplyDelete
  34. majd az utolsó 15 percben beindul. ez tényleg fárasztó volt. én nem is bírtam, zártam kis nyerővel.

    ReplyDelete
  35. Beleadtam 770 felett (nyitás 521-561) gyors lehet a fordulat és nem biztosak a célárak...

    ReplyDelete
  36. Óráson bullish gyertyaalakzat van, ha marad, akkor lehet még benne craft!

    ReplyDelete
  37. szia Ad!
    30pont ismét faragva! kicsit korán eladtam. sebaj, nyertem!

    ReplyDelete
  38. Sziasztok!

    SP-ről passz, fogalmam sincs mit csinálhat, nem figyelem.

    Nem tudom meddig mehet, érzelmileg befolyásolt vagyok, ezért nem látok tisztán. Elméletileg 900 lenne, de kezdem elveszteni a hitem.

    ad

    ReplyDelete
  39. Szia Imi-boy!

    Ebben a hullámban ez is szép teljesítmény!
    A lefelé menetet kell jól elcsípni.

    ad

    ReplyDelete
  40. üdv AD

    Ne veszítsed el józan ítélő képességed, továbbra is várjuk pontos jelzéseid. FŐLEG A HOLNAPI MEG LÁTÁSOD.

    TWER

    ReplyDelete
  41. Szia Twer!

    Próbálkozom, de már nehezen uralkodom az érzelmeken, pedig ez türelem játék. Elemzést felraktam!

    ReplyDelete
  42. Na akkor AD ezt a majd másfél százalékos USA menetelést hová helyezed? Mi jön most rövid távon? Jó lenne egy SP elemzés...

    ReplyDelete
  43. Szia Lupec!

    Szerintem SP-t Daneric jól elemzi, sajnos nekem az elemzéshez intraday adat kellene,illetve sok idő, amivel nem rendelkezem.
    Fejben egy negyediknek mondanám, de nem láttam mostanában chartot, csak ezt Daneric oldalán:

    http://4.bp.blogspot.com/-p7Dm_ucdVpc/Te_d8hwBZDI/AAAAAAAAJRM/llmdP7h_tmI/s1600/spvdailycandle.png

    A magyar hangulatot szvsz támogatja, hogy 6 nap után végre van egy kis korrekció!

    ad

    ReplyDelete