Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 23 June 2011

Bux1112 - gyors

Erre a szívatós "dupla-flat" verzióra gondolok. Painttel csináltam, nem tökéletes, de talán érthető.
Megvolt a harmadik (iii) megnyúlt hullám korrekciója (kis kék a-b-c), most jön a negyedik hullám (iv),a mely szintén flat (ráadásul a szívatós fajtából), aminél ma nyitásban (b) pontot láttuk és innen megyünk fel a zöld vonalig, a korábban jelzett célzónához, most egy kicsit lejjebb tenném a célárat 23.230 környékére, de gondolom +-20 Ft nem a világ, egyébként is zónáról beszélünk.

Bux1112 órás chart:

24 comments:

  1. üdv AD

    Köszi az ábrát, valahogy különben én is erre gondolok ez lesz, örülnék is neki nagyon ha ez lenne mivel a longjaimmal be ragadtam.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Nem számoltam rá, bár kellett volna, mert az átlagnál nagyobb pozit nyitottam, ilyenkor ez szokott lenni :o(. Stop kivitte.
    Egyenlőre rövid a korrekció ideje, azaz "muszály" még korrekcióban mozogni....

    ad

    ReplyDelete
  3. Charlie!

    A MOL szerinted befejezte a 5. hullámot?
    Nem látok Markerst! Egyébként gratula, a buxomat jól megborította:o)

    ad

    ReplyDelete
  4. üdv AD

    Szerinted itt fordulunk?

    TWER

    ReplyDelete
  5. Nem tudom, jó lenne látni egy stochastic (14,3,3)-at, mert az jó jelzi, ebben az esetben a fordulatot. Van e metszett, illetve a vonal alatt van e?
    Ha (b) esélyes, hogy itt lesz valahol a fordulat.

    ad

    ReplyDelete
  6. Sajna nekem sincs merkers.

    ReplyDelete
  7. meg nem..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/MOL600623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ...haromszog letorese kozelebbrol 15percesen..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/MOL150623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ....hozza kell tenni hogy sem az olaj sem az aud/usd nem nez ki jol....STOP kotelezo...persze a magyar piac tud mostanaban onallo eletet elni..charlie..

    ReplyDelete
  8. ad....hati 15perc..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/BUX1112150623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  9. Köszi Charlie!

    Egyenlőre minden lehet...

    ad

    ReplyDelete
  10. otp orason bearish slingshot...charlie..

    ReplyDelete
  11. csatolni tudod a képet?
    ad

    ReplyDelete
  12. ad...kicsit kesve itt van...nem tudom milyen indikatorokkal es beallitasokkal erosit meg teged...charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/OTP600623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  13. ..devizaknal meg egy kis ter lefele utana fellelegzes johet de a trend meg lefele all...ma delelotti europai adatok xarok lettek ez nyomast gyakorol lefele...charlie..

    ReplyDelete
  14. Üdv Twer!
    Tudom ez nem vígasztal, de én is beragadtam 30kt, 22876ról. :-)Várom a fordulatot, de nem nagyon akar jönni.
    imi-boy

    ReplyDelete
  15. otp kicsit messzebbrol..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/OTP6000623_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  16. ha buxot nem fogna meg 22100 a kovetkezo napos alj 21800-nal jo tamasz lehet..ide esik fibo 62 is...mindossze 400pontra vagyunk tole es ez kb smakkolna otp 5450-el is...es addigra befejezhetnek az 5.hullamot is..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110623/BUX_NAPI006231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  17. üdv Boy

    Én likvidáltam, de van még MOL longom ha esetleg ez megindul talán valamit visszahoz. Ami tudod ebbe zavar ha maradok az eredeti stratégiámnál nem kapkodok akkor minden oké. Eredeti alapján ugye le megyünk naposon nem ma és holnap 21300-ig. Különben fordulatot nehezen tudok el képzelni mivel az SP megkezdi nagy valószínűséggel az 5 hullámot le akkor mi mitől emelkednénk?

    TWER

    ReplyDelete
  18. Megvárom Usát, aztán meglátom, lehet én is likvidálom. Charlie rajza alapján a Mol-od jó lehet pár nap múlva!
    imi-boy

    ReplyDelete
  19. Nem vártam meg usát, 22680on kiszórtam!
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. Szia Charlie!

    OTP nagy ábrád jó!

    ad

    ReplyDelete
  21. Sziasztok!

    Nem tudom mit gondoljak a jelenlegi helyzetről. Vagy 5. hullám indult meg lefelé, vagy egy running flat, ami nagyon szívatós verzió.(short csapda)

    Jelenleg még mindig a másodiknak adok nagyobb esélyt, de bizonytalan vagyok magamban. Vélhetőleg valami szakmai hibát követtem el, hogy még csak számba sem vettem a B flat, illetve 5. hullám lehetőségét.

    Ami az korrekció értelmezése mellett szól még, hogy nem volt megfelelő eddig a korrekció ideje és mélysége. Egy emelkedés után azonban simán élhetnek az általatok említett mélységek. (OTP 5.500 Bux 23.XXX)

    Nagy képen akár 3-3 lehetett eddig, ha flat értelmezést nézzük, lefelé szvsz 3 hullám ment 23.135-ről.

    Ad

    ReplyDelete
  22. szerintem molnal meg egy lenyomas a mai alj ala mar veheto korrekciora,otp lehet innentol a gyenge lancszem..charlie..

    ReplyDelete
  23. üdv AD

    Szerinted megvolt az 5. hullám mivel igen keményen be ment a cél zónába. Most igen jó volna ha ez megerősítenéd.

    TWER

    ReplyDelete
  24. Szia Twer!

    Nem láttam Markerst, nem akarok ismét görcsösen ragaszkodni az elképzelésemhez, de ami mellette szól:

    - CHF célzónába, bár szerintem van még tér
    - Bux1112 vagy nagyon szemét ez a B hullám, vagy tényleg 5-ben vagyunk

    Este megnézem!
    ad

    ReplyDelete