Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 30 May 2011

Mai nap

Egy olyan napot láttunk, amit vártam, kicsi negatív hangulattal a végére, valamilyen hírre, szinte 0 forgalommal. Azt hiszem a holnapra vonatkozó elemzés megírására szabadnapot kaptam, a mai nap után nem tudok sokat hozzátenni.. Talán csak annyit,  hogy a mai csökkenés lehetett a 3. megnyúlt hullám 2. hulláma. Ha gondoljátok valaki megnézheti, hogy valóban stimmel e, a bux 2. hullámára jellemző 76,8%-os fibo szinttel, ha nem holnap még lehet egy kis esés.

Elliott elmélete likvid piacokra igaz, eddig is határeset volt a BÉT és ezen belül a Bux is, a mai nap azonban elemzésre alkalmatlan. Ha valaki - akár közülünk is - akarta, ma meg tudta mozgatni a piacot egy kis autó akciós árának felével... no comment! Úgy látszik ma a homokozóból az ovisok is hazamentek.... :o) 

68 comments:

  1. Kamattartalom! Kezd normalizálódni, közelít 600-hoz. Javul a hangulat a spekik körében.

    ad

    ReplyDelete
  2. AD !
    Kiváló! Elismerésem!
    IC

    ReplyDelete
  3. Szia IC!

    Mire gondolsz? Most lemaradtam!

    ad

    ReplyDelete
  4. :o)))) Már látom a piacot, értem mire gondoltál :o)))

    ad

    ReplyDelete
  5. Szia Lupek!

    Látod, egy kis türelem kellett csak!

    ad

    ReplyDelete
  6. agy volt ez az emelkedés, korrekciónak, oldalazásnak kell(ene) jönnie, szvsz.
    OTP tegnap jó beszállási pontokat adott :o) Remélem valaki kihasználta.

    ReplyDelete
  7. üdv AD

    Ezt, hogy érted hogy nagy volt az emelkedés?

    TWER

    ReplyDelete
  8. Csak arra gondoltam, hogy hirtelen ment fel pl otp 150 pontot, látszik (látszott) az emelkedés lassulása, nem órás képben kell gondolkodni. Jön egy kis oldalazás, talán esés 500 már támasz. Ennyi. 700 körül lehet a célár, de nem feltételnül ma.

    ad

    ReplyDelete
  9. közben megvolt, folytatódhat az emelkedés 700 környékére vsznu

    ad

    ReplyDelete
  10. Imi-boy!

    Úgy látom elindult a MOL is :o)

    ad

    ReplyDelete
  11. ideje volt indulnia!
    imi-boy

    ReplyDelete
  12. Mol 23500 felett bullos, igaz?
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. Szia Imi-boy!

    Nem néztem mostanában, de szvsz max 24.000 környékére mutat a ciklus vége...

    ad

    ReplyDelete
  14. http://buxelliott.blogspot.com/2011/05/mol-varakozas-2011-22-het-i.html
    Mol utolsó elemzés linkje.

    Kék vonal átütése lenne igazán bullos...

    ad

    ReplyDelete
  15. Órás ábrán gondolkodva. A harmadik hullám végét valahova 700 környékére vártam. Jelenleg 640 volt a csúcs. A kiszúrások miatt nehéz pontosan számolni, nem tudom megmondani, hogy a 640 elég e vagy sem.
    23.500 erős támasza lehet a papírnak, azaz a negyedik hullám vélhetően eddig mehet majd lefelé (Markers nélkül). Az ötödik hullám 23.900-24.000 közé mutat.

    ad

    ReplyDelete
  16. Stop szinteket érdemes felhúzni, aki (még) longban ül. (holnap új hónap, réssel nyitás is elképzelhető, figyelem 4. hullám lesz csak, rés visszatöltésre kerülhet)

    ad

    ReplyDelete
  17. 645ön zártam 25 kontit, remélem lejjebb vissza tudom venni! maradt még 25.
    imi-boy

    ReplyDelete
  18. Én is zártam, de én nem kereskedem nagy tétellel (egyenlőre:), kicsit korán sajnos, hasonlóban gondolkodva.
    OTP tegnapi nyitás ellenben nagyon jó volt, nyitás 5902, zárás 6080-82. :o)
    Tényleg, hol nyitottad?

    ad

    ReplyDelete
  19. 23310-23430 között nyitottam, most már zártam az egészet 23645-23626 között, várok az újabb beszállóra, remélem 500 körülig lejön értem!
    közel 300 pont kontinként! nagyon szép! köszönet mindenkinek! szépen hoztunk az említett bukón!
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. Ilyen darabszámmal tényleg szépen lehet hozni, számold ki, hogy egy db-ra,hány pontot kell hozni a 0-hoz. (értem ezalatt, hogy most 300 pontot hozott egy konti, azaz pl.: a nulla pozidhoz az kell hogy x db kontin 1.000 pont legyen, nyilván a konti darabszám nem érdekel, bár úgy látom általában 50darabbal kereskedsz)
    Tudod, ha van cél jobban megy :o)

    Gratula, ha jól emlékszem májusban meglehetősen pozitív a hónapod :o)

    ad

    ReplyDelete
  21. kamattartalom megint lefelé megy
    ad

    ReplyDelete
  22. így igaz ad, a május nagyon jól sikerült! Az előző két éves bukóhoz 50 kontinál kellene még kontinként (kapaszkodj meg!!!) 6000 pont!
    Elég sok, de ha ilyen lesz mint a május, akkor összejöhet év végéig! De ha a fele összejön, én már akkor is állom a meghívást!
    imi-boy

    ReplyDelete
  23. Ad, mit értesz az alatt, hogy holnap réssel nyitás elképzelhető? Fel vagy le a rés? Mert ha fel, akkor miért kéne ma zárni a longokat?

    Lupek

    ReplyDelete
  24. 6000 pont, nagy kihívást adtál, de megoldjuk, szeretem a "mission impossible" típusú küldetést.
    Május mennyi volt 700 pont?

    ad

    ReplyDelete
  25. korábban írtam, hogy rengeteget ugráltam ki-be, ez rettenetesen darálta az egyenlegem, épp a múlt héten hívott fel a brókerem és gratulált, hogy elértem 3 év alatt a 2,5 milliót jutalékban!
    Tulajdonképpen ez jelentette a bukó nagyon nagy részét!
    Most hogy a fele pénzt átvittem másik céghez, két számlával vagyok, ugyanúgy nyitok zárok, pont az egyharmada a jutalék az új számlán.
    Nem mindegy!!!!
    imi-boy

    ReplyDelete
  26. Szia Lupek!

    Elméletileg a 3. hullám végét 23700 környékére vártam, elméletileg belefér a mostani csúcs, utána a 4. hullám lefelé fogja hozni 23% v. 38%-ot, majd ismét fel.(sideways hullám lehet)

    Kérdés, hogy meg akarod e kereskedni, vagy megvárod a 23900-24000 környéki vélhető csúcsot.
    Sok minden érdemes figyelembe venni, kereskedési költség, jelenlegi profit stb.
    Szerintem a stop szinteket érdemes felhúzni, mert mindig előfordulhat, hogy nem jön be az elemzés, ebben az esetben egy kis profitot érdemes bebiztosítani a stoppal.

    Réssel való nyitást lefelé képzelem, mert hónap vége után - felhúzás - esés szokott jönni, jelen esetben azt gondolom, hogy a rés betöltésre kerülhet, nem feltétlen igaz, de sokszor így van.

    ad

    ReplyDelete
  27. Kicsivel több mint 700, de nem volt mindig 50 konti, átlag ha jól számolom 37konti. De ha megindulna valamerre brutál, biztosan nem csak 50 nyitnék! De ne legyek telhetetlen, tudom!
    Ha belegondolsz, nem lehetetlen! Napi 200 pontos elmozdulás, 30 nap alatt megvan, ha ügyesek vagyunk! :-))))
    imi-boy

    ReplyDelete
  28. Imi-boy!

    Pont erről szólt Cimballi bejegyzése, nekem is van hasonló tapasztalatom...

    Melyik bróker céghez mentél?
    Egyedi v. "hirdetmény" szerinti a jutalékod?

    Ad

    ReplyDelete
  29. tudod beszéltünk már róla, illetve írtál emailt, végül is a randomot választottam, nagyon jó szerintem, és gyors. hirdetményes jutalék.
    imi-boy

    ReplyDelete
  30. megnézem

    sajnos nem lesz minden nap 200 pont benne, voltak sokáig oldalazó napok, ráadásul jön a nyár.

    ReplyDelete
  31. amerika nyitása fogja megmozgatni az oldalazást...
    ad

    ReplyDelete
  32. nem reklám, de az 50 Ft/konti díj nagyon jónak tűnik.

    ad

    ReplyDelete
  33. bizony, hogy jó! és mivel április 30ig nyitottam számlát, így garantálják azt, hogy még 2 évig ez nem fog változni!
    sajnos most mennem kell, este felé leszek megint!
    további giga nyerőt mindenkinek!
    imi-boy

    ReplyDelete
  34. Mol szépen felment

    ad

    ReplyDelete
  35. üdv AD

    Olvasom imi-boyal a párbeszédet ez az 50ft/konti jól hangzik, kérdés hogy nagy összeget ki tudna-e fizetni. Te ezt, hogy látod? A ki hívást úgy vedd hogy én is csatlakozom de sajna nem támogató ként hanem támogatott ként, az idei évem sajna nagyon pocsék. Nagyon jó ment tavaszig és mai napig nem tudom meg magyarázni mi történt. Márc. ápr. teljesen paszra vitt. Elemzem a dolgokat, nagyon alapvető hibákat követtem el amit egy ovis se csinált volna. Talán ezeket egyszer megírom. Ezért én is csatlakozom az imi-boy konszepcióhoz. Köszönöm megértésed.

    TWER

    ReplyDelete
  36. A Budacashnél 20-20 Ft a jutalék 1 kontin lábanként!

    ReplyDelete
  37. Szia Twer!

    Az 50Ft/konti tényleg jó, igen, hasonló a félelmem, hogy nem tőkeerősek, majd nézek egy két pü-i adatot rájuk.
    Mindenesetre a Tescoban, amikor találkoztam az értékesítőjükkel totál analfabéta volt a pénzügyekhez..., ezért anno nem foglalkoztam vele.
    Támogatottként, ezt nem értem, majd pénteken elmondod:o)

    ad

    ReplyDelete
  38. Na az még jobb, én is a Randomnál vagyok ahol eddig voltam ott 200-200 FT volt, sokszor annyit se mozgott a piac, hogy megérte volna poziba lépni, ekkora díjjal.
    hócipő

    ReplyDelete
  39. Szia AD! Most jön a pudding próbája! Megjátszom a holnapi gapet lefelé: kiszálltam az OTP-ből és nyitottam pár BUX sortot!

    Kiváncsi vagyok!

    Forgalom semmi, se eladó, se vevő a parketten, brókerem tájékoztatása szerint. Ez viszont szvsz lefelé fogja hajtani az árakat...

    Lupek

    ReplyDelete
  40. honapok elso napjai jok szoktak lenni altalaban a ""friss penz keresi helyet""miatt....ezenkivul tovabbi dollargyengules benne van a devizakban ez sem tamogatja a shortot...persze nem napon beluli 100pontra gondolok..charlie..

    ReplyDelete
  41. üdv AD

    Jó lenne holnapra komplett elemzést készítenél mivel a BUXNÁL meg van a C hullám MOL szintén 4. HULLÁM A HATÁRIDŐ ? JELES DE A KAMAT TARTALOM SZŰKÍTÉS MIATT TALÁN OTT IS KÉSZ A SZERKEZET. Nagyon várom a meglátásod.

    TWER

    ReplyDelete
  42. Szia Twer!

    Ránézek. Így előzetesen szerintem nincs kész a határidő, mert csak a lefelé tartó 4. hullámot láthatjuk C 5 hullámából. 4. hullámnak, elvileg sidewaysnek kell(ene) lennie. OTP-ben, Mol-ban lehet még valamennyi tartalék.

    ad

    ReplyDelete
  43. Szia Charlie!

    Nem gondolom, hogy "érdemes" shortot nyitni, max. long egy részét zárni, esetleg lejjebb újabbakat nyitni, illetve természetesen kivárni.

    Előzetesen 100-200 pont lehet a min. max. különbség, amit a kereskedési költséget is figyelembe véve nehéz jó megtérülés/kockázat arány mellett megjátszani.

    Egyébként van óráson egy C hullámunk, Elliottos szabály, hogy C hullám ellen tilos kereskedni, nyilván time frame figyelembe vételével.

    ad

    ReplyDelete
  44. Szia Hócipő!

    Merre voltál előtte?

    ad

    ReplyDelete
  45. szia Ad!

    Ersténél. Gratula a maihoz is, tényleg kb 500 ról pattantunk, délután. Ámulok, hogy arra megy az árfolyam amerre mondod. Nem tudom milyen magas vagy, de felnézek Rád!(:

    hócipő

    ReplyDelete
  46. üdv AD

    SZVSZ, A BUX KEMÉNYEN BELE ZÁRT AZ 1 HULLÁMBA MÁR MINT A 4. HULLÁMA VAGY ROSSZUL LÁTOM.

    TWER

    ReplyDelete
  47. :o) 188-190 cm és Te :o)? (este és reggel)

    ReplyDelete
  48. Szia Twer!

    Ábra nélkül: Első hullám vége valahol 23900 és 24000 között van a határidőben, bux esetén talán a leszúrás 23.300, leszúrás nélkül 23.400 fölött, talán, azaz szerintem nincs még gond.
    ad

    ReplyDelete
  49. Sziasztok!

    Korábban mondtam, hogy a válság miatt én csak stabil hátterű cégben bíznék meg, a mai számok gondolom sokakat elgondolkodtatott, tessék egy kis muníció a további gondolkodáshoz.

    Cimballi blogjában találtam egy érdekes bejegyzést, nagyon elgondolkodtató! Szó szerint idézem:

    "Azt pedig mindenkinek mondom, hogy bármelyik szabályozott piaci körülmények között működő brókercégnél az a legnagyobb kockázat, hogy amennyiben lehúzza a rolót, akkor megszűnik a tőzsdei tagsága, ezért nem tudsz megbízást adni a meglévő pozícióid zárására. Tehát meggondolandó tartani egy másik cégnél második számlát, hogy ilyen esetben ellentétes pozícióval kizárd a veszteséged, amíg felszabadítják, vagy áttranszferálják a pozíciódat. Ez viszont nem Zaner, vagy USA specifikus, ez egy magyar brókercégre ugyanígy vonatkozik (ld. orosz válság brókercsődjei)."
    további részletek Cimballi blogjában!

    ad

    ReplyDelete
  50. Szia Ad!
    Én 'csak' 166-168 cm, de egy lánynak nem is kell magasabbnak lenni. Akkor jól gondoltam, hogy felnézek Rád...........
    A Randomnak a Befektetői Védelmi Alap biztositása van.
    A Beva a tagjai által végzett letétkezelési szolgáltatást biztosítja, vagyis azt, hogy az ügyfélnek a Beva-tagnál vezetett értékpapírszámláján meglegyen az értékpapír, és az ügyfél az értékpapírokról akármikor rendelkezni tudjon. Ha a Beva tagjának felszámolását elrendelték és a Beva-tag nem tudja az ügyfél értékpapírszámláján nyilvántartott követelést részben vagy egészben kiadni (azaz transzferálni), akkor erre a káreseményre a Beva kártalanítást fizet a törvényi keretek között.
    hócipő

    ReplyDelete
  51. Szia Hócipő!

    :o) Melyik banknál dolgozol vagy valami pénzügyi szolgáltatónál?

    ad

    ReplyDelete
  52. Szia AD!

    Ez a sortom nem néz ki jól, negyed óra alatt 140 pont bukóban vagyok. Úgy látom, nem egészen vágom, hogy mit írsz.

    Lupek

    ReplyDelete
  53. Szia Ad!
    Nem dolgozom banknál, bár pénzügyi terület az stimmel! Miért gondoltad?
    hócipő

    ReplyDelete
  54. Szia Lupek!

    Komolyan gondoltam, hogy néhány hétig olvasd csak a blogot, nem egyszerű mindent megérteni, még akkor sem, ha elég világosnak tűnik elsőre. Folyamatosan több szintű ciklusról beszélünk és a korrekció nem mindig jelent beszállási pontot. A jobb megértést segítheti ha elolvasod Cimballi blogjában az oktatásra (tudásbázis) vonatkozó részt. Hidd el a tudásom nagy részét onnan szedtem össze. Elérhetőség a hasznos linkek között.

    Ha valamit nem értesz kérdezz nyugodtan, szerintem, ha nem is vagyok a srácok és most már talán a lányok is válaszolnak neked.

    Hol léptél poziba?

    ad

    ReplyDelete
  55. Szia Hócipő!

    1) a hölgyek ritkán foglalkoznak határidős tőzsdei ügyletekkel .o) és ez nem sovinizmus, tehát közel állhatsz a pénzügyekhez, vélhetően közgazdász vagy

    2)Szakszerűnek tűnt a megfogalmazás, de nem másolt dolognak, azaz erősíti az első gondolatot

    3) nem gondolsz arra, hogy mi van, ha egyszerre sokan borulnak be (zarmageddon) és "elfogy" a Beva pénze :o))) Az sem teljes körű garancia, csak ezt tanítják :o)))

    Egyébként, ha nem titok merre dolgozol? (konkrétan)

    ad

    ReplyDelete
  56. Szia Ad!
    1. ebben igazad van.
    3. körültekintő vagyok,( ez néha baj, lemaradtam már poziról éppen ezért) soha nem lépek csak a -tőkém 10%-ával poziba, és nem nagy a tőkém, de talán apránként felduzzasztom. 2010 ben kezdtem a tőzsdézést, még gyerek cipőben járok. A forexet meg csak kb 6 hónapja.
    Nem titok, saját vállalkozásom van.
    Mostmár mindent tudsz, de én még semmit rólad, pedig érdekelne, mióta tőzsdézel, és mennyi ideje foglalkozol elliott elméletével, és a Te szakmád ha nem titok?
    hócipő

    ReplyDelete
  57. Szia AD!
    Nem vészes, 10 konti sortom van mindössze, és 23559-en nyitottam negyed 5-kor. Így csak -140 ponty zárásig...
    Azon gondolkodom, hogy talán holnap reggel egy minikorrekcióval nyit a Bux, talán akkor gyorsan visszaveszem, feltéve, ha nem látsz egy sortos fordulót a kártyákban, akarom mondani a hullámokban.
    Nekem ezek a hullámok semmit sem jelentenek, hogy A B C meg 1,4,5 fázis, mint látod.

    ReplyDelete
  58. Szia Hócipő!

    Emailben választ kapsz kérdéseidre :o)
    Az tanítható, ahogy az MM-ről gondolkodsz, gratula!

    ad

    ReplyDelete
  59. Szia Lupek!

    B..us, 4-ig láttam a piacot és nem tudom miért abban voltam, hogy 600-on zárt. Most néztem csak meg, mert nem jött ki a szám..
    700 volt a célár, azaz most jönni kell egy korrekciónak, de mivel 650-ről lefordult, majd fel 500-ról át kell néznem ismét, mert a 700, majd 500 megvolt és most lehet, hogy a 23900-24000 jön. 700-nál rányitottam volna a shortra:o(, reggel megnézem, pontosítok, ha tudok, mert ennek a hullámnak sidewaysnek kellene lennie, azaz hiányzik egy le még a képből.

    Rövid ismertető van fent az oldalon az alapokról, nézd meg először azt!

    ad

    ReplyDelete
  60. Szia AD!

    Nézem az alapokat, értem, ami le van írva, csak hát hogy elhet egy hullámot elhelyezni, hogy az éppen melyik fázist mutatja? Ez így túl egyszerű lenne, akkor az egész világ e szerint kereskedne!

    Üdv,
    Lupek

    ReplyDelete
  61. Szia Lupek!

    Sajnos nem egyszerű, nagyon nem az. Elliott elméletével minden piaci mozgást le lehet írni, de sajnos néha sok alternatíva van és nem egyszerű választani. Másnapra már nagy eséllyel mondok számot az utóbbi időben, de egy hétre előre még mindig nem:o(

    Légy türelmes, nézd meg, hogy a blog indulásakor mekkora volt a találati arány, illetve mennyi most, szerintem sokat javult, de ezt Mr. T. Twer, talán Charlie akik indulás óta figyelik a blogot, meg tudják erősíteni vagy cáfolni. Ők tudják, hogy voltak nagy mellélövések is.

    Légy türelmes, ez egyébként egy jó és fontos kereskedői erény is!

    ad

    ReplyDelete
  62. na nézzük mit írtál: "Órás ábrán gondolkodva. A harmadik hullám végét valahova 700 környékére vártam. Jelenleg 640 volt a csúcs. A kiszúrások miatt nehéz pontosan számolni, nem tudom megmondani, hogy a 640 elég e vagy sem.
    23.500 erős támasza lehet a papírnak, azaz a negyedik hullám vélhetően eddig mehet majd lefelé (Markers nélkül). Az ötödik hullám 23.900-24.000 közé mutat."

    Ezek szerint elképzelhető egy korrekció vissza 500-ig holnap, vagy itt is a 4. hullám hármas tagolású és így 3 napos lesz, 1 le, 1 fel, 1 megint le 23500-ig?

    Lupek

    ReplyDelete
  63. Szia Lupek!

    Igen, azt hiszem érted. A negyedik hullámnak sidewaysnek kell(ene) lennie, azaz egy le, egy fel egy le, majd az 5 hullám felfelé.
    Szeretném holnap reggel pontosan megnézni látok e esetleg valami pontosabbat, de az is lehet, hogy nem fogom tudni megmondani.
    A napokra nem tudok előrejelzéssel szolgálni, sajnos ezzel jelenleg is próbálkozom valami olyan saját rendszert "fejleszteni", ami valamilyen módon működik.

    ad

    ReplyDelete
  64. Most már csak azt kéne tudnom, hogy az elmélet szerint hol vannak jó be és kiszállási pontok. Biztos nem egy 4. hullám második tagjánál...

    Lupek

    ReplyDelete
  65. üdv AD

    Bár én 660-700-on rá nyitottam SHORtOT , ilyne erős amacsi zárás után, nem tudom jó lesz-e?

    TWER

    ReplyDelete
  66. Szia Lupek!

    Legjobb beszállási pont, amikor a feltételezett 3. hullám átlépi az első hullám csúcsát.

    ad

    ReplyDelete
  67. Szia Twer!

    Meglátjuk. Az OTP erősen tapadt az ellenáláshoz, Mol célárnál, szvsz ha erős nyitás is lesz, onnan csökkenésre számítok. Meglátjuk!

    ad

    ReplyDelete
  68. Ad! Ha ez már a negyedik hullám, akkor viszont elmúlasztottam a belépést! Persze kérdés, hogy milyen idősíkon látod ezt 4. hullámnak?

    Lupek

    ReplyDelete