Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 19 May 2011

Bux1112 várakozás

Egyenlőre nem jutottam előbbre a Bux1112 értelmezésével. A nagy alakzatból számolt célár 22.900, hacsak  eszeveszett nagy száguldásba nem kezd el a papír.


Bux 1112 órás:


Több megoldás is van a fejemben:

- lehetséges az általatok feltett verzió
- az MTelekom osztalékfizetése által okozott zavar a kicsi likviditással  rendelkező piacon
- olvastam, arról, hogy lehetséges, hogy egy nagy hullám (megnyúlt) 9 alhullámból  áll, melynek belső szerkezete nem kivehető, ennek a lehetőségnek utána kell járnom
- 2 teljes ciklus jön délre, melynél a 3-4. hullám környékén vagyunk
- egy nagy B hullámunk okozza a zavart az erőben és most 5 hullámban (vagy 3 -ban) emelkedés

Várakozás: Emelkedés nyitásban, onnan érdeklődve várom a piac alakulását. Tegnap emelkedésbe kezdett, majd a hír hatására esésbe, de ez akár egy sideways hullám is lehet.

34 comments:

  1. Ha a sentiment indexet nézem, egy nagy rally pont beleférne a képbe SP-ben..

    ReplyDelete
  2. ket legnagyobb gyorsjelentese utan ekkora erdektelendeg mar fajo...mas piacok fele kell jobban koncentralni,ennek mar ertelme zero..charlie..

    ReplyDelete
  3. Kezd a forgalom is elfogyni!
    Tegnap amit írtam talán bejön ma-holnap!

    Naitssz

    ReplyDelete
  4. Ez a piac....?

    ad

    ReplyDelete
  5. :) Na jó már rég elfogyott!
    Első 20 percben semmi forg nem volt, arra gondoltam!

    ReplyDelete
  6. addig szapultuk a forgalmat hogy otp megcsinalta az elmult egy honap legnagyobb forgalmu oras gyertyajat..charlie..

    ReplyDelete
  7. Látom a Mol gyorsan elérte a célár zónát 23495, majd esés. Remélem Imi-boy talpon voltál és zártál!

    Az OTP esetében a "NK" ultimátumának hírkereskedelme folyik. 5.950 magasságában van az 5. hullám célára (5.980 volt), amit akár meg is csinálhatott, reggel nyitásban meglehetett a IV. hullám célzónájának alja, neccesen 6.180-nál(kicsit kevés, esetleg beleférhet egy megnyugvás utáni fellendülés, de zavaró, hogy elég mélyre ment)

    Amerika valószínű esik ma, kérdés, hogy a 3. jön lefelé vagy a B hullám 2. hulláma, mert ez utóbbi esetében új lokális csúcs lesz.

    ad

    ReplyDelete
  8. Üdv mindenkinek!
    Ad marha nagy mákom volt, el kellett mennem, /most értem vissza/ezért 23490re adtam megbízást, így megszabadultam tőle!:-) Fájt volna, ha nem megy el!
    Most mozi!
    imi-boy

    ReplyDelete
  9. ..ad.. vagy a 3.hullam indul el az amcsiknal:)..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110519/spx-190511_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
  10. :o))) Charlie! ad

    ReplyDelete
  11. üdv

    Az OTP ha nem lépi át 6100-at délután igen negatív jelzés. Akkor ez a vissza húzás további esésbe megy át, mint a Bux és ahatáridő esetében is.

    TWER

    ReplyDelete
  12. lehet elvalunk az amcsik mozgasatol...ok fel mi oldalazas-lecsorgas..szivatos lesz..charlie..

    ReplyDelete
  13. Egyetértek, fölé kellene menni.
    Forgatókönyv nálam:

    Usa B hullámának 2. alhulláma = esés.
    Nálunk: elérjük az OTP esetében az 5. hullám végét 5.950-nél, Mol 4. sideway, azaz a korábbi lokális alj visszateszt, majd amerika 3. hullám fel, nálunk C hullám fel, "magas" retracere....

    ad

    ReplyDelete
  14. Elég érdekes a CHF erősödése, felfelé kellene menni itthon.. Mi újság az ausztáloknál Charlie?
    ad

    ReplyDelete
  15. Imi-boy!

    Mióta hozzászólsz az oldalhoz (nem tudom, hogy mióta olvasod?), nem tudok rossz be és kiszállásról, jól látom?
    Ha igen mond el a titkot!

    ad

    ReplyDelete
  16. Ad!
    A rosszat nem írom le, mert szégyenlem azt, hogy az itt leírt elemzésekkel ellentétes pozit is nyitok, de tény, hogy amikor a te elemzéseid alapján nyitok pozit, azok mind termelnek (a molt is ez alapján nyitottam)!
    Ha a/hülye, konok/ fejem után megyek, azok viszont szép mínuszosak!
    Összegezve: Kicsivel több plussz, mint mínusz!
    A titok nyitja: nyiss pozit a saját/te/ elemzéseid alapján!
    Régebben is gratuláltam már a pontos meglátásaidhoz (és a többieket is meg kell említenem), na akkor voltak nyertes pozícióim. Amikor hallgattam, na akkor volt a bukta!
    Szóval, köszönöm mindenkinek a nyerő pozikat, magamnak meg nem köszönöm a bukókat!
    imi-boy

    ReplyDelete
  17. most leírom, mit nyitottam! egyenlőre 24 konti hati long! lehet, hogy megint ellentétes lesz az előbb leírt elemzéseddel, és lefelé fogunk menni, de ezt hagyni fogom, és lejjebb nyitok még, mert azt írtad, hogy a C hullám "magas" retrace szintre megy! bízom benne, hogy lényegesen magasabbra, mint most vagyunk...
    imi-boy

    ReplyDelete
  18. üdv AD

    A határidőnél még mindig áll a 22900 célár én ebben már kételkedem pedig én is ezt írtam egy hete. Még pedig azért mert állandóan csökkentik vagy növelik a kamat tartalmat én most esetleg a 23200-at látom reálisabbnak. Elképzelhető szerinted, hogy nem megyünk lejeb?
    Mert akkor én is longolok mint imi-boy.

    TWER

    ReplyDelete
  19. Üdv Twer!
    Ezt most a saját fejem után nyitottam, az pedig bukó szokott lenn! :-) Még ne nyiss longot! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  20. üdv imi-boy

    Kösz a tanácsot, különben az OTP-RE is nyitnék ha be üti az 5950-et mert onnan még 6250-ig meg patanhat. Látom az E-STAR IS FOGLALKOZTAT ENGEM IS van egy veszett fejszenyele ezzel kapcsolatban 2009 őszén mikor 3600 on volt nagyon sokat töprengtem hogy vegyek egy nagy pakot azóta nem is kellett volna tőzsdével foglalkoznom. Most a dupla csúcsból talaán be néz 10000 alá különben van még benne gaft olyan 15000 magasságáig. A cigel vigyázni kell szvsz vissza jö még 750-re is esetleg itt lehet be szállott keresni.

    TWER

    ReplyDelete
  21. Amikor az E-star 4200on volt, 2009 tavaszán talán, akkor volt 400 darabom! lement 4000re, dobtam bukóban, azóta nem mertem hozzányúlni! de 10000 környékén beleveszek. ciget nem fogok venni.
    de egyébként is jellemző volt rám, hogy nem nagyon futtattam ki a nyerőimet, a bukókat annál inkább. most már igyekszem ezt megfordítani! amióta titeket olvaslak, jobban megy, csak a saját elgondolású pozinyitásokkal van baj!
    de majd azt is kinövöm!
    imi-boy

    ReplyDelete
  22. ausztralok marhara nem mutatnak semmit csak kinlodik....viszont ha mas parokra ""hallgatnanak"" a reszvenypiacok akkor kisebb emelkedes utan nagyobb zutty jonne...total tanacstalan vagyok:))

    ReplyDelete
  23. skaccok..azt mondjatok meg hol vennetek econyetet?..charlie..

    ReplyDelete
  24. holnap 25ön vétel, dobás 27-28.
    imi-boy

    ReplyDelete
  25. sp futi mar tamadja a majus eleje ota epitett csokkeno csatit..felette el fog szallni..mi masszivan alulteljesitunk...charlie..

    ReplyDelete
  26. ad Mester...hogy van az az otp szamozas?..nem latom egyszeruen..charlie..

    ReplyDelete
  27. most olvastam mas forumon hogy majus 31.-ig kell dobni a magannyugdij-penztari cuccokat!!!..valaki tudja ezt megerositeni?..mondjuk magyarazat lehetne a kispapirok elmult napokban latott teljesitmenyere es a bux alulteljesitesere...charlie...

    ReplyDelete
  28. látod Twer, mondtam még ne nyiss longot!:-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  29. üdv imi-boy

    Igen igazad volt lehet esetleg holnap nyitóba ha mínusszal nyit. Mer onnan talán mehet fel.

    TWER

    ReplyDelete
  30. Twer! e-star alakul!
    imi-boy

    ReplyDelete
  31. e-star leverve hir nelkul....mi ez ha nem nyugpenztar papirok szorasa allam bacsi reszerol...gozunk nincs mennyi van ugyhogy csak ovatosan,a papirok szorasa eltarthat egy ideig,akar hetekig alulteljesithetunk(?????)..charlie..

    ReplyDelete
  32. charlie lehet igazad van, mindent adnak! azért holnap 10150-nél veszek 100 darabot!
    imi-boy

    ReplyDelete
  33. Ad!
    Usa esésed bejött! Gratula! De most már intézd el légyszíves, hogy menjünk egy egészségeset felfelé is!:-)
    köszi!
    imi-boy

    ReplyDelete
  34. olyan magyaros lekotes szagot erzek a levegoben:)..charlie..

    ReplyDelete