Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 18 May 2011

Bux1112 - tanácstalanság

Egyenlőre nem tudom, hogy mit akar a piac. A feltételezett B hullám nagyon nagy lett, lassan elvesztem benne a hitem, hogy valóban az. A Bux hetes ábrán a kék számozás és háromszög még tartja magát, a pirosat módosítani szükséges.
A forgalom nem támasztja alá, hogy a lefelé tartó hullámokra más számozást adjak, egyenlőre.


Bux hetes chart:


Bux1112 órás chart:




De az is lehet, hogy egyszerűen túlkombináltam, ez a lefelé tartó hullám a megnyúlt C hullám, melynek célára 22.900 lenne.... Lassan revidiálnom kell az elképzelésemet, mert tényleg lemehet odaáig, az ábrában felrajzolt mozgás, láthatóan nem lesz meg, azaz ha ez egy 3. hullám, akkor nem az lesz a megnyúlt, mert az már ebbe a távba nem fér be.
Tulajdonképpen most végiggondolva reális lehet a célár, vissza kellene térnem ehhez a célárhoz, nem tudom, most ez illik legjobban a képbe.

Bux1112 napi chart:




33 comments:

  1. üdv AD

    A BUX grafikonján nagyon az ék aljához közeledik az árfolyam 85%-ba ebből le szokott törni. Ha letörik cél ár 20000 környéke. Mivel az amerikai indexek is törtek az ékből pl. az SP-nél így a célár 1220 körül. Most csupán az ék alját texteli vissza. Vissza térve a BUXhoz lehet lehet hogy csak az első hullámba vagyunk lefele?

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Nem tudom, kicsit tanácstalan vagyok. Eddig áll Cimballi verziója, hogy elindul egy esés, én úgy emlékszem, hogy 1.280 körüli a célár.
    A mozgás alapján valószninek tartom a 22.900-at,ha ma holnap nem lesz fordulat. Régen voltam ilyen tanácstalan...

    ad

    ReplyDelete
  3. Talán túl sokat vártuk már a medvét és most meg nem vesszük észre:

    de:

    - a sentiment nem erős
    - nincs forgalom az esésben (lehet 3. hullámban lesz meg?)

    ad

    ReplyDelete
  4. Kevés időm volt a piaccal foglalkozni, a jelenlegi helyzethez kellene egy - két nyugodt óra.

    Daneric és Cimballi is bizonytalan, pedig nekik van tapasztalatuk, de még mindig 4. hullámról beszélnek.

    Várjuk egy picit pozi nélkül, hogy merre megy..

    ReplyDelete
  5. Twer!

    A kék ék Elliottos értelemben nincs jól rajzolva!
    Erre érdemes odafigyelni!

    ad

    ReplyDelete
  6. sziasztok!...Natissz tegnap belerajzolt a chartomba,az meg jo lehet ha orason nem zar a hati 700 felett...charlie...
    http://kepfeltoltes.hu/view/110517/BUX111260_www.kepfeltoltes.hu_bux_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  7. bocs..helyesen Naitssz..meg annyit hogy akkor 200 ala nem mehetne hogy ne a harmadik legyen a legrovidebb..charlie..

    ReplyDelete
  8. üdv

    Egyet értek az ábrával de én 23900 környékére várom a 4. hullámot és onnan dél a jelzet célzónába. Ez lenne az 5. hullám ha jó értem az ábrát.

    TWER

    ReplyDelete
  9. szia Twer...ezt nem ertem..Naitssz szamozasa orason 23700 fole zarassal storno...charlie...

    ReplyDelete
  10. Srácok!

    Ez volt a blog indulásának célja, hogy szakmai alapon beszélgessünk a helyzetről. Nagyon örülök, hogy kerülnek fel saját ábrák és a vélemények!

    Este próbálok majd több időt rászánni, egyenlőre OTP és MOL a várakozások szerint, bár utóbbitól egy kicsit még félek.

    ad

    ReplyDelete
  11. üdv charlie

    Tehát tegnap 23455 körül fejeztük be a 3. hullámot most jön fel a 4. 24000 maxig. Onnan dél 22400-500ig az 5. hullám. Így esetleg érthető.

    TWER

    ReplyDelete
  12. Sziasztok!
    Charlie jól írja!
    A 5=V római nálam csak nem jól írtam be!
    Most elvileg a VI-ben lennénk és úgy le V=c=C
    Igen igaz hogy nem lehet a legrövidebb a 3. hullám, köszi az észrevételt az nem is figyeltem csak a 78,6% korrekciós szintet!
    23900-al már lefelé a I=a, II=b, III=c=C vagyis csak 3 hullám teljesülne! nagy szívás lenne!!!
    rést hagyott megmaradt a 23451-23455-ig és reggel 23455-23560-ig!
    Naqyon idegesítő most hogy itt 23665 környékén játszanak!
    Illene lemennie, de lehet csak a 23400 ig sikerül majd!

    Naitssz

    ReplyDelete
  13. Twer értem mire gondolsz!
    De az 5. hullám lenne a leghosszabb és az első is hosszabb lenne a harmadiknál!
    ha 23900-ig menne 23200 alá nem mehet, mert így a 3. lenne a legrövidebb!

    ReplyDelete
  14. Naitssz! bocs lemaradt

    ReplyDelete
  15. http://www.kepfeltoltes.hu/view/110518/BUX111260_www.kepfeltoltes.hu_bux_..._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Aláhúzott fekete számokkal számoztam a gondolatod Twer ha jól gondolom!
    Jó így?
    Naitssz

    ReplyDelete
  16. Naitssz!

    Jó az ábra, én is gondoltam már rá, nem tudom miért de eldobtam...
    ad

    ReplyDelete
  17. üdv Naitssz

    Én tökéletesen így gondoltam ahogy be számoztad, de az 5. hullámot lejeb várom. De ahogy elnézem a te számozásod igazolódik most jelen pillanatba vissza.

    TWER

    ReplyDelete
  18. Majd látjátok :) , mert nekem mennem kell!
    Szép napot! Este írok ha tudok!

    Naitssz

    ReplyDelete
  19. ...na,egeszen tetszik ez a szamozas:)),,charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110518/BUX111260_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  20. Sziasztok!
    Az elmúlt 3 napban elveszettem a fonalat, azt sem tudom hol járunk! :-)
    És ki vagyok egyáltalán?
    Amit meg ma leírtatok, az most számomra kínai!:-)
    Most már kezdek lassan semmit nem érteni, de lementettem az ábrákat, megpróbálom megérteni őket, de az ebben a "még csak tanulgatok" szakaszban nem egyszerű!
    imi-boy

    ReplyDelete
  21. Sziasztok!

    Rájöttem miért dobtam el az ábrát:

    1) a korrekció ideje túl rövid
    2) zig-zag korrekcióhoz a retrace szint túl rövid

    ad

    ReplyDelete
  22. ad Mester mondanal valamit az utolso abramra? csak azert hogy ne eljem magam bele ha talalsz benne gigszert:)..charlie..

    ReplyDelete
  23. csak annyi nem tetszik, hogy a kék számozás I hullám, korrekciója nekem rövid, időben és térben, ezért dobtam el ezt az alternatívát (ettől még lehet), illetve így alakulni a hullámokat (5 -1-2) nem láttam még.
    De mint mondtam kicsit tanácstalan vagyok, ha ez C hullám, akkor a célár 22900 lesz.

    ad

    ReplyDelete
  24. ""igy alakulni a hullamokat(5-1-2)nem lattam meg""...ezt magyarazd el legyszives,nem latom a charton hogy erted ezt a tagozodast..koszi..charlie..

    ReplyDelete
  25. Lefelé tartó első 5-ös vége nem tetszik, nekem furcsa (negyedik hullám, ötödik hullám és piros 1 2). De nem lényeges, mert nem tudom a megoldást.

    Egyenlőre nálam nagy C tart lefelé 22.900-as célárral a legvalószínűbb verzió, belső szerkezetet nem tudom jól megrajzolni, ezt a verziót erősíti, ha új low-t látunk, addig a korábbi kék számozásom élhet, de már éppen, hogy liheg....

    ad

    ReplyDelete
  26. egyenlőre minden lefelé mutat, de még nem hiszek a nagy zarmageddonban...

    ad

    ReplyDelete
  27. üdv AD

    Nagyon jó lenne valami képkézláb irányt találni, ezért kérlek nézd át alaposan a dolgokat. Nekem sem a vissza emelkedések sem az esések nem tetszenek. Semmi impulzus nincs bennük és persze forgalom se ez szerintem a shortosok ki be ugrálása. Tehát igazán a longba ülök még nem adtak bele a piacba. Várják a bika megindulását. DE HONNAN LESZ SZUFLA?

    TWER

    ReplyDelete
  28. Szia Twer!

    Egész nap ezen gondolkozom. Egyetlen dolog, ami még áll, hogy ez egy nagy C lefelé, melynek célára 22.900 környéke. A belső szerkezetet nem tudom felvázolni, de korrekció, az biztos. Sőt a háromszögeket sem vetettem el, inkább figyelem, mert egyre valószínűbbnek tartom. Ami még itt szóba jöhet 5 hullám, ami nem feltétlen a ciklus 5 hullámával egyezik meg.

    Érdekes SP vonalon Daneric ugrálása is, azért elgondolkoztató, hogy vagy az 5. verziót teszi fel az elmúlt egy hét során. A legutolsó végre nem sért Elliottos szabályt, gondolom nem vette észre, hogy az első terébe hatolt a 4. a korábbi verziónál.

    Az OTP elgondolás nagyon tartja magát, azt hiszem ott még kell egy felfelé kör (6200 fölé, mondjuk 6.250 alá) az 5. előtt, MOLnál megindult egy emelkedés, de azt nem tudom meddig tart, hová kellene mennie.

    Este próbálok Markers elé kerülni és a reggeli 10' többet rászánni a helyzetre, mert nagyon azt érzem, hogy elment mellettem a piac és néha fogalmam sincs, arról mi történik, erre nagyon régen nem volt példa.

    ad

    ReplyDelete
  29. Kidobtam a tegnapi 475-öt
    Én abszolult nem látok semmi irányt
    zsozé

    ReplyDelete
  30. én vettem egy kis molt 23170-n! 23500ig csak elmegy!
    imi-boy

    ReplyDelete
  31. Szerinted e-star hol lehet érdekes
    Cig tetszik jó q1 (nézegetem)
    zsozé

    ReplyDelete
  32. szerintem e-star 11 alatt már jó lehet. cig passz.
    imi-boy

    ReplyDelete
  33. Nagyon kínkeserves volt ez a mai nap!
    V. első hulláma lehetett akkor holnap 3. hullám mehet le 23400 környékére vagy alá!
    Szerintem még nem szabad neki fordulnia!
    Egon hetesen fekete varjút mond! http://online.kbcequitas.hu/elemzesek

    Holnap ha megy le és befejezheti az esést, akkor lehet pénteken akkora fel lesz, hogy csak pislogunk, hogy nehogy hetesen 3 piros gyertya legyen! 23400 fölött kellene zárnia buxnak a héten és hati záró péntek is lesz!

    Itt a buxban bármi megtörténhet!
    Talán ha jól emlékszem Ad linkelte a napost, hogy fordulós kalapács lehet! Nem lett pedig az lett volna technikailag! Szinte semmi hatása nem volt!

    Naitssz

    ReplyDelete