Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 17 March 2011

BUX gyors

Hamar visszarántották, egyenlőre a kérdés marad e 22.600 alatt.

CET: 9:54

Kicsit módosítom. 22.700 talán még belefér. Ha 22.900 masgaságáig visszamegy, akkor nem indult el az (v) hullám és még mindig a negyedikben vagyunk.

CET: 9:57

Zavar van az erőben.

10' chart Bux1112:



CET 14:20

Egy lehetőség, hogy egy felfelé tartó c hullámot látunk. Ha igen, akkor vagy most vagy 161,8% a (22.750+) várható egy éles lefelé fordulat.

10' chart Bux1112:



28 comments:

  1. Furcsa ez a visszaemelkedés, a negyedik hullám lehet. Ebben az esetben magasra is eljuthat. ad

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    A negyedik hullámot mát egy hete csinálja az index, vagy melyik negyedikre gondolsz? A nagy harmadik se ért még véget nagyon csonka lenne?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Bux1112 órás chart, (iv) jelöléssel.

    Lehetőségek:
    Véget ért a teljes ciklus és csonka (v) hullámunk van.

    A hírek hatására egy napon túl nem látszó ugrás, így a (iv) belül új csúcs.

    üdv.:
    ad

    ReplyDelete
  4. sziasztok! az új csúcs ebben az esetben mit jelenthet?

    ReplyDelete
  5. Több jelentése lehet:

    1) nem sérül a párhuzamos kék vonal, majd elmagyarázom miért lehetséges
    2) az ábrán c=a*161,8%
    3) ez még mindig a sideways (iv) hullám

    Én 22.900 fölötti belezárásnál kezdenék aggódni a shortok miatt, mert akkor akár nagyon bullá is válhat az egész....

    ReplyDelete
  6. köszi! akkor akár 24 fölé is mehetünk? brrrrrrr

    ReplyDelete
  7. üdv

    Én nem hinném még a 22900 fölé menetet se. Mivel egy harmadik nagy hullámba vagyunk délnek és a legintenzívebb ez szokott lenni.

    TWER

    ReplyDelete
  8. köszi, kicsit megnyugodtam, nem tenne jót a számlámnak, 45 konti shortom van 22600as átlaggal.
    imi-boy

    ReplyDelete
  9. üdv

    Nekem is van bőven SHORT valamivel több de én likvidáltam 650-en és 800körüli átlaggal vissza vettem.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Szia!

    Mehetni mehetünk, de kicsi rá az esély. A 22.900 megsértése azért lenne gond, mert akkor nem lehetünk a Twer által említett nagy 3. hullámban.

    ad

    ReplyDelete
  11. közben adtam még rá egy kicsit! átlagjavítás céljából! :-)

    imi-boy

    ReplyDelete
  12. Szia Twer!

    Szép húzás, jó döntés!

    ad

    ReplyDelete
  13. lefelé meddig mehet? 21900at elérheti?
    imi-boy

    ReplyDelete
  14. Imi-boy!

    Ha nem akarsz csúnya buktát érdemes a money managementtel is foglalkozni, bár nem tudom mekkora összeggel kereskedsz, a kontraktus szám miatt gondolom, hogy jól bevásároltál és bizonyosan nem a tőkéd 1-2%-val állsz most rosszul. Nem kioktatni akarlak, tapasztalat...

    (tudom, tudom bagoly mondja verébnek, de tényleg hasznos)

    ReplyDelete
  15. üdv

    Én őszintén meg mondom sokkal erősebb esést várok mint amit AD FELTÜNTETETT ebben a körbe a határidőt minimum 20900 környékéra várom. Ha ez be jön elmagyarázom mi alapján számoltam.

    TWER

    ReplyDelete
  16. nem veszem kioktatásnak, sőt minden tanácsot szívesen veszek! most a tőkém 60%-val vagyok poziban!

    ReplyDelete
  17. köszi mindenkinek, jól felpörgettem a fórumot!:-)
    egyébként kb 2 hete olvaslak titeket, azóta gyarapodott a számlám! :-) ezért is kérdezek!
    (ha hülyeséget, azért szóljatok!)

    ReplyDelete
  18. Szia!

    Stop mindig legyen kint!
    Jó olvasást!

    ad

    ReplyDelete
  19. Szia Twer!

    Nekem kicsit magasabb, ha a napos chartot is nézem...

    ReplyDelete
  20. sziasztok!..en igy ""kepzelem"" hatit orason kicsit messzebbrol nezve...charlie
    http://kephost.hu/image-92E8_4D8239A0.jpg

    ReplyDelete
  21. Szia Charlie!

    Alá tudod valamivel támasztani?
    (sajnos naposon az indikátorok akár alá is támaszthatják, egész délután ezen gondolkozom, nagy szívatás lenne....)

    üdv:

    ReplyDelete
  22. Szia Imi - Boy!

    A hígítás egyes MM vélemények szerint a legnagyobb hibák egyike, amit kezdőként elkövetnek az emberek. Tényleg csak tanács, keress rá gugliban.

    Én félek attól, hogy nem a nagy harmadik hullámban vagyunk lefelé! Nem elég impulsive az esés... csak óvatosan! A legfőbb érték a kereskedési tőke!

    üdv.:

    ad

    ReplyDelete
  23. Szia Ad!

    Tudom, nem szabad higítani. Általában csak egyszer higítok rá, aztán ha ellenem megy, kivágok mindent! A tegnapi shortomat is higítottam, ez ma reggelre bejött, remélem a mai is összejön, ha nem dobom! Egyébként elkezdtem olvasgatni az MM-t, érdekes, azt hiszem az én tűrőképességem egy kicsit magasabb, mint az ajánlott, ezen javítanom kell! Ha charlie rajza jó, akkor azt hiszem holnap fordítani kell! majd meglátjuk! Holnap lehet napközben kérdezek! köszi mindenkinek mindent!
    imi-boy

    ReplyDelete
  24. talán usa megoldja a problémát, nem szeretik a magaslati levegő!
    imi-boy

    ReplyDelete
  25. üdv AD

    Ha megyünk is északnak max 23200 a határ idő esetében. Igen elég érdekes elliott lesz ez egy befejezetlen 3. hullámmal ha így lesz, akkor valami nagyon nem stimmel itt a buxnál. DE véleményem szerint amcsi is megkezdi vagy folytatja 3 vagy 5 hullámot délnek és mi is vele tartunk. Na Ad ha emelkedünk akkor, hogy jön ki elliotti 3 -as nagy hullám?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  26. Szia Twer!

    A grafikonon szerepel egy x jelölés kérdőjellel, ez alapján még a korrekciót éljük, azaz nem lefelé megy, alternatíva, de Elliott elvei alapján kijöhet... Nem tetszik nekem a napos momentum állása...

    Alternatíva, nem elsődleges, nálam holnap lefelé kell elindulnia, utána meglátjuk.

    üdv.:

    ReplyDelete
  27. sziasztok!
    Lenne az elemzéshez egy kérdésem, mert nem értem! sziget akkor lenne, ha 23100 felett nyitnánk és nem töltenénk vissza a rést? ez lenne trendfordító és bullba mehetnénk át? vagy mire gondolsz trendfordulónak? köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  28. Szia Imi-boy!

    Pont nálad, javítottam. Egy réssel lefelé nyitásban gondolkodva rajzoltam fel az ábrát tegnap, közben máshogy alakult a piac.... Jó nagy b***ot sikerült írnom, már nincs fent:o)
    Köszönöm az észrevételt!

    ReplyDelete