Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 5 February 2011

átmenetileg

8 comments:

  1. üdv ad

    Igen de ez csak el képzelés te is most a semmi be indítod az egyenest. Ha itt a napin nem vehető ki nézd meg a BUXOT ott megvan és nincs hely fölfele.Különben itt már meg volt a kimerülési rés talán a buxnál nem volt még meg de lehet hogy ott is a sziget fordulóval így minden esetbe ha a réseket is nézem a minimális cél árakat teljesítette. Mondjuk az még nem lenne baj ha fölfele nyit csak egész nap utánna lefele vegye az irányt.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Igen, ebben a vonatkozásban Elliott elvei szerinti ék még korai, én még abban sem vagyok biztos, hogy láttuk C tetejét, ezért a kérdőjel. Hagyományos TA szerint viszont ott egy ék.
    T. megérzései a korrekciós alakzatokban nagyon jó, ezért én mindig elfogadom amit mond.
    Elliott szerint akkor alakul ki 5. hullámban ending diagonal (ék), ha "to far too fast" jutott a papír. Ez ebben az esetben akár lehet is.

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!...itt az ausztral mukim update-e..var egy pullbacket 1280-90hez...ami ujdonsag hogy az altala aprilisra vart csucsot felemelte 1400-ra!!!! ajjajjaj...
    http://kephost.hu/image-3EFE_4D4DA7BC.jpg

    ReplyDelete
  4. Szia!

    Köszi!
    Semmi baj, akkor long:o) Elég feszült a piac, sok helyen fordulat lehetősége van a piacokon. CHF, Brent kőolaj, Bux:o), ennek ellenére lehet benne ráció. Ha átviszik ezeket a szinteket, akkor felmehet, de nekem úgy rémlik, hogy 1550 lehetne a célár...

    ReplyDelete
  5. ..csak egy erdekesseg..szeretem hasznalni a fibo minden fajtajat,extended,expansion,fibo-fan,fuggoleges fibo..itt egy pelda a buxnal a fuggoleges fibora,hat nem aranyos...
    http://kephost.hu/image-C34C_4D4DB05D.jpg
    ...es itt egy fan,szinten bux...
    http://kephost.hu/image-5105_4D4DB288.jpg
    ...udv:charlie

    ReplyDelete
  6. ..ha mar olajat emlitetted ezt nezd meg,foleg azt a c5 pontot...
    http://kephost.hu/image-689A_4D4DB5CC.jpg
    ...charlie

    ReplyDelete
  7. ad...1550es celarat irtal..elirtad???nem 1350et akartal...charlie

    ReplyDelete
  8. Szia Charlie

    Nem, nálam az is beleférne...(2009 óta tartó emelkedés C=100% A verzióban:o), de olvasd el előtte az SPre vonatkozó részt és a linket, érdemes.
    Olaj:o) ezt írtam a MOL alatt:o), Hú fél órával előtted:o)
    Nincs véletlenül egy linked a fibokra vonatkozóan, egyszer-kétszer elkezdtem már keresni, de semmi érdemlegeset nem találtam a használatra. A lényeget értem, de nem világos honnan érdemes indítani és mire kell figyelni.
    Jók a linkek, lehet történik valami, végre?(!)
    köszi!

    ReplyDelete