Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 7 January 2011

pénteki gyors

Meglehetősen kusza ma a piac, egy alacsony amerikai nyitás, rossz tengeren túli hangulat segítene egy kicsit rendbe rakni. Tipikus korrekciós szerkezet és mozgás, A hullám a legtöbb részvénynél. Ne felejtsük a korrekció szerkezete 3-3-5, 5-3-5 vagy 3-3-3-3-3 és természetesen ezek kombinációi. Ami miatt ez érdekes lehet, hogy  az A hullám ez alapján le-föl-le (bull trend!) verzióig mindig eljut. A legtöbb részvényben eddig a le és föl volt meg, azaz sanszos, hogy lesz még egy lefelé menet a kereskedés hátralévő részében. Meglátjuk!

4 comments:

  1. üdv ad

    A BUX1112-VEL IS FOGLALKOZHATNÁL.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Nézem, de eddig még nem volt elég adat. Kezd tisztulni a kép, kereskedem is vele, de csak picit. Lassan jön az is :o)

    ZWACK esetében nincs elég adat, kicsi a forgalma szvsz, nem nagyon tudok ráhúzni Elliottot, de hétvégén megnézem még egyszer.

    EGIS, sajnos ma csak 740-ig ment le, 720-tól lefelé kezdtem volna venni (a többieknek szól: óvatosan, nem kereskedési ajánlat, a kép változott, töröltem a megbízást!), ha így folytatja, megint csinál naposon egy zöld gyertyát... A mai nap után itt nem tudom eldönteni, hogy láttuk e az 5. hullámot, vagy megy még feljebb, remélem lesz még ma valami info...

    ReplyDelete
  3. üdv ad

    A ZWACK-RA ÉN NAPOS ILLETVE HETES shartot gondoltam ott valami rémlik 2008 végétől nézed mitha most lenne hetes és naposon a nagy A HULLÁM ALJÁN.

    ÜDV TWER

    ReplyDelete
  4. Bux1112-re, annyit, hogy 22.800 körülire vártam volna az alját, legalább. A mai 22.847-et még kevésnek érzem. A shortokat 23 felett nyitottam. Mivel ez korrekció, ráadásul A hullám nehéz célértéket mondani, inkább csak FIBO első szintjét veszem biztosnak, de itt még hiányzik egy erősebb lefelé hullám, eddig csak két és fél hullám van meg. Ami miatt óvatos vagyok, hogy ez az uralkodó trend elleni kereskedelem, még erős a bika, B akár új csúcsba is kimehet. Szűk stop kitéve.

    ReplyDelete