Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 30 November 2010

Bux - Alternatívák

Napos chart 2009 januártól:

Nem tudom Twer, hogy hozzászólásodban erre utaltál e? Itt az V pont lenne az általad várt magasság, ebben az esetben a harmadik a megnyúlt hullám. Ami nekem kérdés, hogy a második hullámnak miért nincs " normális " retrace szintje, illetve az V hullám 2007-től nem ad érdemleges retrace szintet. Ha csonka lesz az V, akkor az más helyzet...

Hetes Chart:





C hullám általában A 100%-a, ezt a képen a kék karika jelzi. A pirosak a nagy hullámra kivetített esetekben mutatja a C retrace szinjeit. Szóval én inkább az első ábrában hinnék, azzal a megkötéssel, hogy egy truncation esetleg ideális retrace szintet adna a korábbi 2007-es csúcs vonatkozásában.

3 comments:

  1. üdv ad

    Igen erre utaltam. De hangsúlyozom,hogy ez nagy mértékben a nemzetközi főként az SPX növekedésének a függvénye. A számolás fibó szintjét én kézzel végzem tehát manuálisan mint elliot így persze lehet hogy vannak eltérések. Helyesbítés az I HULLÁM VÉGE LESZ január ill. február eleje. Az általam említett ciklus befejezését a BUXnál már több elemző is meg pendítette ma reggel. De nem tudják, hogy mi lesz az irány. De ekkora zakó után valószínű egy darabig fölfele.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. üdv ad

    Most látom nem erre utáltam. Egy befejezett elliott ciklust mondtam amely véget ért tegnap előtt egy közel flatt hullámba tehát a záró ALT C VÉGE. MOST ÚJRA KEZDŐDIK EGY CIKLUS NEM TUDOM ÉRTHETŐ-E.

    ÜDV TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Igen értem amit mondasz, csak nem tudom milyen timeframet használsz, írj valamit róla, hogy be tudjam azonosítani!
    Köszi!

    ReplyDelete