Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 26 October 2010

2010.10.26 - Bux1012 várakozás

Kicsit félve írok, de nem akarom a sorozatot megszakítani. Úgy látom, hogy nem sikerült az elsődleges értelmezéssel eltalálni a piac irányát. Milyen alternatívák vannak?

Órás chart:
1) valamilyen korrekciós szerkezet látunk (a-b-c hullám esetében, sub-minuette szint)
2) még mindig a negyedik hullámban vagyunk és az 5. még nem indult el (sub-minuette szint), ez egy sideways hullám


A kék számozás egy sub-sub hullám lehetséges számozása. 5. lehetséges célára 23.100 (elsődleges).

Támasz:. 23.300-350, majd 23.100, majd 22.900 (ennek eléréshez komolyabb negatív hangulat kellene, szvsz nincs)
Ellenállás 23.500, feljebb 23.740

Ma nagyobb esély látok az alsó támasz ostromának és esetleges átvitelének.

Napi chart:
 A tegnapi nap egy visszateszt lehetett. Nem sikerült visszakerülni a korábban mutatott háromszögbe.

3 comments:

  1. Szia

    Köszönöm a timeframek tagolását szerintem így sokkal tisztább!
    Az órás charthon a kék számozáshoz annyit tennék hozzá hogy az esetleges 4es nem csak belelóg de bele is zárt az 1-2 hullámba. Szóval az ott csak a harmadik hullám 1-2je lehet (megnyúlás). Ha él a kék számozás =). Én annak drukkolok ha ez számít =D

    Üdv
    T

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Igen belelóg, megnéztem, nem vettem észre. Elliott elvei szerint nem lóghat bele! Akkor ez nem lehet érvényes verzió. (hacsak nem a határidő jellege miatt,mert ott néhány alapelv csorbulhat, de erre most nem vennék mérget!)
    Akkor a korrekciós szerkezet picit előrébb ugrott, azaz hamarosan Északnak kell mennie.(ha kimegy ebből a sávból 350-500)

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Nem olvastad végig amit írtam =)
    A kék verzió még lehet érvényes ha megnyúlt a 3. hullám.
    Így a kék 3as és 4es helyére tegyél egy római 1est és kettest.
    Szerintem!

    Amúgy sajnos most hirtelen ránézésre én is azt mondanám hogy felfele fog menni inkább. =(
    De még reménykedem....


    T

    ReplyDelete