Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 12 March 2020

EU Indexek

A hétvégén írt elemzés, ami nem került ki a blogra, csak a srácoknak küldtem el skype-on. Kiteszem most és este, ha lesz időm írok egy nagyobb elemzést a helyzetről. 


Olasz index

Az olasz indexre egy egykori tréninges hívta fel a figyelmemet, mert az oktatási anyagokban szerepelt egy OTP kép, amire szerinte nagyon hasonlít az olasz index havi képe és tényleg!

Amit ezen kívül látok, az nem más mint két, egymástól eltérő indikátor jelzés, ami szintén bear irányba mutat. Az első célzóna a sáv alja. Naposon mintha elkészült volna egy impulzus lefelé, lehet lesz egy kis megnyugvás az esésben.



Francia index

A francia index képén egy szintén egy ending diagonál képe sejlik fel. Nem tartom kizártnak, hogy valóban az is, az MACD divergencia itt is fellelhető, ahogy szinte az összes indexnél. Az ending diagonal pedig arra utal, hogy nagyon komoly esés érkezhet a franciáknál is.



Angol index

Az angol index képe némileg eltér a többi európaitól, már előrébb tartanak a chart szerint. Short jelzések itt is a nagyképeken.


15 comments:

  1. Az olasz indexnál az első támasz van, nem ott lehet a vége.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi a reális célja az esésnek? 8000?

      Delete
    2. Holnap reggel a bejegyzésben lesz a chart. Reális, de nem biztos, hogy a célzóna.

      Delete
  2. Időpont gondolatok:

    1/Április 4-5 délelőtt (hétvége)
    3/Április 10 vagy 11 - délelőtt és délután (ez már ünnep!)
    2/Április 6-13 /Hétfő/ 18-22 H

    ReplyDelete
  3. Szia, nekem megfelelőek az időpontok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remek, várom a többiek visszajelzését.

      Delete
  4. EUR/USD jól beszakadt mindennel együtt..

    ReplyDelete
  5. Ezek szerint nem finanszirozo deviza a huf ...én is azt hittem :)

    ReplyDelete
  6. Richter shortokat zártam. Meglássuk mennyi maradt benne. OTP még ketyeg.

    ReplyDelete
  7. EUR/USD: erős mozgás, csapódott a korrekciós célzónám aljába, a mozgás sebessége nem tetszik ,sit on my hands.

    Richter: letört a támasz ez azt jelentheti, hogy akár 4500 alá is benézhetünk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, de ennél érdemben megakad az esés, paraszt longra lehetőséget adva. A mostani kilépő el elégedett vagyok, a leszúrásban nem tudtam volna eladni, ilyenkor rendre eltűnik az árjegyző (certiben voltam). Daxban viszont szép kis bukóm volt, hogy ne csak a jót írjam be.

      Delete
    2. Szép végrehajtás! Grat!

      Delete