Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 26 February 2020

Reggeli gyors (Richter, BUX, DAX, MOL, MTEL, OTP)

Bux:

Lejött az elképzelés első céláráig. Egyelőre az esés belső szerkezete nem világos, nem tudom kizárni, hogy nem itt lesz az esés vége. Tekintettel arra, hogy támasz, valószínűleg több shortos elkezdi zárni  a pozicióját, így valamilyen megpattanási kísérletnek szerintem mindenképpen tanúi leszünk. A következő szint közel kétezer ponttal alacsonyabban lehet. 

Aktuális helyzet:

Korábbi elképzelés:

A mozgás lendületéből adódóan egyelőre nem kizárt, hogy a múlt év végén jelzett 10K esés szemtanúi vagyunk. Szükségem van további gyertyákra, lehetőleg egy zöldre a további pontosítás érdekében.

Richter:

Kiesett a csatornából, letört a 6700-as szint. Most nem lennék a longosok helyében, nem kizárt egy méretes beragadás.


MOL

Célár zóna közelébe került, esetleg érdemes majd megnézni, hogy az első lehetséges zóna helyett egy mélyebbet választ a piac.

OTP

Az első támaszzóna/célzóna a rajzon jelölve.


Korábbi OTP chart és célzóna:


Mtel:

HS elképzelés nem jött be, korrekció nélkül esik. 400 körül van a következő célzóna.

DAX

Lehetséges a célzóna, vagy mélyebben. No komment!


18 comments:

  1. Nagy a hallgatás, pedig nagy a blog forgaloma, mi történt?

    ReplyDelete
  2. Mindenki sasol és várja a fordulós jelet. Én csak bux-ban vagyok érdekelt, ott zártam mindent tegnap és ma. Felsőbb szintekről majd újra játékba lépek, addig türelmesen várok.

    ReplyDelete
  3. Kivárás van. Shortot korán zártam, sokat hagytam benne sajnos. Kontra kísérlet kidobott nullában. Hamarosan talán megérik egy érdemi korrekciós lehetőség, de résen kell lenni, mert az intenzív emelkedés nem nagyon hagyott érdemi támaszokat, azok elég mélyen vannak..

    ReplyDelete
  4. Én az arany felét dobtam tegnap, a másik felét még tartom. Virgin-ben vagyok magasról, de nem veszek rá, nem higítok. Passzolom hogy mi van, tegnap még meg voltam arról győződve, hogy még messze a Long vége s ez csak beetetés, a mai Dax produkció elbizonytalanított.
    Köszönöm a munkát amit a blogba teszel, cca 2-3 éve olvasom.
    Marek

    ReplyDelete
  5. Köszi srácok!

    Pateont nézem, regisztráltam. Elsőre úgy látom, hogy ott kell cikkezni, majd estefelé, hétvégén átnézem mélyebben.

    Nem látok lassulást és belső szerkezetet. USA mintha közel járna, hogy kis tf belső szerkezet rendben legyen, de pl a magyar piacon még semmi jele a minimális lassulásnak. Nagy tf támaszok környékén vagyunk, de hogy azok megfogják -e az esést, csak péntekre, esetleg jövő péntekre derül ki. Alá, alászúrt több termékben, de ez még nem jelent törést.

    Richter: bár klimax több tf-n, h4-ig nincs igazi fordulós jelzés, csak korrekcióra utaló mozgás (egyelőre, változhat), miközben igen erős támaszhoz értünk, amit próbáltak megvenni. Két nagyobb tételt (20K, 10K) pillanatok alatt kivették (ráadtak), volt, van nagy eladó. A hulló kés alá nem szabad beállni, semmilyen termékben, márpedig még ez megy. Egy lassulás után néznék valami, legalább óráson, 4H-n kellene látszódnia.

    EURHUF: egyelőre az elgondolás szerint, már nem tudom hová írtam a 339,4 fölé futás utána korrekciót. Ez a verzió lenne a szolidabb.

    Bux: Célzóna alá, majd visszarántás, ez simán belefér, talán a belső szerkezet is megvan. Nem látom nagy bizonyossággal a belső szerkezetet, egy megnyugvás, majd új low szebb lenne. egy zöld gyerya (kicsi) naposon, majd egy új low, tökéletes, de a piac nem tökéletes. https://www.tradingview.com/x/FfXNup4I

    OTP: A bux verziója mellett szól, hogy csak egy 4. formálódik az impulzusból. Nem mentettem el, felrajzoltam a célzónát újra, beleszúrt, de mélyebbre várnám: https://www.tradingview.com/x/0oBq9Taw

    Mol: Teljesen a zónában: https://www.tradingview.com/x/pjNOEqQJ

    DAX: támaszzóna, short zárás esetleg long nyitás, erre utal a grafikon: https://www.tradingview.com/x/AeVDKbdg

    ReplyDelete
  6. Nasdaq illetve DowJ futukba longba ülök illetve Vix et shortolom 21.2 dodoról

    ReplyDelete
  7. Ad:)! Mit egy ilyen kis kolhozban együtt trédelünk, és van aki már csak "Gőzölgő"nek szólít! "Hát igen, a Gőzölgő is azt mondja, hogy ...." :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adam! Ezt neked köszönhetem :D TE akartad a gözölgő Kv-t.
      (először azt hittem, hogy azért mert hirtelen felkapom a vizet, van pár dolog, aminél elborulok :D )

      Hányan vagytok? Mi alapján tradeltek, alakzatok, indikátorjelzések, funda?

      Delete
    2. igen vegyes, de mi inkább portfoliómenedzsmenttel foglalkozunk, szóval főleg hosszabb setupokat, kontextusokat nézünk, és persze fundát is. A Gőzölgő az meg csak az indián neved mostantól :D. Egyébként csak abból indult, hogy elkezdtük megfigyelni, hogy milyen "sztárallűröket" vettél fel, először KV mellől, aztán Reggeli KV mellől... és akkor elkezdtünk ezen poénkodni, hogy vajon mi lesz a next level.

      Delete
    3. :D, a piac évek óta pofoz, de az EGO keményen állja a sarat.
      Volt korábban heti kitekintő, de amikor leültem két kv mellé, ez tűnt praktikusnak, álmosan meg nem emlékeztem mi volt az első cím...

      Szóval hivatásosok, remek, ebben látok fantáziát mindkét oldal részére! Ha érdekel!

      Delete
  8. Én meg egész nap adok veszek, nincs időm blogokra most sajnos :(

    ReplyDelete
  9. De köszi a rajzokat, bejegyzést, majd elolvasom.
    Ha lesz új elképzelés várjuk. Köszi

    ReplyDelete
  10. Szépen pattantak páran, nálunk leginkább talán a Richter. Otp-ben nyitottam egy shortot 14800-n, amit vsz. holnap zárni kell, feljöhet 15k-ig.
    https://invst.ly/pz17r
    https://www.tradingview.com/x/3pzjlbde

    ReplyDelete
  11. https://www.screencast.com/users/kisbandi/folders/Default/media/e5ac9199-1f73-4e72-837d-9422a69c788a

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talán, nekem inkább ebben a verzióban ez jönne be:
      http://keptarhely.eu/view.php?file=20200226v01rn793.png

      Delete
    2. skicc volt nagyvonalakban,a belépő setupot ki kell várni,ez tiszta sor

      Delete
  12. Kint ujabb omlas. Bux az eses 38.2es korrekcios szintjet tesztelte pont vissza. Meg latjuk az uralkodik, vagy a 200napos mozgoatlagrol pattant also also kanocos nagy forgalmu zold napos gyertya.

    Ha van otlet, varjuk.
    En leirtam amit latni lehet.
    Gondolatom meg, hogy a napkozbeni futi emelkedes eozta fel buxot, es a zarasunk ota -3%bsn vannak future indik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hó vége van, kicsit lazábbra vettem a munkát és többet írtam, elemeztem, de még ezt sem túl mélyen, ahhoz több idő kell. Szépen kirajzolódnak a lehetőségek, a zónák és a kétségek is. Nem kezdőknek való időszak ez.8 körül megy ki pár chart, éjszaka írtam, hogy legyen Kv :D, azóta látom USA esett, ami inkább várakozás volt, mint meglepetés.

      Delete