Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 13 December 2019

Coffee/Kávé

Elemzés kapcsán legutoljára júliusban foglalkoztam a kávé chartjával. Azóta túl van a termék egy erőteljes emelkedésen, aki foglalkozott vele, az jól tudja kirobbanó formában van. Egyes hírek szerint a terméssel vannak gondok, azonban a chart már jó előre jelzett, hogy elindulhat egy 10, illetve 20 éves árupiaci rally, melynek szerintem a szemtanúi vagyunk jelen pillanatban. Korábbi elemzés: Link

Abban az időpontban a 3CFL (ETF -London, 3X) 4,10-4,22 között mozgott, az OD7B (ETF - XETRA, 1x) pedig 0,710-0,717 között mozgott, jelenleg ezek az árak 6,63 és 0,887.  Azaz 57%+ és 23,7% pluszban van, de ami remek hír azoknak, akik anno megfogadták a tanácsot, hogy szerintem még nincs vége az emlekedésnek, a korábban jelölt célárzónák továbbra is erős lehetőségként vannak jelen a charton.

Coffee hetes chart:

9 comments:

  1. Köszönöm!
    Szeretem ezeket az elemzéseket olvasni!

    ReplyDelete
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, zseniális :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tetszenek ezek, akkor teszek fel egy hasonlóan érdekeset!

      Delete
  3. Pénteken meg is érkezett a korrekció 140ről, lehet 1 nap alatt letudta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nem, időben ez kevés volt, még akkor is, ha nagyot szakadt. Érdemes lenne utánajárni, hogy a decemberi határidő mikor jár le a mögöttes terméknél.

      Másfelöl klimaxra húzták a vételeket, a lefordulás ebből tankönyvi. Nem lepődnék meg azon, ha a korábban jelzett zóna környékére vernék vissza, de egyenlőre szerintem támasz lehetőség előtt az árfolyam, azaz lehet egy felkör a jövő héten.

      Delete
  4. Szia Ad!

    Azt irod: “ elindulhat egy 10, illetve 20 éves árupiaci rally”. Jeff szerint a KV 2010ben volt tetőn, egy 10 eves bull piac vegen. Elotte 20 eves beat piac volt. Eszerint most a 2010-2030ig tarto bear piac kozepen jarunk es az igazi rally csak 2030 utan jon. Te ezt maskepp latod akkor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallomásból vettem az infót, én nem néztem olyan messzire vissza.

      Delete