Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 2 November 2014

OTP - Big Picture

A következőkben bemutatom nagy képen az OTP vonatkozásában az elképzelésem. Tisztában vagyok vele, hogy nem ez az egyedüli lehetőség, ugyanakkor jelenleg ezt tartom a legvalószínűbb verziónak.  Nem számoztam végig az ábrát, csak azokat írtam be, amiből az elképzelés vonalát követni lehet. Bear market-ra számítok, ahol a csúcstól egy LD jön lefelé, melynek 3. hullámában van a piac. Tudom korai még ilyenkor LD-t kiabálni, de a tapasztalat azt mondja nekem, hogy az OTP a nagyobb fordulatok esetében szereti az ED-LD felállást. Az ED verzióról 2003 májusa óta írtam, nem megyek bele részletesen. (Link).

OTP havi chart:

OTP heti chart:

OTP napi chart:

139 comments:

  1. USD/HUF elérte a min. elvárt szintet 247, 19.

    meglátjuk hol lesz a tető, b hullámként könyvelem el, mindaddig, amíg ennek ellenkezőjéről nem győz meg. A célzóna elérése után, forinterősödés, ami lehet nagyon gyors lesz, mint 4/c 236-238-as zóna, esetleg egy spike-kal alászúrás naposon (232), max 1-2 nap erejéig.

    ReplyDelete
  2. USD/HUF, új csúcs reggelre, 247,7 akár kész is lehet a felfelé kör, jöhet egy kis forinterősödés a hétre

    ReplyDelete
  3. usd/huf órás charton korrekcióra utal az rsi

    ReplyDelete

  4. en akkor szamitok nagyobb erosodesre ha eurusd vegez a wave 5 lefele, ami 1,23 korul lehet meg es utana tobb honapos korrekcio indul 1,30 fole

    ReplyDelete
    Replies
    1. a kettő nem mond ellen egymásnak, egyfelől, mert ez még egy négyes, azaz 5. után jöhet egy komolyabb huf erősödés, igaz azt nem tudom, hogy zz v flat, flatra gondolok elsősorban, másfelől, más devizapár :)
      valóban küszöbön egy dollár gyengülés:) de még nem - 4. hullám sok keresztben (vagy már 5 eleje)

      Delete
  5. Tisztan latszik a dollar futuresben hogy hol tartunk,tarthatunk....
    http://kepfeltoltes.hu/141103/415347884image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) szép ábra, lehet el kell kezdenem dollár indexet is kereskedni :)

      Delete
    2. Oktober 7. En az extran jeleztem a 4. Hullamot ezert is figyeltem jobban az osszes dollaros keresztet.

      Delete
    3. Gábor, tetszik ez a mobil app, mert tud rsi-t ma-val kombinálni. Elérhető a gugli play-ben? Megkérdezhetem mi ez?
      Nekem se a sima mt4 sem a TradeInterceptor app nem jött be :(
      Mivel tűzfalak mögött vagyok napközben, ezért keresek valami használható mobil app-ot droidos telóra.

      Delete
  6. Nekem továbbra is hiányzik ehhez a megoldáshoz a nagy tf kontextus. hetin/napin OK, de hogyan illeszkedne be nagyobb képbe?

    Maradok a saját, eldöntetlen (bár a második, 'előbb fel' változat preferált most) verzióimnál:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20141103v00g68y1j.jpeg

    ReplyDelete
    Replies
    1. érdekes elképzelés, tetszik

      a fenti ábrán a kontextus a-b-c, ahol c - volt az ed...

      de ezt megnézem, mert sokkal jobban tesztszik, jobb a right look

      Delete
    2. egy kicsi baj van vele, túl szűk a hsz... ránézésre rossz helyen van/lesz a letörés

      Delete
    3. Nem tudom (talán nem is lehet) eldönteni ezen a ponton, hogy a hsz melyik pozíció szerint 'valid'. Az 'először fel' verzió annyiban jobb, hogy nem ad extrém negatív célárat a várt ciklus C végére. (Csak egy szolid összeomlásnyit, de az meg benne is van a magyar helyzetben, ugye...)

      Delete
    4. A 'szűkség' tényleg nehéz ügy, de pont pár hónapja néztünk effélét élőben a DAX-nál - jól megoldotta. 'e' ott is egy kusza, hisztis a(imp), b(hiszti), c(ed) volt, abnormálisan rövid C-vel.

      Delete
    5. a lefelé zz miatt esélyes egy ed, ahol ált a=c nem igaz, másfelől a nagy tf miatt inkább százalékban igaz az a=c, így nincs probléma, egy újabb 9000 pontos eséssel, mert "elég" a 90% :))))), ja az pont 600 alá mutat :)

      meglátjuk, most nem kereskedem otp-vel

      Delete
    6. egyébként elliott és a hagyományos ta legjobban a hsz-nél alkalmazható, letörés/ kitörés mindig 66-75% között van!!!

      Delete
    7. Huh, kezdek belezavarodni.
      Az 'először fel' (hsz b of b pozícióban) verzió e hullámára (tehát még a hsz belseje) mondtam, hogy egy c(ed) még pont beférne d fölé. Ebben a verzióban a ciklus C-re várt 9000 pötty esés ~ 9000-9500 pont magasságból indulna, tehát nem jár negatív célárakkal.

      Ha a 'hirtelen halál' verzió jön, instant ciklus C-vel, akkor az esés (szerintem) impulzus lesz: nem láttam még olyat, hogy komplex (hsz) után ismét komplex (ED) jönne (bár az, hogy én még ilyet nem láttam, nem zárja ki, ugye). Ebben az esetben negatív célár jön ki, bárhogy is facsarom.

      De lehet, hogy itt a két verzió kapcsán valahol elmentünk egymás mellett.

      Delete
    8. lehet már elvesztettem a fonalat :) forint erősödésre játszva belépőt keresek,e z most jobban a fejemben van :) mást most hanyagolok :) dollár csúcs szerintem megvolt (b) a kérdés, hogy 1-2-1-2 sor vagy más van lefelé, illetve, hol érdemes v lehet ütni a piacot

      tényleg stef 12-re válaszoltam?

      Delete
    9. OTP amúgy nekem is non-trade most. Majd, ha kilép a hsz területéről, vagy megakad 3600 fölött, akkor...

      Delete
    10. Ad: bocsi, nem értem a kérdést...

      Delete
    11. vmikor kérdeztél mailben az 12 sorról

      Delete
    12. Igen :) ... mail ment.
      (kicsit lassú a felfogásom ma)

      Delete
  7. GJ: szerintem ricsi az említett 770-es short célzónában (c-n belül) van és innen mehetne le 560-ra, hogy meglegyen az a=c, ahogy beszéltük.
    Benne lehet még egy 850-es felszúrás, így a stoppot 880-900-ra tenném, ha most lépnék be, célár 560.
    Pozit nem nyirok, mert csak certivel tudnám meglépni és ott a stopp nem frankó. Simán átlépi. Ezt kockás papíron fogom lekereskedni :)
    De 560-nál biztos long belépőt keresnék rövid távon.

    ReplyDelete
  8. 9300ról dax shortban vagyok m5-ön.

    ReplyDelete
    Replies
    1. érdekes lesz. Szerintem sanszos, hogy megvolt a visszateszt, és a múltheti kontextus alapján longba akarok majd lépni, ideális esetben napon túlra.

      Delete
    2. uj long van még, egy nem túl szép újra nyitott arany shortom (múlthéten visszanyúlt értem a piac)

      Delete
    3. daxban én is szeretnék longba visszaszállni nagyobb tfen. Stop 0-ba húzva, egy 9200-9230as szint talán még benne lehet a következő fel kör előtt.

      Delete
    4. A kirakott pending shortot reggel felkapta majd stoppal kivágta az agresszív réstöltés -> booked loss. Stop volt rossz helyen, pont addig ment fel pontra ahol a stoppom volt, ez van.
      Újra shortban vagyok 9326-ról, stop nullában.

      Én is a long irányt keresném napon túlra -> ATH vadászat LD + flat-ra hajazva.
      Csúnya lenne, ha nem töltené vissza a rést.
      Amennyiben impulsive (i) ment fel, akkor a fibo 38.2 szerintem 9170-re mutat, (b) kész és az (a) pedig 9200-on van szvsz: http://tacos.uw.hu/dax_20141103.png
      Tehát (c) is 9200-9170-es zónába mutatna nálam.

      Delete
    5. Ezt jól megírtam + számozást sem javítottam :)
      Szóval, ha LD volt a felmenetel és utána flat korrekció, maj most kész a 3-as első hulláma és most készíti a 3-as első hullám korrekcióját, akkor illene fibo 38.2-ig, azaz 9170-ig lassan lejönnie (korrekcióznia). Vagy rosszul gondolom? Javítsatok ki kérlek, ha igen.

      Delete
    6. várom a kitörést: http://www.mql5.com/en/charts/2579130/dax30-pro-h1-admiral-markets-as

      mozgót raktam rá, mert nem tudom folyamatosan követni.

      Delete
    7. Gratula! Én képtelen vagyok eltalálni az irányt.

      DAX shortot zárta a stop 0-ban. Ez a nap eddig mínuszos.
      Besz***k ha nem tölti be a rést és erővel kilő északra :(((

      Delete
    8. én remélem, mert megerősítené a kontextust a szökési rés.

      Delete
    9. csati tető fogta eddig az emelkedés m15-ön, ha kb. innen fordul, akkor jó eséllyel kitörhet. Fingers crossed.

      Delete
  9. usd nagyon ékelődik, lehet lesz még egy új csúcs?
    elemző ad azt mondja nem, kereskedő ad még nincs idő shortba lépni.... long jel van, majd ha törik

    ReplyDelete
    Replies
    1. USD-HUF Figyelem én is .....még tartom

      Delete
    2. cash maradt, c-t szeretném megjátszani, illetve b-re vett long lett zárva

      cash szerintem marad, de 5 végén hedgelni fogom egy részét certivel, legalábbis ez a terv

      Delete
    3. Muszáj lassan lépnem ezen a számlán,már csak USD van + HUF is kell.
      Ezt a számlámat szeretném lezárni végleg ,adandó alkalommal.

      Delete
  10. el is indult, sőt közben talán '15n is megjelent, 5. megy/mehet felfelé

    ReplyDelete
  11. huf long elindítva, szélesebb stop - hátha mást játszik..

    ReplyDelete
  12. Ajánlás,....nem tőlem

    USD-CAD Vétel: 1,1212..Stop: 1,1114...Profit: 1,1525

    ReplyDelete
    Replies
    1. láttam :)

      wolf már egy ideje pedzegette, pedig akkor sokkal lejjebb volt az árfolyam :)

      Delete
  13. dollár nagyon elindult felfelé, kis tf-n, bár erre számítottam, ezért a szélesebb stop

    ReplyDelete
    Replies
    1. vszinű holnap reggelre mást fog mutatni

      Delete
  14. usdhuf mit tud pöcsölni

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Dax shortot miminális nyerőben zártam és fordítottam longba. Közben SP is újabb long jelet adott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. én záródtam. MOst kivárom mi lesz ebből...

      Delete
    2. a reggel írt célzónában nyitnék még rá longot, addig figyelek.

      Delete
    3. Ez hihetetlen, fordult is 9320-ról.
      Pontra eltaláltam a fordulásokat SL-el mai nap kétzser is :(
      Stoppok sz*r helyen vannak...

      Delete
    4. Tökéletes helyen vannak, mert nem szabály szerint, hanem érzésre tetted ki! Azaz nagyon jól érzed a piacot! Nálam ez úgy szokott lenni, h amikor jön a stop helyszín első gondolatra, akkor nagyon megnézem azt a helyet és a környékét, hgoy mehet fel odáig a piac és keresek egy másik stophelyszínt, amire szabályom van és nem megérzés!!!

      Delete
  17. SP prompton van egy hsz-jellegű izé, a pénteki nyitó esés lenne 'a'.
    Erre blazírozva egy kis SPTS13-at pakoltam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most nézem, hogy sikerült vele kifogni a napi csúcsot.
      Ha bejön, nagyon sajnálni fogom, hogy csak jáccós méret.
      Lehet, hogy le kéne erről szokni...

      Delete
  18. SPTS12 túlélte az utolsó rohamot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, túlélte.
      Én zártam veszteségben a 2010-es virtuális sl-nél a pakkot.

      Delete
    2. Ó, _azt_ a pakkot én is zártam már valahol lentebb.

      De _ha_ fordul és az óráson lesz tisztes jel, akkor jobb szeretnék SPTS12-n beszállni, mint SPTS13-on bővíteni.

      Delete
    3. Nem vagy kicsit agresszív? :-))))
      Short jel nélkül lépni... én azt tettem, de nem volt jó ötlet (már megint).

      Certivel nem tudok sebészi pontossággal trédelni... Nehéz stop értéket számolni a certihez. 50-100 pontos elmozdulást nem tudok lekereskedni certivel. Meg nem is akarok.

      Én most daxtl57-ben gondolkozom, 8950-es stoppal, ami ~4000-es certi árnak felel meg. Ez szerint számolom az RR-t 2%-os kockázattal éppen.

      Delete
    4. Jáccós pakk. Komoly csak jelre.
      Illetve van néhány olyan alakzat, aminél picit többet merek, pl. hsz és ED. De komoly beszálló (már) ott is csak jelre.

      Certinél én kisebb risket (poziméretet) hagyok magamnak, mint szokásos, az RR _arányt_ pedig az illetékes eszköz chartján számolom. Aztán a megfelelő helyen az engedélyezett poziméretből veszek certit, amennyit fut: abból a fajtából, amelyiknél a kiütés a stopszinten túl van, sokkal.

      Nem egy precíz számítás, de ~ stimmel.

      Delete
  19. Daxban ez a 9330as szint akár fordulót is adhat, érdemes figyelni.

    ReplyDelete
  20. usd, esélyes, hogy lesz még egy csúcs egy kis korrekció után, ed lehet a megnyúlt c/5 of B

    ReplyDelete
  21. figyeljétek usa-t zárásunk után :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. esélyét látom egy pattnak, indulás egy megnyúlás függvényében, jelenleg 17:09-re teszem :)

      Delete
  22. de ha marad a BuSS akkor hamarabb is pattanhat

    ReplyDelete
  23. elindult fel, de szvsz ez még nem az, kellene egy új low, nagyobb eséllyel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem is felfelé fog menni még, ahogy a dax is pattanni látszik az imént említett szintről, ráadásul nagyon szép a dax korrekciója, holnap akár gap uppal is nyithat.

      Delete
  24. esélyes h fordult, közben '30 BuSS, hegyi menet lesz, tévedtem 12 percet :( :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. esélytelen volt meglőnim egyszerűen nem volt érdemleges az rr

      Delete
  25. Segítsetek kérlek...
    DAX: elliott miatt néztem, hogyan lehetne ebből bearish dolog, nehogy túlzottan bullish-os legyek és csak a longokat keressem egy csökkenő csatorna korrekciója végén.
    Akárhogyan is nézem, olyan a számozásom, mintha az ABC korrekció készen lett volna (hetes!) a 8500-as leszúrással és most egy LD ment volna fel (napos!), aminek a korrekciója szintén megvolt és már a harmadik hullámban ülünk. Most a C hullám fibo 61.8%-ánál, ahol sima TA alapján (elliott nélkül!) várnék egy vissza tesztet a fibo 50% körnéykére -> 9170-50.
    Ugye Ti sem láttok itt most short esélyt, csak és kizárólag akkor, ha 9000 alá zárna?
    Jól látom, hogy minden jel a longot támogatja?

    Mindez szigorúan swing megközelítésben!

    ReplyDelete
    Replies
    1. - prompt DAX napos RSI 60-at pöcköli. Ha 'bear akar lenni', akkor ennél jobb hely erre nem lesz.
      - ha nagyon bear alakzatot keresel, akkor naposon az utolsó föl-le-föl menet egyben lehet r-flat.

      De most 'swing' tf (szerintem) csak korábbi longok tartása van asztalon. Nagy TF short belépő majd csak később.

      Delete
    2. Köszi, pont ilyesmi forgott a felyemben!
      Mondjuk r-flatra nem gondoltam ott.
      Shortra tényleg ez lenne a leg ideálisabb hely.
      Kivárok.

      Egyébként olyan, mintha most lefele a csatornában m15-ön dZZ-t játszana.

      Delete
  26. ooo... lehet hsz lesz ebből? :), akkor utolsó hullám a trendszinten

    ReplyDelete
  27. usa: lehet egy nagy sávozás lesz me, nem durrant el az SS a várt módon

    ReplyDelete
  28. csak megindult, de már nincs benne elég erő

    ReplyDelete
  29. Ejjjj>Állandó shortvárással mennyit pénzt veszitetek,mert amit nem léptek meg az is veszteség.Na mind 1, ti dolgotok,itt takarékra teszem magam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amennyiben rám gondoltál, dax-ban longot keresek. Mai shortok csak kis pozik voltak és réstöltésre pályáztam :)

      Ricsiben is a longot várok.

      Tudom, ha bekötöm amiket mutattál a buxban, akkor bőven plusszos lennék :-)
      Én nem látom olyan tisztán a dolgokat mint Te. Nincs meg a "hús" :-) rágom a csontot :-)
      Keresem magam még ennyi év után is.

      Delete
    2. :) Trade the number not ur dream!

      Delete
    3. Stef !
      Nem rád gondoltam hanem általánosítok.
      Bemond valaki 1 lefelé célárat,rögtön rákontráztok még lejjebb
      csak mondok 1 árat,mind 1 mi az......30 000,mi történik utána ,"másik" mondja 20 000 jön a "harmadik" az tuti 10 000 lesz...erről beszélek.
      Addig mi a francnak kell az 10 000-röl beszélni amíg köze nincs a valósághoz.
      Inkább a lekereskedhető iránnyal kéne foglalkozni és nem arról beszélni hogy majd 1x csak mi lehet a vége,ha egyáltalán az lesz.Beleértem a nagy elemzőket is amivel riogatják a népet már lassan 3 évet.....és mi van megint >új csúcs SP-ben.
      Beírtam időben (1500-nál)az SP 1800-at, utána beírtam az SP 2000,meg is szóltak érte hogy képzelődöm,...9000-nél írtam a 10 ezres DAX-ot,....mindenki lefelé várta,erről beszélek.
      Ezt próbálom megfejteni hogy mit néztek ilyenkor ,tőlem nem hallottatok padlós otp-röl vagy SP-röl,de azt sem mondom hogy lehetetlen,de addig minek beszélni róla,elveszi a figyelmeteket a valóságról és aki lemarad az kimarad.
      Nem kell az én elképzelésemet alapul venni,én is hibázhatok,hibázok,de legalább a valóságban próbálok "utazni",,,ha meg majd jönni akar, hagy jöjjön,majd ráugrok arra is
      SP 5-10% mínusz kb 1-1,5 éve benne volt a pakliban ,kit lepett meg,szerintem senkit.,de a licit megint ment lefelé,na erről beszélek.

      Bocs hogy kritizálok,de értetek teszem és nem személyeskedésről szól,ne vegye magára senki.általánosságról beszélek.



      Delete
    4. Ha egyszer elemzés közben előkerülnek a nagyobb (hetes/hónapos) chartok, akkor nem igazán lehet megszólalni se anélkül, hogy kisebb (kereskedős) tf viszonylatában esetenként abszurdnak tűnő célárak elő ne kerülnének.

      Delete
    5. Csak akkor 3-4-5 ezres SP-röl is kell beszélni

      mindjárt keresek ilyet is ha kell....

      Delete
    6. Én ezzel kapcsolatban továbbra is azt gondolom, hogy nem azt kell nézni ki mit mond, hanem azt, hogy mi alapján mondja.

      Delete
    7. Lehet alapja? Nézd meg én nem értek hozzá....Ráadásul Elliott

      http://s20.postimg.org/l866932j1/SP_alternat_va_a_600_ra.png

      Delete
    8. SP-be én nem igazán látok bele olyat. De ha extrém bull célárat akarsz, hát OTP-re némi toporgós esegetés után 8k elég bull?
      Vagy ott van BUX-ra 2011/08 párja után 2009 egész évi emelkedés párja?

      Ott van a chartokon mind a kettő.

      Amit itt ezzel számon lehet (kell) kérni az nem a nagy tf elemzés - eddig mindig(!!!) ráfáztam ha a kidobott extrém célárakat nem vettem komolyan - , hanem a külön kereskedős tf kiválasztása és következetes használata, leválasztása a klf. tf elemzésekről.

      Szerintem.

      Delete
    9. én inkább maradok a one wave at the time elvénél.

      Delete
    10. Ezzel azt akarom mutatni hogy mindig csak lefelé van,felfelé soha nincs említve.
      Én legalább is nem láttam hogy valaki írt 3 évvel ezelőtt napos 2100-SP-röl csak (600-rol)
      Természetesen majd a piac dönt,de nem mindig csak lefelé vannak kereskedhető célárak >már évek óta.Én ezt játszottam, több mint 2 éve vagyok bennük. (ETF-ek)és itt vagyunk
      Itt van a "HÚS" és a "csont" kérdése,pedig csak 1 profitvédő stop kérdése
      Mindenki másképp csinálja.Brókernek minél kevesebbet,....jelige
      Hatiban is vannak jól kereskedhető alkalmak,még ha ez 1 ótvaros piac is, amióta .......


      Delete
    11. Speciel pont most mind a ketten új (jelentős) ATH-kat várunk.

      A difi mindössze annyi, hogy szerintem az eddigi korrekció nem volt elégséges ezek megalapozásához - azaz előbb még egy kis ungabunga.

      Delete
    12. OK!
      Nem akarok én beleszólni,csak a tények a 2 irányról.
      Mindenkinek a Lényeg a profit, ami nem elhanyagolható,én lehet másképp látom a világot,de én ebből élek már "pár" éve.
      Szeretek a BUX-on kereskedni mert évek óta nagy kihívás ez nekem hogy felismerjem az irányt,pedig 1 szemétdomb,de lehet kapirgálni rajta.
      Megyek körülnézni ,meddig mehet még.

      Delete
  30. Dollár 1H: nagyon vszinű korai volt a forint long belépő, holnap új high lesz, elég nagy eséllyel - benne volt a pakkliban, ezért a szélesebb stop

    DAX: 1H csatornában mozgott ez óvatosságra int a short vonatkozásában, 5H inkább long, 1D long - nem stimmelnek a tf jelzések, amíg nem ad jelet hanyagolnám

    SP, ezt a helyzetet nem shortolnám (1H), 5H-n nincs fordulós jelzés, sőt inkább long jelek, 1D long signal

    Dow, ez még long, a sáv 4. lehetett...


    Mtel: kérdéses - 1H inkább long - rés és oldalazás, szünet gyertyák sora lehet...


    Bux: órás long, szinte mint az Mtel, naposon kérdéses, semleges inkább


    OTP szintén kérdőjel 1D-n 4200-at belelátom


    Richter, szvsz Long -- ez fel tduja rántani a buxot is, elég magasra, egy kis mtel támogatás mellett, főleg, ha az OTP is felmegy 4200-re

    MOL: nagyon kérdőjeles, de lhet benne egy meglepő up


    .... RASnak igaza van az irány illetően :)


    ReplyDelete
  31. dollár reggelre kb 1 forintot gyengült, ua. ez még lehet az utolsó előtti hullám, azaz még az újabb csúcs benne lehet, az esés egyelőre korrelatívnak tűnik

    ReplyDelete
  32. dax rés továbbra is nyitva. Fingers crossed ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most megint kivárás. Sajnos a leszúrás elvitte a pozit, de szerencsére a mozgó sl miatt egész jó RR lett belőle.

      Delete
  33. nagyon gondolkozom a kábel longom, de még várok a nagyobb tf-re. Nem győzött még meg!

    ReplyDelete
  34. DAX-ban potenciális 1-2 sor, ahol i-ii LD+flat?

    ReplyDelete
  35. Dax m30 buss gyanús, de még ehhez az aktuális gyertyanak is úgy kell alakulnia

    ReplyDelete
  36. AHa, látom. A flat (?) c (?) ugrott is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elképzelhető, hogy lesz egy fals kitörés, és visszateszteli a rést valamennyire. De még kell 9 perc, és éles lesz a buss. Ha besülne, az már más kérdéseket tenne fel.

      Delete
    2. viszont így ez még nem lesz szignál gyertya!

      Delete
    3. szép zöldnek kellene lennie.

      Delete
    4. ez így sajnos még bizonytalan.

      Delete
    5. 9280 törése jó jel lehet. Figyelek, ha lesz valami lépek. Addig, sit on hands.

      Delete
  37. Usd még mindig kérdőjel, láttuk e a csiucsot v lesz még egy kör, mindenesetre kisebb tfk mutatnaköfurdulatot, de a nagyok még nem

    ReplyDelete
    Replies
    1. na vmi elkezdődött, már nagyobb tf-n is látszik vmi :)

      237,01 környékén léptem tegnap, írtam

      Delete
    2. kis tf-n 245,6 alá/környékére várom első körben

      Delete
    3. Bux ban is valami elindult végre (y)

      Delete
    4. esett egy hufot, de még csak nullában sem tudom zárni :) ilyen a certi, mondjuk kb 9-10 hufra számoltam, mint cél :) ilyenkor sok az árjegyző 15 forintja :)

      Delete
    5. na azért, szépen indulgat :)

      Delete
    6. 15x tőkeáttétet ír, de csal a az árjegyző...

      Delete
    7. Vannak olyan certik a kínálatban, amik igazából semmire se jók (a magunkfajtának)... Jellemzően például a huf-bármi keresztek.

      Mutattad (?) Cimballinál azt a számítást a BUX jellemző trade-költségei, volatilitása, napi mozgása (satöbbi) alapján az elfogadható tf-ről - na, ennél ez még rosszabb, mint a BUX papírjai esetében.

      Delete
    8. nem napon belülre használom, 1D felett játszok vele, kis téttel, de itt van 10 forint jó esetben, amit érdemes megfogni, nem tudom más lehetőséget, csak akkor ha nyitok újabb számlát, azt meg már nem fogok itthon...
      ha esetleg random, portfolioval van vkinek jobb ötlete, szívesen fogadom

      Delete
  38. Replies
    1. EURUSD meg csati tetőn :)

      Delete
    2. DAX másik csati alja ~ 120 körül: nagyjából, ahol a rés alja is.

      Delete
    3. igen, az is egy fontos hely lehet, bár én most azt gondolom, megtartja ez a csati. De egy rés záródásnál jó long belépőt lehetne találni.

      Delete
    4. 3/III-nak tűnik, szerintem töri.
      De úgyis kiderül.

      Delete
    5. úgy tűnik igazad lesz

      Delete
  39. DAX prompt rés teteje.
    Ugyanakkor RSI naposon 60-ról pattant vissza, és órásig fölfele bear.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugyanakkor naposon még ma9 fölött van, pont a semleges környékén.

      Delete
    2. http://keptarhely.eu/view.php?file=20141104v00g8she.png
      Talán holnap kiderül a merre.

      Delete
    3. Így van. Órás rsi és 50-es mozgó támasztja egyelőre.

      Delete
  40. Depriv, grat a letöréshez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kösz, de ez inkább megérzés volt... Non-trade. Úgy könnyű...
      Az, hogy reggel fölfele kihúztad belőle, amit lehetett, szerintem komolyabb dobás.

      Delete
    2. Nagyon zavar, hogy nem léptem időben a short oldalra. A besülés után egyből váltani kellett volna. Így marad az apró! Lesz ez még jobb (remélem) :)

      Delete
    3. Cimballi szerint a legjobb szingnál az antiszignál :)
      de nagyon nehéz megtalálni és időben lépni, no para, kell a gyakorlat :)

      Delete
  41. Temetésről 17.15-kor értem haza, dax 9170-en állt, réstöltés megvolt. Tervem az volt itt nyitok longot, meg is tettem időben, mert jelzett a bróker is. Sajnos bét már zárva volt igy certit majd holnap reggel, ha még mindig 9170 felett lesz a dax. Swing trade mind, több napos/hetes távra. Célár valahol 9800 környéke vagy ath, majd a piac eldönti.
    Egész nap offline voltam, majd holnap átolvasom mi volt ma itt a blogon.

    ReplyDelete
  42. Replies
    1. Még nem jött,mostanában késik,sokszor másnapra ér csak ide a fontos leveleim is.
      Gmailt meg nem tudom betenni Mikrosoft Outlookba

      Delete
  43. ilyen is van: 6EZ4 (EUR/USD határidő)

    long 1,2550, stop 1,2546 / 4 contr.
    bővítés 1,2556 / 2 contr.

    zárás:

    1,2259 / 2 contr.
    1,2661/ 2 contr.

    bővítés 1,2558 / 2 contr.

    stop zárt mindent 1,2555-n

    eredmény bruttó 400 USD

    eddig nem devizáztam, mert elliott nem igazán jó rá, de 3 percesen egész érdekes és nagyon likvid :)

    ReplyDelete
  44. Beismerte a NAV-elnök: kitiltották az USA-ból
    http://www.portfolio.hu/gazdasag/beismerte_a_nav-elnok_kiltiltottak_az_usa-bol.5.205963.html

    ReplyDelete