Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 26 September 2012

OTP

Sokáig dZZ-ben gondolkoztam az OTP esetében, mert az első 5 hullámot, csak mintegy "beteg impulse-t" tudtam elképzelni, ami bár szabályt nem sértett az eddigi tapasztalataim alapján nehezen vitt rá a lélek, hogy annak gondoljak. Pár napja háttérbe tettem az elképzelést. A mai mozgás azonban újra elővetette velem, pirossal jelöltem.  Érdekessége a két verziónak, hogy esélyes, hogy ua. a helyre érkezzen mindkét verzióban a papír, de ez az exp. flat esetében nem feltétel.  Amikor több minden mutat egy helyre egy korrekciós mozgásnál, akkor szokott bekövetkezni, hogy a piac egy harmadik utat választ, nem baj, arra is fel vagyok készülve. Egy oldalazás, emelkedés az ED verzióba simán belefér,  flat verzióban a célzóna elérése sem feltétel, lássuk mi lesz a pa.

OTP órás chart:


3750 szerintem erős ellenállás, sok minden mutat oda, ha elsőre átviszi akkor lehet a nagyobb képet is újra kell gondolni. A napos képre rápillantva lehetőségként adódik még a 3.650 megcélozása, de azt egy emelkedés után tudom egyenlőre elképzelni.

OTP napos chart:


No comments:

Post a Comment