Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 26 September 2012

Bux

Észrevettem, hogy az utóbbi időben nem nagyon számozom be az ábrákat. Valójában már régóta nincs rá szükségem és egy ábra beszámozása sok időt vesz igénybe, ráadásul sokszor több scennárióban is gondolkozom, amit tényleg sok idő felrajzolni. Néha azonban nekem is és remélem másoknak is segít, ha megteszem.

Sokat gondolkozom mostanában a piac további alakulásán. Júliusban az addig bear irányultságom megváltozott és bull irányba kezdtem el gondolkozni. Szép emelkedés következett be, azonban annak meredekségét alacsonynak tartom, vagy tényleg egy időben elhúzódó és még hetekig, hónapokig tartó emelkedő trendre lehetne számítani. Önmagában ezzel nem is lenne baj, de nem tudom fejben összerakni ezt a deviza piac és az amerikai piac mozgásával. Azt végkép nehezen tudnám elképzelni, hogy kis hazánk részvénypiaca a nemzetközi trendekkel szemben mozogna. Egyenlőre maradnak a kételyek. 

Bux napos grafikon:


A napos charton leginkább az MA9 alatt formálódó RSI horog zavar, további esést vetít előre, következő támasz RSI 51-nél, odáig el fog menni szvsz. A korábbi elképzelés mellett azonban a kisebb tf-n látható alakzat szól, mondom ezt mindamellett, hogy tisztában vagyok azzal, hogy a magasabb timeframe elsőbbséget élvez az alacsonyabbal szemben. A csúcstól lefelé jövő alakzatot korrekcióként tudom csak értelmezni (not incl. LD).

Bux órás grafikon:


Az órás RSI chartból azt olvasom ki, hogy hamarosan vége az esésnek, ami összefüggést mutat az elliotti számozásommal. A holnapi napra esést várok, a korábban rajzolt célzóna elérését. A mai alj, bár már a zónában van, szerintem kevés, holnap lejjebb fog menni az index.(kisebb eséllyel oldalazhat is, akkor még nincs készen a negyedik hulllám)
A fenti esés jól illeszkedik a MOL várható mozgásához, ami mint tudjuk erősen befolyásolja az indexet.

36 comments:

  1. RSI napos horog és macd eladási jelzésen ez a kettő negatív jelzés, hogy hirtelen örömködésbe menjen át igen nehezen hihető de majd meg látjuk.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Senki nem beszél örömködésről. Naposon szerintem bear irányba hajlik a piac, azaz a korrekció nem fejeződik be, csak megálló jön benne, amit az RSI támaszhoz közeledve az órás kép megerősít. A piac felfelé menetelébe egy LD jó illeszkedhetne és szépen átformálhatná az indikrátok képét, ráadásul lassú és rögös út lenne. Szerintem MACD korrekciót jelez.

    Bux RSI óráson elég mélyre ment ma ez azt jelenti, hogy lassan elfogynak az eladók, márpedig ha elfogynak, akkor nem lesz aki eladjon, ez az RSI értelmezése. Ez már a bear ellenállás zónája, ritkán megy ezen a tf-n alája. Ez tipikusan 3. hullám irányába mutat. Az emelkedés pedig azt mutatja, hogy valami zajlik a háttérben hiszen átvitte az MA9-es görbét. Az utolsó gyertya nem irányadó, azaz az MA9 feletti lefelé mutató horog bármi lehet, sőt még az esésbe is illeszkedik.

    Óráson mi látszik?

    1) 38%-as fibo előtt a piac, ami tipikus a hullám korrekciós szint. Lefelé dZZ jöhetett, ami egy hsz első alhulláma lehet, Hsz korrekció szintje vonatkozásban a 38% ideális.
    2) RSI a mai mélyponton új aljat ütött, ami a bear ellenállás zónája, tipikus 3. hullám karakterjegy
    3)a dZZ második ZZ-jének a=c összefüggése a 38%-os fibo szintre mutat.
    4) dZZ második ZZ/c hullám belső impulse számozása szintén
    5) az emelkedő impulse hullám negyedik hullámának terében vagyunk, függetlenül attól, hogy ez mi ez a szerkezet lefelé, mindenképpen erős támaszként viselkedik, sőt, ha egy szinttel lejjebb megyünk, akkor a 3/4 hullám tere is itt van

    Engem inkább ez zavar, hogy túlságosan egyértelmű óráson a helyzet.

    ReplyDelete
  3. Jó reggelt!

    Ezt a sok buzi mindennapos rést... útálom!

    ReplyDelete
  4. dax elkepzeles...tegnapi nap ed helyes volt..
    dax

    ReplyDelete
  5. "A fenti esés jól illeszkedik a MOL várható mozgásához, ami mint tudjuk erősen befolyásolja az indexet."

    Én épp felfelé várom a molt, elképzelhető, hogy vége lett a hsznek és megy új lokális csúcsra. Így longban is vagyok 18200ról.

    ReplyDelete
  6. juro ed gyanus...nehez eldonteni hogy kesz vagy van meg egy kor le...ha kesz akkor erosen megkerdojelezne a dax meg egy kor le verziot...
    persze nincsenek osszeragasztva:)

    eurusd

    ReplyDelete
  7. Sziasztok!
    charlie, nekem ez a DAX számozás gyanús, az a 3-as lehet 3-as (atlapóló 2-4 hullámok), inkább egy ED-nek tűnik, de nem tudom, h indik mit szólnak hozzá...
    Üdv, desertfox

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia ...macd azt mondana hogy ez imp le es nem ed...sajna itt sincs kobe vesve semmi...tobb varia van es ricsi baratom monda nagyon helyesen hogy olyan ez mint az a jatek ahol gondolj egy szamra (en osztom vagy szorzom hozzaadok vagy kivonok a fene se emlexik mar ra) ugyis kitalalom akarmi is az a szam:)...itt is tortenhet akarmi ugyis lehet ra tenni elliottot..sajnos soxor csak utolag..az meg mar halottnak a csok..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Köszi a választ!
      Igen, azt tudom... :)
      Egyébként azt nem is néztem, hogy a 3 a legrövidebb-e, de szemre ez is necces. ez pedig az imp-hez és az ED-hez is feltétel lenne, hogy ne az legyen...
      Én mindenesetre a barchart.com-ot is nézem, az alapján lassan alj lesz és lesz még felfelé kör. Ahogy a későbbi hozzászólásokat olvasom, leeht, hogy október közepéig??? ;)

      Delete
  8. usdcad felfele araszolas korr jellegu..legalabbis annak tunik...ha helyes hogy ott egy ed keszul akkor a bika vissza fog jonni az rvpiacokra...
    cad

    ReplyDelete
  9. minap egesz erdekes dolgot olvastam egy blogon...en magam nem hiszek az ilyen hokuszpokuszokban de utana neztem es valoban elismeresre melto a talalati arany...nyilvan nem tokeletes de olyan nincs is...
    ". Look up when the solar eclipses are that are before a lunar eclipse . take the date of the solar eclipse and count backwards 30 days . then see what has happened historically from that date into the solar eclipse. its not prefect yet it is pretty impressive .
    Good Luck
    Joe "
    .........azt mondja..nezd meg mikor van az hogy napfogyatkozas megelozi a holdfogyatkozast..szamolj vissza 30napot a napfogyatkozastol es nezd meg visszamenoleg hogy mi tortent abban a 30napban amig elertunk a napfogyatkozas datumaig...megneztem...2008tol..csunya esesek...ez alapjan oktober kozepetol johetne egy kiadosabb eses mert nov 13an lesz napfogy. es utana van decemberben a holdfogy...hmmmmm...gondolni fogok ra es kivancsi vagyok ra:)..ha valakit erdekel itt megnezheti visszamenoleg..
    http://www.timeanddate.com/eclipse/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..ettol a boszorkanyuldozestol teljesen fuggetlenul a multkor a dax havi chartjara rahuztam egy fibo idot...az a 423 se nem okt se nem nov, valahol kozte..ugy 30nappal a napfogy elott:)..262nel csunya dolog indult,vajon 423nal lesz valami hasonlo?
      dax havi

      Delete
  10. hati...lehet tul sok instrumentumnal latok most ed-t..itt is megfertozott:)
    hati ed?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dehogy elég! :-) csak írj, én elolvasom!
      egy kiadós esőnek nagyon tudnék örülni. okt 10 környékén indulhat!

      Delete
  11. ad...szerinted otp kis tf kesz a B/b?..c esetleg mar utban es egy ed lehet annak is a masodikjaban?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mondjuk a-t figyelembe veve ennek imp-nek kellene lennie..akko mi a faxt csinal?

      Delete
  12. ad...ahol egy korinal abc van es b egy hsz,ugy helyes hogy a hsz e pontja vagyis a b kijelolese az a pont ala esik?..en nem szeretem de lattam mar elliottosat hogy elfogadta...szerinted?kosz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. brrr. nem szeretem, keresnék más megoldást

      Delete
  13. Jó a blog, mivel most lövésem nincs mere megy a DAX, SPelméletileg a 4. hullámba kéne nekik lenni kérdés hol kezdődött ha múlt hétfő akkor hétfő kedd be is fejezi. Most hasonló érzésem van mint tavaly júliusba amelyet cimballi blogjába ki is fejtettem és rá 2 napra beszakadtak a piacok és ha futtatom ezt tovább van is alapja, egy túlhajszolt bika csordát hajtonak végig az usán majd a cél előtt szólnak ez aQE-3 hogy még 300 mérfölddel odébb kell hajtani így neki vágnak nagy erövel a nagy hegyekbe és hirtelen szakadéknak indult a csorda most próbálják vissza terelni meg tavaly legalább a medvék a susnyásból lestek ki pihenten, most heverésznek a szakadék alján és várják a hulló áldást tehát a lényeg ez a DEN féle ék a csorda magával végez.

    TWER

    ReplyDelete
  14. upsz...nezem az otp 15-ot,nem tetszik ez a B/b elkepzeles...nekem olyan mintha egy ed jonne le...esetleg nincs kesz meg egy loket le es kesz 5hullam le ami A vagy 1...
    otp 15

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ezt az elkepzelest naposon nezem akkor mar ketelyeim vannak...a 2 es 4 aranya eleg nagy igy a 2.hullamot nem latni napos charton...nemtom..

      Delete
  15. Boy egyenlőre még 6-4 óráson is nyugalom van long szempontjából a hati piacán már mint a szignál vonalam szerint még óráson sem figyelmeztetett ez a+ 12%fibo, hogy készüljek longra.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. teljesen nyugodt vagyok, egyenlőre csak nézem, illetve dolgozom közben

      Delete
  16. Mol, ez már valamilyen emelkedés, hsz felrajzolt verzióiba nem fér bele, grat. a megjátszóknak, én továbbra sem szeretem a molt :o)

    ReplyDelete
  17. bux vszinu [a] hullám megvolt

    ReplyDelete
  18. OTP esetében szerintem nincs még meg a fordulópont, ez az oldalazás nem tetszik, mint emelkedés

    ReplyDelete
    Replies
    1. a rés nem segít, nem tudom mi lehetett ott

      Delete
  19. dax..korabbi abra alapjan ez a gdp-re lenyomas lehet a 4/B/c..:)meg johet fel kesobb egy c hullammal 7350 ala...alt hogy a reggeli csucs volt 4 ami nekem rovidnek tunne idoben...akkor viszont a reggeli csucstol a lejovetel 7290hez egy abc volt ami lehetne egy ed elso hullama az 5.ben..egyelore az elso verzioval mennek...

    ReplyDelete
  20. AD jó lenne ezt a MOLt megnéznéd mert sokan itt brutál cél árakat várnak benne én zártam a longot mert ha ez hsz. volt ilyen átlag alatti forgalom nekem nagyon fals ki törés gyanús.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!

      Mollal az a bajom, hogy nem elég likvid egy elliottos elemzéshez órás tf-n, ezt írtam már korábban.

      Szép volt guba a zsebben, az a biztos!

      Továbbra sem tetszik a hsz, de egyenlőre hozza a belőle levont következtetést, ezért nem tudom elvetni, de nem szép, erről korábban írtam, nem lepődnék még, ha a végén kiderülne, hogy valami más, mondjuk dZZ új csúcsra ki, majd irány a korábban írt célár. De lehet ez csak egy 4. hullám és egy 5. megy felfelé, passz

      Delete
  21. én még tartom a korábban felrakott dax verziót, igaz időben kezd nagyon elnyúlni, meglátjuk mi lesz 7.200 környéke szerintem ideális, nem tudom, hogy 7254-es alj esetleg már a vége lehetett e vagy sem, amíg nem látok jelet az ellenkezőjére, addig azt mondom nem

    ReplyDelete
  22. Rakok fel egy dax elképzelést, nézzétek meg, főleg te Charlie

    ReplyDelete