Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 24 September 2012

MOL

Első körben ránéztem a forexprora, az ábrán én is egy hsz-t véltem felfedezni, egy olyat, ami még nincs kész. Megnéztem a Markers-en is, elbizonytalanodtam. Hsz esetében keresem az indikátorok megerősítését. Mielőtt belemennék elmondanám a mollal kapcsolatos tapasztalataimat. Véleményem szerint a mol kis tf-n nem elég likvid, ahhoz, hogy Elliott alapján elemezni lehessen, nem tartalmaz elég információt, nem lehet pontosan számolni. Visszatérve az indikátorokhoz a forgalomnál kerestem a csúcsoknál növekvő forgalmat, nem találtam, a forgalom egy hsz esetében folyamatosan csökken, majd az utolsó hullámnál megemelkedik, erre sem találtam megerősítést. Hsz esetében a MACD hist. chartján szintén fellelhető a hsz, ezt csak részben találtam meg. MACD képe arra utal, hogy az olajpapír korrekcióban van, de a hsz-re nem jött megerősítés. Az RSI egy szép horgot csinált, mely emelkedés irányába mutat, azonban a horog után az RSI értéke elérte az első ellenállásként viselkedő zónát. Az adatok alapján egyenlőre nem zárnám ki a hsz lehetőségét, de szerintem a kombinációs szerkezetnek nagyobb esélye van. Tekintve, hogy láthatóan korrekciót mutat a piac, vszinu, hogy lesz még emelkedésben része a papírnak, azonban ez a korrekció még nincs készen. A magam részéről várnék egy újabb mélypontot, akár az ábrán jelzett zónába is érkezhet a papír, ideális lenne, mert egy korrekciós fibo szint és a hullámelmélet egyik vezérlőelve (általában a korrekció az eggyel alacsonyabb szintű 4. hullámterében ér véget a korrekció) is oda mutat. Egyenlőre nem látok nagy üzleti lehetőséget benne.

MOL órás chart:


No comments:

Post a Comment