Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 18 November 2015

Dax

Vége a terrortámadás miatti pániknak, nem is tartott sokáig. Ismét visszaigazolást nyert a sokszor hangoztatott állítás, hogy nem a hírek mozgatják a piacot. Akik első felháborodásukban vitatkozni szeretnének ezzel, azoknak ajánlom olvassanak utána a blogban ennek a témakörnek, korábban részletesebben kifejtettem álláspontomat. Tény, a DAX az előre megjelölt zónába esett, majd a tegnapi napos gyertyával erőteljes fordulós jelzést tett. Elsődleges alternatívám, hogy elindult az 5. hullám. A charton jelöltem az elsődleges és másodlagos célárat, egyenlőre nincs arra vonatkozó adat, hogy melyiknek nagyobb az esélye.

Dax napos chart:

26 comments:

  1. SPX-ben van itt egy ronda H&S:
    https://www.tradingview.com/x/DQTCi5wM/
    2040-re mutat és még a képbe bele is illik...

    ReplyDelete
  2. Tetszik a rajz en is hasonloan latom. De en a folytatasra leszek majd kivancsi..

    gyors skicc telon

    http://kepfeltoltes.hu/view/151118/Screenshot_2015-11-18-08-32-14_www.kepfeltoltes.hu_.png

    ReplyDelete
  3. DAX: nekem ez a kétnapos föl pill. kész dZZ (futi) vagy kész ZZ (prompt).
    M30 ugyanakkor lehetséges BuSS (bár ma alól - fene tudja)
    Szóval egyelőre folytatáshoz is, forduláshoz is valami markáns mozdulat kellene.

    ReplyDelete
  4. H1-en jöhet valamikor délután egy korrekció 10820-830 környékére- Most mozi van nálam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Héten csak eldől,most így néz ki amit már pár napja figyelek
      http://www.kephost.com/image/Seno

      Delete
    2. Ez nem kívánság műsor...de
      Mukilás gyémántot hozhatna :-)))) amit taglaltam már mi nap,de még várni kell mi van a kosárkába.
      http://www.kephost.com/image/Senm

      Delete
    3. Egy jó gyémánt sokat érhet! :-)))

      Delete
    4. Egyelőre ennyi,
      tf van még több más variáció is,csak magatokra hallgassatok....nálam is mozi

      Delete
    5. Ne is mond,"főnyeremény lenne" ...álom-álom, édes álom :-))))
      Remény hal meg utoljára.

      Delete
    6. Elvileg az utolsó alakzat él :-( ....de van kivétel

      Delete
  5. En varnek egy uj hight akar spike formajaban daxban aztan le , ami tamogatna az euros elkepzelesem . Ott talan mar vegzett a b hullammal es megindult a "c" felfele ami szerintem sok embert megszivathatna . Meglatjuk mi lesz. Este 8kor FOMC szoval pontot tehet a dolgok vegere es talan lathatjuk az iranyt majd

    ReplyDelete
  6. Pozi zárás előtt megint kivágott a rendszer hogy verjék teherbe az édes anyjukat sok balfasz akit tudatlanul odaengednek a kereskedési rendszerhez.
    Mérgembe felhívtam megint a Help Deskeseket mondom neki csináljanak már végre valamit mert így használhatatlan a rendszer,persze megint a mellébeszélés,már csinálják de nem egyszerű,kaptak a pofájukra megint,sok tudatlan fasznak.
    Elnézést meg megint elnézést, mondja ott van az alap rendszer az működik,de mondom nem azért fizetek az ajánlati könyvért hogy ne tudjam használni,röhej
    Annyit felajánlottak hogy 1 hónapig ingyen kapom az ajánlati könyvet,basszák meg ha nem tudom használni,…természetesen 100 ezer helyett 25 ezret nyertem csak mert újra be kellett lépnem,mire felállt a rendszer elment az árfolyam,még örülhettem hogy nem vesztettem,
    K....va ideges lettem,bocs a vulgáris kifejezésekért de ez nem állapot amit csinálnak vagy nem csinálnak.
    Ha valakinek ilyen gondja van ne csak én telefonáljak,mert így sz...nak bele :-(((((((

    ReplyDelete
  7. Gondolom ez volt az érdekük, hogy sokan ne tudjanak zárni (nem összeesküvés elmélet!)!
    Készülnek az esti beszédre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó csak ez nem a kibaszósdiról szól,itt komoly ősszegek forognak kockán ,gondolom nem csak én jártam így.

      Delete
    2. Üdv.Ras
      Nem csak Te jártál így.
      Az ajánlat nekem is ua.(1 hónap )
      zsozé

      Delete
    3. Bameg nem tudsz mit csinálni...

      Eddig android volt a telos alkalmazás, az ár nem frissült, csak ha belépek újra, akkor egyszer, gondoltam android hiba, egy ideig vesződtem velük, töltsem le újra stb. Most az IOS sem megy, egy ár, de nem frissül...
      Folyamatosan kidob, belép újra, sms... ma napközben 17 smst kaptam (még jó, h nem számlázzák ki), nem tudom miért nem lehet egy működő rendszert csinálni... ez nem pénz, meg idő (pénz van, fizetünk eleget, idő, már két éve nem sikerül) ez hozzáállás kérdése. Ha azt mondaná nekik egy eredményorinetált vezető, hogy az egész csapat repül, ha január 1 után ez fennál, garantálom, h karáncsonyra stabil rendszer lenne....

      Delete
  8. Múltkor meg úgy jártam hogy zárás előtt akartam nyit pozit,akkor is kivágott,ott sem tudtam nyerni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ugyanezért fejeztem be a certizést, én is zárás előtt 10 perccel akartam pozit zárni, nem volt árjegyző! Másnap bukóban zárhattam!

      Delete
    2. nem a certikkel van a gondom hanem a ker rendszerrel,
      De majd 1x bepróbálkozom amit a Brikka ajánlott, de ahhoz nyugalom kell,mert az nagyon kemény első hallásra...fedezet

      Delete
    3. Talán megoldották, jött egy frissítés..
      http://www.kephost.com/image/Srcl

      Delete
  9. Árbóc szalaggal már be sem próbálkoztam,örültem hogy zárni tudtam a TS54 et

    ReplyDelete
  10. Ahogy a minap beszéltünk az otiról 5750nél longba léptem (rég volt már otim), ma pedig a dax is beadta a jelet 10960-nál, így ott is long nyílt.
    Kíváncsian várom a fejleményeket, most 4 pozim van, nem szoktam ennyit egyszerre kezelni.
    Oil közben 40 alatt, alakul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. milyen tf-n kaptál ma dax jelet? én múlt héten léptem longba, nekem ott volt belépési jelzés ( a pánik miatt volt egy leszúrás, de szerencsére kitartott a certi..., stop kiütés lett volna)

      Delete
    2. Napos mar regota long, de amikor adott jelet, tul messze volt lehetseges stop a belepesi helytol. Ilyenkor a Napos tamogatas mellett kivarom a kisebb tf-ek megfelelo jelet egy korrekciot kovetoen. Jelen esetben h1 volt.

      CJ

      Delete
    3. Kozben oil rollover, amit azert szeretek certiben, mert most 1,5 dollarral fentebb kerult az oil, de olyan, mintha en is 1,5 dollarral fentebbrol nyitottam volna, viszont a celzona valtozatlan.

      CJ

      Delete