Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 17 June 2015

Megörültek a piacok a FED bejelentésének! - No persze :)

Érdekes téma, sőt a nap témája.... Aki ismer tudja, hogy mi a véleményem a hírekről, sőt sokszor játszottam azzal, hogy a nagyon várt hírek előtt kísérletet tettem arra, hogy "megjósoljam" a bejelentés tartalmát. A napokban egy erről a témáról zajló beszélgetés közben Kisbandi megjegyezte, hogy neki egy régi mestere azt mondta:

"A chartokon jelennek meg először a hírek!"

Milyen jó és tömör összefoglalása a véleményemnek! Aki tegnap este figyelmesen olvasta  a megjegyzésemet a blogon az láthatta a várakozásomat a mai nappal kapcsolatban, most azonban felteszek két chartot, hogy megmutassam mennyire komoly volt a véleményem és mennyire igaza volt Kisbandi mesterének.

USD/MXN short:


A belépési jelzésről nem akarok bőven beszélni, a lényeg kontextust a hetes chart adta, a belépőt a napos és a 4H-s chart. A belépési jelzés, illetve a kontextus Cimballi első 20 órájában benne van, amihez egy saját szignál és entry belépőt tettem (Elliotti értelemben exp flat b utáni c, veszély, ha b of b).

A jelenlegi helyzet:


USD/ZAR short:


A belépés szintén hasonló alapokon.

A jelenlegi helyzet, természetesen stop már pluszban:


Néztem más kereszteket is, a forintnál a legnagyobb a kérdés, a CNH nagyon bearish, de nem engedett bekötni vmi miatt, TRY bearish, de nem volt szép a jelzés, inkább hagytam, JPY nagyon bullish volt az elmúlt időszakban a kontextust zavart, annak ellenére hogy valamilyen jelet mutatott. EUR ezen a charton nem az volt a jel, ami a többin és már eleve EUR long oldalon álltam. AUD nem volt kész a jel, vagy nem az lesz.

22 comments:

  1. Usdhuf

    Valahogy másképpen mozog a forint a dollárral szemben mint a többi exotikus deviza, felmerült bennem, h flat helyett hszt csinál naposon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bennem az merült fel, hogy kész az emelkedés és egy (bear) LD alakul most...
      De az alt. tényleg valami bull, akár hsz akár szimpla 1-2, ~ 320-ig, ahogy én számolom.

      Delete
    2. A hónapos tf ide nagy (szerintem korrekció c-ben van most), a hetes meg döntetlenre áll, talán hajszálnyi bull súlyozással, de csak, mert 'úgy maradt'...

      Mondjuk a hónaposon pont lenne súlya a 320 környéki értékeknek.

      Delete
    3. Igen az a 320 a hsz célára is lenne most, ahogy számolgattam, érdekes, hogy több olyan szint van, amire több érték mutat és inkább bull, ez az esés a forintban (erő) nekem nem meggyőző, valóban LD lehetne, egyébként bull flag lesz (és esetleg b)

      Delete
  2. Érdekes:

    http://www.portfolio.hu/gazdasag/a_kozep-_es_kelet-europai_orszagoknak_fajna_leginkabb_a_gorog_kilepes.5.215841.html

    ReplyDelete
  3. Újabb "görög" nap, volatilis lehet a piac

    ReplyDelete
  4. DAX-ot nagyon megbikásították nyitás előtt...
    Most aztán lehet gondolkodni, hogy ez (óráson) egy c(ed) vége, vagy bull 1-2 sor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://keptarhely.eu/view.php?file=20150622v00gpuc9d.png

      Delete
    2. http://keptarhely.eu/view.php?file=20150622v00gc8c13.png
      Óráson ma10-re támaszkodik... Lehet visszabővítek.

      Delete
    3. Közben elment a vonat anélkül, hogy a választott eszközből venni tudtam volna. Grrrr :-/

      Delete
    4. Maradék pozik is záródtak. 11020 és 11080 közöttről 11380 és 11450 környéke (prompt). Egész jó.
      Ha kialakul valami korrekció majd visszaszállok. Talán...
      Kellene egy visszateszt 11250-300 magasságába (prompt).

      Delete
  5. http://s20.postimg.org/6edvhps3x/DAXD0609z_Flag.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. péntekről áthozva ma zártam,kicsit korán mert mennem kell,tovább nem kockáztattam.
      http://s20.postimg.org/xq94j1wul/DTL62z.png

      Delete
    2. Grat.
      Én egyelőre csak feleztem a péntek délutáni pakkot.

      Delete
    3. Én naposon időben és értékben ide vártam egy c-t (habár a szerkezetétől annyira nem vagyok boldog).
      1446-ról a sortomat 1070-en zártam és nyitottam longot (a lehető legrosszabb helyen), tág stoppal. Két szűkebb stoppal nyitott kisebb longomat bizony 17-18-án kiütötte. A megmaradó packot most a 1380-ra rakott limitem zárta, és rögtön nyittottam is megint shortot.

      Összeségében most egész jól állok, vastag pluszban, de annak annyira nem örülök, hogy a 17-18-i korrekciót ennyire benéztem. Van még mit finomítani a rendszeren.

      Delete
  6. Replies
    1. szerintem még arrébb van egy kicsit, de talán lesz valami

      én meg most pakolok, költözök, aztán ha berendezkedtem megnézem a svéd tőzsde szereplőit :)

      Delete
    2. oil viszont akár szépet eshet

      Delete
    3. Oilról áit gondolsz? Mire fel gondolod a shortot, milyen tfn?
      Wti 62 felett óriási tér van 78-80 is kinézhet

      Delete
    4. 61,3 nál stop, 60,33nál nyitottam shortot. 1h. Majd alakul ez, 62 felett valóban van tér, de az egyelőre messze.59,2 alatt pedig 57 körülig gyorsan eshetne.

      Delete
    5. Nem nagyon fogok más pozit nyitni, de eurusd fel 1,15-ig kb, dax is lehet egy kis korr, de erőteljes felfelét várnék most.
      Oilt pedig zárom szerdáig, utána majd csak jövőhéten leszek.

      Delete
    6. más tf-t nézünk :D

      reális amit írsz

      Delete