Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 10 April 2015

OTP

Havi charton erős, fehér gyertyák az oldalazás után. Ez biztosan vmilyen impulse, kontextusa hasonló lehet a buxnál említettel, azaz vagy vmilyen harmadik vagy c.

OTP havi chart:


Hetesen szintén erőt mutat a piac, rsi alapján a fenntartható bull zónában a piac. Az látszik, hogy nem tud semmiféle jelentős korrekció megvalósulni egyelőre. Hetesen korrekcióra utaló jelzés nincs.

OTP heti chart:


Naposon jelentkeznek korrekcióra utaló jelek. Elképzelhetőnek tartok egy új csúcsot, majd 5200 ismételt érintését. Ez nem elvárás, inkább csak lehetőség. Időben erre a jövő héten kerülhet leghamarabb sor. Egy lehetséges utat a charton jelöltem.

OTP napi chart:


38 comments:

  1. Gyors piaci áttekintés:


    DAX : naposon bikacsapdát csinálhat, van még tér felfelé
    USD/HUF: kisebb tf-n jöhet egy korrekció, de esélyes, hogy nem ez a forintgyengülés vége
    MTEL: esélyes egy korrekció lefelé
    ANY: még menetel, ma el fogja érni az 1000-t

    ReplyDelete
    Replies
    1. dax m15-m30 alapján iv of (iii)-ben lehet.

      Delete
    2. Ad! Proféta szóljon belőled ANY és USDHUF ügyében :)

      http://tacos.uw.hu/any_hetes_20150310.png

      (4dik céláram 2 év alatt: 1050)

      Delete
    3. ma pihentetem a dax-ot szerintem. Fx van most napirenden. Esetleg DJI30 d.u.

      Delete
  2. usd/huf 281,60 körül lehet egy megálló (3. vége)

    ReplyDelete
  3. Hogy all a 2.b? CJ

    ReplyDelete
  4. 281,60-ról tickre fordult, kérdés meddig megy, 278,8 ideális

    ReplyDelete
  5. ANY is megcsinálta a bűvös 1000-t :D

    ReplyDelete
  6. usdhuf három hullám kész lefelé, lehet ékelődik, vagy nem lesz olyan mély a korrekció

    ReplyDelete
  7. DAXTS52-53 korai shortokat zárják,......SQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. kár, hogy visszanyúlt a longomért. Én ma egy kis pihire számítottam inkább, de ha ez így folytatódik, akkor napos momentum is csinál egy bullish crosst. Fraktál?

      Delete
    2. Már lassan én is ott tartok :-(

      Delete
    3. Bruce bácsit idézev: yipikaye mf :)

      Delete
    4. Ma már nem piszkálóm, mert az ideális beszálló már elment. Meg amúgy is péntek van. Nem ekkor fogok buy and hold-ot játszani.

      Delete
    5. https://www.tradingview.com/x/jXtXJcpm/

      Delete
    6. Erre én sem számítottam hogy

      Delete
    7. Frissítettem a kontextust. Lehet kirakom majd külön postba inkább.

      Delete
  8. stef, twitteren írtam neked ezüstről. Nem tudom láttad-e?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megkaptam, sőt, megköszöntem és válaszoltam is... Nem ismerem annyira a twittert csak Cimballit, Ad-ot meg Téged követlek főleg. Ez a twitter nekem is új....

      Delete
    2. Nálam a kontextus nem támogatja a H&S-t, de ettől még simán az lehet benne. Majd a piac eldönti. Ezt a H&S-t Ras is jelezte régebben. A napos B-t véltem diagonálnak, ezt jeleztem is, de mintha 2 flat lenne benne... Shortoltam az ezüstöt, de korán és ki is szálltam belőle 2 napja.

      Eddig meg még egy picit vártam le az ezüstöt, utánna fel 18-ra.
      Naposon nálam flat korrekció van ezüstön (b) és utána (c) majd fe 18-ra, így meglenne a hetes flat korrekció.
      http://tacos.uw.hu/silver_d1_20150410.png
      Ennek a C-nek elméletileg gyorsnak kell lennie, mert A nagyon töredezett volt. Eddig gyors a C.

      Szvsz ezt a long irányt támogatja a napos arany, amin nem sima flat van a C/B-ben, hanem egy running-flat.
      WTI-t én is magasabbra várom, pont ahogy CJ írta már többször (55$-60$).

      Így már mind a 3 árut longosnak vélem most napos/hetes kontextusban, utána viszont short az irány.

      Delete
    3. A héten már túl sok lesz a blog/twitter/flipboard... vissza teszem magam read-only-ba.

      Delete
    4. nem jött meg a válasz. Twitter nekem is újdonság.

      a rajzodat nézve egy DZZ sem elképzelhetetlen...de nem tudom, mert nem szoktam követni.

      Delete
    5. Azt írja "Nincs elküldve" és piros a háttere. Rábökök, hogy újra, és ezt üzeni: "Valahol valami hiba történt"
      Nagyon poénos ez a twitter...

      Delete
    6. Aham... megvan. Megpróbáltam újra írni, most mást üzen -> "Ez a felhasználó nem követ téged"

      Szóval Te tudsz nekem üzenni, de én nem tudok válaszolni :))) De jó! Egy irányú kommunikáció...

      Delete
    7. akkor követőddé válok :)

      Delete
  9. usdhuf, jöhet egy új lokális csúcs

    ReplyDelete
  10. dax közelít a h4 csatitetőhöz. Szép nap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lőttem egy kábel shortot. Meglátjuk mi lesz belőle. Szerintem nem viszem át jövő hétre.

      Delete
    2. zártam m1 kilépőre. 0.5R lett belőle...mára befejezem a kereskedést. Úgy is el vagyok havazva a munkában.

      Delete
  11. BEVA kártalanít... úgy tűnik 100.000 EUR lesz... no comment

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. DAX-nak a TS52-re fáj a foga,szerintem így is benyalták jó páran korai shorttal

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiütés>12500?? ...Jövő hét elején kiderűl

      Delete
    2. BUX-ban már rég nincs TS certi,

      Delete
    3. Az lenne egy b hullám max szintje

      Delete
  14. DAX morfondír:

    Hasonló alakzatok, színenként:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20150410v00gvbdin.png
    Nekem továbbra is 4-5 sornak tűnik, amiben most épp egy gusztustalanul megnyúlt nagy ötöst élvezhetünk - majd kiderül, majd egyszer véget is ér. Némi fibo és hasonlók alapján 13k körüli célár adódna, de az előző (kisebb) ötös randán besült, zsinórban háromszor is, sz'al fene tudja. Majd menet közben kiderül.

    Kisebb tf:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20150410v00gridrf.png
    Az az ék lehetett (volna) torz ED, de a forgalom nem igazolta vissza.
    A 'klasszikus' ta szerint van efféle futó hsz, trenderősítő, hát ez lett belőle. Célárszámítás ~ látszik a képen, a minimális célár adott, nagyjából meg is van. A tipikus tető-visszateszt nagyon hiányzik, helyette csúnya rés...

    Elliott-féle bontását, helyzetét nem ismerem. Klasszikus ta szerint a célár csak minimális, mehet tovább is. Két lehetőség tűnik most reálisnak:
    - ez valamiféle 'b' hullám, és akkor (ha majd egyszer befejezte) c jöhet le 12k köré/alá egy újabb felkör előtt
    - még csak most fogja megejteni a hsz tetejének visszatesztjét, és akkor ??? hullám lejön ~12200-300 közé (rés teteje?), majd tovább fel, valameddig.

    ReplyDelete