Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 1 April 2015

OTP - napos

Továbbra is longosnak tűnik a piac naposon, ahol valamiféle korrekció futhat. RSI magasan fenntartható bull zónában, igaz MA9 alá került. 5200 esélyes, hogy a korrekció végső célja lesz, illetve az alászúrás. Ez abban az esetben nem áll, ha a korrekció háromszög formájában valósul meg, melyre jelenlegi állapotok szerint van még esély. Az egyedüli bear verzió továbbra is, ha LD-ben fordul le a papír, ami azért érdekes, mert nagyon hajlamos rá (RSI szerintem még ellene szól, de egy nagyobb korrekció elindulhat, ami 5200 alá vinné).

OTP napos chart:




19 comments:

  1. Kedves AD !

    Mit jelentene az LD-ben való fordulás, akkor meddig eshetne kb. és mikor lehetünk bizonyosak benne,hogy LD indult (milyen árszint alatt) ?

    Köszi !!

    Egy olvasó :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nehéz kérdés, ha LD, akkor éppen a második hullámban van, rsi 40, ideális lenne, de amit kérdezel, az az árra vonatkozik erre most nincs konkrét válaszom. Érdemes lenne vmilyen nagyobb fibo szintet keresni hozzá

      Delete
  2. Akkor úgy kérdem,hogy napos rsi-ben mi a határ, ami alatt már az LD tuti jön ?
    Nézegettem hasonló kitöréseket OTP-ben és egy ilyen extrém rsi érték után elsőként sosem jött le az rsi 60 alá.
    Komolyabb fordulathoz rsi divergencia kellene.
    De lehet tévedek.

    Egy olvasó :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tévedsz, ált ott a divergencia, konvergenciát jelöltem, ezért gondolom h bull, 51 is erős támasz.
      A hármas szerkezet csak akkor lehet fordulós, ha az ld, kicsi esély

      Delete
  3. OTP-ben van egy hsz esély. Nem szép, elég töredezett, de ~ passzolna a szituációhoz és ahhoz a belső szerkezethez, ami ~ felismerhető.

    Nagyjából 5600 környékére mutatna, és nemsokára indulnia kellene. Törik, ha 266-270 alá esik.

    ReplyDelete
  4. tényleg hülyén néz ki, de reális, most rsi 40 óráson... ami épp szép neki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. macd nem támogatja a hsz verziót

      Delete
    2. Meg amióta beesett az előző alj alá, már úgyis döglött.
      Bár attól még lehet 5600 a célár :)

      Delete
  5. Replies
    1. Köszi, megkaptam. Írtam még egy választ is :)

      Delete
    2. Kedves brikka!
      Én már elég kuszának látom az aud mozgását,így érdekelne,hogy szerinted melyik hullámban vagyunk? Nekem úgy tűnik,hogy 03.24-én ért véget a 4-es hullám és 21 napig tart az 5-ös 0,72 körüli célárral,de természetesen lehet,hogy alaposan benéztem valamit. Köszönöm!
      lhebamy

      Delete
    3. Szia,

      Továbbra is úgy gondolom, hogy ez már nem egy W-X-Y korreckitó a havi csárton (korábban ezt vártam), hanem egy impulzus. Korrekciós csatiból letört az árfolyam.

      https://www.mql5.com/en/charts/3089983/audusd-pro-mn1-admiral-markets-as
      Azóta lejjebb jött 500 pipet és egy éles bess alakult ki hetes idősíkon. Nekem ez a pár továbbra is bear. Viszont sajnos nem sikerült kihoznom a helyzetből amennyit vártam. Ez van.

      Delete
  6. DAX-nál figyelnem kell,nem blogozok...közepessel kereskedem,ezt figyelem melyik lesz a nyerő majd

    http://www.kephost.com/image/FKJ6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is ezt a két lehetőséget figyelem most.

      Delete
    2. Még van egy harmadik is,....az nincs rajta

      Delete
  7. Pénteken és Hétfőn is zárva a BUX DAX + környékbeliek is ,nehogy bent ragadjon valaki,.....4 nap

    USA csak pénteken,ha jól tudom hétfőn ők kinyitnak

    ReplyDelete
  8. Lányoknak sok locsolkodót el ne hervadjanak :-)

    Kollégáknak meg józanságot,mert hideg lesz a Pad alatt :-) ha felborulna valaki
    Lezártam mindent,majd kedden folytatjuk .... kellemes ünnepeket mindenkinek sziasztok

    ReplyDelete