Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 6 January 2015

USD/HUF - esti gyors

Frissítem a chartot. Továbbra is bull a piac, a tegnap este jelzett folytatólagos szignál gyanú beigazolódott. Várakozás szerint leszúrt, majd felpattant, még nincs esélye a medvéknek, kicsi az erő.
Jelenlegi helyzet szerint 270 felett lehet egy kis esély arra (dobozolás mutatja), hogy egy nagyobb korrekció elindulhasson, pontos célárat nem akarok most mondani. Lassul a piac és közel van már, de nem láttam még ilyen erőt terméknél, hetes, napos, 4H teljesen bull, egyedül a havi chart még kérdéses, hogy erős bull-e, ellenállás előtt áll az rsi.  (Ha elindul a korrekció, akkor 260 alá is benézhet, de előbb lássunk rá bizonyítékot, ha parabola alakul ki, akkor a rubellel fogunk párhuzamot állítani).


Tanulsága egy ilyen piacnak, hogy nem szabad túl kis timefamere lemenni, mert csak bezavar.

68 comments:

  1. Cimballi javaslatára elmagyaráztam a gyereknek a gyors trend, lassú trend és oldalazás szakaszokat, megértette :) majd matek és olvasás gyakorlás :)

    este: apa, szeretnék minden nap egy kis "okosságot" tanulni, kérdésemre, hogy mire gondol, azt a választ adta, hogy "egy kis okosságot a tőzsdéről" :) kell ennél nagyobb motiváció? :)))))

    ReplyDelete
  2. dübörög ez a dollár, a következő charton újabb csúcs lesz, már 270 felett

    ReplyDelete
  3. Forint short mennyország!

    http://kepfeltoltes.hu/view/150106/parabola_www.kepfeltoltes.hu_.png

    A forint az új rubbel? Parabola?

    ReplyDelete
  4. Hardcore TA elemzés kiegészítés a facen. Ide nem mertem kirakni :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. válasz is, csak most látom, hogy nézted ezt a chartot is, akkor a levél felét érteni fogod :) azonnal

      Delete
  6. Nem teszek fel frissítést, a fenti charthoz képest nem éri meg. Kicsit emelkedett még este 270,42,majd visszaesett 270 alá. [v] megnyúlt,már most is látszik, 4H alapján nem kizárt, hogy egy ED alakul, nagyon ZZ érzésem van, de majd meglátjuk, a dobozok az emelkedés végének lehetőségét mutatják, legalább átmenetileg, de ez inkább csak figyelemnek szól, jel még nincs, fordulós jelzés meg végkép nincs.

    ReplyDelete
  7. ez is egy jó chart (forrás portfolio blog EUR/USD)

    http://i.imgur.com/JVKKBAP.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha innen nézed, akkor usdhuf emelkedés még nem parabolikus :)

      Delete
  8. egyelőre következő cél kb 271,5 nálam,meglátjuk majd meddig jut,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapos ed esetében jó lehet, ej, de jó lenne egy ed

      Nincs zárva a pozi, de nagy a hús benne, figyelnem kell

      Delete
  9. Órás fordulós! 265 lefelé? Na nézzük ki tudja e nőni magát, ha igen, akkor mivé

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelen pillanatban a megelőző csúcsot b(zz)-nek mondanám.
      Érdemes lesz BuSS-t figyelni.

      Delete
    2. És 200%? Ránézésre, na puff az elméleti résznek :)

      Ezért gondolom ednek, BuSS figyelés remek meglátás, grat

      Delete
    3. Tényleg elég magas...
      Bár, ha valahol, hát pont egy elszállásban levő valutánál pont bejöhet... Meglátjuk, hogyan viselkedik.

      Sejtelmem szerint amúgy 'érik' majd egy komolyabb korrekció úgy 264-ig vagy esetleg még alá is, de ennek (szerintem) még magasabbról (272-75) kellene indulnia.

      Delete
    4. teljesen hasonlóan gondolkozom én is

      Igen, efy ilyen pályán kell elővenni a ritka lehetőségeket a hatványozottan bull támogatottság mellett, ilyebkor kell balra tolódni és nagyobb tft vizsgálni, mert a pici bezavarhat a rángásokkal, nagyobb tf vevő egy kisebb tf n korrekció megindulmsának látszó alakzatra azonnal vételbe fordul és bedarálja a kis tfs eladót

      Delete
    5. De yo a telon írni, remélem érthető vok

      Delete
  10. OTP-nél még mindig van esély, hogy tart a 3600 körüli támasz, de BUX gyanús, hogy 1-2 sor utáni szabadesésbe csap hamarosan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hümm... Ha OTP-nél tart a támasz, akkor gyorsan megint 4200 környékén találhatja majd magát... De itt egy nagyon nagy HA áll... Viszont jó a stop és az RR.

      Delete
    2. Erre utaltam pár napja :)

      Delete
    3. Otp szabályt szegett nálam, dibo 61,8 alá ment, nem fogadom el impulse 2-nek (c/ed lehet bull verzioban), de gyanus exp flat, uj low mutathat irányt egy bear trappel

      Delete
    4. Nem biztos, hogy itt lesz konkrét új alj (túl közel vagyunk az ellenálláshoz, a megelőző alj túl szőrős, a megelőző esés túl agresszív), de a magam részéről ez egyelőre el van könyvelve kis tf 4-5-nek.

      Delete
    5. Ha lesz, akkor segít. Ha 78 akkor talán es, ha több akkor inkább x/b

      Delete
    6. Ja-ja... Bár részemről ez még mindig non-trade.
      Technikai oldalról beraktam demóba egy vételt stop 550, tp 4200, és egyelőre erről ennyit...

      Delete
    7. Nálam sem deal, edn ldn belül darálós

      Delete
  11. K..val hatival nagyon előre kell belépni :-(( a végén szintén ez lesz

    ReplyDelete
  12. TL17/513-506-rol > 627-en kiszálltunk,"fagyi" pénz

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi,nem a pénz volt a lényeg ,hanem akinek küldtem a belépőt ő is meg merte lépni.

      Delete
  13. DAX talán elhatározta magát végre...

    ReplyDelete
  14. Jelenlegi kép alapján tetű lesz ma a piac

    ReplyDelete
  15. B+
    http://444.hu/2015/01/07/320-forintrol-31986-ra-csokkent-az-euro-megszuletett-a-nap-mti-cime/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs más hír... ennyit tudnak :)

      A portfolió meg most foglalkozik az olajjal. Mikor 110-ről 75-re esett le, le se sz**ták :) Most már összeomlik meg mindenféle cikkel jönnek.
      Szvsz a WTI $40-re fog esni. Megnyúlt ötöst vizionálok, ha jó a számozásom.
      Hétfőn akartam 52-nél shortba lépni de a munka miatt bét ker időben nem tudok kereskedni, így kimaradt.

      Delete
  16. Még a végén a hati vétel is bejött :-))

    "Amit nem mersz, azt muszáj"

    ReplyDelete
  17. mióta új határidő van az investing app behalt folyamatosan 1000 pont körüli esést mutat naponta

    ReplyDelete
  18. Én csak a BUX-ot nézem évek óta .határidőst soha.

    ReplyDelete
  19. Nekem az investing jól mutat

    ReplyDelete
    Replies
    1. igaz soha nem nézem,csak most megnéztem mit mutat

      Delete
    2. te biztos a mobilos részét nézed :-(

      Delete
    3. A BUX futi aktuális állapotának kijelzése a böngészősön is sz@r.
      Nem kell vele törődni, a gyertyák mind a helyükön vannak.
      Ja, mondjuk ha csak a napi változást/állapotot látja valaki, az mondjuk nem buli...

      Delete
    4. A 'Prev close' érték akadt be 17,318.5-ön, az a gond.

      Delete
  20. OTP-t sajnos kihagytam,pedig néztem 3600-nál....majd legközelebb.
    Ricsit is néztem mert hír volt de nem léptem azt sem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem baj, hogy kihagytad. Nézd meg hol zárt... majd lejebb újra longba szállok (3200?)

      Hetesen a hsz alsó szárát alulról visszateszteli éppen. Biztos egy kicsit letöri, majd irány észak. Így a shortosok meg a longosok is meg lesznek szívatva :)

      Delete
    2. 3600-on néztem a beszállót,60-70 pontra számítottam mára,nem vártam volna meg hogy visszajöjjön nullába.:-( hatit is jól nyitottam és jól zártam ,nem is számítottam többre ,sőt...( fagyipénz )+ TL17..azért vagyok itt hogy figyeljem az indiket mit mesélnek és lépjek.

      Delete
    3. Hé! "Csak szignálra lépni, csak szignálra lépni" :)

      látom tanulsz :)

      Delete
    4. Ha csak nézegetem az árfolyamokat,abból nem élek meg,sajnos minden kis lehetőséget meg kell játszani ami adódik ebben az ótvaros BUX-ban.Ha jön nagyobb lehetőség majd azt is megjátszom ha tudom.

      Delete
    5. Érzésre lépek,sokszor évek óta hatiban ,sajnos meg kell előlegezni a belépést -kilépést.....okok miatt,különben lemaradsz,, Szignál még a közelben sincs én már benne vagyok.Ez is gyakorlat kérdése,Vezír uralkodása alatt megtanultam hogy kell.

      Delete
    6. Állandóan variálni kell,nem úgy mint "régen".

      Delete
  21. Usd tetű nap eddig bejött

    ReplyDelete
  22. Nem tudjátok, van már usd short certi?

    ReplyDelete
  23. Usdhuf új high, ed lesz a drágám?

    ReplyDelete
  24. TL17 ......más nincs usdhuf-nál

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ed, akkor lehet egy nagyobb korr, vagy más. Hedgelnem kell(ene), de 2 nap az átfutás, ha a döntés 10 előtt van, míg mani megy rá

      Delete
    2. Persze hogy kell :) Ez nem kérdés :)
      Ras! Lehet neked nem kell, de ez lenne a hedge termékem nekem is mert forexen az USDHUF short swap negatív, majd brókert kellene váltanom ez miatt is.

      Sajnos még nincs TS certi usdhuf-hoz. Majd szólok, ha végre kiszenvedte az Erste. Remélem a kiütési árat legalább 20-30%-al feljebb teszik, valahova 300-ra minimum.

      http://bit.ly/1FnQhLd

      Delete
    3. Random FX-nél, ha jól értem, USD számlával, USDHUF short pluszos:

      http://www.randomfx.hu/rollover

      jobb lenne 350 vagy inkább 400, hogy márciusig nagyobb eséllyel kihúzza :)

      Delete
    4. Magyaroknál csak AdmiralMarkets jöhet szóba, kint meg ha EU-ban gondolkozok akkor ThinkForex.
      Majd ha lesz időm ezzel foglalkozni, akkor meg úgyis átnézem újra a kínálatot. Nem tudom ki most a legjobb ECN bróker alacsony commissionnal...
      Egy biztos, MIG soha többet.

      Delete
  25. Én egyelőre elvagyok hatival,......Mtel meg kicsi mínusz.
    Majd lesz még jó beugró,várok türelemmel,nézegetem miben érdemes majd lépni hosszabb távra.+TBSZ,ott is figyel a kp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnos le kell zárnom ma a mai 16205-240-közötti hatikat ,holnap ügyintézés a hivatalokban :-(

      Delete
  26. Hú de régi képem,most sincs másképp

    http://www.kephost.com/image/FEHe

    ReplyDelete